Kenen julkkiksen olet viimeksi nähnyt livenä?

bongaus?

Näin Kaija Koon viime viikolla. Näytti aika perusmuijalta, ilman paksua pakkelikerrosta.

81

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

No Väisänen tulee kaupassa vastaan välillä.

• Riitta Väisäsen. Näkee kaupassa aika usein.

• Eikun itseasiassa Sulevi Peltolan näkee useammin.

• ???
        teevadit kirjoitti:

Eikun itseasiassa Sulevi Peltolan näkee useammin.

Eli asut jossain Lahden lähellä kuitenkin? Orimattilassa?

• teevadit.
        ??? kirjoitti:

Kyllä. Siellä asustelen mielikuvitusmieheni kanssa.

• ??? kirjoitti:

Ehkä. :-)

Oikeastaan viimeksi olen nähnyt näistä kaikista julkkiksista Hahmotelman. Joo ja Orimattilassa olin silloin käymässä, menossa itseasiassa Lahteen. :-)

Siellä se käveli katua pitkin pallo säihkyen auringossa. x-D

• teevadit. kirjoitti:

Kyllä. Siellä asustelen mielikuvitusmieheni kanssa.

Ainoo vaan, et siellä missä mä liikun liikkuu myös mun mies. Eli ei kannata purra huuleen itseään, jos joutuu pettymään "mielikuvitusmieheen" ja huomaamaan et sehän onkin olemassa. Se on ihan mahdollista, että joutuu keskii uuden ilkkumisen aiheen kun nää vanhat ei enää toimikkaan. :-)

• teevadit kirjoitti:

Ainoo vaan, et siellä missä mä liikun liikkuu myös mun mies. Eli ei kannata purra huuleen itseään, jos joutuu pettymään "mielikuvitusmieheen" ja huomaamaan et sehän onkin olemassa. Se on ihan mahdollista, että joutuu keskii uuden ilkkumisen aiheen kun nää vanhat ei enää toimikkaan. :-)

keksii...höh. syön munkkia.

• ?
        teevadit kirjoitti:

Etkö saa mennä ulos ilman miestäsi? Ei ihme, että vietät päiväsi palstalla. Kun mies saattaa olla jopa töissä.

• hahmis
        teevadit kirjoitti:

Ehkä. :-)

Oikeastaan viimeksi olen nähnyt näistä kaikista julkkiksista Hahmotelman. Joo ja Orimattilassa olin silloin käymässä, menossa itseasiassa Lahteen. :-)

Siellä se käveli katua pitkin pallo säihkyen auringossa. x-D

Miepä nävinkiin ihte palsta-Jaanan Orimattilan latotansseissa seinäruusuna

• teevadit.
        teevadit kirjoitti:

Se olisi jonkun kaverisi mies, joka maksusta kulkee sun mukana.

• ? kirjoitti:

Etkö saa mennä ulos ilman miestäsi? Ei ihme, että vietät päiväsi palstalla. Kun mies saattaa olla jopa töissä.

heh, justiinhan vasta kävin kaupoilla ja muuallakin. Kiukkusin laahustavien autoilijoiden perässä ja yökin kassalla. Ei huvita turhaan luuhata missään. Mussa kun ei ole edes shoppailin vikaa. :-)

• :D
        teevadit kirjoitti:

Helppo sanoa noin, koska hyvin harvoin poistut kotoasi ja silloinkin autolla. Eikä täällä ole lahdesta kotoisin juuri muita kuin hahmotelma. Eli ei tarvi pelätä että kukaan näkisi sinua ja "miestäsi" missään.

• teevadit. kirjoitti:

Se olisi jonkun kaverisi mies, joka maksusta kulkee sun mukana.

Joo tietysti. Eihän mulla voi miestä mitenkään olla. Kiitos.

• hahmis kirjoitti:

Miepä nävinkiin ihte palsta-Jaanan Orimattilan latotansseissa seinäruusuna

Mäpä näinkin kaupalla ihan Anzzyn näkösen ukon. Meni pelaa hedelmäpelejä. Pelästyin jo ettei kai se saatana ole tänne päin maailmaa sieltä Turusta seilannut. Oli ihan vähällä etten perääntynyt ja vaihtanut kauppaa. :-)

teevadit kirjoitti:

heh, justiinhan vasta kävin kaupoilla ja muuallakin. Kiukkusin laahustavien autoilijoiden perässä ja yökin kassalla. Ei huvita turhaan luuhata missään. Mussa kun ei ole edes shoppailin vikaa. :-)

Eli ei ole aina mies mukana niinkuin väitit. itseasiassa ei koskaan, koska sitä ei ole muuta kuin sun koneella. ja ehkä postissa tulleena spermana, hähä..

• :D kirjoitti:

Helppo sanoa noin, koska hyvin harvoin poistut kotoasi ja silloinkin autolla. Eikä täällä ole lahdesta kotoisin juuri muita kuin hahmotelma. Eli ei tarvi pelätä että kukaan näkisi sinua ja "miestäsi" missään.

Kyllä täällä on, mutten tietysti kerro ketkä. :-)

Ja Hahmotelma ei ole Lahtelainen vaan paljasjalkainen Olalainen.

Eli ei ole aina mies mukana niinkuin väitit. itseasiassa ei koskaan, koska sitä ei ole muuta kuin sun koneella. ja ehkä postissa tulleena spermana, hähä..

Oon aina kun ollaan yhdessä liikenteessä, kuten viikonloppuisin. Eihän hän voi olla yhtäaikaa sekä työssään että mun kanssa kaupaoilla. Sula mahdottomuus. :-)

• teevadit kirjoitti:

Oon aina kun ollaan yhdessä liikenteessä, kuten viikonloppuisin. Eihän hän voi olla yhtäaikaa sekä työssään että mun kanssa kaupaoilla. Sula mahdottomuus. :-)

Ja se on silloin mahdollista törmätä. Eiköhän ihmiset bruukaa liikkua siellä seudulla missä ne elää, myös puolisotkin?

teevadit kirjoitti:

Kas kummaa kun Hahmotelma ei sitten ole teitä koskaan nähnyt, kun olette "aina" viikonloppuisin "liikenteessä" ;D

Onko Serpico sinusta komeakasvoinen?

Kas kummaa kun Hahmotelma ei sitten ole teitä koskaan nähnyt, kun olette "aina" viikonloppuisin "liikenteessä" ;D

Onko Serpico sinusta komeakasvoinen?

Se liikkuu eri kaupoissa ja on aina koneella. :-) ei se ehdi kun täihin, kauppaan, salille ja taas takas kotiin tietokoneelle. Siinä kai syy. Oisin voinut kerrankin mennä tönäsemään sitä selkään, kun käveltiin sen selän takaa ohi. Mutta en viitsinyt. pitää kunnioittaa ihmisien omaa rauhaa irlissä.

Palstalla on hiukan asiat toisin. En viitsi irlissä kenenkään elämään tuppautua suuna ja päänä sohlaamaan, heeeii mä olen se sieltä palstalat ja sä olet sieltä. Jotain jörkeä pitää ja tulee ihmisellä olla. Kaiken järjettömyydenkin keskellä.

teevadit kirjoitti:

Kyllä täällä on, mutten tietysti kerro ketkä. :-)

Ja Hahmotelma ei ole Lahtelainen vaan paljasjalkainen Olalainen.

Mikset sitten ole tavannut koskaan ketään palstalaista? Lahtihan on pieni kaupunki. Sinun naamasi luulisi tunnistavan, kun se on täällä viikottain esillä.

• teevadit kirjoitti:

Se liikkuu eri kaupoissa ja on aina koneella. :-) ei se ehdi kun täihin, kauppaan, salille ja taas takas kotiin tietokoneelle. Siinä kai syy. Oisin voinut kerrankin mennä tönäsemään sitä selkään, kun käveltiin sen selän takaa ohi. Mutta en viitsinyt. pitää kunnioittaa ihmisien omaa rauhaa irlissä.

Palstalla on hiukan asiat toisin. En viitsi irlissä kenenkään elämään tuppautua suuna ja päänä sohlaamaan, heeeii mä olen se sieltä palstalat ja sä olet sieltä. Jotain jörkeä pitää ja tulee ihmisellä olla. Kaiken järjettömyydenkin keskellä.

Serpicosta en voi sanoa viehtyväni. Ei pahalla. :-)

Ei ole mun miesmaun mukainen.

• teevadit.
        teevadit kirjoitti:

Joo tietysti. Eihän mulla voi miestä mitenkään olla. Kiitos.

Mikset löisi sen hahmiksen kanssa hynttyitä yhteen. Kummatkin olette kuitenkin sinkkuja, samalta paikkakunnalta ja palstan kautta ehkä tunnettekin jotenkin jo toisianne?

Mikset sitten ole tavannut koskaan ketään palstalaista? Lahtihan on pieni kaupunki. Sinun naamasi luulisi tunnistavan, kun se on täällä viikottain esillä.

Olenhan mä tavannut. :-)

• teevadit. kirjoitti:

Mikset löisi sen hahmiksen kanssa hynttyitä yhteen. Kummatkin olette kuitenkin sinkkuja, samalta paikkakunnalta ja palstan kautta ehkä tunnettekin jotenkin jo toisianne?

En ole sinkku ja Hahmotelma ja mä ei sovittas yhteen. Siis vaikka oisinkin sinkku. Ollaan liian erilaisia. :-)

• teevadit kirjoitti:

Siis töihin ei täihin, toivottavasti ei ole töissä täitä. :-(

• ......
        teevadit kirjoitti:

Olenhan mä tavannut. :-)

Mutta ne ei tunnistaneet sua. Miksi?

• teevadit kirjoitti:

En ole sinkku ja Hahmotelma ja mä ei sovittas yhteen. Siis vaikka oisinkin sinkku. Ollaan liian erilaisia. :-)

Ja me ei asuta samalla paikkakunnallakaan. :-)

Ei se tarkoita sitä, että vaikka liikun siellä ja täällä, että asun just siellä missä liikun. Porvoostakaan ei ole pitkä matka mihinkään. ;-)

• ;(
        teevadit kirjoitti:

Serpicosta en voi sanoa viehtyväni. Ei pahalla. :-)

Ei ole mun miesmaun mukainen.

Eli olisit pettynyt, jos sinulle syntyisi serpico-kasvoinen vauva?

• ...... kirjoitti:

Mutta ne ei tunnistaneet sua. Miksi?

Onhan ne jotka olen tavannutkin. :-)

Tunnistaisi varmasti jos vastaan tulisin. unohdat nyt sellaisen seikan, että ihmisillä on erilaisia aikatauluja milloin ne liikkuu. Minä liikun usein silloin, kun moni muu on töissä. Eli ei ne juoksentele pitkin kyliä ja kujia samaan aikaan kun minä. :-)

• Emmä lyllerrä, mulla on reipas askel. Sain siitä tänää vanhukselta kehuja. :-)

• ;)
        teevadit kirjoitti:

Emmä lyllerrä, mulla on reipas askel. Sain siitä tänää vanhukselta kehuja. :-)

Mutta muuten meni oikein.

• teevadit kirjoitti:

Emmä lyllerrä, mulla on reipas askel. Sain siitä tänää vanhukselta kehuja. :-)

Itseasiassa tää menee nyt taas vaan Jazuliksi koko homma. Mutta tän sanon vielä, että oon huomannut että mut kuvitellaan palstalla lihavammaksi mitä todellisuudessa olen. Se käy ilmi ihmisten kommenteista kuten lyllertää, tursuu, roikkuu jne.

Mielikuvissa on joku hyllyvä valas, joten sillä mielikuvalla jos mua katukuvasta etsii, ei tunnista. Kannattaa hioa vähän mielikuvaa pulleaksi, mutta ei vyöryväksi. Jonkun mielestä en ole edes pullea.

• .........
        teevadit kirjoitti:

Onhan ne jotka olen tavannutkin. :-)

Tunnistaisi varmasti jos vastaan tulisin. unohdat nyt sellaisen seikan, että ihmisillä on erilaisia aikatauluja milloin ne liikkuu. Minä liikun usein silloin, kun moni muu on töissä. Eli ei ne juoksentele pitkin kyliä ja kujia samaan aikaan kun minä. :-)

Selityksiä selityksiä..

• ;) kirjoitti:

Mutta muuten meni oikein.

Joo jos en nyt pääse töihin. Sitten tohon vois lisätä työpaikan ja sukulaiset. :-) Ehkä pari matkaa ulkomaille vuodessa max.

• ;)
        teevadit kirjoitti:

Itseasiassa tää menee nyt taas vaan Jazuliksi koko homma. Mutta tän sanon vielä, että oon huomannut että mut kuvitellaan palstalla lihavammaksi mitä todellisuudessa olen. Se käy ilmi ihmisten kommenteista kuten lyllertää, tursuu, roikkuu jne.

Mielikuvissa on joku hyllyvä valas, joten sillä mielikuvalla jos mua katukuvasta etsii, ei tunnista. Kannattaa hioa vähän mielikuvaa pulleaksi, mutta ei vyöryväksi. Jonkun mielestä en ole edes pullea.

Miksi sitten itse alat puhua taas ulkonäöstäsi? Ei se meitä kiinnosta. Kysyin että menikö muuten oikein?

• ---
        teevadit kirjoitti:

Joo jos en nyt pääse töihin. Sitten tohon vois lisätä työpaikan ja sukulaiset. :-) Ehkä pari matkaa ulkomaille vuodessa max.

varmasti raskaana ja noin sairaana kuin sinä ei kovin helposti töihin pääse? Vaikket olisi raskaanakaan.

• ;( kirjoitti:

Eli olisit pettynyt, jos sinulle syntyisi serpico-kasvoinen vauva?

Heh, no kyllä. Koska minä ja mun mies ei kumpikaan muistuteta Serpicoa mielestäni oikeen yhtään. Ihan eri mallisia ja kokoisia kumpikin. Eri ikäsiäkin. No minä saatan olla lähempänä Serpicon ikiä? Mies nyt ei taatusti ole, koska Serpico ei ole millään ilveellä alle 30 v.

Ei silmienvärikään olis oikeen looginen, kun ei kummalaakaan ole suvussa ruskeasilmäisiä vissiin ainuttakaan. Sukuun tulleita ei voida laskea, koska ne ei ole geeniperimää. :-)

• bahteja piisaa
        teevadit kirjoitti:

Mäpä näinkin kaupalla ihan Anzzyn näkösen ukon. Meni pelaa hedelmäpelejä. Pelästyin jo ettei kai se saatana ole tänne päin maailmaa sieltä Turusta seilannut. Oli ihan vähällä etten perääntynyt ja vaihtanut kauppaa. :-)

Ainahan bundet yrittää matkia anzzya jo palstallakii--sellaisen tyypin lie Jaana
        nähnynnä
        Muuta ei täällä päin mualimata K-marketteja tunnetakaan
        Täällä ei pyylevät Suomiäämät jaksa ollakaan 36C-------tyttöset ovat hoikkia ja silimätkii ku suklaakakkuja

• ......... kirjoitti:

Selityksiä selityksiä..

Sä nyt luonnollisesti pidät kaikkea vaan selittelynä, mikä ei satu sua miellyttämään. Ei siinä ole mitään uutta. Sun on vaan hyvin turhaa toi touhu, kun et hyväksy rehellisiä vastauksia.

• ;)
        teevadit kirjoitti:

Eli tunnustit, että etämiehesi onkin Serpico. Kiitos rupatteluhetkestä :)

• ;) kirjoitti:

Miksi sitten itse alat puhua taas ulkonäöstäsi? Ei se meitä kiinnosta. Kysyin että menikö muuten oikein?

No vaan mieleen. Kun siihin lähes päivittäin törmää, tuohon jazulin makkaroihin yms. Huvittaahan se minua, kun mielikuvat on mitä on. :-)

• --- kirjoitti:

varmasti raskaana ja noin sairaana kuin sinä ei kovin helposti töihin pääse? Vaikket olisi raskaanakaan.

Kuule. Mut tunnetaan hyvänä ja tunnollisena duunarina ja nää sairaudet ei estä työntekoa kun tilapäisesti. :-)

Raskaus tässä nyt muakin mietityttää. Valehellakkaan en viittis.

• hähä!
        teevadit kirjoitti:

Heh, no kyllä. Koska minä ja mun mies ei kumpikaan muistuteta Serpicoa mielestäni oikeen yhtään. Ihan eri mallisia ja kokoisia kumpikin. Eri ikäsiäkin. No minä saatan olla lähempänä Serpicon ikiä? Mies nyt ei taatusti ole, koska Serpico ei ole millään ilveellä alle 30 v.

Ei silmienvärikään olis oikeen looginen, kun ei kummalaakaan ole suvussa ruskeasilmäisiä vissiin ainuttakaan. Sukuun tulleita ei voida laskea, koska ne ei ole geeniperimää. :-)

Uskot sitten Serpicon puheet silmien väristä?

• ;) kirjoitti:

Eli tunnustit, että etämiehesi onkin Serpico. Kiitos rupatteluhetkestä :)

Jaa, vainiin. :-) ettet vaan olis ite se Serpico?

• hähä! kirjoitti:

Uskot sitten Serpicon puheet silmien väristä?

Onhan siitä ollut profiilissa kasvokuva. Silmineen. :-)

• etkötiedä?
        teevadit kirjoitti:

No vaan mieleen. Kun siihin lähes päivittäin törmää, tuohon jazulin makkaroihin yms. Huvittaahan se minua, kun mielikuvat on mitä on. :-)

Se on sun etämies puskista joka niistä läskeistä puhuu.

• bahteja piisaa kirjoitti:

Ainahan bundet yrittää matkia anzzya jo palstallakii--sellaisen tyypin lie Jaana
        nähnynnä
        Muuta ei täällä päin mualimata K-marketteja tunnetakaan
        Täällä ei pyylevät Suomiäämät jaksa ollakaan 36C-------tyttöset ovat hoikkia ja silimätkii ku suklaakakkuja

Missäs Bangokissa sä muka olet? ;-)

• ;)
        teevadit kirjoitti:

Jaa, vainiin. :-) ettet vaan olis ite se Serpico?

En ole, mutta selvisi monta asiaa tässä keskustelussa.Kuten, että et tiedä, kuka on etämiehesi.

• etkötiedä? kirjoitti:

Se on sun etämies puskista joka niistä läskeistä puhuu.

No mullei ole etämiestä, joten en tiedä siitä sen enempää kuka olis. Mun lähimies se ei ole. Se ei ole idiootti. Joten se ei harrasta tollasta, etenkään sen työssä ei mitään nettiä plärätä. Muuten jää hommat tekemättä ja urakat kusee. :-)

• sivusta..
        teevadit kirjoitti:

Onhan siitä ollut profiilissa kasvokuva. Silmineen. :-)

Ei se ruskeasilmäiseltä näyttänyt.. Ehkä vihreä-

• Mese kohdan jätin tarkoituksella noteeraamatta. Hienoo jos siitä kostui housut taas jollain. :-D

• ;)

Se on se sun etämiehesi eli laskin..väärin.Mutta et tiedä kuka se kyseinen laskin..väärin-sininikki on.. kenen kanssa muka seurustelet. Mutta ei sillä väliä. sain tietää mitä halusinkin.

Soon moro.

• etkötiedä?
        teevadit kirjoitti:

No mullei ole etämiestä, joten en tiedä siitä sen enempää kuka olis. Mun lähimies se ei ole. Se ei ole idiootti. Joten se ei harrasta tollasta, etenkään sen työssä ei mitään nettiä plärätä. Muuten jää hommat tekemättä ja urakat kusee. :-)

Buhahaha, ei se missään töissä ole, luulet vaan.

• sivusta.. kirjoitti:

Ei se ruskeasilmäiseltä näyttänyt.. Ehkä vihreä-

No ainakin on joskus täällä naiset sen ruskeista silmistä hehkutelleet. Ruskeanvihreät ehkä?

On muistaakseni itsekin maininnut omavaansa ruskuaiset.

• teevadit kirjoitti:

No ainakin on joskus täällä naiset sen ruskeista silmistä hehkutelleet. Ruskeanvihreät ehkä?

Mä taas en ole koskaan ollut mitenkään viehtynyt ruskeista silmistä. Kerran olen vähän aikaa tapaillut miestä, jolla oli hailakan ruskeat silmät, muistutti ulkonäöltään Jaakko Seliniä. :-) Rikas mies.

Tosin oli vaan muutamaa senttiä vaille 2 metriä pitkä mies, Jaakko ei taida olla niin pitkä?

• ;) kirjoitti:

Se on se sun etämiehesi eli laskin..väärin.Mutta et tiedä kuka se kyseinen laskin..väärin-sininikki on.. kenen kanssa muka seurustelet. Mutta ei sillä väliä. sain tietää mitä halusinkin.

Soon moro.

Aijjaa. Noh elä siinä siinä luulossa, jos se sua lämmittää. :-) Minulla on muru lämmikkeenä.

• etkötiedä? kirjoitti:

Buhahaha, ei se missään töissä ole, luulet vaan.

Hehhee, selvä. x-D

Avohoitoooo....tukaa hakee omanne pois.

• teevadit kirjoitti:

Hehhee, selvä. x-D

Avohoitoooo....tukaa hakee omanne pois.

Mä olen ollut sen työpaikalla mukanakin moneen kertaan. ;-)

• ..
        teevadit kirjoitti:

Ei ole kukaan kehunut ettää sillä olisi ruskeat silmät, koska ne ei edes näy.

• .. kirjoitti:

Ei ole kukaan kehunut ettää sillä olisi ruskeat silmät, koska ne ei edes näy.

On kehunut silloin alkuaikoina paljonkin, kun aloittelin tällä palstalla. Oli naisia kuorossa Serpicon ympärillä kehumassa mm. niitä silmiä.

Muistan kyllä, että hän oli monen ns. vakkarinaisen suosiossa mm. ulkonäkönsä vuoksi. Oli pitkä takki päällään siinä kuvassa ja näkyi kasvot oikein hyvin, myös silmät. Ja tummat ne on. Ei voi erehtyä ellei ole värisokea tai umpisokea.

• teevadit kirjoitti:

Mä olen ollut sen työpaikalla mukanakin moneen kertaan. ;-)

Voihan sitä jäädä sairaslomalle, vaikka keskustelu ei liity nyt siihen.

• sue.ellen kirjoitti:

Voihan sitä jäädä sairaslomalle, vaikka keskustelu ei liity nyt siihen.

Siis kuka? :-)

• teevadit kirjoitti:

Siis kuka? :-)

Sinä, koska raskaus vie voimia. Itsekkin ne jätti mut sairaslomalle heti.

• sue.ellen kirjoitti:

Sinä, koska raskaus vie voimia. Itsekkin ne jätti mut sairaslomalle heti.

Joo, kyllä. Mä en vaan haluis missata töitä tämän takia. Ois kiva saada rahaa hiukan säästöönkin. Eikä se onnistu jos ei tienaa. :-)

Jos kaikki hyvin menee, niin jaksaa töissäkin olla. Jos menee kesken niin sit vasta potuttaakin jos työt meni ohi suun. :-/

Eihän työnantajat halua raskaana olevia töihin. :-(

• teevadit kirjoitti:

Joo, kyllä. Mä en vaan haluis missata töitä tämän takia. Ois kiva saada rahaa hiukan säästöönkin. Eikä se onnistu jos ei tienaa. :-)

Jos kaikki hyvin menee, niin jaksaa töissäkin olla. Jos menee kesken niin sit vasta potuttaakin jos työt meni ohi suun. :-/

Eihän työnantajat halua raskaana olevia töihin. :-(

Muutenkin alkaa kotona oleminen olee turhauttavaa. Ja ois kivaa että, vaikka miehen tuloilla ja mun päivärahoillakin pärjätään hyvin, että voisin kartuttaa meidän tilannetta entisestään.

Vois mieskin vaikka tarvittaessa jäädä kotiin välillä ja huilata. Mä voisin olla töissä välillä ja tienata meille.

• teevadit kirjoitti:

Muutenkin alkaa kotona oleminen olee turhauttavaa. Ja ois kivaa että, vaikka miehen tuloilla ja mun päivärahoillakin pärjätään hyvin, että voisin kartuttaa meidän tilannetta entisestään.

Vois mieskin vaikka tarvittaessa jäädä kotiin välillä ja huilata. Mä voisin olla töissä välillä ja tienata meille.

Tuossa tuli esille sana Jos. eli nyt pitää elää päivä kerrallaan.
        Sillee hyvä tulee.

• sue.ellen kirjoitti:

Tuossa tuli esille sana Jos. eli nyt pitää elää päivä kerrallaan.
        Sillee hyvä tulee.

Olet ihan oikeassa. Ei voi mennä asioiden edelle. :-) Vaikka joskus ajatus meneekin jo pitkällä edellä...se on kyllä ihan turhaa murehtia päivää paljoa pidemmälle.

• Emmä harrasta facebookkia. Joskus kokeilin muttei se ole mun juttu ollenkaan. Joka pierasu pitäs käydä kertomassa ja jos et käy joku aina kyselee perään, mikset ole käynyt katsomassa sun facebookkias. Varmaan kuukauden lojunut viesti siellä etkä ole vastannut mitään. :-(

Mä en jaksa sellasia orjallisia juttuja missä en muka itse saa päättää, koska mä haluan ko. asiaa käyttää. Enkä osaa päiväkirjaa pitää silleen fb tyyppisesti.

Onhan sulla uimarengas ja käsikellukkeet ettet huku?

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

Emmä harrasta facebookkia. Joskus kokeilin muttei se ole mun juttu ollenkaan. Joka pierasu pitäs käydä kertomassa ja jos et käy joku aina kyselee perään, mikset ole käynyt katsomassa sun facebookkias. Varmaan kuukauden lojunut viesti siellä etkä ole vastannut mitään. :-(

Mä en jaksa sellasia orjallisia juttuja missä en muka itse saa päättää, koska mä haluan ko. asiaa käyttää. Enkä osaa päiväkirjaa pitää silleen fb tyyppisesti.

Onhan sulla uimarengas ja käsikellukkeet ettet huku?

Eikun hää on punasessa meressä...pysyy pinnalla...

• Nasdaq

Honey Aaltosen kanssa heitin läppää noin vartti sitten Vasiksella. Emmä tiedä onko hän mikään julkkis, mutta mulle hän ainakin on julkkis.

(aurinkoista naurua)

• yksin kotona

Dannyä näkee suhteellisen usein kesällä kun sillä on kesämökki täällä Raumalla. olen myös ollut sen mökillä töissä joskus kun se on niin puukasi ettei osaa itse mitää rakentaa. Mut kiva kesäpaikka sil on tuol rokinnokas

• 2- kuukautta sitten kahvit join keskustelun tiimoilla virkaa istuvan ministerin kanssa, josta lähetin valokuvan Montelle.
      Tänne en sitä postaa koska kuvassa on muita ihmisiä.

• Kahvit joimme eduskunnan kahvilassa.

• Happoradion laulaja oli viime viikonloppuna samalla buffet-hotelli-aamiaisella..

Pari päivää sitten (kirjailija) Riku Korhosen Turussa.

Tänänpä mää menen sit joki-paateil..Saa nähä kuka siäl tule vastaan :P

• ...

Noista toinen on vähän niin kuin julkisuuden henkilö, mutta häntäkään en tunnistaisi jos tulisi vastaan. Jotku tunnistaa kaikenmaailman pikkujulkkiksetikin.

• Kake R
        ... kirjoitti:

Noista toinen on vähän niin kuin julkisuuden henkilö, mutta häntäkään en tunnistaisi jos tulisi vastaan. Jotku tunnistaa kaikenmaailman pikkujulkkiksetikin.

Riku Korhonen who????

• Pate Mustajärven näin pääsiäisen aikaan. Näytti olevan selvin päin = paska keikka.
      Niiden keikoissa ei ole ennenkään ollut muuta katsomista kuin Paten örveltäminen, riehuminen ja yleisölle vittuileminen. Nyt puuttui noi kaikki osa-alueet...

• //Mies//
    • Kimi Räikkösen ja kaikki muutkin rallikuskit näin viime vuonna NORFissa. Siis, näin ihan kosketusetäisyydeltä ratin takana, enkä missään kaukana varikolla.

Muita julkkiksia ei ainakaan mieleen tule.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2595
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      47
      1765
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      146
      1367
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      335
      1273
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      344
      1237
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      24
      1141
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1103
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      13
      972
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      966
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      873
    Aihe