Miksi enää ei osata treffailla?

vm. 1962

On yleistä ja järkevääkin sopia ensimmäiset treffit yleiselle paikalle, esim. kahvilaan, jossa samalla jutellaan ja tutustutaan. Mutta entä toiset, kolmannet jopa neljännet treffit? Voisi hieman mielikuvitusta käyttää niiden osalta, sama kahvila, sama pöytä ja samat kahvikupit, ei anna hyvää kuvaa treffiseuran mielikuvituskyvystä. Voisi vaihteeksi käydä syömässä, jossain näyttelyssä, ilta-ajelulla , minigolffaamassa tai vaikka kuutamotreffeille termarin kanssa kauniille sillalle. Mihin katosi mielikuvitus kumppanin hurmaamisen suhteen?

Tuntuu että kiire on vain sänkyyn ja saman peiton alle kokeilemaan kemian toimivuutta. Itse jotain treffejä kokeneena suosisin useamman seksittömän treffin läpikäymistä rauhassa ja sitä tutustumista niin puheen, kuin tekemisenkin tasolla. Ja oisi jättää ne sänkyhommat vasta sitten siihen kun jo on varma että tässä ihmisessä voisi olla niitä tekijöitä joita kumppaniltani etsin.

Lähtökohtaisesti taidan vain olla vähemmistössä, sillä tositarkoituksella etsin kumppania itselleni loppuelämäksi, en vain hetken huvia tai kesäviihdykettä.

Oisihan se upeaa kun mies tulisi treffeille hakemaan ja veisi yllätystreffeille täysin odottamattomaan paikkaan, siinä sitä alkaisi pisteet nousta ja tunteet hehkua ihan eri tavalla kuin kolmansilla kahvikupillisilla Nesteen kahvilassa.

13

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oo tosikaan

Oletko oikeasti käynyt treffeillä Nesteen kahvilassa? Siis huoltoasemalla? Lolle lollersson! Kyllä minä ainakin ensimmäiset treffit järjestäisin oikeaan kahvilaan tai pubiin ja toiset sitten olisi jo jonkinlaista illanviettoa tai vaikkapa joku kulttuurielämys.

• y637368u

Minäpä olen. Siitä alkoi mukava seurustelu.

• hupelo
        y637368u kirjoitti:

Minäpä olen. Siitä alkoi mukava seurustelu.

ABC:n kahvilasta alkoi nykyinen suhde. Sieltä olisi ollut hyväkarata, jos olisi ollut tarpeen...ei ollut tarvetta karata. Puolitoista vuotta ollaan oltu jo yhdessä.

• vm. 1062

Olen todellakin käynyt ekatreffeillä Nesteen kahvilassa ja se oli ekatreffeille ihan ok paikka, riittävän neutraali, puolessa välissä kumpaakin ja ihan ok. Mutta kyse onkin miten siitä eteenpäin. Odottaisin hieman miehen osoittavan kiinnostusta panostamalla seuraavaan treffipaikkaan ja kolmannella kerralla voitaisiin jo yhdessä suunnitella jotain kivaa tekemistä, jos sinne asti päästään.

• hyvät konstit

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Hyvä vinkki miehille, jotka etsivät ihan tosissaan.

Kun luen tätä palstaa, olen huomannut, että tällaiset asiat ärsyttävät useita miehiä. Tässä kohtaa astuu miesten mielestä tasa-arvo kehiin. "miksi miesten pitäisi keksiä sitä sun tätä".

Tiedoksi vaan miehille, että tuollaisilla konsteilla nainen hurmataan. Ettekö haluakin olla metsästäjiä ja oikeasti saada kumppanin itsellenne - vähän viitsimistä ja mielikuvitusta, kiitos!

• En minä ainakaan halunnut olla mikään metsästäjä tai hurmata ketään, kun itse treffailin. Tarkoitukseni oli tutustua naisiin ja löytää itselleni sopiva kumppani.

Nettideittailussa on kyse tutustumisesta eikä hurmaamisesta. Vasta, kun oma kiinnostus toista kohtaan kunnolla herää (siis ihastuu), syntyy tarve saada toinenkin kiinnostumaan itsestään. Ja eiköhän siihen mennessä jo vastapuolikin ole saanut selvyyttä omaan tunnetilaansa ja kiinnostuksensa määrään.

En siis ole koskaan ymmärtänyt näitä metsästäjävertauksia. Itselleni on aina riittänyt se, että löydän hyvän kumppanin, jonka kanssa tunteet ovat molemminpuoliset. Metsästysaspektilla ei ole minulle ollut mitään arvoa.

• 10+8

Kolmansilla ja neljänsillä treffeillä toivoisin naisen viimeistään myös osallistuvan treffien suunnitteluun ja ehkäpä myös ehdottamaan mitä hän puolestaan haluaisi minun kanssani tehdä. Se, että odotetaan miehen vievän eri paikkoihin treffit toistensa perään toimii ainakin helposti itselleni mielenkiinnon tappajana. Haen sitä loppuelämän kumppania itsekin ja toivoisin silloin, että myös toinen osapuoli osallistuu sen mahdollistamiseen vähintäänkin yhdessä eikä vain odota minulta jotain.

• vm. 1962

Ilman muuta, olen samaa mieltä kanssasi, mutta miehen mielenkiinto näkyy selvästi tekoina, joten treffipaikan valinta omatoimisesti, omaa mielikuvitustaan ja mielenkiinnon osoitustaan osoittaen, on kyllä alussa miehen tehtävä.

Minä naisena osaan arvostaa ja osoittaa arvostukseni ja saada mieheni tuntemaan sen. Miksi tuhlaisin arvostuksen osoituksia, jos mies ei panosta edes sen vertaa että käyttäisi mielikuvitustaan treffipaikan suhteen.

• 10+8
        vm. 1962 kirjoitti:

Ilman muuta, olen samaa mieltä kanssasi, mutta miehen mielenkiinto näkyy selvästi tekoina, joten treffipaikan valinta omatoimisesti, omaa mielikuvitustaan ja mielenkiinnon osoitustaan osoittaen, on kyllä alussa miehen tehtävä.

Minä naisena osaan arvostaa ja osoittaa arvostukseni ja saada mieheni tuntemaan sen. Miksi tuhlaisin arvostuksen osoituksia, jos mies ei panosta edes sen vertaa että käyttäisi mielikuvitustaan treffipaikan suhteen.

Mielestäni lähtökohta tapaamisille pitäisi olla se, että tutustutaan toinen toiseen. Kun oikeat ihmiset kohtaavat ei sillä pitäisi periaatteessa olla minkäänsortin merkitystä minne satutaan treffeillä menemään ja kuka sitä paikkaa on ehdottanut. Tärkeämpää on olla kiinnostunut treffikumppanista ja tuoda sitä esille. Ja sitä voi tuoda esille lukuisilla muillakin tavoilla kuin treffipaikan valinnalla. Kuulostaa omasta mielestäni vähän oudolle, jos odottaa vain toisen tekevän jotain tiettyä mihin ei itse osallistu. Ja etenkin se, että treffipaikalla on jotain oleellista merkitystä sille voiko toisesta ihmisestä kiinnostua ja että on jotain arvostuksen tuhlausta ihmiseen, joka ei ehkä osaa lukea ajatuksistasi missä juuri sinä mahdollisesti haluaisit treffata. Mielestäni silloin homma on jo valmiiksi väärillä raiteilla, jos jokun asian mieltään tietyn ihmisen tehtäväksi. Suu auki, niin varmasti se treffipaikkakin voidaan vaihtaa toiseksi, jos haluaa itse tehdä muuta. Treffipaikan vai ihmisen kanssako sitä halutaan seurustella?

Edelleen, kumpikin osallistuu yhteiseen tekemiseen, koska se nimenomaan on yhteistä tekemistä. Yksipuolisesti se homma ei oikein toimi.

• Nainen47

Vien treffattavani kävelylle ja jos natsaa niin sit kahville tai oluselle :)

• Voihan sitä tekemistä itsekin ehdottaa.

Mutta jos toinen ehdottaa aina treffejä samassa kahvilassa (tai baarissa tms) niin kannattaa myös kuulostella onko muita hälytyskelloja soimassa; voi nimittäin olla, ettei hän halua esiintyä julkisesti yhdessä koska on varattu.

• Mulla ois paljon hyviä ideoita treffeille, mutta en varmaan koskaan pääse toteuttamaan niitä.

• Blasen und Ficken

Kiireinen mies kun olen, niin tällä viikolla treffit kolmen eri daamin kanssa. Yhden kanssa istuin kahville, toisen kanssa mene viinilasilliselle ja kolmannen kanssa rokkikonserttiin, neljäs on pojan treenikaverin mutsi (tosin vasta lämmityksessä eli treffit on vielä sopimatta)...kaikilla ikää ~40v ;-)

Ihastuttavia tapauksia jokainen ja panohommia en ole ehtinyt edes ajatella tässä vaihessa :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe