Siis EI näin!

Järki hei, jne...

Olen nettideittaillut Suomi24:n treffit-palstalla jonkun kuukauden ajan, ja tavannut miehiäkim. Joskus aikaisemminkin ennen eksäni tapaamista deittailin, mutta olen välttynyt hyvin tehokkaasti kaikilta "katastrofeilta" joista kuulee joka paikassa - siis ennen tätä "tapausta".. Ehkä joku miehistä ja naisistakin ottaa opikseen. Eli EI näin!

Netissä ja puhelimessa mies kuulosti ihan mukavalta ja ystävälliseltä, joskin vähän ujolta. Sovimme tapaamisesta hänen luonaan ja tarkoitus oli katsella leffaa. Emme kauheasti puhuneet, mutta minulle jäi ihan ok kuva miehestä.. Hiukan outo hän oli, mitä ikinä hän tekikään niin hän oli hirvittävän kovakourainen (puhuessamme hän otti lehtiä, selasi ja rypisteli niitä), mutta hän oli edelleen mukava, joten päätimme tavata uudestaan..

Tapasimme tänään, ja nyt jäi kyllä todella ikävä kuva miehestä! Luokittelisin nämä kaksi päivää täydeksi katastrofiksi.
Tapasimme tuossa taloyhtiön pihalla eilen. Tulin siihen pyörällä, koska työnantajani oli yllättäen laittanut minut töihin. No, saavuin, ja mies oli istumassa autossa. Hän nousi ulos, morjestimme, mutta kun avasin pyörävaraston oven laittaakseni pyöräni sinne, hän ryntäsi varastoon sisälle ohitseni, ja melkein suoraan varastossa olleen mopon päälle!! Siinä hän istui ja vääteli ohjaustankoa, ja liikutteli kaikkia liikkuvia osia mitä nyt siinä mopossa oli!! En kehdannut sanoa mitään, vaan kiirehdin varastosta ulos. Poistuessaan hän totesi "oli muuten jollain makee mopo" ja myöntelin että niin kai sitten..

Samana päivänä menimme sitten käymään museossa. Olisi pitänyt vain pysyä sieltä kaukana.. Museossa oli esillä jonkinlainen valtava, sähkön tuottoon liittyvä kapine. Ja eiköhän tämä mies äkätessään tämän kapineen juokse sen luokse ja ala silläkin leikkimään! En ole huomaavinani jottei hän innostuisi siitä vain lisää, mutta yht'äkkiä kuulen valtavan pamauksen. En edes huomannut mitä tapahtui, mutta hiukan noloissaan hän vain tokaisee "oho". En siinäkään oikein kehtaa kieltää kolmikymppistä miestä kuin lasta, joka on kuitenkin kymmenen vuotta vanhempi kuin minä, joten hiivimme paikalta vähin äänin.

Kotiin päätyämme alamme juomaan hiukan, kuten olimme sopineet jo ennakkoon tekevämme. Hän tuo kaljaa autosta mukanaan, ja ensitöikseen viskoo ne ympäri jääkaappia, jonka hän kuitenkin näkee varmasti olevan siisti, kuten yleensäkin nuoren, siististi elävän naisen asunnossa kaikki on.. Siellä ne kaljat makasivat kyljellään, osittain ruokieni päällä. En välittänyt vielä tästä, mutta yllättäen katsoessamme elokuvaa mies röyhtäisee kovaäänisesti, eikä edes pahoittele! Myöhemmin hän nostaa vielä jalatkin pöydälle, tietysti jatkaen kovaäänistä röyhtäilyään.
yhden kerran käydessään keittiössäni hän kysyy aikaisemmin mainitsemiani irtokarkkeja, että onko minulla niitä jäljellä. Sanon että on, ja kohteliaisuudesta tietenkin kerron niiden olinpaikankin, mikäli hän haluaisi niitä vähän ottaa - virhe. Hän ottaa koko pussin, pitää niitä koko elokuvan ajan sylissään, ja syödessään varsin luonnollisesti tuollaiselle miehelle hän maiskuttelee todella kovaäänisesti. Enkä siis missään nimessä tarkoita sellaista perus mässäilyäkään, mitä ei sitäkään mielestäni kannattaisi treffeillä harrastaa, vaan sellaista TÖRKEÄN KOVAA, melkein liioitellun kovaäänistä mässäilyä! Ja onko sitten turhaa tätäkään sanoa, mutta tänään niitä karkkeja ei sitten ollut jäljellä enää yhtäkään.

Jatkuu..

16

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki hei, jne..

Jatkuu..

Lisäksi hän harrasti näiden edellä mainittujen asioita lisäksi muita yleisesti epäkohteliaaksi luokiteltuja juttuja, joita en toivoisi kuitenkaan tokilla treffeillä kokea.. Hän mm.:
      - etsi itsenäisesti syötävää ja juotavaa kaapeistani ja otti niitä ilman lupaa
      - ..ja jätti kaapin ovet auki käydessään niissä
      - jätti vessan istuimen ylös käydessään vessassa
      - aamukahveja tehdessään jätti keittimen, sokerit, kahvit ja maidot pöydälle - itse en juo kahvia, joten olisi varmaan voinut edes maidon pistää jääkaappiin..

Puhumattakaan seuraavan päivän ehdottelusta, joka oli kyllä viimeinen tippa minulle, jonka jälkeen minun oli pakko häätää mies pois.
      Aloin siivoilemaan siinä hänen jälkiään, jonka aikana hän vielä kaikenlisäksi kehtasi vitsailla sohvalla makoillessaan kuinka "mukavaa oli katsella kun toiset tekee työtä"... Joopajoo. Jossain vaiheessa hän vitsaili että "aamurunkulla pitäisi käydä". Nauroin oikein epäuskoisena; sanoiko tämä laiska paska juuri sen, mitä kuulin?! Hetken päästä istahdin siihen sohvalle miehen viereen, kun yht'äkkiä hän katsoi minuun ja ihan vakavalla naamalla kysyi "pitäisikö meidän mennä sänkyyn?" Ensin ajattelin tietysti että miestä väsytti. Kysyin "väsyttääkö sinua vielä?", olihan mies herännyt vasta yhdeltä, kun itse olin poistunut makuuhuoneesta jo kymmeneltä. Mies vastasi vain vaikean kuuloisesti "ei.." ja jatkoi: "kun mulla tekee mieli".
      Alan nauramaan ihan hysteerisesti ja epäuskoisesti. Sitten tajuan että mies on ihan vakavissaan, kysymys ei siis tosiaankaan ollut mikään vitsi. Tokaisen vain että "joo, ei me voida". Hän kysyy syytä, ja sanon ihan rehellisesti etten halua. Mies menee hiukan vaikeaksi, sanoo vaan "okei" pienen hymähdyksen saattelemana, ja jää makaamaan sohvalle minun mennessä "vessassa käymään".. Olen oikeasti ihan shokissa ja mietin, miten pääsen miehestä eroon. Vessasta tullessani ilmoitan että siskoni on tulossa, ja että hänen pitäisi varmaankin lähteä.

Mies lähtee, ja minä ikionnellisena, joskin edelleen epäuskoisena jään pätemään Suomi24:n palstalle, mitä vittua juuri tapahtui...?!

Hyvät naiset ja herrat... EI NÄIN!!

• MeilleVaiTeille?

Siis tapasitteko ekatreffeillä miehen luona?? No huhhuh. En iha heti kyl lähtis jonkun nettituttavuuden kotiin! Oleppa kiitollinen, että miehellä oli vaan huonot käytöstavat. Selvisit vähällä.

• agrgared
        MeilleVaiTeille? kirjoitti:

Siis tapasitteko ekatreffeillä miehen luona?? No huhhuh. En iha heti kyl lähtis jonkun nettituttavuuden kotiin! Oleppa kiitollinen, että miehellä oli vaan huonot käytöstavat. Selvisit vähällä.

Sellaista se joskus voi olla. :) Minun luokse on matkustanut joskus nainen viikonlopuksi toiselta puolen Suomea. Eiköhän tuo ole edelleen hengissä, vaikkemme ole enää yhdessä.

• täyttä tuubaa

ja hyvä vitsi, mistäs revit, vai oletko mies jolla mielikuvitus laukkaa ympäri vuorokauden

• "- jätti vessan istuimen ylös käydessään vessassa"

Istuinrengas kannattaa pitää ylhäällä, jos huushollissa on miehiä. Kusevat kuitenkin istuinrenkaalle, jos sen pitää alhaalla. Suljettuna pitäminenkään ei auta, koska avaavat vain kannen ja kusevat istuinrenkaalle.

• Point taken

Tuo on toisaalta ihan hyvä pointti, mutta normien mukaan tuo on silti etikettivirhe. Kuten mainittu:
        "Lisäksi hän harrasti näiden edellä mainittujen asioita lisäksi MUITA YLEISESTI EPÄKOHTELIAAKSI LUOKITELTUJA juttuja, joita en toivoisi kuitenkaan tokilla treffeillä kokea."

Eli ei nyt sinällään isokaan asia, mutta kuitenkin sellainen, että se luokitellaan hyvien tapojen vastaiseksi toiminnaksi. Kuulunee samaan kategoriaan julkisella paikalla röyhtäilyn ja piereskelyn, sekä kovaäänisen maiskuttelun kanssa.

• Öööööh...

Aloittajalle:

En moralisoi, mutta kysyn, että ymmärsinkö oikein: Menitkö siis itse ekoilla treffeillä miehen kotiin, ja otit hänet jo toisilla treffeillä omaan kotiisi, ja vielä YÖKSI???

Itse en tekisi noin, mutta jokainen tavallaan, paljastuuhan se karu todellisuus noinkin...

Sika mikä sika, eipähän sinun ainakaan tarvinnut katsella äijää kymmentä vuotta päästäksesi näkemään possun kotioloissaan, kun pääsit heti. Tuskinpa olisi sängyssäkään sikaa kummempi ollut, voin jo nähdä tapahtuman mielessäni...

• Aloittaja..

"En moralisoi, mutta kysyn, että ymmärsinkö oikein: Menitkö siis itse ekoilla treffeillä miehen kotiin, ja otit hänet jo toisilla treffeillä omaan kotiisi, ja vielä YÖKSI???"

Olet kai oikeassa, vaikkakaan ekoilla treffeillä en muista mitään viitteitä tällaisesta käytöksestä. Hän oli toki hiukan outo, mutta laitoin sen ujouden piikkiin, ja muutenhan hän oli todella mukava ja ystävällinen. Ei nyt valmis herrasmies, mutta ei hän ekoilla treffeillä ollut kovin kaukanakaan siitä.. Hän mm. tuli hakemaan minut kotoani asti, avasi ovia jne. Kaikinpuolin kohtelias ja mukavan oloinen mies.

Mutta yksi asia jäi tuossa vielä sanomatta, sillä tämän ekan tapaamisen jälkeenhän tapaamisissa oli hiukan aikaväliä, koska muutin toiselle paikkakunnalle. Tämän vuoksi välimatka kasvoi parista kilometristä hiukan yli 200 kilometriin, ja koska en halunnut lähettää miestä samana päivänä ajamaan melkein 600km, päättelin että olisi ihan soveliasta antaa miehen yöpyä täällä minun luonani.

Eipä se siltikään fiksu veto ollut, mutta virheistä se kai täytyy viimeistään oppia..

• ikisinkku37

Se mies saastutti sun kämppäs joo. Mut mä olenkin ainoo fiksusti käyttäytyvä ja käytöstapoja omaava mies mitä nettideiteissä on. Siltin en pääse ikinä treffeille. Mut se mies oli kai komee vaikkakin idiootti mut komeet pääsee aina treffeille.

• Aloittaja...

Eikä edes ollut mikään hyvännäköinen.. Jos hän olisi ollut edes sitä, en olisi välttämättä edes niinkään ihmetellyt tuota käytöstä. Ajattelisin vain, että mies kuvittelee saavansa ulkonäöllään kaiken anteeksi. Mutta en ole mikään tarkka ulkonäöstä vaan minulle luonne painaa enemmän, joten siksikin ihmettelen miten minun kohdalleni sattuikaan tuollainen sika, ja miten en huomannut siitä viitteitä aikaisemmin? Omaa tyhmyyttä kaiketi.. Eihän siitä muita voi syyttää.

Ihmettelen vain tosiaan sitä, kun hän kertoi ettei ole hyvä naisten kanssa - no yrittäisi edes!! Ei tarvitse olla einstein todetakseen, että nuo on aika tyhmiä virheitä treffeillä, jotka on liiankin helppo välttää tekemästä kun vähän aikaa asiaa pohtii..

• ikisinkku37
        Aloittaja... kirjoitti:

Eikä edes ollut mikään hyvännäköinen.. Jos hän olisi ollut edes sitä, en olisi välttämättä edes niinkään ihmetellyt tuota käytöstä. Ajattelisin vain, että mies kuvittelee saavansa ulkonäöllään kaiken anteeksi. Mutta en ole mikään tarkka ulkonäöstä vaan minulle luonne painaa enemmän, joten siksikin ihmettelen miten minun kohdalleni sattuikaan tuollainen sika, ja miten en huomannut siitä viitteitä aikaisemmin? Omaa tyhmyyttä kaiketi.. Eihän siitä muita voi syyttää.

Ihmettelen vain tosiaan sitä, kun hän kertoi ettei ole hyvä naisten kanssa - no yrittäisi edes!! Ei tarvitse olla einstein todetakseen, että nuo on aika tyhmiä virheitä treffeillä, jotka on liiankin helppo välttää tekemästä kun vähän aikaa asiaa pohtii..

Kumma et just tollaset idiootit pääsee treffeille mut meikä ei pääse. Kyllä mä yritän kertoo etukäteen et osaan käyttäytyä ja omaan hyviä tapoja enkä nolaa toista mut ei se mitään auta. Naamani ei kai ole sellanen et naiset kehtais kulkee mun kaa tai esintyy julkisesti. Toisaalta ei ne kerro etukäteen et ovat sekopäitä että et sinäkään sitä voinut tietää. Mut ei kai kukaan sit usko jos kerron olevani rauhallinen ja en sekoile.

• Onneksi ei ollut vaarallisempi tapaus. En ikinä suosittelisi kenellekään oman osoitteen tai edes koko nimen antamista ennen ensimmäistäkään tapaamista.

• ota opiksi

Hih. päästit miehen kotiisi sikailemaan ja et edes tuntenut miestä kunnolla. söi vielä sun karkkiskin. Oli joo melkoinen epeli joten toivon et otat miehestä selvää vähän enemmän seuravan kerran. Siks toiseks käytöstapoja ei monella miehellä ole paitti mulla on ainakin.

• mies

Se mies vois kyl kirjottaa varmaa melki samalaisen stoorin et ihan sama mitä teki nii muija ei saanu suuta auki ja pystyny oleen rehellinen tai muuten vaa tykkää ja toivoo viimeseen asti saavansa jonki sortin kehuja ja hyväksyntää kaiken sikailun rinnalla. elä ny herra jestas anna miesten kohdella sua noin heti suu auki et perkele äijä vähä skarppia ny :D joo joo ei kuulu opettaa ketään käyttäytyyn mut toi vaikutti kyl iha jo uskomattomalta :D

• -aikuinen nainen-

Itse olen monet treffit käynyt kaukana asuvien miesten kanssa, kun omalta paikkakunnalta ei tahdo oikein valikoimaa löytyä.

Silti en KOSKAAN menisi ekoilla treffeillä miehen kotiin vaan olemme sopineet tapaamisen esim. johonkin kotiemme puoliväliin niin, että molemmat ajavat treffeille vaikka 100 km. En mene edes tuntemattoman miehen autoon, johan sen äitikin opetti. Mitään raiskausta en pelkää mutta entä jos henki lähtee? Koskaan ei tiedä missä mömmöissä joku päivänsä viettää ellei henkilöä ole koskaan edes nähnyt aikaisemmin. Kun näkee ekan kerran livenä, se kertoo todella paljon ja sen jälkeen voi jo suunnitella muutakin. Omaan kotiini kynnys on korkea.

Jos niin kävisi, että jäisin toiselle paikkakunnalle yöksi, varaisin ehdottomasti hotellin jo etukäteen ja ilmoittaisin sen miehellekin hyvissä ajoin.

• Mitä hä????

jos et raiskaajia pelkää, tarkoitatko että olet niin ruma että karkoitat raiskaajat jo näköetäisyydeltä. Muuten kyllä menettelytapasi on ihan järkevää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe