Olen tapaillut miestä jolla ei mitään kokemusta naisista, vaikka on kavereiden kesken rento yms. Hän on treffeillä aina hermostunut, eikä ole tehnyt mitään elettä esim.suuteluun seksistä puhumattakaan. No kerran pussasi kännissä, sekin oli aika jäykkää ja kiusallista. Kaikki vaan on niin vaikeaa, en tunne yhtään vetoa häneen koska tuo ujous pilaa kaiken. En haluaisi täysin kokematonta miestä, tietääkö hän edes mitä haluaa kun ei ole tapaillut muita? Jotenkin tuo on vaan niin turn off. :( Harmillista, haluaisin tuntea jotain.
Ujo mies ei sytytä
6
681
Vastaukset
- asdffghhgjg
Mikäs ongelma tässä on. Jokainen on ollut joskus kokematon. Eiköhän se nopeesti opi kuitenkin..
- Moro
Kannattaa unohtaa saman tien, odotat vain että kokeneemmat tulee baarista iskemään - saat mitä haluat.
Valitettavasti kaikki naiset tuntuu ajattelevan noin, varsinkin yli kolmikymppiset.
Parempi tehdä heti selväksi sille miehelle ettet ole oikeasti kiinnostunut. Ennen kuin se kerkii ihastua pahasti.- varoituksen sana
Ujous nyt on melko tyypillistä miehille tilanteessa jossa nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja antaa vaikeasti tulkittavia vihjauksia.olkaa miehet varovaisia näiden naisten kanssa, ne ovat pohjimmiltaan petollisia ja kieroja valitettavan useiden kohdalla ainakin.
- eikö niin?
Mies ei ansaitse naista jos ei kehtaa alasti esiintyä naisen edessä ja seksiä kuuluu harrastaa ilman peittoa ja valot päällä.
- 6+3
Et tunne yhtään vetoa, mutta silti miehen pitäisi tehdä aloitteita suuteluun ja seksiin? Mahdatkohan nyt yhtään itsekään tietää mitä haluat? Mitäs jos vaikka itse kokeilet ehdottaa jotain niin se homma voi siitä lähteä käyntiin. Tai sitten lopetat miehen tapailun, jos hän kerran on niin turn-off. Kyllä asioista voi tehdä hankalia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668