Kaikkensa antanut mies myöntää hävinneensä!

I gave it all

Lähdenpä vuodattamaan kertomalla itsestäni valehtelematta. Olen 27-vuotias mies. Mitoiltani 177 cm ja 80 kg ja omaan kohtuullisen hyvin treenatun vartalon. Korkeakoulututkinto löytyy ja myös hyvin palkattu työ. Olen onnistunut kaikessa paitsi naisen löytämisessä. Olen todellakin yrittänyt, mutta jossain vaiheessa tulee hetki, jolloin tappio on myönnettävä.

Omaan naisen lähetymisen kannalta haasteellisen asetelman. Olen perheeni ainoa lapsi, luonteeltani mietiskelevä yksinpuurtaja, joka ei tutustunut lapsuudessa tai varhaisnuoruudessa naisiin. Lisäksi äiti on ollut keskeisessä roolissa kasvatuksessani, joten vahva isähahmo on puuttunut. Omaan silti valtaisan kovan asenteen onnistua, mutta kilpailen ainoastaan itseäni vastaan. Sosiaalinen kilpailu on minulle jossain määrin uutta.

Ja naisen saaminenhan on sosiaalista kilpailua oikein viimeisen päälle...Tämä on kokemuksen antama mielipide.Olen onnistunut lähes kaikessa, mitä olen joutunut itse tekemään. Ajattelin, että naisen löytäminen on vain yksi samanlainen ongelmanratkaisutilanne. En arvannut ikinä, että se on näin vaikeaa..

Kyseenalaistan monia asioita yhteiskunnassa ja myös parinvalinnassa. Äidithän eivät kerro pojille totuutta naisista. Siksi erityisesti tämä miehen rooli tuli minulle nuoruudessa yllätyksenä. Se käytännössä edellyttää kaikenlaisiin soidinmenoihin panostamista. Yksinkertaisesti miehen tulee olla parinvalinnassa jokin päätä seinään hakkaava "yrittänyttä ei laiteta"-kone.

Tuon hyväksyminen oli vaikeaa, mutta päätin lopulta yrittää. Se alkoi 22-vuotiaana. Päätin tehdä ns. viiden vuoden suunnitelman naisten suhteen. Lähestyin varmaan satoja naisia erilaisessa tarkoituksessa (seksi tai parisuhteen muodostaminen). Joukkoon kuului kauniita, tarvallisia, nörttimäisiä ja ties minkälaisia muita naisia. Ja yritin muuttaa itseäni kaikilla mahdollisilla tavoilla. Joskus lähestyin naista omana itsenäni ja toisinaan pelimiesneuvojen avulla. Kävin läpi netit ja muut vaihtoehdot.

Tulos jäi todella laihaksi. Sain pari tyttöä treffeille. Siinäpä se olikin. Ei seksiä puhumaattakaan suhteesta. Olen menettänyt toki poikuuteni. Olen käyttänyt kymmenien maksullisten naisten palveluita jostain 24-ikävuodesta eteenpäin. Minkäs itse tekisit miehenä??? Se on ollut ainoa keino saada naiselta läheisyyttä ja seksiä. Jos sekin olisi viety pois niin enpä tiedä...

Tuntuu siltä, että minussa on jotain vikaa. Ehkä geenini ovat todellisuudessa niin vastenmieliset, että naiset tunnistavat sen kaukaa. Ehkä minä olisin jo luonnossa karsiutunut pois maailmasta. Luonnossa olisin kauan sitten kuollut ja geenini huuhtoutuneet pois ihmisen perimää järkyttämästä.

Emme kuitenkaan elä enää luonnossa vaan modernissa yhteiskunnassa. Sen vuoksi olen yhä taistelussa mukana. Tosin olen luovuttanut. Nyt minun täytyy keksiä jotain saadakseni nainen. Se ei ole onnistunut "luontaisella" tavalla. Ehkä otan jonkun venakon tai thaikun vaimokseni. Se ei ole sitä tunteella muodostunutta rakkautta, mutta se on jotain silti. Halusin suomalaisen naisen. Yritin ***vetin kovasti, joten siitä minua ei voi ainakaan syyttää. Ehkä jotain olisin voinut tehdä toisin, mutta en keksi mitä se olisi. Todetaan nyt sitten jenkkiläisittäin yhteenvetona, että naisen hankkiminen oli "battle that just couldnt be won".

62

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * * * * *
    • SofiaL

Höh ompa surullinen viesti :(
      Kuulostat todella mukavalta, järkevältä mieheltä. Sinulla on opiskelut opiskeltu ja sinulla on vakituinen työpaikka. Kuulostat kelpo saaliilta. Olet kuitenkin varmaan sen verran ujompi, ettet saa ilmaistua todellista itseäsi naisille, jonka takia kukaan ei kiinnostukaan.

Monet muutkin "kelpo saaliit" ihmettelvät miksei heillä ole naista. Mutta totuus on, että monet muijat vaan katsoo ulkonäköä ja kiinnostuu vaan miehistä, jotka ovat puheliaita ja sanovat juuri oikeat sanat. Sitten myöhemmin itketään, kuinka kaikki miehet on kusipäitä, kun ei korea kuorellinen ollutkaan sisältä hyvääUskon, että jos naiset vain tutustuisivat niihin vähän hiljaisempiin, niin he saisivat kertaheitolla itselleen kunnon miehen, eikä heidän tarvitsisi tyytyä kehenkään.

Ehkä olet lähestynyt vääränlaisia naisia. Kokeile ensikerralla jutella kaupankassaneidille, bussissa tuntemattomalle tai baarissa nurkassa istuvalle neitokaiselle.

Jatka vain yrittämistä, et kuitenkaan ole edes vanha. Sinulla on vielä aikaa.
      Muista aina olla oma itsesi. Tsemppiä ja onnea! Toivottavasti löydät mitä etsit.

• ainakin 15 nus...ma

Monille ihanille miehille, mutta mistä saatais nainen joka antais sulle?
        Siinäpä pulma
        Sä olet niin katkera ja vihaa täynnä, ettei kukaan kestä sun läheisyydessä.
        Voi elämätöntä elämää.. säälin sua..

• Sama vanha virsi

"Kuulostat todella mukavalta, järkevältä mieheltä."

... mutta pilluani en kyllä sinule ikinä anna.
        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ei VITTU!

• yws
        Sama vanha virsi kirjoitti:

"Kuulostat todella mukavalta, järkevältä mieheltä."

... mutta pilluani en kyllä sinule ikinä anna.
        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ei VITTU!

Sinulla on ainakin henkisessä kypsyydessä vielä runsaasti kehittelyvaraa ennen kuin kykenet kunnolliseen vuorovaikutukseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

• Pannaan ne sisäkkäin
        yws kirjoitti:

Sinulla on ainakin henkisessä kypsyydessä vielä runsaasti kehittelyvaraa ennen kuin kykenet kunnolliseen vuorovaikutukseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Ainoa vuorovaikutus jota haluan tapahtuu kusivärkkien välityksellä, ei siihen mitään henkistä kypsyyttä tarvita. Nainenkin saa minun puolestani olla aivoton bimbo, kunhan ulkonäköpuoli on kunnossa.

• paaria erakko

Se naisen löytäminen ei välttämättä onnistu vaikka kuinka olisi rautaista tahdonvoimaa. Ihmisiä ei voi pakottaa pitämään itsestää.

• tässä ihmettelen

Aloittajalle haluaisin sanoa sen että olisit siinä mielessä tyytyväinen kun olet päässyt käyttämään kymmenien maksullisten naisten palveluita, sillä suurin osa tämän palstan miehistä ei ole päässyt kokemaan seksiä edes heidän kanssaan. Ja monet eivät edes uskaltaisi heitä kokeilla kun ovat liian saamattomia jopa siihenkin.

Sitä mä vaan ihmettelin että mistä oikein oot saanut maksullisia naisia noin paljon? Tuskin ainakaan suomesta, ellet sitten ole halunnut maksaa heille jotain paria sataa euroa yhdestä seksikerrasta.

Mutta mun mielestä sä olet kyllä nyt hieman liian negatiivinen ulkomaalaisten naisten suhteen, kun pidät selvästi sitä suomalaisnaisten saamista jonkinlaisena pakkomielteenä ja ainoana vaihtoehtona. Miksi se ei voisi olla muka tunteella muodostunutta rakkautta jos tutustuisit jossakin mukavaan ja hyvännäköiseen ulkomaalaiseen naiseen?

Mun mielestä sun kannattaisi panostaa vaan rohkeasti ulkomaalaisiin naisiin ja jättää turhat ennakkoluulot pois heidän suhteen. Sillä sä voisit myös hieman näyttää ja todistaa suomalaisille naisille sen että meillä miehillä on kyllä kysyntää myös ulkomaalaisten naisten keskuudessa, jos kerran tavalliset työssä käyvät miehet eivät suomalaisnaisille kelpaa heidän pinnallisuutensa takia.

Mä en ainakaan surkuttelisi pätkän vertaa suominaisten perään, jos mua olisi kohdeltu naisten taholta tolla tavoin mitä sä tässä kerroit.

• x_x;

Provo taas vaihteeksi... täällähän näitä riittää, aina vinkumassa naisten saamisesta ja siitä millainen kilpailu se on. Tutustukaan naisiin ihmisinä, siitä voisi alkaa löytyä jotain yhteistä pohjaa muullekin jonkun kanssa.

• Gorio Mamez

Ei kuulosta provolta. En ole itsekään kaukana tuosta kuvauksesta, ja tunnen usempia miehiä, jotka ovat lähellä sitä.

• f

Mitä ihmettä ihmisenä tutustumisella tarkoitetaa käytännössä?

• kbawqp

"Tutustukaan naisiin ihmisinä, siitä voisi alkaa löytyä jotain yhteistä pohjaa muullekin jonkun kanssa."

Mitä luulet että AP on koko ajan nämä vuodet yrittänyt tehdä? Hän on pyytänyt lukemattomia naisia treffeille ja treffipyyntöhän nimenomaan on ehdotus että voitaisiin tutustua toiseen ihmisenä. Mitä muutakaan se tarkoittaisi?
        Ei ole hänen vikansa jos naiset eivä halua tutustua häneen ihmisenä.

• demeteriuss

Luulisin enemmänkin niin, että ap tutustuu naisiin liikaa ihmisinä, ja liian vähän naisina.

• Ihmisiä ollaan
        f kirjoitti:

Mitä ihmettä ihmisenä tutustumisella tarkoitetaa käytännössä?

Sitä että tutustuu erilaisiin naisiin siinä missä erilaisiin miehiinkin, potentiaalisina ystävinä, tuttuina, työkavereina, sellaisessa tarkoituksessa että tutustuu heihin ihan tutustumisen ilosta. Ei siis niin että huomaa vain seksuaalisesti herättävät tai ainakin parisuhdekelpoiset, vaan juttelee ja nauraa muidenkin kanssa. Siten olet esillä koko ajan ja naiset usein vinkkaavat toisille että meillä ois töissä yks kiva tyyppi. Joku vanhempi täti mielellään alkaa järkkäilemään mukavalle miehelle treffejä, tai vaikkapa kaksi tätiä joista toinen on treffeille järjestettävän äiti vaikkapa. Nämä jutut vaativat tietysti sosiaalisia taitoja, mutta niitä pystyy harjoittelemaan ja yleensä ajan myötä esimerkiksi työpaikan porukkaan tutustuu kivuttomasti. Luulen että ainakin aloittajalta löytyy kyvyt tämän tapaiseen toimintaa, ainakin sen perusteella että on yrittänyt kaikkea mahdollista.. mutta vain treffit mielessään.

• Ihmisiä ollaan
        kbawqp kirjoitti:

"Tutustukaan naisiin ihmisinä, siitä voisi alkaa löytyä jotain yhteistä pohjaa muullekin jonkun kanssa."

Mitä luulet että AP on koko ajan nämä vuodet yrittänyt tehdä? Hän on pyytänyt lukemattomia naisia treffeille ja treffipyyntöhän nimenomaan on ehdotus että voitaisiin tutustua toiseen ihmisenä. Mitä muutakaan se tarkoittaisi?
        Ei ole hänen vikansa jos naiset eivä halua tutustua häneen ihmisenä.

Kuulostaa että hän yrittää koko ajan liikaa ja saa naisen ahdistuneeksi. Treffeille menoa varten pitäisi olla kiinnostunut ja vaikka olisikin niin uskaltaako sellaisen tyypin kanssa lähteä joka vaikuttaa siltä että se ei tule jättämään rauhaan jos yhdillekin treffeille hänen kanssaan lähtee. Muutama sananen myös hänen käyttämistään keinoista, esimerkiksi pua-jutut toimivat normaaleihin naisiin juuri päinvastoin. Saavat tuntemaan uhatuksi, sillä kuka ensimmäisenä sanoo jotain törkeää ja sitten yrittää jatkaa keskustelua kuin mitään ei olis tapahtunut. Ei toimi.

• Ihmisiä ollaan kirjoitti:

Kuulostaa että hän yrittää koko ajan liikaa ja saa naisen ahdistuneeksi. Treffeille menoa varten pitäisi olla kiinnostunut ja vaikka olisikin niin uskaltaako sellaisen tyypin kanssa lähteä joka vaikuttaa siltä että se ei tule jättämään rauhaan jos yhdillekin treffeille hänen kanssaan lähtee. Muutama sananen myös hänen käyttämistään keinoista, esimerkiksi pua-jutut toimivat normaaleihin naisiin juuri päinvastoin. Saavat tuntemaan uhatuksi, sillä kuka ensimmäisenä sanoo jotain törkeää ja sitten yrittää jatkaa keskustelua kuin mitään ei olis tapahtunut. Ei toimi.

"Muutama sananen myös hänen käyttämistään keinoista, esimerkiksi pua-jutut toimivat normaaleihin naisiin juuri päinvastoin. Saavat tuntemaan uhatuksi, sillä kuka ensimmäisenä sanoo jotain törkeää ja sitten yrittää jatkaa keskustelua kuin mitään ei olis tapahtunut. Ei toimi."

Miten sitten pitäisi yrittää tutustua naisiin, jos on ujompi ja vähemmän sosiaalinen.

• Utelias.

Laitapa aloittaja treffiprofiilisi esille.

• pahalta näyttää..

Yritit siis aivan liikaa.

Henkilökohtaisesti, jos tietäisin miehen käyneen maksullisissa, treffailu loppuisi siihen paikkaan eikä olisi alkanutkaan, jos vain olisi käynyt ilmi moinen asia.

Sama tilanne olisi miehen kanssa, joka kävisi baareissa etsimässä vain yhden illan seuraa tai joka olisi harrastanut vain seksisuhteita.

Olet ainoa lapsi. Siinä on kirouksesi. Et ole joutunut kilpailemaan vanhempien rakkaudesta. Et ole oppinut luontaista väistelyä ja toisten huomioon ottamista kotona sisarusten kanssa. Ratkaisut ongelmaasi löydät itsestäsi. Opettele elämään siten, että muitakin ihmisiä on tässä maailmassa ja heidät tulee ottaa huomioon myös.

• aika svante

Mitä tarkoittaa "yritit liikaa" tässä tapauksessa? Ehkä yritti väärin, mutta ei mies saa yrittämättä välttämättä yhtään mitään aikaiseksi naisten kanssa. Ainoastaan komea mies saa.

Itse en ole maksullisissa käynyt, mutta ihan turha rokottaa siitä, se voi olla ainoa paikka mistä mies saa läheisyyttä ja seksiä.

• määkaijoo
        aika svante kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "yritit liikaa" tässä tapauksessa? Ehkä yritti väärin, mutta ei mies saa yrittämättä välttämättä yhtään mitään aikaiseksi naisten kanssa. Ainoastaan komea mies saa.

Itse en ole maksullisissa käynyt, mutta ihan turha rokottaa siitä, se voi olla ainoa paikka mistä mies saa läheisyyttä ja seksiä.

En ole edellinen kirjoittaja, mutta "liika yrittäminen" oli sa mikä minullekin tuli mieleen ap:n tekstissä.

Eli jos tekee naisensaamisesta viisvuotissuunnitelman, niin jotain on jo pielessä. Yksikään nainen ei halua olla sellasien projektin "huipentuma" (koska tulee sellainen olo että kuka tahansa olisi siihen kelvannut) . Toki saa olla aktiivinen, ja pitääkin tutustua ihmisiin, mutta ei oikeesti voi minkään tehdyn suunnitelman mukaan edetä ... kyse kun ei ole mistään työurasta. Vaikka kuinka päättäisin, en voi tietää rakastunko tänä vuonna?!?

Olisiko AP itse halunut parisuhteen/seksiä kaikkien tapaamiensa naisten kanssa?

• Tekopyhyys haisee

Mikä siinä maksullisissa käymisessä niin kamalaa on? Olisiko miehen pitänyt vaan kiltisti vetää käteen koko ikänsä, kun arvon neidit nyt eivät vaan suvaitse antaa. Oletko itse muka neitsyt?

• aika svante
        määkaijoo kirjoitti:

En ole edellinen kirjoittaja, mutta "liika yrittäminen" oli sa mikä minullekin tuli mieleen ap:n tekstissä.

Eli jos tekee naisensaamisesta viisvuotissuunnitelman, niin jotain on jo pielessä. Yksikään nainen ei halua olla sellasien projektin "huipentuma" (koska tulee sellainen olo että kuka tahansa olisi siihen kelvannut) . Toki saa olla aktiivinen, ja pitääkin tutustua ihmisiin, mutta ei oikeesti voi minkään tehdyn suunnitelman mukaan edetä ... kyse kun ei ole mistään työurasta. Vaikka kuinka päättäisin, en voi tietää rakastunko tänä vuonna?!?

Olisiko AP itse halunut parisuhteen/seksiä kaikkien tapaamiensa naisten kanssa?

Sanotaanko näin, että käytännössä joka nuori mies haluaa ainakin seksiä useammin kuin kerran vuodessa, puhumattakaan 5 vuodesta. Eikä siinä katsota rakastuuko, kyllä tietty vetovoima varmasti riittää. Eihän sitä elämänsä parasta naista välttämättä jonain tiettynä 5-vuotiskautena tapaa. Joltakulta täytyis kuitenkin seksiä ja läheisyyttä saada, muuten alkaa mennä vähän heikosti henkisellä puolella. Se ei kuitenkaan tarkoita, ainakaan mun korvaan, että nainen "olis voinut olla kuka tahansa".

Viisivuotisprojekti kuulosti kieltämättä vähän hassulta ap:lta noin kirjoitettuna.

• -
        Tekopyhyys haisee kirjoitti:

Mikä siinä maksullisissa käymisessä niin kamalaa on? Olisiko miehen pitänyt vaan kiltisti vetää käteen koko ikänsä, kun arvon neidit nyt eivät vaan suvaitse antaa. Oletko itse muka neitsyt?

Mies joka joutuu maksamaan seksistä on naisten mielestä säälittävä luuseri. Siitähän siinä on kyse.

• jennie

Mää kans lopettaisin treffailun siinä vaiheessa, kun saisin tietää miehen käyneen maksullisissa tai etsivän baareista yhden yön seuraa.

• Nainen1987
        aika svante kirjoitti:

"Itse en ole maksullisissa käynyt, mutta ihan turha rokottaa siitä, se voi olla ainoa paikka mistä mies saa läheisyyttä ja seksiä. "

On ihan eri asia käydä yhdellä ja samalla huoralla kuin kymmenillä. En siis ole se jolle vastasit mutta myöskään minä en aloittajan kanssa enää tuon tiedon jälkeen jatkais tutustumista.

• Yöks.

Huorissakävijä!

• ööööööööhhh

Miten eroaa yhden illan jutuista?

• totuus naisista
        ööööööööhhh kirjoitti:

Miten eroaa yhden illan jutuista?

Nainen halveksii miestä, joka joutuu maksamaan seksistä. Yhden illan panoja harrastava eino on sen sijaan kuuminta hottia.

• jennie
        totuus naisista kirjoitti:

Nainen halveksii miestä, joka joutuu maksamaan seksistä. Yhden illan panoja harrastava eino on sen sijaan kuuminta hottia.

Ei yhden illan juttuja harrastava mies ainakaan mun silmissä oo kuuminta hottia. Mielummin kierrän sellaisen kaukaa, kuten myös huorissa kävijän.

• Nature Boy

"Emme kuitenkaan elä enää luonnossa vaan modernissa yhteiskunnassa."

Tässä on virheesi. Me ELÄMME luonnossa, vaikka olemmekin rakentaneet kaupunkeja ja teitä ja laajakaistakaapeleita vedelleet pitkin ja poikin. Ihminen on osa luontoa eikä pääse siitä tosiasiasta eroon vaikka eläisi koko ikänsä steriilissä valkoisessa huoneessa.

• kjtfaq

Niin, itsekin alan olla sitä mieltä että annetaan naisille sitä mitä he kerjäävät. Jos ei kerran kelpaa että miehet haluavat kiltisti tutustua heihin, niin palataan sitten viidakon lakeihin ja raiskataan heidät.
        Kaikki miehet naisia raiskaamaan. Meitä on liian paljon että meidät kaikki voitaisiin siitä hyvästä vangita.

• .
        kjtfaq kirjoitti:

Niin, itsekin alan olla sitä mieltä että annetaan naisille sitä mitä he kerjäävät. Jos ei kerran kelpaa että miehet haluavat kiltisti tutustua heihin, niin palataan sitten viidakon lakeihin ja raiskataan heidät.
        Kaikki miehet naisia raiskaamaan. Meitä on liian paljon että meidät kaikki voitaisiin siitä hyvästä vangita.

Kyllä eläimetkin harrastaa soidinmenoja. Raiskaus on sosiopaattista toimintaa useimpien eläinlajienkin keskuudessa.

• hhhhhhhhjjjjjjjj
        kjtfaq kirjoitti:

Tai mitäs jos lopetetaan kiltisti tutustuminen, ja tutustutaan tuhmasti?

• ...0/....

Aloittaja olet vielä nuori jätkä, mitään järkeä ei ole luovuttaa. Tekstistäsi haiskahtaa, että olet ottanut naisen löytämisestä liikaakin eräänlaisen mission ja naiset tämän ilmeisesti epätoivona haistavat kun heitä vaikkapa yökerhoissa lähestyt.

Menepä ensi kerralla kaveriporukalla bilettämään ihan vaan hauskanpito mielessä ilman pakonomaista tarvetta löytää joku. Toki siinä sitten sivussa voit heittää naisille aloitteita ja mikäli olet itsestään huoltapitävän näköinen niin saattaa joku koukun napatakin. Hieman välinpitämätön asenne niin menee paljon paremmin kuin heti takiaisena naisessa kiinni.

