Poistin treffi profiilini.

hieman ujo mies

ja syy tulee tässä. jonne eksyin ihan vahingossa.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1596213/olen_niin_taynna_suomi24_miesten_treffiprofiileja

,Eli turha on edes yrittää päästä deittipalstalta naisten kanssa treffeille jos on hieman hiljainen tai ujo..

Sitten ihmetellään, että miksi ihmiset syrjäytyy ja asuu yksin. Itse olen ainakin yrittänyt saada ystäviä ja en sijaisesi nais ystävää ja haluaisin asua naisen kanssa jos se olisi mahdollista, mutta ei. Jos on hiljainen, niin enhän mä ton kavari sitten voi olla. Vaikka kuinka yrittää saada kavereita ja naisystävää, mutta ei se käy jos ei mies ole sosiaalinen niin naisille ei kelpaa.
Parempi vaan elää loppuelämä yksin sinkkuna. Maapallolla on muutenkin liikaa ihmisiä joten ei tänne lisää lapsiakaan tarvita. palkka töitäkään ei saa ujouden takia ja sitten niitä joutuu ilmaiseksi harjoittelijana 9€/päivä. Mihinkä tämä maailma on menossa jos ujoja ihmisiä ei arvosteta?.

27

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9:21

Nobody cares.

Ps. Palkkatyö on yhdyssana.

• lololo12

Kuten myös treffiprofiili ja naisystävää.....

• hieman ujo mies

Nobody cares.

Onko ehdotuksia mitä voisi tehdä? Miten saada välittämään?

Jos on luonteeltaan ujo. Sitä ei voi oikein muttaa. Noi tapaamniset trefeilla ujostuuttaa tietysti eniten, mutta kyllä se ujous katoaa kun oppii tuntemaan.

• ouj98054urfeoj

niin tuolla sanottiin, että jos mies ei uskalla soittaa vaan laittaa aina vaan viestejä niin saa jäädä jos on niin ujo. oletko sitten niin ujo, ettet uskalla soittaa? kyllähän se nainenkin voi soittaa...minäkin olen ujo nainen mutta ei se ole estänyt perustamasta perhettä tai muutakaan. mielestäni tärkeämpää on itsevarmuus vaikka sitten olisikin ujo. se, että on rohkeasti sitä mitä on. hölöttävät ihmiset on rasittavia ja ujoilla on paljon hyviä ominaisuuksia esim. kuuntelemisen taito ja yleensä myös empaattisuus.

• hieman ujo mies

En mä nyt niin ujo sentään ole, että ulkaltaisin soittaa. Varmasti uskallan soittaa, mutta noi treffi ja tapaamiset on niitä pahimpia jossa se ujous iskee ja saatan olla ihan lukossa, mutta se kyllä häviää kun oppii ihmisen tuntemaan. Tuolla treffipalstalla nyt on vaan satuu niitä naisia joille ei ujo mies kelpaa tai miehen pitää olla ihan täydellinen. Niin siksi poistin profiilini, koska ei ne edes vastaa viesteihini.

tai jos vastaa niin kirjoittelu ja vastailu loppuu jossain kohtaa, kun ne huomaa, että olen ujompaa tyyppiä. En tarkota, että kaikki naiset olisi tälläisiä, mutta treffipalstalla suurin osa tuntuu olevan.

• 30

Miten se, että pari turhautunutta naista purkaa 2 -lehden (vauvalehti) keskustelupalstalla pettymyksiään ja tuntojaan, estää aloittajan pariutumisen? Mene hyvä mies ensin henkilökohtaiseen terapiaan. Jos et ymmärrä miksi, niin parin keskustelukerran jälkeen terapeutin kanssa saatat itsekin alkaa hitusen oivaltaa, miten vääristyneesti ajattelet.
      Miinustakaa niin p..leesti, se ei muuta asiaa. Siis että jos henkilö itse on estynyt, sanoisinko sairaalloisen ujo ja lisäksi joko pelokas tai epäluuloinen muita ihmisiä kohtaan, niin turha syytellä naisia vääränlaisiksi pelimiehissä roikkujiksi.

Itsensä voi saada kuntoon, kun päättää onnistua. Työtä ja päättäväistä asennetta se vaatii, mutta varmasti on sen arvoistakin lopputulokseltaan. Päämäärä voisi olla vaikkapa vaimo ja lapsia. Niin ja se työpaikka.

• En miinustanut vaan plussasin, koska kirjoitat täyttä asiaa.

• näin..

treffipalstalla kun nainen huomaa miehen olevan ujo homman aina poikki niin, että ne eivät vastaa mihinkään viesteihin ja puheluihin. Ei tietenkään voida sanoa suoraan, että ei kiinnosta. Enemmän mua harmittaa tuollainen ei vastaa linja kun sanoa suoraan, että ei kiinnosta
      tai ylipäätänsä vastauksen saa aika harvalta. 90% naisista ei vastaa viesteihin mitään. Mitä sitten treffipalstalla tekevät jos he eivät aio koskaan ketään tavata? Olen saanut vastuksia, mutta en ole päässyt kenenkään kanssa treffeille.

Onko joku todella päässyt tapmaan naisia treffiplastan kautta? Jos on niin miten? ilmesesti se luonteenpiirre vaan vaikuttaa, että ujous huomataan jostain kirjoitustyylistä ja sittten automaattisesti ei kinnosta

• ,.

Koeta etsiä samanlainen persoona. Jos on ujoja miehiä, niin varmasti löytyy myös ujoja naisia.

• oh
        ,. kirjoitti:

Koeta etsiä samanlainen persoona. Jos on ujoja miehiä, niin varmasti löytyy myös ujoja naisia.

Ehkä. Mutta ensiksi: jokainen nainen, joka mainitsee olevansa ujo, lisää siihen perään heti, että "alun jälkeen mua ei saa hiljaseks enää ollenkaan" tai vastaavaa. Eli pyritään vähättelemään tätä "negatiivista" luonteenpiirrettä, vaikkei sillä oikeasti ole mitään merkitystä miehen kannalta.

Ja toiseksi, tämä on vielä tärkeämpää: ujo nainen ei yleensä halua ujoa miestä, vaan samanlaisen supliikkimiehen kuin suurin osa muistakin naisista. Ujolla naisella on myös varaa vaatia tätä, koska kuten jo aiemmin sanoin, miehelle sillä ei ole väliä onko nainen ujo vai ei.

Ujo mies häviää aina.

• "Onko joku todella päässyt tapaamaan naisia treffiplastan kautta? Jos on niin miten?"

Pääsin toisen nettitreffisivuston kautta. Kertoi pitävänsä ujommista ja muutenkin mielenkiinnon kohteet sopivat yhteen. Oli vielä tosi hyvännäköinen (selvisi vasta treffeillä).

Kolmansilla treffeillä menin kertomaan ettei ole parisuhdekokemusta, siihen loppui naisen kiinnostus.

Oli valitettavasti ainoa kenen profiilissa olen nähnyt haluttavan ujoa miesta. Eikä hevarinaisiakaan liikaa ole.

• ujom1
        oh kirjoitti:

Ehkä. Mutta ensiksi: jokainen nainen, joka mainitsee olevansa ujo, lisää siihen perään heti, että "alun jälkeen mua ei saa hiljaseks enää ollenkaan" tai vastaavaa. Eli pyritään vähättelemään tätä "negatiivista" luonteenpiirrettä, vaikkei sillä oikeasti ole mitään merkitystä miehen kannalta.

Ja toiseksi, tämä on vielä tärkeämpää: ujo nainen ei yleensä halua ujoa miestä, vaan samanlaisen supliikkimiehen kuin suurin osa muistakin naisista. Ujolla naisella on myös varaa vaatia tätä, koska kuten jo aiemmin sanoin, miehelle sillä ei ole väliä onko nainen ujo vai ei.

Ujo mies häviää aina.

Naisille ujos ei ole niin ongelma miehen saamiseksi, mutta miehille se on. Naiset eivät tunnu välittävän ujoista miehistä tai hyvin harva välittää. Naiset ovat vaan kiinnostunut niistä koulukiusaajista eikä niistä joita on kiusattu.

Töihin otetaan kaikki koulukiusaajat eikä niitä joita on kiusattu. Näin se vaan menee.

• Eri asia on
        ,. kirjoitti:

Ujotkin naiset halveksuvat ujoja miehiä ja jopa haukkuvat heitä. Ujous ei myöskään ole naisille este suhteelle, koska heidän täytyy vain odottaa miesten aloitteita.

• 2f2f

Onko joku todella päässyt tapaamaan naisia treffipalstan kautta? Jos on niin miten?"

On, mutta s24 vaan kerran muut toisilta sivulta eikä nekään pidempään suhteeseen ole johtanut.. Englannin kiesiltä deitti sivuilta saa paljonkin vastuksia jopa viestejä suoraan naisilta, mutta ei nyt oikein ulkomaille asti viitsi lähteä naisia tapaamaan. Jos vastuksen viestiin haluaa s24 tai muualla kotimaisella sivustolla, niin kannattaa kehua naista kauniiksi, mutta treffeille asti on yhdestä vastuksesta vielä pitkä ja mutkainen tie.

• Olen kyllä

käynyt useammalla treffillä tämän palstan kautta, mutta ikäväkseni täytyy todeta kaikkien olleen niin luotaan työntävän näköisiä, että siihen yhteen kahvitreffi kertaan jäi jokaisen kohdalla. Onneksi ehdotin jo muutaman vaihdetun viestin jälkeen tapaamista, ettei tuhraannu aikaa näihin tyyppeihin. Kuvatkin olin nähnyt ennen tapaamista, mutta eip ne vastannu todellisuutta.

• 8+12

"Kuvatkin olin nähnyt ennen tapaamista, mutta eip ne vastannu todellisuutta. "

Miesten vai naisten? Millä tavalla eivät vastanneet todellisuutta?

• Ole rehellinen

Ketä kiinnostaa joidenkin Vauva-foorumin elähtäneiden akkojen ja perseestään ulos toisten miesten spermanjäänteitä puristaneiden mammojen mielipiteet?

Totta kai heillä on huono valikoima miehiä kun ovat sellaisia "naisia".

• redmama

Siis millaisia naisia? Vauvasta haaveilevia vai fertiilissä vaiheessaan jo yhden tai pari lasta synnyttämään kyenneitä? Tämä siis nykyään on "sellaisen" tai "huonon" naisen tuntomerkki? Että p...ttään saa jakaa vaikka kuinka pitkin kapakoita, kunhan muistaa pillerinsä popsia tai älyää keskeyttää jo alkaneet raskaudet?? Ja pysyy "ole rehellinen"-tyyppisen sinkkumiehen silmissä himoittuna vapaana lapsettomana naisena. No täällä kuka tahansa häiriintynyt naistenvihaaja saa kirjoittaa just mitä lystää, ehkä se helpottaa sinua hetkeksi? Mutta äitien, äitiyden halveksijoiden kohdalla näen punaista, poikkeuksetta.

• Njiih
        redmama kirjoitti:

Siis millaisia naisia? Vauvasta haaveilevia vai fertiilissä vaiheessaan jo yhden tai pari lasta synnyttämään kyenneitä? Tämä siis nykyään on "sellaisen" tai "huonon" naisen tuntomerkki? Että p...ttään saa jakaa vaikka kuinka pitkin kapakoita, kunhan muistaa pillerinsä popsia tai älyää keskeyttää jo alkaneet raskaudet?? Ja pysyy "ole rehellinen"-tyyppisen sinkkumiehen silmissä himoittuna vapaana lapsettomana naisena. No täällä kuka tahansa häiriintynyt naistenvihaaja saa kirjoittaa just mitä lystää, ehkä se helpottaa sinua hetkeksi? Mutta äitien, äitiyden halveksijoiden kohdalla näen punaista, poikkeuksetta.

No eihän se fiksuakaan kuvaa anna, jos nainen ei ole tajunnut edes ehkäisyä käyttää, tai on tehtaillut pentuja jonkun rentun kanssa.

• toinen ujo mies

Älä lue tuota vauva-foorumia, siellä on sen verran häiriintynyttä porukkaa että ei uskoisi. Älä ota itseesi noiden "naisten" haukkumisia!

• Näinhän se on

Tämä. Kun haluat tuntea itsesi fiksuksi, käy lukemassa Vauva-foorumin juttuja :D Valutettavasti samalla menee usko Suomen tulevaisuuteen.

• erittäin huvittunut

Eehhehee... olipas sangen huvittavaa tekstiä tuolla. Mitähän aarteita nuo katkeroituneet yhärit luulevat itse olevansa?

• just started

Kyllä siellä ihan fiksujakin voi olla seassa, tosin niille käy ihan samanlailla kuin fiksuille sinkuille. Ei ole kauaa sinkku! Ei se todellakaan aina tarvi olla naisessa vika, vaikka YH olisikin. Vaikea paikka olisi itelleni, jos muksut jo olis tehty toisen kans ja nainen olis kiinnostava. Nyt vannon jyrkästi, että en ala toisten jälkikasvua kattomaan, mutta eihän sitä kyllä koskaan tiedä. Vaikea paikka olisi ainakin. Itellä kun niitä muksuja ei ole.

Katotaan nyt miten omalla kohdalla, kun uskaltaa taas eron jälkeen heittäytyä tosissaan markkinoilla. Ikää on kyllä kertynyt, ja sitten kun takana pitkä suhde, niin on vähän kyllä pihalla vielä menosta. Eikä kyllä ole ihan intressejäkään heti alkaa suhteita solmimaan.

Tosin kyllä sen yritän saada heti selville miksi tilanteeseen on päädytty, jos semmonen tulee eteen. Mitähän ne naiset muuten miettii, jotka exänsä haukkuu uudelle? Ei mua ainakaan kiinnosta tapailla kyllä hetkeäkään naista, joka ensimmäisen 3kk aikana puhuu exästään useammin tai pidempiä kuin parin lauseen juttuja tai ehkä yleensäkään. Itehän oon siinä jonossa heti seuraava, josta jauhetaan sontaa, jos homma ei toimikaan ja tulee nopea ero.

• Just wondering...

Aloittaja: mistä päin olet ja minkä ikäinen?

• Jeepsistäjee

Mitä tuossa nyt nopsaan vilkaisin, niin kyseisessä linkissä olevat keskustelijat, varsinkin aloittaja, tuntui olevan sitä tyyppiä, että mikään ei kelpaa ja aina kaikki on väärin.
      Jäi mieleen erityisesti tämä kohta
      "Tällainen omituinen höpöttäjä"
      -Omituiseksi itseään luonnehtiminen vetoaa aina.
      Miten joku voi edes ottaa tuon noin kuten tuo kirjoittaja:D

Mutta joo kaikki valitukset mitä tuolla oli löytyy kyllä myös naisten profiileista ja ihan samanlaisen keskutelun voi kehittää siitä. Tai vaikka siitä varmaan yksikään nainen ei ikinä ole vastannut kuvaansa, minkä on sinne laittanut. Hyvin usein kuva on vuosia vanha tai otettu äärimmäisen hyvästä kulmasta.

En nyt edes oikein tiedä mitä tässä pitikään sanoa:P

• 11+12

"Jäi mieleen erityisesti tämä kohta
        "Tällainen omituinen höpöttäjä"
        -Omituiseksi itseään luonnehtiminen vetoaa aina.
        Miten joku voi edes ottaa tuon noin kuten tuo kirjoittaja:D"

Olen naisten kommentteja ja profiileja lukiessani ajatellut, että monet naisista taitaa olla aika huumorintajuttomia. Etenkin netissä. Monia asioita ajatellaan liian tarkasti ja tehdään turhia johtopäätöksiä. Huumorintajua ja kaikenlaista itseen kohdistuvaa rentoutta kyllä toivotaan mieheltä, mutta sitten kun sitä erinäisillä tavoilla tulee ilmi, niin moni tuntuu olevan lähinnä suu viivana. Itse ainakin kokisin enemmänkin positiivisena asiana, jos joku sanoo itsestään "Tällainen omituinen höpöttäjä". Ensimmäinen mulle tosta mieleen tuleva ajatus on, että henkilö ei luultavasti ole turhan vakava ja osaa nimenomaan nauraa myös itselleen eikä myöskään pidä itseään täydellisenä.

• Jeepsistäjee

Juurikin tätä ajattelin itsekin. Tuntuu aika usein, että naisilla on kamalan suuret vaatimukset ja usein ne on vielä ristiriitaisia. Olit miten päin vain niin väärin menee:P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe