Voi kuulostaa pieniltä nää mun murheet, mutta onko muilla sinkuilla vastaavia kokemuksia siitä, miten porukkaa kokee oikeudekseen aina naittaa sinut jollekin koska olet sinkku??
Mua se häiritsee, varsinkin jos ollaan kaveriporukassa, jossa suurinosa ovat pariskuntia ja siellä saattaa olla joku sinkkumies, niin heti ollaan vihjailemassa ja parittelemassa niin, etten kehtaa enää mitään puhua tälle kyseiselle miehelle koska muut ovat heti vieressä virnistelemässä.
Näin on siis tapahtunut nyt siitä asti kun musta tuli sinkku ja myös eri kaveriporukassa ja mikä pahinta, jopa mun selkäni takana!
Baarissa taas kaverit ovat jatkuvasti "Hei, mä löysin sulle hyvän miehen!" Mitä ihmettä?? Kyllä mä ihan itsekin saan miehen jos mä sitä haluan! Tai pyydän kyllä apua jos sitä tarvitsen, mutta kun en tarvitse.
Erosin pitkäaikaisesta suhteesta ja olen ollut nyt sinkkuna HURJAT 3kk(!!!) ja mua on tuona aikana yritetty naittaa peräti 5:lle eri miehelle jos niitä baarimukamashyviämiehiä ei lasketa!
Mä oon sinkku ihan omasta tahdostani ja olen monesti vihajillutkin kavereille, että olen nyt viihtynyt paljon yksin, mutta kun eivät ymmärrä tai halua ymmärtää..
Enkä viitsi pyytää heitä suoraan lopettamaankaan, kun eivät he mitään pahaakaan tarkoita, eivätkä he nyt mitenkään väkisin yritä naittaa, mut kyllä ne jatkuvat pienet vihjailutkin jo hieman häiritsevät..
Anteeksi avautuminen.
Sinkkujen parittaminen.
6
495
Vastaukset
- Tuttua on
Olen jo ihan liian vanha ja kyyninen paritettavaksi, mutta ennen oli toisin. Minusta on aika outoa, että joku haluaa parittaa kaverinsa nimenomaan omalle exälleen, vaikka itsellään on takuulla ollut hyvä syy erota tästä.
Sinnikkäin tapaus oli naimisiin menossa oleva kollega, joka halusi saada kaverin kulkemaan samoja polkuja raskaaksi hankkiutumista myöten. Kahdesti hän jopa onki puhelimestani jonkun puolitutun miehen numeron ja kertoi tälle, että minä todellakin etsin miestä ja olen tosi kiinnostunut juuri tästä. Siinäpä jouduin selittelemään, vaikkei kiinnostusta ollut minulla eikä noilla miehillä.
Jotkut tuntuvat luulevan, että mikä sopii heille, sopii myös muille. Aika usein minulle on sanottu paheksuvaan ja kireään sävyyn, että minun olisi jo korkea aika perustaa perhe. Siihen ansaan minua ei onneksi ole saatu, ja nyt ei enää kannata edes yrittää. :) - Jokunenn vain
Mä koen sen kans aika epäimiellyttäväksi ja jos olen jossakin kaveripiirissä ja joku ehdottaa, että hei, te kaksihan ootte sinkkuja, jne. Näen vastapuolen epätoivoisen ilmeen... Joo, tiedän, mutta aina se vaan jotenkin sattuu.
Olis tosi hienoa, jos joku tuttu yrittäis järkätä mulle kumppania.
- miehenkuvotus
Eipä ole kyllä parittamista tullut vastaan. Muutama nainen on kyllä sanonut, että yrittäisivät, jos tuntisivat vapaita naisia. Heille olen sanonut ettei tarvitse. Onneksi miespuoleiset kaverit eivät ole ryhtyneet paria minulle etsimään, joku on kyllä joskus sanonut että nainen minulle pitäisi löytää. Onneksi kuitenkaan he eivät ole alkaneet tekemään niin.
- Nou Broblem
Baari-illassa nainen kyseli mieheltä löytyisikö hälle ketään "kunnollista "
miestä .Mies ehdotti serkkuaan ja naisen suostumuksella järjesti tapaamisen .
Naisella oli perheen perustaminen ja perhe-arvot kohdallaan samoin
miehen serkullla .Serkulla oli takana avioero ja hänellä oli yksi lapsi edellisestä
avioliitosta .Nainen oli vapaa sinkku ja lapseton.
Treffit olivat onnistuneet ja pari ihastui toisiinsa .
Menivät naimisiin ja nyt heillä on kaksi yhteistä lasta ja miehen entisestä
liitosta oleva tytär asuu heidän luonaan .
Uusi vauva on tulossa kohta puoleen .
Kunhan vain toisistaan kiinnostuneet törmäävät yhteen serkkumiehen toimiessa
puhemiehenä naisen suostumuksella voi tällainen suunniteltu tapaaminen
johtaa onnekkaaseen lopputulokseen.
Muuten hoi Yksin asuvilta ihmisiltä ei pitäisi koskaan tivata syytä yksinasumiseen .
Sinkku osaa ihan itse kertoa omasta yksityiselämästään, jos sellaiseen
ilmenee tarvetta .
Sama kun kysyisi avioparilta mistä syystä menitte naimisiin ?
Molemmat serkukset ovat perheellisiä
Toinen ollut jo 20 vuotta ja nuorempi serkku uuden vaimonsa kanssa 12 vuotta. - Rottweil
Onhan noita säälittäviä yrityksiä ollut muutama. Ystävieni onneksi olen helposti pariutuvaa tyyppiä, joten heidän ei ole kauaa tarvinnut murehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668