• Kostas Fortounis

Tuo on vähän kaksjakoinen juttu. Jos menee bilettämään hauskanpito mielessä, ilman pakkoa iskeä naista, niin hieno juttu. Pitää muistaa ottaa kuitenkin kontaktia naisiinkin, eikä jäädä vain kaveriporukkaan juttelemaan koko illaksi.

• miehenkuvotus

Kyllä 27-vuotias nyt alkaa vain olemaan liian vanha, jos takana ei ole parisuhteita. Itselle tämä ainakin käynyt hyvin selväksi tässä viimeisen vuoden aikana kun olen käynyt treffeillä muutamien naisten kanssa. Itsellä ainoa edes parisuhteeseen verrattavissa oleva on seurustelu 17-vuotiaana. Monta naista on sen jälkeen kaikonnut kun heille on totuus selvinnyt.

Monta vuotta olin tuossa yrittämättä mitään, ja se kävi ilmi silloin ei mitään tule vastaankaan. En nyt ole täysin luovuttanut toiveita kumppanin löytämisestä, ennemminkin herätellyt niitä eloon. En kylläkään luottavainen ole asian suhteen, mutta teen kaikkeni, etten vaivu enään siihen täydelliseen epätoivoon.

Vikaa on itsessä ollut henkisellä puolella, ja varsinkin uskalluksessa. En ole antanut itsestäni ehkä täysin oikeaa kuvaa. Nyt vain voi olla jo liian myöhäistä muutokselle, valitettavasti. Mielestäni olen kasvanut viime vuosina henkisesti merkittävästi, ja tämä ehkä voisi mahdollistaa seurustelunkin. En ennen ymmärtänyt, että en todellakaan olisi ollut valmis seurustelemaan. Ehkä kasvaminen olisi tapahtunut aikaisemmin, jos joitain yrityksiä olisi ollut. Nyt vain valitettavasti taitaa olla liian myöhäistä, toivottavasti ei.

• AT-veli
        miehenkuvotus kirjoitti:

Kyllä 27-vuotias nyt alkaa vain olemaan liian vanha, jos takana ei ole parisuhteita. Itselle tämä ainakin käynyt hyvin selväksi tässä viimeisen vuoden aikana kun olen käynyt treffeillä muutamien naisten kanssa. Itsellä ainoa edes parisuhteeseen verrattavissa oleva on seurustelu 17-vuotiaana. Monta naista on sen jälkeen kaikonnut kun heille on totuus selvinnyt.

Monta vuotta olin tuossa yrittämättä mitään, ja se kävi ilmi silloin ei mitään tule vastaankaan. En nyt ole täysin luovuttanut toiveita kumppanin löytämisestä, ennemminkin herätellyt niitä eloon. En kylläkään luottavainen ole asian suhteen, mutta teen kaikkeni, etten vaivu enään siihen täydelliseen epätoivoon.

Vikaa on itsessä ollut henkisellä puolella, ja varsinkin uskalluksessa. En ole antanut itsestäni ehkä täysin oikeaa kuvaa. Nyt vain voi olla jo liian myöhäistä muutokselle, valitettavasti. Mielestäni olen kasvanut viime vuosina henkisesti merkittävästi, ja tämä ehkä voisi mahdollistaa seurustelunkin. En ennen ymmärtänyt, että en todellakaan olisi ollut valmis seurustelemaan. Ehkä kasvaminen olisi tapahtunut aikaisemmin, jos joitain yrityksiä olisi ollut. Nyt vain valitettavasti taitaa olla liian myöhäistä, toivottavasti ei.

Pidetään me AT-veljet toistemme luulot pieninä. Jos minäkin olen surkea, niin olet kyllä sinäkin.

• miehenkuvotus
        AT-veli kirjoitti:

Pidetään me AT-veljet toistemme luulot pieninä. Jos minäkin olen surkea, niin olet kyllä sinäkin.

Siihen pystyy aina luottamaan. Eipä ainakaan mitään kehitystä pysty tapahtumaan

• Kaveriton nussimaton

"Menepä ensi kerralla kaveriporukalla bilettämään..."

Voi VITTU! VITUN VITTU!

• ehdoton ei

miehelle joka on käynyt maksullisissa. Se kertoo kuinka pinnallinen ja aivoton mies on! Ei todellakaan mikään isä aines......

• sfaa

Eli yhdenillansuhteet, joissa toiselle luvataan maat ja taivaat ja sitten kadotaan illan jälkeen ovat ok. Mutta maksullisissa käynti on alhaisinta, mitä mies voi tehdä.

• swrh

Eli haluat aseksuaalin miehen. Selvä homma.

• Plaster

Viis siitä isäaineksesta. Mitäs jos ei miksikään isäksi edes halua vaan haluaa vain naisen?

• 9en
        sfaa kirjoitti:

Eli yhdenillansuhteet, joissa toiselle luvataan maat ja taivaat ja sitten kadotaan illan jälkeen ovat ok. Mutta maksullisissa käynti on alhaisinta, mitä mies voi tehdä.

Mistäs tämän keksit? Ei tosiaan. Ihmiset jotka nussivat tuntemattomia ovat ällöjä.

• Äidin neuvot

Käy suihkussa ja kampaa tukka. Ole oma itsesi, äläkä yritä iskeä naisia. Kunnioita naista ja pidä häntä tasavertaisenasi. Kyllä sulle joku joskus jostain löytyy.

• Aloittaja vastaa

No tulipas paljon viestejä:) Kiitos vain niistä.

Kyse ei ole provosta. Tosin myönnän sen, että viestissäni oli yksi kohta, jota liioittelin. En nyt ole ihan kymmeniä maksullisia naisia käyttänyt. Se luku on tarkalleen ottaen kahdeksan. Ja niistä suurin osa sihteeriopiston ja paikallisten vihjeiden kautta. Pari kertaa olen uskaltanut ehdottaa naiselle seksiä maksua vastaan arkisessa tilanteessa. Kerran on eräs jopa suostunut. Maksamaan jouduin tietenkin liikaa, mutta sellaista se on.

No naiset näköjään ovat heti valmiita murhaamaan miehen, joka on käyttänyt maksullisia, mutta kuten aluksi kysyin: Mitä nainen itse tekisi miehenä??? Tiedätte varsin hyvin seksin tärkeyden itsellennekin. Seksi on Maslowin tarvehierarkian alimmalla ja tärkeimmällä tasolla yhdessä mm. ravinnon ja unen kanssa. Seksin puute järkyttää psykologista tasapainoa varsinkin miehellä johtuen y-kromosomiin sisältyvistä geneettisistä ominaisuuksista.

Mistäs naiset muuten tiedätte, että mies on käyttänyt maksullisia ellei hän kerro sitä? Oletteko varmoja etteivät omat poikaystävännekin ole käyneet joskus maksullisissa tai vielä pahempaa; käyvät niissä koko ajan.. Entä seksiä tarjoava nainen? Onko hän pahempi kuin seksiä ostava mies?

Mitä tulee sitten tähän "missiooni" naisen saamisesta. Monet teistä epäilivätkin jonkinlaista epätoivoa syynä huonoon tuuriini. Olen huomannut itsessäni erään luontaisen piirteen. Minun on vaikea löytää jonkinlaista tasapainotilaa kaikessa tekemisessä. Olen joko liian rento tai innokas. Yleensä enemmän tuota jälkimmäistä. Otan suorittamisen aika vakavasti. Haluan saada tuloksia siinä mitä teen. Toisinaan minulla on toki "pöllöjä" päiviä, jolloin hallitsen itseni täysin.

En haluaisi ottaa tätä asiaa esille.Sanoinhan hyväksyneeni miehen roolin parisuhdemarkkinoilla. Jos olisin nainen, niin olisinko onnistunut tässä "missiossani"? No olisin takuulla saanut ainakin seksiä. Todennäköisesti myös jonkinlaisen parisuhteen. Tämä on sitä kuuluisaa jossittelua. Naisena oleminen muuttaa muitakin tyydytystä aiheuttavia psykologisia tekijöitä.

Olen lueskellut aiemmin tämän palstan juttuja. Tunnen ymmärtäväni näitä AT-miehiä erittäin hyvin kokemukseni vuoksi. Taidan jopa itse olla tällainen, mikäli tasokkuuteni määritellään pelkästään sen perusteelle, kuinka hyvin olen menestynyt naisten kanssa. Ymmärrän tuskanne. Voisinpa tehdä jotakin, mutta mitäpä sitä voisi..

• pieni maininta

En ole sinua vastaan mitenkään, mutta tuosta Moslowin tarve hierarkiasta... Meissä naisissa on enemmän niitä jotka eivät suoranaisesti tarvitse seksiä. Tai vähintäänkin niin että se menisi samalla tasolla hengityksen kanssa.
        Pitäsihän jo senkin selittää että maailma on täynnä bordelleja ja maksullisia naisia(pahimmissa tapauksissa ihmiskauppaa), joka maassa miehille suunnattuna.
        Toki niitäkin on naisissa joilla on suurempi "vietti", mutta se johtuu tiettävästi siitä että heillä on korkeampi testosteroni taso. Mutta, mutta...ajattelin vain korjata sen käsityksen että meikäläiset suurimmaksi osaksi olisi jotenkin viettien mukana vietävissä. Naiset ja miehet ON erilaisia.

• ...

Hienoa, sinusta pitäisi muidenkin ottaa mallia. Periksi antaminen tuntuu olevan monelle niin vaikeaa. Se on vähän kuin alkoholismi, siinä missä alkoholistin pitää myöntää olevansa sellainen, niin pitää myös myöntää olevansa epäkelpoinen parisuhdemarkkinoilla. Sen jälkeen voi romanssit unohtaa ja alkaa ajatella järjellä. Naisen kaipuun voi tyydyttää käymällä maksullisissa tai ottamalla ulkomaalaisen naisen. Ulkomailla miehen kyky elättää on tärkeintä ja romantikkoja pidetään lapsellisina. Eli jos kaipaat naista ainoastaan silloin tällöin, niin käy maksullisissa. Mutta jos tahdot pysyvän suhteen, niin etsi nainen ulkomailta.

• entäs jos...

No onko ne naiset sitten ulkomailla sen erilaisempia tai mitenkään helpompia tapauksia? Eli jos mies ei kykene parisuhteeseen suomalaisnaisen kanssa, niin miten hän muka kykenisi siihen ulkomaalaisen naisen kanssa?

• Ne on parempia

Suomiämmä on feminismin ja Cosmon ym. pilaama ja vaatii panijaehdokkaalta että tämä esittää "miestä" tai muuten ei tule reikää. Itse se ei kuitenkaan suostu leikkimään naista (esim. kokkaa tai siivoa).

On sellaisiakin maita, joissa naisille opetetaan, että mies on perheen pää jota pitää kunnioittaa. Ja naiselle riittää, että mies elättää perheensä, minkä nainen palkitsee haaransa levittämällä.

• Vähemmän yritystä, kyllä se siitä. Nainen on ihminen, ei mikään pokaali, tai tavoite. Ei naisen saaminen ole mikään 5v-missio. Nuorihan sä vielä oot, et ei ennen 30v kannata seurustellakaan.

• Teini neuvoo..

Kuten tääl on jo kommentoitu et sosiaalisia taitoja voi käyttää hyväkseen esim. sillä täti kertoo toiselle tädille jonka tytär on sinkku tyyliin. Enoni oli samanlainen eikä löytänyt ketään enemmäks kuin disco illan ajaks mut sit mu äiti ja täti järkkäs sille sokkotreffit yhe naisen kaa ja nyt ne on naimisis kahden lapsen kera.. Yrittänyttä ei laiteta! Mut siis tosiaan jos suomesta ei löydy niin ruotsissa on vaikka kuinka paljon sinkkunaisia tai norjassa tai muuallakin maailmassa.. Naiset kuulemma pitävät ulkomaalaista miehistä joten ulkomailla on kaikki mahikset. Siellä voi jopa alottaa uuden elämän..

• Unohda koko juttu

35-vuotias nainen vastaa: voin ja osaan hyvin kuvitella turhautumisesi. Jos vain mitenkään mahdollista, sinuna luovuttaisin. Naisen saamisesta on tullut liiaksi tavoite elämässäsi, josta tulee myös silloin riippuvaiseksi, siitä stressaa, on huolissaan, ei ole mielenrauhaa. Silloin kun asia ei enää ole mielessäkään, voi oikeesti tapahtua jotain - rakkaus astuu peliin - sillä rakkaus kaihtaa yliyrittämistä.

Itse olen myös ainoa lapsi ja tosiaan en myöskään ole tottunut sosiaalisesti kilpailemaan samanikäisten kanssa, tiukkaa puolensa pitämistä, yms mitä ehkä sisarusten kanssa olisi saattanut syntyä. Olen sinkku ja taustat vaikuttavat samoilta kuin sinulla. Olen tullut siihen tulokseen, että taidan olla niin ihku ja helmi Nainen, että minuun ei niin vain uskalleta tutustua ja lähestyä. Tällä hetkellä pidän miehiä jopa todella tyhminä, kun eivät kaltaistani kimpaletta ole halunneet vierelleen, mut kyllä mut joku saa;)) Mut joo, ymmärrän sinua - itse olen tehnyt mielestäni kaiken voitavani, yrittänyt tavalla tai toisella, mutta nyt en enää jaksa. Sisäistä työtä on tullut tehtyä viime vuosina paljon ja olen löytänyt elämässäni uuden tason - kyllä se tästä, vihreä valo olkoon seuraava punaisen sijaan.

• Unohtaja

Minäkin olen luovuttanut naisten suhteen. Välillä yksinäisyys ja rakkauden puute ahdistaa, mutta työllä ja harrastuksilla sitä voi yrittää harhauttaa itseänsä unohtamaan asian.

• seymorebutts

Ap, oletko valmis kasvattamaan ulkomaalaisen naisen muksut ja tukemaan rahallisesti hänen perhettään joka kuukausi? Mietipä sitä ennen kuin vain otat jonkun ulkomaalaisen vaimoksesi.

• jennie

Mulle ei ainakaan kelpaisi sellainen mies, joka on käyttänyt kymmenien maksullisten naisten palveluita.

• vcxvcxvxcvvcxvxvxxv

Kannattaa joskus iskemisen sijaan pyrkiä vain pitämään hauskaa näiden naisten kanssa. Toimii huomattavasti paremmin ja paineettomammin kuin tarkoituksen mukainen iskeminen.

• xcmvn,xmcv,mxcvn

Miten sitä hauskaa pidetään?

• rettyuyulioöoötrdfgh

Olen 23-vuotias mies enkä ole vielä poikuuttanikaan menettänyt. Taidan olla liian täydellinen mies kaikille naisille. Pitäkööt pillunsa saatana!

• Hold On

Vaikutat olevan ihan eri maata kuin palstalla pyörivät hörhöt, kirjoitat ainakin fiksusti. Joten tarkoitukseni ei ole vittuilla tai dissata. Omia ajatuksia kunhan heitä.

Entä pyylevää, - lihavaa naista kokeillut? Onkohan tässä klassinen hakee itseensä tasokkaampaa-viritys kenties

"Treenattu vartalo" on jokaiselle oma käsite, jotkut sanoo hoikkaa/normaaliakin atleettiseksi. Tässäkin tapauksessa peruskuntoa lisäävän liikunnan ( juoksu, lenkkeily yms) lisäksi sitä lihastreeniäkin pitää olla että voi kutsua "treenattu vartalo"

Tuot tuota statustasi esille. On korkeakoulututkintoa, on hyvät tulot. Jotkut miehet eivät ole sisäistänyt sitä asiaa että naisia ei kiinnosta tuo asia onko tätä ja tota. Vaan se mikä itse olet. Ulkonäöstä tulee (naisille että miehillekin) se ensimmäinen syy tutustua, sen jälkeen katsotaan minkälainen persoona on ja sitten nähdään kolahtaako se toinen. Hyvällä tavalla erilainen, sopivasti sitä kaikkea: herkkyyttä, huumorintaju, pelottomuus, miehekkyys ja ehkä vähän sitä pahaa poikaakin (ei ole naisille must)

En tarkoita että pitää olla haastamassa riitaa karjala-lippis päässä snägärin jonossa (sitä tekee vain savolaiset ja oon-äijjjä-hahmot) Vaan että tietää ns. roolinsa, esim. paikan tullen puolustaa naisensa kunniaa ja ei ole tossutettavissa.

Herkkyys ei tarkoita että pitäisi olla itkemässä titanicin lopussa ja niin edelleen. Vaan sitä että osaa näyttää itsestään sen herkän puolen, hieman romanttisen. Osaa kertoa mitä tuntee, laittaa jonkun kauniin viestin kullalleen kun tämä on duunissa, kuuntelee häntä (tottakai myös puhuu itsekin, eikä nyökkäile kuin kylähullu vaan) ja hieroo pyytämättä, ihan tuollaisia pieniä hellyyden osoituksia. Noilla saat paljon enemmän kuin et ostat jotain kallista maallista omaisuutta.

Joskus täällä oli yhdessä aloituksessa kyse huumorista, kyseinen kaveri oli ihan kassalla koko käsitteestä ja joku itkee ettei itseironia iske.

Hyvä huumorintajua on osaksi elekielestä, tavasta jolla kerrot sen. Omasta energisestä sosiaalisuudesta. Monotonisesti kerrottu puujalka-haa-haa ei ole hauskaa eikä muihin ivallisella tavalla kohdistunut. Kaikilla meistä on erilainen huumorintajua (itselläni välillä aika mustakin!) tosiaan se tapa ja elekieli ratkaisee. Itseironiset jututkin menee samalla tavalla. Jos kerrot maasi myyneenä sanot hypoteettisesti esim näin: "..ei prkl, ei näillä rimpuloilla kanneta mitään kauppakasseja.." Oikeastihan siis et ole rimpula, vaan lihasta on oikeasti esimerkki.

Jos ei ole sellainen rauhoittunut "paha poika" menneisyys on menneisyyttä, ja säädöt ja väännöt nähty. Nyt vakiintumista ja kunnon elämää (tosin nekin on harvassa, allekirjoittanut on yksi sellainen)

. Niin ei kannata edes leikkiä sellaista (mitä näkee aina) unohda tribaali-tatuoinnit, bodyfit-paidat ja melonit kainalossa kävely-malli. Se on säälittävää, naisen että muidenkin mielestä. Olet vain oma itsesi kunhan ettet ole tossukka, hissukka ja hiiri niin, nou hätä.

Tuo äiti-kuvio mietityttää, onko edelleen henkistä napanuoraa? elättää, pyykkää, yli-passaa. Jos noin on niin se ei särähdä kenenkään korvaan hyvältä. Hyvät välit vanhempiin osoittaa että on arvoja ja kunnioitusta (mikä on aina)

Lälläri-henkinen äiti on tavalla tai toisella sinun päivässäsi, elämässä. Sitä karttaa kaukaa, aikuinen on aikuinen ja lapsi on lapsi. Sisaruksetkin olisi ollut hyvä asia, jos on siskoja niin sitä oppii ymmärtään paremmin naisia.

Tuo että käyt huorissa on hyvä asia, et ole tyypillinen himorunkkari/pornoaddikti. Et ole vielä ihan menetetty tapaus kuin useimmat vastaavat miehet tällä palstalla.

Unohda noi pelimies-oppaat, ihan bullshittii ne on. Vitsillä luin Straussin kirjan niin ei nuo "kikat" toimi (ei ainakaan suomessa) eikä siinä tullut mitään uuttaa miten käyttäydytään naisten kanssa.

Sen verran valoitan noista venakoista, - thaikuista. Niin älä ota perinteistä venäläistä, mielummin sellainen joka suomalaistunut. Suosittelen virolaista mielummin. Kiltti luontoisempiakin. Thaista no, jaa haluaisitko että lapsesi silmät näyttää riisijyviltä?

Sen verran heitän vinkkiä, niin kokeille ainakin sitä "oman tasoista" tai alempaakin . Saat tuntumaan miltä tuntuu olla naisen kanssa. Ethän sä mihinkään pääse tosta tilanteesta jos et tee sille mitään.

Olen sinua hieman nuorempi kundi, en tiedä olenko oikea ihminen neuvomaan niin 2 vakavaa suhdetta takana ja useampi eri seksikumppaneita 20 kappaletta.

• yksinäinen-----

Olen 40 kymppinen eronnut 5 vuotta sitten ...ja vcoin sanoa että minulle ja useimille naisille ei todellakaan merkkaa yhtään mitään se onko miehellä min kälaiset tulot,se että käy töissä eikä vaan makaa pelkästään päiviä sohvalla riittää mulle...
      samoin koulutuksella ei ole mitään väliä..
      Ja itse "pelkään"liian hyvännäköisiä miehiä,ihan siksi koska en ole julia robertsin näköäinen itsekään..
      Mutta en todellakaan tuomitse miestä maksullisissa käymisestä tai yhden illan jutuista(vaihka itse kyllä mielummin masturboin kun käytän kumpaakaan tapaa)mutta kai ne taidot on jossain opittava...mutta kunhan ne sit loppuu kun on se parisuhde..eihän sitä menneisyydessä eletä..vaan tätä päivää..
      Mihinköhän se on karitunut ettei sinulla ole tullut parisuhdetta,kun olet kummiskin treffeillä käynyt?kelpaisiko sinulle aivan tavallinen nainen esim.ammattiltaan siivooja,jolla olisi jo vaihka pari lasta?entä ulkonäkövaatimukset?
      ja voin sanoa että kyllä se on tässä iässäkin todella vaikea löytää kunnollista miestä joka haluaisi normi parisuhteen...eli muutakin kun vaan tarpeen tullen kävästä kylässä...

• Neuvoja juu

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan. Lähinnä he vain keskittyvät "neuvomaan" tyyliin yrität liikaa/liian vähän. Yök, olet käynyt maksullisissa yms.

Valtaosalle naisista nuo jutut vaan tapahtuvat. Miehiä tulee juttelemaan, pyytää treffeille, seksiä on tarjolla niin paljon kuin haluaa. Helppo siinä asemassa on arvostella toisia ja syyttää ties mistä. Naiset ovat sitä mieltä, että jos et saa läheisyyttä tai seksiä, niin sinun kuuluukin kärsiä koko elämäsi ilman niitä ja nöyristellä naisia. Eipä taida yksikään neiti arostelijoista olla itse samanlaisessa asemassa?

Jos kerran olette niin neroja, niin antakaa sitten jotain hyviä neuvoja pelkän arvostelun sijaan. Miten jonkun rumemman/ujon miehen sitten pitäisi edetä? Itsekään ette kuitenkaan lähtisi edes treffeille ko. miehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe