Mietin tässä, että minkä takia mies jaksaa miettiä naisten bimboja oikkuja ylipäätään ollenkaan? Se, että mies vaivautuu oleman naisen kanssa tekemisissä on naisen tasoa heikentävä tekijä.
Palstoja lukeneena, omaa elämää miettineenä ja ympäristöä tutkiskelleena, ihmettelen, minkä takia naisella on minkäänlaista jalansijaa miehen elämässä.
Totuus on, että naiselta ei vaadita yhtään mitään. Riittää, että on nainen. Kun miettii taaksepäin omaa elämää, niin yhdenkään naisen kanssa, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, en olisi ollut missään tekemisissä, ellei nämä olisi olleet naisia.
Nainen saa olla miten bimbo ja typerä, huonosti käyttäytyvä, heikon persoonallisuuden omaava ja alkeellisen ja tylsän maailmankatsomuksen omaava, kunhan tämä vain on nainen.
Taso pitäisi nostaa korkeammalle ei vain minulla, vaan kaikilla miehillä ja tämä tarkoittaa sitä, että naisille ei kannata uhrata yhtäkään ajatusta, ellei vastaan tule ykslöä, jolla pään sisältö toimii moitteettomasti.
Naisella kohtuuton vaikutus miehen sielunelämään
32
258
Vastaukset
- Pusikko-Jaana
Kannattaisi keskittyä oman pääsi sisältöön . se on se joka tekee kaikk suhteet mahdottomiksi
Ei haitta, eikä vaikuta meikäläisen tekemisiin millään tavalla, vaikka haluaisivat sitä paljon puhuttua omaa aikaa. Se on kyllä tosi, että naisten kanssa täytyy keksiä jotain "kivaa" tekemistä, muutoin niitä ei jaksa erkkikään ja varsinkaan selvinpäin. Jos luonnollien kiinostus naisiin ei ole sammunut heidän toimiensa johdosta, niin pessimismistä ei ole haittaakaan.
Ei saa olla. Ei kaikki miehet halua bimboja ja typeriä naisia. Isolle osalle ne kyllä riittää, onhan niillä toosa. Mutta onneksi ei kaikki halua naista vaan siksi, että se on nainen. Pitää olla muutakin annettavaa, kun reikä.
Kusivehkeitä on niin helppoa sovitella yhteen. Ei vaadi älyä ei järkeä, mutta eipä anna paljon muutakaan muille osa-alueille.
- Jaana!
Aamun työ alkanut :)
Jaana! kirjoitti:
Aamun työ alkanut :)
Häivyn ihan kohta. Oli vaan pakko ilmaista itseään. TAAS.-:-D
En tarkoittanut, että olisin pelkän reijän takia ollut naisten kans tekemisissä, vaan että naisen naiseus on antanut anteeksi käyttäytymistä ja toimintaa, mitä en voisi keneltäkään sallia.
Sitä, että naiselta ei vaadita miessuhteissa juuri mitään. Naisella on olemassa sosiaalinen valta-asema suhteessa mieheen ja se vähentää tarvetta panostaa omaan käyttäytymiseen ja mm. miehen kunnioittamiseen ihmisenä.- zisel
dazu kirjoitti:
En tarkoittanut, että olisin pelkän reijän takia ollut naisten kans tekemisissä, vaan että naisen naiseus on antanut anteeksi käyttäytymistä ja toimintaa, mitä en voisi keneltäkään sallia.
Sitä, että naiselta ei vaadita miessuhteissa juuri mitään. Naisella on olemassa sosiaalinen valta-asema suhteessa mieheen ja se vähentää tarvetta panostaa omaan käyttäytymiseen ja mm. miehen kunnioittamiseen ihmisenä.Tän kirjotuksen perusteella vois huomata että naiset on näinollen älykkäämpiä kuin miehet. Mielenkiintosta että "naiset holhouksenalaisiksi"- aloitukseesi viitaten, sellaset ihmiset jotka on holhouksen tarpeessa on kuitenkin viisaampia kuin miehet :) Mitäs miehet sitten on jos naiset idiootteja? Kenen holhoukseen naiset (ja erityisesti miehet) sitten joutais? Apinoiden? Joo, toi oli muuten hyvä idea. Tais Apinoiden planeetta- leffa olla joku ennustus :O
- Uros_69
zisel kirjoitti:
Tän kirjotuksen perusteella vois huomata että naiset on näinollen älykkäämpiä kuin miehet. Mielenkiintosta että "naiset holhouksenalaisiksi"- aloitukseesi viitaten, sellaset ihmiset jotka on holhouksen tarpeessa on kuitenkin viisaampia kuin miehet :) Mitäs miehet sitten on jos naiset idiootteja? Kenen holhoukseen naiset (ja erityisesti miehet) sitten joutais? Apinoiden? Joo, toi oli muuten hyvä idea. Tais Apinoiden planeetta- leffa olla joku ennustus :O
älä sotke miehiä ja winettäjä-dazua toisiinsa.
zisel kirjoitti:
Tän kirjotuksen perusteella vois huomata että naiset on näinollen älykkäämpiä kuin miehet. Mielenkiintosta että "naiset holhouksenalaisiksi"- aloitukseesi viitaten, sellaset ihmiset jotka on holhouksen tarpeessa on kuitenkin viisaampia kuin miehet :) Mitäs miehet sitten on jos naiset idiootteja? Kenen holhoukseen naiset (ja erityisesti miehet) sitten joutais? Apinoiden? Joo, toi oli muuten hyvä idea. Tais Apinoiden planeetta- leffa olla joku ennustus :O
Älä nyt ota kaikkea niin vakavasti, se oli huumorialoitus, se "naiset holhouksenalaiseksi".
- zisel
dazu kirjoitti:
Älä nyt ota kaikkea niin vakavasti, se oli huumorialoitus, se "naiset holhouksenalaiseksi".
Niin, no en mäkään tosissani ollut ton apina-jutun kanssa että komsii komsaa :D
zisel kirjoitti:
Niin, no en mäkään tosissani ollut ton apina-jutun kanssa että komsii komsaa :D
Selityksiäselityksiä...
- zisel
dazu kirjoitti:
Selityksiäselityksiä...
Ok, mä olin tosissani sen apina-jutun kanssa :)
- Kirpe.Mente
dazu kirjoitti:
Ei se tainnu huumoria olla. kun et muuten pärjää naisten kanssa, heidät pitäisi alistaa,
- dazu ´
zisel kirjoitti:
Ok, mä olin tosissani sen apina-jutun kanssa :)
Niinkö, otaksuin että yöllä tekemäni puhelindiaknoosit tekevät hurmaavan vaikutuksen naisiin, siis katsomani elokuva olikin vain fiktiota:(
Elokuvan mainos olikin harhoihin johtava: Apinoita Panettaaa
Kyllä minua ainakin öisin panettaa
- Oma lempidivisioonan
i on 30.Januar. Tosin, ehdittiinkö sitä edes koota ennen sodan loppua...
- SAMAA MIELTÄ!
Olen samaa mieltä. Olenkin aina ihmettelyt sitä asiaa että miehelle on riittänyt jopa naimisiinmenon motiiviksi tissit ja pylly. Kunhan ne on naisella kohdillaan muulla ei niin väliä. Tunnen oikeasti yhden miehen joka meni naimisiin tissien kanssa. Tunnen myös jokusen miehen joka itksee pitkässä liitossaan tulleensa petetyksi kun mies itse onkin kaivannut sitten sitä sielunkumppania eikä tisseistä ole siihen? Mies jopa maksaa tyhmälle naiselle saadakseen olla tämän kanssa ihan omasta tahdostaan. Miksi miehet niin vinkuvat naisten perään? Jos vaikka kotona sattusikin olemaan ihan kelpo nainen niin moni mies silti haluaa sen tyhmemmän koska kokee liian haasteelliseksi elää ihmisen kanssa joka kertoo omankin mielipiteensä asioista ja jolla on oma tahto ja oma tunne-elämäkin. Nostakaa nyt hitossa sitä tasoa ! Olen kuuluttanut sitä pitkään mutta siltikin moni mies hakkaa päätänsä seinään ja eikun kirmaa entistä lujempaa sen tyhmemmän perään.
Tämä nykyhteiskunta vaatii naiselta aika paljon, ja siitä jää "jämät" suhteeseen.
Tuiskahdan suivaantuneena-Tarkoitin sit sellaisia, joiden kans oon IRL tutustunut. ;) Voihan se olla, että nainen ei jaksa panostaa suhteessa, mut onko siinä sitten motivaation puutetta?
- wr
Mullakin on ollut monet huonot kengät, mutta mä valitsin ne ihan itse.
- wr
dazu kirjoitti:
Nainen valitsee... kiukuttelee silti.
Tarkoitin sitä, että sinä itse valitsit naisesi, älä syytä valitsemiasi naisia.
Ja valinta on edelleen tästä eteenpäin sinun .
Eli valitse toisin.
Miks valita oikuttelevia naisia?
- ---
Väitätkö ettet oikuttele miehellesi?
Oliko mulle,ettei dazulle? :P
En usko,että se mua oikuttelevaksi kutsuisi. Laiskaksi, liikaa netissä tai tv:n ääressä viihtyväksi, itsepäiseksi kuin muuli, ehkä, muttei kyllä oikuttelevaksi. Musta saa ainakin hyvin selvää, mitä mieltä olen asioista, enkä omasta mielestäkään oikuttele.
- Omaa tietään kulkeva
MGTOW
- naiset naurattaa
Naisia pitää aina "ymmärtää" ja ihan sama mitä he sanovat tai miten he käyttäytyvät. Naisten syy omalle huonolle käytökselle on usein: "Mulla on PMS oireita.", "Luin sen rivien välistä ja siksi toimin miten toimin." ja "Vain toinen nainen voi tajuta tämän.".
Aivan sama mitä itkuraivareita he saavat, vidduilevat päin näköä tai sanovat mitä sylki suuhun tuo. Jos mies käyttäytyisi noin niin hän saisi kenkää kaveripiiristä tai parisuhteesta hyvinkin pian. Lisäksi häntä ruvettaisiin pitämään mielenvikaisena. Mutta kun olet nainen, niin olet vain herkkä tai intuitiivinen.- superkessu
ja sinä olet aina katkera, syystä tai toisesta
En ole koskaan kuullut _naisen_ mainitsevan, että tää johtuu kuukautisista. Eikö se ole se klisee,että miehet syyttää aina naisen kuukautisia, jos nainen on eri mieltä jostain :P
Rivienväli- luentaa joo.. Sitä naiset harrastaa, valitettavasti. Se on raivostuttavaa. itse keskityn niihin riveihin ja pitäis vielä muka välitkin kyylätä...
Eikä toiset naiset useinkaan tajuu yhtään mitään :P Paitsi jotkut..
Nii ajattele. Bimbo ja typerä nainen saa aina halutessaan pippeliä, muttaku miehellä on polla sekasin, ni ei vaan pimppiä irtoa.
No kyllä sä tiärät.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904