Tiistai-gallup

Tiistain terävä

Myös muina päivinä saa vastata.

1. Närästääkö sinua koskaan? Jos, mikä siihen auttaa?

2. Mikä uutinen tai uutisotsikko herätti mielenkiintosi viimeksi?

3. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mistä?

4. Onko kumppanisi tai oletko sinä (ollut) jalkapallo-leski? Mitä se aiheuttaa?

5. Mikä on vastakkaisen sukupuolen kasvoissa yleensä puoleensa vetävintä?

6. Oletko ollut koulukiusaaja/kiusattu? Mistä se johtui? Miten kiusaaminen loppui?

7. Missä elämän vaiheessa (iässä) olet ollut suosituimmillasi?

8. Missä elämän vaiheessa olet ollut komeimmillasi/kauneimmillasi?

9. Missä elämänvaiheessa (iässä) olet ollut onnellisin?

Kiitos vastauksista.

13

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Närästääkö sinua koskaan? Jos, mikä siihen auttaa?
      - Joskus, mussutan manteleita, ne auttaa

- http://www.iltalehti.fi/etusivu/

- Maxipituisen kesämekon. Vaatekaupasta

- Ei, en, ei mitään

- Kokonaisuus, silmien pilke, hymy, ilmeet

6. Oletko ollut koulukiusaaja/kiusattu? Mistä se johtui? Miten kiusaaminen loppui?
      - En

- Olen kuin marionetti, minua vedetään joka suuntaan

- Juuri nyt

- Sitä odotellessa

Kiitos vastauksista. - Ole hyvä :)

- hyvin harvoin, mutta maito auttaa. Neutralisoi vatsahappoja

Matti Nykänen: vauva saa tulla. Toivottavasti älyää pysyä poissa...

Shortsit Dressmannilta. Polvipituiset, jotka sallii täydellisten säärien ihailijoiden lepuuttaa silmiään.

Ei nyt eikä silloinkaan kun oli kumppani.

Pisamat ja silmät tietysti.

Ei kumpaakaan.

Tässä elämässä

30:stä eteenpäin.

10-15 vuotta sitten, toistaiseksi.

• Onhan näihin vastat-

tava...Elämää suurempia kysymyksiä...

1. Närästääkö sinua koskaan? Jos, mikä siihen auttaa? Joskus. Rennie on toiminut.

2. Mikä uutinen tai uutisotsikko herätti mielenkiintosi viimeksi? Paavo ei päässyt kepun puheenjohtajaksi.

3. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mistä?fakut, en muista mistä.

4. Onko kumppanisi tai oletko sinä (ollut) jalkapallo-leski? Mitä se aiheuttaa? Ei, tykätään kummatkin potkupallosta. Ainakin arvokisatasolla.

5. Mikä on vastakkaisen sukupuolen kasvoissa yleensä puoleensa vetävintä? Häh? No viehättävät piirteet tietenkin.

6. Oletko ollut koulukiusaaja/kiusattu? Mistä se johtui? Miten kiusaaminen loppui? En oikeastaan kumpikaan.

7. Missä elämän vaiheessa (iässä) olet ollut suosituimmillasi?5-37. Luulisin...

8. Missä elämän vaiheessa olet ollut komeimmillasi/kauneimmillasi?5-37, luulisin...

9. Missä elämänvaiheessa (iässä) olet ollut onnellisin? 30-31 vuotiaana

Kiitos vastauksista. OLE HYVÄ.

• 1. Närästääkö sinua koskaan? Jos, mikä siihen auttaa? - Joo, happosalpaaja

2. Mikä uutinen tai uutisotsikko herätti mielenkiintosi viimeksi? - Suomesta rahaa Espanjalle

3. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mistä? - Rintaliivejä ja paidan, postimyynnistä

4. Onko kumppanisi tai oletko sinä (ollut) jalkapallo-leski? Mitä se aiheuttaa? - Ei kumpikaan

5. Mikä on vastakkaisen sukupuolen kasvoissa yleensä puoleensa vetävintä? - Kokonaisuus tai silmien seutu

6. Oletko ollut koulukiusaaja/kiusattu? Mistä se johtui? Miten kiusaaminen loppui? - Joo, kiusaajien typeryydestä, mm. opettajaa/koulua vaihtamalla

7. Missä elämän vaiheessa (iässä) olet ollut suosituimmillasi? - Minkä mukaan? Työssä? Ps-markinoilla? Missä?

8. Missä elämän vaiheessa olet ollut komeimmillasi/kauneimmillasi? - 27-vuotiaana, äidin mielestä siinä kohtaa kun minusta tuli alipainoisesta normaalipainoinen eli joskus 24-25 hujakoilla

9. Missä elämänvaiheessa (iässä) olet ollut onnellisin? - Vauvana tai 2-5 vanhana, mitä enemmän maailmaa olen alkanut ymmärtää sitä enemmän se ottaa onnellisuuden tunteesta pois ja aiheuttaa sitä etten voi ymmärtää..

• Myös muina päivinä saa vastata.

1. Närästääkö sinua koskaan? Jos, mikä siihen auttaa? Vain kaksi kertaa elämässäni mua on närästänyt. Raskauden loppumetreillä. Auttoi muistaakseni maitotuotteet. Jäätelö tms.

2. Mikä uutinen tai uutisotsikko herätti mielenkiintosi viimeksi? Repäisin eilen TS:stä yhden sivun, joka kertoi Aristoteleen Runousopin kolmannesta suomennoksesta. Pitää kelailla siitä paria asiaa, hidas kun olen..

3. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mistä? Kukallisen hihattoman paidan. Netistä.Olisko Brandokselta?

Eii.. Kattoo se jonkin verran, mutta ei kesällä muutenkaan tuu mitään tv:stä. Voin mäkin kattoa.

Silmät lähinnä.

Kiusattu. 6.-9. luokka. Mun luonteesta, joka ärsytti.Olin ujo ja sisäänpäin kääntynyt, mutta silti ulkoisesti ja tyylillisesti erilainen kuin muut tytöt, joilla oli Levikset ja Lacoste/Kappa-paidat , permis-kiharat. yms. . Mun itsepäisyys pitää oma tyyli ja kiinnostuksen kohteet ärsytti etenkin yhtä tyyppiä. Loppui, kun yks "kovis"tyttö alkoi puolustaa mua ysillä ja alkoi kaveriksi. Ja viimeistään kun kiusaaja(t) ei tullut lukioon.

7. Missä elämän vaiheessa (iässä) olet ollut suosituimmillasi? Siis pidetty, tykätty? Silloin kun olen ollut eniten työelämässä. Siitä sitten säteillyt suosiota muihinkin elämän osa-alueisiin. Esim.24v.eteenpäin. (36v. eteenpäin, vähän lievemmin)

8. Missä elämän vaiheessa olet ollut komeimmillasi/kauneimmillasi? 35 eteenpäin, ainakin muiden arvion mukaan. Sellaisten jotka on tunteneet kauan.

9. Missä elämänvaiheessa (iässä) olet ollut onnellisin? Kun lapset oli pieniä.

Kiitos vastauksista. Ollos hyvä.

• huomasin vain..

Muistelen, että olet kertonut, että ollut lasten kanssa kotona, kun ovat olleet pieniä.Eli silloin kun et ole ollut työelämässä etkä "suosittu", olet ollut onnellisin?

• huomasin vain.. kirjoitti:

Muistelen, että olet kertonut, että ollut lasten kanssa kotona, kun ovat olleet pieniä.Eli silloin kun et ole ollut työelämässä etkä "suosittu", olet ollut onnellisin?

Niin.

Se suosittuna oleminen ei nyt ole mitään erityisen tavoiteltavaa, vaikka mukavaa tietysti. Siis töissä esim. "tuon kanssa on kiva tehdä töitä, kun se on blaa blaa..", "sinä olet aina tervetullut tänne jne". Mieltä lämmittäviä sanoja, mutta ei mun onni synny tuommoisesta.

Hyvin harvoin ja syy ei yleensä ole selkeä. Aika auttaa. Ainoa mieleen tuleva, jota suuhuni olen survonut... jolla vatsan kipeäksi saan... on banaani. Mutta se on jotain muuta kuin närästystä.

http://yle.fi/uutiset/marsista_kartoitettiin_satojatuhansia_kraattereita/6177473

Taisi olla nämä
      http://www.gazoz.fi/tuotekuvat/600252.jpg

Ei.

Kuviteltu luonne niiden omistajalla

Sekä että. Päätin että se on mukavampaa toisinpäin.

No mikä on mittari. Huomio naisilta? Nyt.

No teini-iän honkkeli... Päässyt joistain piirteistä vasta eroon ja sanoisin että enpä ole yhtä tyytyväinen peilikuvaani ennen ollut.

No jos vain aikuisikää katsotaan, niin en sen aikana varmaan ole ollut näin hyvässä tilanteessa.

-Ei ole ikinä närästänyt, tietääkseni.

-Espanjan taloustilanne. X(

-Varmaan farkut..nettikaupasta.

-Meillä ei seurata noin naurettavaa/typerää lajia kuin jalkapallo. Meillä ei muutenkaan penkkiurheilla.

-Oikeanlainen hymy. ;)

-En.

-Aina ollut yhtä suosittu/epäsuosittu. Muiden suosio ei meikäläistä paljoa kiinnosta.

-Vaikea sanoa...mutta parhaassa kunnossa olen juuri nyt. =)

-Olen luonteeltani melko tasainen. En koe suuria mielialan muutoksia puoleen tai toiseen. Eli nytkin olen varsin tyytyväinen. =)

• Jätkää ei muka oo kiusattu ja silti kauhia Napoleon-kompleksi.

'jos maapallos olis rivat, voisin nostaa sitä vähä'

• Myös muina päivinä saa vastata. Koska mua jännittää, vastaan nyt...

1. Närästääkö sinua koskaan? Jos, mikä siihen auttaa?
      -eipä juurikaan muulloin, kuin valkkaria tai väkeviä juotuani

-joku typerä ja tyhjänpäiväinen, juhannussää... eikun se oli se "nuoret tytöt vaihtavat seksiä jopa tupakkaan", mikä on aidosti huolestuttava mutta vielä tabumainen, vain ähän julkisessa keskustelussa ollut realiteetti

-jotain tunikantapaisia ja sukkia, ihan sitimarketista

-en ole ollut, jos tuntisin leskeytyväni jostakin, jota hän harrastaa, pitäisin suhteen hautajaiset saman tien

-kun oikein mietin, mihin olen yleensä mieltynyt, lienee miehen profiili se kasvoissa oleva juttu

-en ole kiusannut, minua on kiusoiteltu ehkä tykkäämisestä johtuen. loppui kun kohtasin kiusaajani rehellisesti ja aidosti

-mä en kiinnitä huomiota tällaiseen. tilanne olisi varmaan toinen, ellei musta tykättäisi

-tämäkin on niin monen tekijän summa, silloin kun on hyvä olla, on kaunis

-vois ajatella, että se aika oli joskus 19-24 vuotiaana, tai sitten se on sitä koko ajan, silloin kun ei ole onnetonta

Todella harvoin, mutta mitä lie happosalpaajia olen apteekista joskus ostanut.

Hölmö uutinen, ettei Halla-aho saisi itse kommentoida tuomiotaan.

Dieselin Zathan-farkut JC:stä.

Ei. Kumpikaan ei ole erityisen kiinnostunut jalkapallosta.

Symmetrisyys ja suuret silmät.

Muutin Keski-Suomesta Pääkaupunkiseudulle ja se riitti. Vedin turpaan muutamaa ja kiusaus loppui. Opettaja tosin valitti mutsille.

Viime hetkillä sinkkuna ollessani 30:nä.

Kolmekymppisenä.

Kolmekymppisenä asuessani ulkomailla ja tavattuani Rouva Ratikan. Toivon tosin, että se ajanjakso elämässäni on vielä edessäpäin, kuten varmaan me kaikki.

• 1. Närästääkö sinua koskaan? Jos, mikä siihen auttaa? -ei juuri koskaan, jos närästää niin se menee itestään ohi

2. Mikä uutinen tai uutisotsikko herätti mielenkiintosi viimeksi? -en muista, eilen se kuitenkin oli... luultavasti jokin talousuutinen, koska en viimeaikoina ole oikein muita uutisia seurannut

3. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mistä? -ostin Agrimarketista työhousut ja -takin

4. Onko kumppanisi tai oletko sinä (ollut) jalkapallo-leski? Mitä se aiheuttaa? -ei

5. Mikä on vastakkaisen sukupuolen kasvoissa yleensä puoleensa vetävintä? -nenä

6. Oletko ollut koulukiusaaja/kiusattu? Mistä se johtui? Miten kiusaaminen loppui? -molempia olen ollut, luultavasti melenkiinnon loppuminen lopetti

7. Missä elämän vaiheessa (iässä) olet ollut suosituimmillasi? -25-35... tai sitten nyt, koska vaikka piiri on pienempi niin se on myös mielekkäämpi, perskärpäsiä ja herroja olen tähän elämään ihan tarpeeksi kattellu.

8. Missä elämän vaiheessa olet ollut komeimmillasi/kauneimmillasi? -komistun koko ajan ja naiset vaan lisääntyy

9. Missä elämänvaiheessa (iässä) olet ollut onnellisin? -huomenna taas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2812
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      353
      2584
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2305
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2194
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1733
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1639
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      47
      1504
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1243
    Aihe