Uutinen

kaikki julkkikset on hulluja. Ne esiintyy mediassa omilla kuvillaan!

Se siitä.

62

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Se siitä"??

Olet sykiattriiiii-dazzzuuuuuu

• En ole, omaksun vaan kuten apina muilta sanoja. Mjoo, hähä, hähää, hapokasta, khyl, omg, viddu, ristus, projisoida, he-hee. :-)

• puskalisko
        teevadit kirjoitti:

En ole, omaksun vaan kuten apina muilta sanoja. Mjoo, hähä, hähää, hapokasta, khyl, omg, viddu, ristus, projisoida, he-hee. :-)

viddu on alunperin mun sana !1!!!11!

!1!!!11 --> ykköset ja huutomerkit taas olen pöllinyt muualta, mahdollisesti har!-mieheltä

• puskalisko kirjoitti:

!1!!!11 --> ykköset ja huutomerkit taas olen pöllinyt muualta, mahdollisesti har!-mieheltä

Niin taitaa olla, mutta tarttuva sellainen. Olen pesusieni ja imen teidän kaikki kosteet sanat, kuten viddu.

• Niistä ykkösistä
        puskalisko kirjoitti:

ja huutomerkeistä... miten jaksat aina takoa niitä viestiesi perään?

• mielenkiintoista....

Oletko mielestäsi melkein julkkis, kun olet täällä Miehen Logiikassa? Ja millä ansioilla olet päässyt julkisuuteen?

• En, tuli vaan mieleen että oman kuvan julkistaminen on hulluutta. Näin ollen myös julkkikset on hulluja joka iikka. Pakko olla. Jokuhan voi tunnistaa ne. >:-(

• mielenkiintoista....
        teevadit kirjoitti:

En, tuli vaan mieleen että oman kuvan julkistaminen on hulluutta. Näin ollen myös julkkikset on hulluja joka iikka. Pakko olla. Jokuhan voi tunnistaa ne. >:-(

Mutta ne on "julkisuudessa" yleensä jonkun ansioista, voittaneet jonkun kilpailun, tehneet jotain merkittävää, ammatti liittyy julkisuuteen. Eivät vain siksi, että kattokaa, minä olen täällä, huhuu!

• mielenkiintoista.... kirjoitti:

Mutta ne on "julkisuudessa" yleensä jonkun ansioista, voittaneet jonkun kilpailun, tehneet jotain merkittävää, ammatti liittyy julkisuuteen. Eivät vain siksi, että kattokaa, minä olen täällä, huhuu!

No onko se meriitti ainoa pätevä syy olla naama esillä? Mistä sä tiedät miten täällä joku ponnistaa naamoineen elämässä eteenpäin ja saa meriittiä. Huhuu!

• mielenkiintoista..
        teevadit kirjoitti:

No onko se meriitti ainoa pätevä syy olla naama esillä? Mistä sä tiedät miten täällä joku ponnistaa naamoineen elämässä eteenpäin ja saa meriittiä. Huhuu!

Minusta on. Ainoa hyvä syy julkisuudelle, on se, että on tehnyt jotain merkittävää, vaikka sitten voittanut kuppaisen missi-kisan tai tv-visan. Täällä Miehen Logiikassa se olisi vaikka parhaat kirjoitukset-kilpailun voittaja, jos sellainen pidettäisiin.

Totta kai voi ponnistaa elämässä eteenpäin ja saada meriittiä vaikka olis s24:ssa naamoineen. Kumma kyllä ei tule yhtään sellaista julkkista vielä mieleen, joka olisi kehunut täällä viihtyneensä. Vanhasella oli profiili, mutta se kauhistui kun asia selvisi ja poisti äkkiä profiilin. Jostain syystä asialla ei kehuta, jos täällä viihtyy.Syytä en tiedä, mutta voin vain aavistella.

• mielenkiintoista.. kirjoitti:

Minusta on. Ainoa hyvä syy julkisuudelle, on se, että on tehnyt jotain merkittävää, vaikka sitten voittanut kuppaisen missi-kisan tai tv-visan. Täällä Miehen Logiikassa se olisi vaikka parhaat kirjoitukset-kilpailun voittaja, jos sellainen pidettäisiin.

Totta kai voi ponnistaa elämässä eteenpäin ja saada meriittiä vaikka olis s24:ssa naamoineen. Kumma kyllä ei tule yhtään sellaista julkkista vielä mieleen, joka olisi kehunut täällä viihtyneensä. Vanhasella oli profiili, mutta se kauhistui kun asia selvisi ja poisti äkkiä profiilin. Jostain syystä asialla ei kehuta, jos täällä viihtyy.Syytä en tiedä, mutta voin vain aavistella.

Yym. Puskissa lymyää silti myös julkisuuden henkilöitä. Olis ihan kiva, kun joku olis pokkana vaan esillä ittenään. Hyvänä esimerkkinä, että nettiä käyttää myös julkisuuden henkilöt. Ihmiset saisi oppia siihin, ettei julkisuuden henkilön tarvi olla ihmistä kummempi hyveineen ja paheineen.

Toki paskan määrän takia harva varmaan haluaa esillä olla.

• Niin!

Ja lisäksi ne vielä esittelee teekupit!

• ..

Niihän siekii teet.

• No mä olenkin hullu, kuten todettu. Nää fiksummat on todenneet sen moneen kertaan. :-)

Ei menis enää katsastuksesta läpi tällä vikalistalla, minkä täältä on saanu.

• Hähä.
        teevadit kirjoitti:

No mä olenkin hullu, kuten todettu. Nää fiksummat on todenneet sen moneen kertaan. :-)

Ei menis enää katsastuksesta läpi tällä vikalistalla, minkä täältä on saanu.

Sitten vain romuralliin.

• Hähä. kirjoitti:

Sitten vain romuralliin.

Muuhun ei pysty. x-)

• ?

Osa julkkiksista valitsee tarkoin mihin medioihin antavat haastattelunsa. Osa taas on seiskapäivää-julkkiksia,joille tärkeintä on että naama näkyy ja nimi mainitaan tarpeeksi usein. Sama se, miksi ja onko aiheellista. Kumpaan ryhmään sinä kuulut s24-"julkkiksista"?

• En kumpaakaan, mähän en ole julkkis. Kuten aikaisemmin sanottu. Papaeazzin onkin sellaisia, että ne juoksee vain mielenkiintoisien perässä. Eikä siinä paljon lupia kysellä.

• ?
        teevadit kirjoitti:

En kumpaakaan, mähän en ole julkkis. Kuten aikaisemmin sanottu. Papaeazzin onkin sellaisia, että ne juoksee vain mielenkiintoisien perässä. Eikä siinä paljon lupia kysellä.

Kyllä julkkiksetkin osaavat kieltäytyä ja sanoa ei, useimmat ainakin, haastatteluista ja kuvista. Suomessa on hyvin vähän paparazzi-julkisuutta verrattuna suureen maailmaan. Jos nyt aivan hulluna sekoilee, niin totta kai saa epätoivottua julkisuutta. Ne on sitten näitä seiskapäivää-hörhöjä,jotka ovat onnessaan kunhan joku lööppi tulee, vaikka olis kannessa paskat housuissa.

• ? kirjoitti:

Kyllä julkkiksetkin osaavat kieltäytyä ja sanoa ei, useimmat ainakin, haastatteluista ja kuvista. Suomessa on hyvin vähän paparazzi-julkisuutta verrattuna suureen maailmaan. Jos nyt aivan hulluna sekoilee, niin totta kai saa epätoivottua julkisuutta. Ne on sitten näitä seiskapäivää-hörhöjä,jotka ovat onnessaan kunhan joku lööppi tulee, vaikka olis kannessa paskat housuissa.

Osaa ketkä osaa. Yleensä julkisuus tuo rahaa ja se kelpaa myös heille.

• ?
        teevadit kirjoitti:

Osaa ketkä osaa. Yleensä julkisuus tuo rahaa ja se kelpaa myös heille.

Julkisuus ei tuo suoraan rahaa. Luuletko että normi-lehtijutuista tai tv-haastatteluista maksettaisiin jotain?

• ? kirjoitti:

Julkisuus ei tuo suoraan rahaa. Luuletko että normi-lehtijutuista tai tv-haastatteluista maksettaisiin jotain?

Mikä on normi? Kyllä julkisuus tuo rahaa, mitä enemmän olet esillä sitä enemmän susta tiedetään.

Tuskin "kympin riveiltä" rahaa saa, mutta mainetta voi saada. No maine taas lisää kiinnostusta ihmisissä. Kiinnostus taas tuo rahaa.

• ?
        teevadit kirjoitti:

Mikä on normi? Kyllä julkisuus tuo rahaa, mitä enemmän olet esillä sitä enemmän susta tiedetään.

Tuskin "kympin riveiltä" rahaa saa, mutta mainetta voi saada. No maine taas lisää kiinnostusta ihmisissä. Kiinnostus taas tuo rahaa.

Lue edellinen. Siis _suoraan_ Olet aika trolli.

• ? kirjoitti:

Lue edellinen. Siis _suoraan_ Olet aika trolli.

Tuo se suoraankin, jos osuu heti suoneen. ;-)

• kysymys sinulle

Mitäpä muuten luulet.Jos täällä kirjoittelisi joku julkkis, haluaisiko hän laittaa kuvansa galleriaan? Olisiko todennäköistä, että laittaisi?

• Luultavasti hän haluisi olla edes jossain rauhassa. ymmärrettävää, koska julkisuus on raskasta aika ajoin.

Entäpä siviilit? Miksi he laittavat kuviaan galleriaan? Hulluudesta?

• ed.
        teevadit kirjoitti:

Luultavasti hän haluisi olla edes jossain rauhassa. ymmärrettävää, koska julkisuus on raskasta aika ajoin.

Entäpä siviilit? Miksi he laittavat kuviaan galleriaan? Hulluudesta?

Siinä tapauksessa hulluja,jos s24:ssa kirjoittelu ei ole edullista esim. heidän työlleen. Esim. Miehen Logiikassa keskustellaan seksistä, ihmissuhteista ym. intiimeistä asioista. Kaikissa työpaikoissa ei anna hyvää kuvaa,että on täällä puhumassa paskaa ja heittämässä herjaa ja kertomassa kantansa orgasmeihin, poliittisiin asioihin, yhteiskunnallisiin asioihin, feminismiin jne. Toisissa työpaikoissa se ei toki haittaa, mutta toisissa kyllä. Onko vaikea ymmärtää?

• ed. kirjoitti:

Siinä tapauksessa hulluja,jos s24:ssa kirjoittelu ei ole edullista esim. heidän työlleen. Esim. Miehen Logiikassa keskustellaan seksistä, ihmissuhteista ym. intiimeistä asioista. Kaikissa työpaikoissa ei anna hyvää kuvaa,että on täällä puhumassa paskaa ja heittämässä herjaa ja kertomassa kantansa orgasmeihin, poliittisiin asioihin, yhteiskunnallisiin asioihin, feminismiin jne. Toisissa työpaikoissa se ei toki haittaa, mutta toisissa kyllä. Onko vaikea ymmärtää?

Se johtuneen vain siitä, että joku pässi keksi joskus sellaisen asian kun etiketteily. Ihminen ei saa olla ihminen, kiinnostua inhimillisistä asioista, puhua niistä ääneen, kertoa kantaansa tulematta jonkun statuksen vuoksi vainotuksi.

Typerää.

Minusta julkkis tai poliitikko on ihminen kuten muutkin, miksi he eivät saisi puhua asioista omalla suullaan ja naamalla myös täällä?

• ed.
        teevadit kirjoitti:

Se johtuneen vain siitä, että joku pässi keksi joskus sellaisen asian kun etiketteily. Ihminen ei saa olla ihminen, kiinnostua inhimillisistä asioista, puhua niistä ääneen, kertoa kantaansa tulematta jonkun statuksen vuoksi vainotuksi.

Typerää.

Minusta julkkis tai poliitikko on ihminen kuten muutkin, miksi he eivät saisi puhua asioista omalla suullaan ja naamalla myös täällä?

Jospa nitä ei huvita. Kaikki eivät halua edes että sukulaiset ja lapset tai vanhemmat tunnistaa. Eikö se ole aika ymmärrettävää, ettei myöskään halua työkavereiden tietävän kaiken seksielämästään, poliittisista mielipiteistään jne.

• ed.
        ed. kirjoitti:

Jospa nitä ei huvita. Kaikki eivät halua edes että sukulaiset ja lapset tai vanhemmat tunnistaa. Eikö se ole aika ymmärrettävää, ettei myöskään halua työkavereiden tietävän kaiken seksielämästään, poliittisista mielipiteistään jne.

En tarkoittanut siis pelkästään julkkiksia vaan ketä tahansa.

• ed. kirjoitti:

Joo ei huvita, mutta se että pitäisi varoa ja suojella jotain "kasvoja" siksi että on julkkis tai kuka vaan, on minusta jonkun etiketteilyn takia hölmöä.

Miksi pitää olla niin vaikeeta tää normi elämä, että kaikkea pitää hävetä ja varoa. Ettei vaan saa huonoa mainosta jne.

• teevadit kirjoitti:

Joo ei huvita, mutta se että pitäisi varoa ja suojella jotain "kasvoja" siksi että on julkkis tai kuka vaan, on minusta jonkun etiketteilyn takia hölmöä.

Miksi pitää olla niin vaikeeta tää normi elämä, että kaikkea pitää hävetä ja varoa. Ettei vaan saa huonoa mainosta jne.

Eli me puhuttiin nyt eri asioista. Huvittamisesta sinä ja minä etiketteilystä, ulkoisesta paineesta olla "jotain".

Tokihan kaikkia ei kaikki puheenaiheetkaan huvita, silloinhan ei ole pakko kommentoida. Ei kasvoilla tai ilman.

• ed.
        teevadit kirjoitti:

Onko vaikea ymmärtää että kaikki ei halua olla samanlaisia kuin sinä. Yritä olla suvaitsevainen. Kaikkia ei kiinnosta se, että työpaikan kaverit, lapset tai vanhemmat ovat ikäänkuin makuuhuoneen ikkunan takana katsomassa kun harrastat seksiä (=kerrot täällä seksielämästäsi). Ymmärrätkö, että jolle kulle tämä voi olla ikäänkuin päiväkirja, paikka jossa puretaan asioita ja haukutaan vaikka anoppia, ilman että anoppi vetää herneet nenään tai saa anoppina huonoa mainosta.

Etiketeistä ei ole kyse, menit hakoteille.

• ed. kirjoitti:

Onko vaikea ymmärtää että kaikki ei halua olla samanlaisia kuin sinä. Yritä olla suvaitsevainen. Kaikkia ei kiinnosta se, että työpaikan kaverit, lapset tai vanhemmat ovat ikäänkuin makuuhuoneen ikkunan takana katsomassa kun harrastat seksiä (=kerrot täällä seksielämästäsi). Ymmärrätkö, että jolle kulle tämä voi olla ikäänkuin päiväkirja, paikka jossa puretaan asioita ja haukutaan vaikka anoppia, ilman että anoppi vetää herneet nenään tai saa anoppina huonoa mainosta.

Juu mutta mistä sinä tiedät mikä on totta ja mikä ei? Ymmärrän, ymmärrätkö sinä että ihmiset vaikenee asioista juuri siksi, että ne miettii mitähän noi muut tästä ajattelee.

Kannattaakohan aina miettiä vain muita?

Päiväkirjalle kerrotaan kaikki. Etiketit sanelee mm. ihmistenhäveliäisyyden.

• teevadit kirjoitti:

Juu mutta mistä sinä tiedät mikä on totta ja mikä ei? Ymmärrän, ymmärrätkö sinä että ihmiset vaikenee asioista juuri siksi, että ne miettii mitähän noi muut tästä ajattelee.

Kannattaakohan aina miettiä vain muita?

Päiväkirjalle kerrotaan kaikki. Etiketit sanelee mm. ihmistenhäveliäisyyden.

Välilyönnillä..

• ed. kirjoitti:

Vastasin tähän aiemmin..

"Kaikissa työpaikoissa ei anna hyvää kuvaa."

Mikä meni hakoteille siis? Tuon hyvän kuvan antaminen on juuri sitä etiketteilyä mistä MÄ puhuin.

• teevadit kirjoitti:

Vastasin tähän aiemmin..

"Kaikissa työpaikoissa ei anna hyvää kuvaa."

Mikä meni hakoteille siis? Tuon hyvän kuvan antaminen on juuri sitä etiketteilyä mistä MÄ puhuin.

Ja onko seksistä puhuminen paskaa? Tai muu maallinen asia?

• ed. kirjoitti:

Muuten anopille vois olla fiksuinta sanoa joskus päin naamaa, että sen käytös ottaa päähän. Nostaa kissa pöydälle, eikä murista nurkkiin. Vaikka se ottais herneenkin nekkuun. Olen kokeillut ja sen jälkeen se anoppi alkoi käyttäytyä kun ihminen, eikä piip.

Suosittelen.

• ed.
        teevadit kirjoitti:

Muuten anopille vois olla fiksuinta sanoa joskus päin naamaa, että sen käytös ottaa päähän. Nostaa kissa pöydälle, eikä murista nurkkiin. Vaikka se ottais herneenkin nekkuun. Olen kokeillut ja sen jälkeen se anoppi alkoi käyttäytyä kun ihminen, eikä piip.

Suosittelen.

Totta kai,anopin kanssa naamatusten myös, mutta mikä siinä on niin väärin jos anonyyminä haluaisi myös puhua anopista ihmisten kanssa? (En ole koskaan puhunut täällä, oli keksitty esimerkki, ei ole anoppia) Tai seksistä tai mistä hyvänsä? Eihän se tarkoita etteikö niistä puhuisi naamallakin, mutta anonyyminä voi tulla ja saada uusia näkökulmia paremmin.

Jos ei kiinnosta levittää seksiasioita työkavereiden nähden, mutta anonyyminä tai muiden kanssa kyllä, mikä siinä on väärin?

Mikä anonyymiydessä on pahaa ja pelottavaa sinusta?

• ed. kirjoitti:

Totta kai,anopin kanssa naamatusten myös, mutta mikä siinä on niin väärin jos anonyyminä haluaisi myös puhua anopista ihmisten kanssa? (En ole koskaan puhunut täällä, oli keksitty esimerkki, ei ole anoppia) Tai seksistä tai mistä hyvänsä? Eihän se tarkoita etteikö niistä puhuisi naamallakin, mutta anonyyminä voi tulla ja saada uusia näkökulmia paremmin.

Jos ei kiinnosta levittää seksiasioita työkavereiden nähden, mutta anonyyminä tai muiden kanssa kyllä, mikä siinä on väärin?

Mikä anonyymiydessä on pahaa ja pelottavaa sinusta?

Miksi sä luulet että se on minusta väärin? Sä takerrut nyt epäoleelliseen. Nyt puhuttiin nimenomaan alunperin siitä, että julkkikset on hulluja ne esiintyy omilla kuvillaan.

Ollaanko mekin hulluja sun diagnoosin mukaan, jotka esiinnytään omilla kuvill? Nyt ei puhuttu mitään teistä alunperin jotka ette esiinny omilla tai millään kuvilla.

Sä johdattelet keskustelua siihin suuntaan, mutta kun ja selitykset perään. Kyllä mä tiedän anonyymiyden hyvät puolet, ei niistä tartte jankuttaa. ja ymmärrän että joku haluaa olla anonyymi.

Mut entäs kun ei halua ja sosiaalinen paine pakottaa vaan olemaan anonyymi? Onko hullu jos uhmaa ja laittaa oman kuvan vaikka profiiliin?

Väärin väärin..elä enää kysy mikä on väärin. Puhu tosta aiheesta.

• teevadit kirjoitti:

Miksi sä luulet että se on minusta väärin? Sä takerrut nyt epäoleelliseen. Nyt puhuttiin nimenomaan alunperin siitä, että julkkikset on hulluja ne esiintyy omilla kuvillaan.

Ollaanko mekin hulluja sun diagnoosin mukaan, jotka esiinnytään omilla kuvill? Nyt ei puhuttu mitään teistä alunperin jotka ette esiinny omilla tai millään kuvilla.

Sä johdattelet keskustelua siihin suuntaan, mutta kun ja selitykset perään. Kyllä mä tiedän anonyymiyden hyvät puolet, ei niistä tartte jankuttaa. ja ymmärrän että joku haluaa olla anonyymi.

Mut entäs kun ei halua ja sosiaalinen paine pakottaa vaan olemaan anonyymi? Onko hullu jos uhmaa ja laittaa oman kuvan vaikka profiiliin?

Väärin väärin..elä enää kysy mikä on väärin. Puhu tosta aiheesta.

Mistä tää leima hullu alunperin tuli, oli eräs kommentti joka sai miettimään. Miksi joku pitää hulluna ihmistä joka haluaa olla omalla naamalla esillä?

Mikä siitä tekee hullun?

• sivusta..
        teevadit kirjoitti:

Mistä tää leima hullu alunperin tuli, oli eräs kommentti joka sai miettimään. Miksi joku pitää hulluna ihmistä joka haluaa olla omalla naamalla esillä?

Mikä siitä tekee hullun?

Se oli minun kommenttini ja sanoin että minun tilanteessa olisin hullu ja kaivaisin verta nenästäni jos rekisteröityisin omalla kuvallani s24:een. En muiden hulluudesta sanonut mitään vaan itsestäni, omassa tilanteessani.

• sivusta.. kirjoitti:

Se oli minun kommenttini ja sanoin että minun tilanteessa olisin hullu ja kaivaisin verta nenästäni jos rekisteröityisin omalla kuvallani s24:een. En muiden hulluudesta sanonut mitään vaan itsestäni, omassa tilanteessani.

Nokun ei näistä minun ja sivusta ja takaa ja eestä puskista tiedä kuka oli missäkin. Minäkin meen puskaan ja kun saan ikävän vastauksen, sanon se olikin minun eikä ton.

Oli miten oli...ok. :-)

• Tule tänne ja laita joku kiva mekko yllesi.

HUHUU! 8D

• En uskalla. :-)

• teevadit kirjoitti:

En uskalla. :-)

No, jos mä sitten haen sut. Kietasen pieneen kapaloon ja juoksen Jazuli kainalossa kotiin.

HUHUU! 8D

• dazu kirjoitti:

No, jos mä sitten haen sut. Kietasen pieneen kapaloon ja juoksen Jazuli kainalossa kotiin.

HUHUU! 8D

Ei onnistu, täällä on jeti joka käännyttää ympäri. :-)

• teevadit kirjoitti:

Ei onnistu, täällä on jeti joka käännyttää ympäri. :-)

Jeti otetaan toiseen kainaloon ja sit me ollaanki kohta kolmisin kapalossa.

HUHUU! 8D

• dazu kirjoitti:

Jeti otetaan toiseen kainaloon ja sit me ollaanki kohta kolmisin kapalossa.

HUHUU! 8D

Heh, en usko et onnistuisi. :-)

• Näin on!

Olet Miehen Logiikan turhin julkkis

• No mut sentäs tiedät ketä fanittaa. ;-)

• Ike K.
        teevadit kirjoitti:

No mut sentäs tiedät ketä fanittaa. ;-)

Onko puutarhasi hoidettu!

• Ike K. kirjoitti:

Onko puutarhasi hoidettu!

On. Mulla on puutarhuri.

• selviskö?

Joko sinulle selvisi, miksi kaikki eivät halua laittaa kuvaansa profiiliin, olivat he julkkisia tai eivät?

• Jazuli.

Ei selvinnyt.

Laittakaa kuvia peräpäästänne.

Hähä xD

• Ajat sitten, jo paljon ennen kun kerroit. :-)

• Mutzis oli uutinen kun sut sai.

• No ei ollut. Valitan. Vaikka ihmeen kaupalla mut saikin hengissä pysyen.

• teevadit kirjoitti:

No ei ollut. Valitan. Vaikka ihmeen kaupalla mut saikin hengissä pysyen.

Ai! No kivat teille, mutta osaatko neuvoa vaikka en mikään homo olekaan, niin miten pääsisin kokeilemaan Pisulin Jamppaa?

• modelli kirjoitti:

Ai! No kivat teille, mutta osaatko neuvoa vaikka en mikään homo olekaan, niin miten pääsisin kokeilemaan Pisulin Jamppaa?

Eli olet nainen. No enpä osaa. :-)

• Miinustelija iski. Eli mun provokatiivisuus jälleen toimii ja voi hyvin toimii. Nyt on hyvä poistua. :-)

• NIIN, EN MINÄKÄÄN OMALLA KUVALLA, VAAN OON HUUTO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2833
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2766
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2533
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2072
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      52
      2026
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      1995
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1150
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      2
      1090
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      999
    Aihe