Myytti naisten kriteereistä

Kuca

Palstalla jaksetaan valittaa loputtomiin sitä, miten tavallinen kunnon mies ei kelpaa.

Itse olen normaali, kohtuu nätti ja hoikka nuori nainen, ja seurustelen tavallisen, työssäkäyvän, urheilua harrastavan mutta vähän ylipainoisen miehen kanssa, joka ei ole mikään maailman romanttisin mutta meillä on kivaa yhdessä.

Aiemmin olen seurustellut pitkään myös mm. ylipainoisen ja ei edes komean (noin yleisillä standardeilla) miehen kanssa, jossa arvostin nimenomaan upeaa luonnetta.

Ystäväni seurustelevat tai ovat naimisissa ns. tavallisten kunnon miesten kanssa. Kaveripoikani, kilttejä normimiehiä, seurustelevat tai ainakin ovat useasti seurustelleet.

Tämä kaikki 25-vuotiaana ja alle. Itse tai ystäväni eivät ole yh-äitejä, lihavia tai rumia, vaan normaaleja kivoja naisia. Kaikki mainitut miehet ovat myös suomalaisia, eivätkä monetkaan juuri kittaa viinaa. Kukaan ei mikään miesmalli tai pleijeri, en kaveeraa sellaisten kanssa.

Tämä on sitä normiväestön parisuhdepuuhastelua noin yleisesti ottaen. Jos palstan valittajat vähän katselevat ympärilleen, niin varmaan huomaavat, että iso osa esim. yläasteelta oman ikäluokan tavisjätkistä on suhteessa.

Tavallinen, kiltti mies siis kelpaa. Olisikohan vika jossakin muualla kuin niissä naisissa ja heidän kriteereissään?

89

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuca

Niin, ja itse ja suurin osa naiskavereistani korkeasti koulutettuja.

• täysin nolla

just juu. Tuskin niillä miehillä on vinoja hampaita ja varmaan ovat hyvännäköisiä. Naiset ei rumien kaa seurustele tai ole edes kaveri. Jos nainen hyväksyis ruman miehen niin mullakin olis ainakin yksin kaveri.

• Kuca

Ei, eksäni on oikeasti aika ruma ja kunnolla ylipainoinen. Seurusteltiin kolme vuotta. Että kyllä hyväksyy, se oli puhtaasti miehen luonteesta ja hyvästä sydämestä kiinni.

• Oliko...
        Kuca kirjoitti:

Ei, eksäni on oikeasti aika ruma ja kunnolla ylipainoinen. Seurusteltiin kolme vuotta. Että kyllä hyväksyy, se oli puhtaasti miehen luonteesta ja hyvästä sydämestä kiinni.

Rahaa, suhteita, sosiaalista asemaa vai taiteellisia lahjoja?

• Älä puhu p*skaa... me ollaan kavereiden kans ihmetelty, kuinka just kaikkein törkeimmän näköiset ja pöhöttyneet tyypit saa naista eniten.
        Ties kuinka monta kertaa olen saanut miespuolisilta kavereilta ihmetystä siitä, että minä kuulemma hyvännäköisenä en saa naista, mutta toinen heepo, jolla ulkonäkö on jotain kammottavaa, saa.

Vastaus on, että tällä naista saavalla hepulla on ADHD sosiopaattinen persoonallisuus, se on yleisin tappajarikollisen persoonallisuus ja jopa 70% ihmisen tappaneista on tätä tyyppiä.

• Kuca
        dazu kirjoitti:

Älä puhu p*skaa... me ollaan kavereiden kans ihmetelty, kuinka just kaikkein törkeimmän näköiset ja pöhöttyneet tyypit saa naista eniten.
        Ties kuinka monta kertaa olen saanut miespuolisilta kavereilta ihmetystä siitä, että minä kuulemma hyvännäköisenä en saa naista, mutta toinen heepo, jolla ulkonäkö on jotain kammottavaa, saa.

Vastaus on, että tällä naista saavalla hepulla on ADHD sosiopaattinen persoonallisuus, se on yleisin tappajarikollisen persoonallisuus ja jopa 70% ihmisen tappaneista on tätä tyyppiä.

Niin, no miten vain. Tämä eksäni on puolestaan aidosti hyväsydäminen mies, aina huomaavainen ja kiltti kaikille, ja häntä myös kaveripiirissään arvostetaan juuri näiden ominaisuuksien takia. Muuten oikeastaan ei mikään naisten tai miestenkään naurattaja. Sellainen hyvä tyyppi.

Mutta oma totuus on paras totuus, vai?

• Kuca kirjoitti:

Niin, no miten vain. Tämä eksäni on puolestaan aidosti hyväsydäminen mies, aina huomaavainen ja kiltti kaikille, ja häntä myös kaveripiirissään arvostetaan juuri näiden ominaisuuksien takia. Muuten oikeastaan ei mikään naisten tai miestenkään naurattaja. Sellainen hyvä tyyppi.

Mutta oma totuus on paras totuus, vai?

No, niinhän tuon tappajanpersoonallisuudenkin omaavan tyypin muija sanoo, että se on liian kiltti mies. Samoin sanoo suunnilleen kaikki muutkin naiset siitä.
        Toi tyyppi valehtelee ja pettää kaverinsa aina mahdollisuuksien mukaan ja naisten mielestä se on liian kiltti. Vainoharhainen ukko, joka on tappamassa aina ties ketä, jonka epäilee olleen naisensa kanssa suhteessa.

• dazu kirjoitti:

No, niinhän tuon tappajanpersoonallisuudenkin omaavan tyypin muija sanoo, että se on liian kiltti mies. Samoin sanoo suunnilleen kaikki muutkin naiset siitä.
        Toi tyyppi valehtelee ja pettää kaverinsa aina mahdollisuuksien mukaan ja naisten mielestä se on liian kiltti. Vainoharhainen ukko, joka on tappamassa aina ties ketä, jonka epäilee olleen naisensa kanssa suhteessa.

Mutta siis ei tässä nyt ollut tarkoitus kumota sinun miehesi kiltteyttä, vaan pelkästään se, että naisen arvio miehen kiltteydestä on täysin merkityksetön.

• dazu kirjoitti:

Mutta siis ei tässä nyt ollut tarkoitus kumota sinun miehesi kiltteyttä, vaan pelkästään se, että naisen arvio miehen kiltteydestä on täysin merkityksetön.

Voi olla useissa tapauksissa mutta niinpä on miestenkin arvio naisten kiltteydestä. Tai sitten useat miehet vain tykkäävät ilkeistä naisista.

• joku tyyppi
        gloriana_demeter kirjoitti:

Voi olla useissa tapauksissa mutta niinpä on miestenkin arvio naisten kiltteydestä. Tai sitten useat miehet vain tykkäävät ilkeistä naisista.

Tuntuu että monet, sekä miehet että naiset, eivät välitä jonkunasteisesta ilkeydestä, kunhan muuten ihminen on riittävän seksikäs ja kiinnostava.

• Rumalla naisella ei

Ei naisen luonteella ole mitään väliä. Ulkonäkö ratkaisee.

• joku tyyppi
        Rumalla naisella ei kirjoitti:

Aiotko kauankin katsella sitä kusipäistä, huumorintajutonta, hyvännäköistä naista, jos sellaisia saat? No joo, liioitteluahan tuo sulta varmaan oli.

• Rumalla naisella ei kirjoitti:

No eipä nuo ilkeät naiset suurimmaksi osaksi mitään kukkasia ole.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Juu, no mulle tulee nyt ensimäisenä mieleen pari miehen logiika-palstan miesnikkiä... tykkäävät nuolla kusipäänaisen p*rsettä.

• Se tavallinen tarina
        Kuca kirjoitti:

Miksi suhde päättyi?

Annapa kun arvaan: löytyi se räjähtävän hyvännäköinen, timmikroppainen sosiopaatti. Ai niin, sitä ennen tosin ehdit juuri sopivasti "kasvaa erilleen" tästä rumasta, ylipainoisesta ja hyväluonteisesta.

• täysin nolla
        Kuca kirjoitti:

Ei kukaan pääse tutustuaan mun luonteeseen kun ne näkee naaman ekaks ja sit juoksee karkuun jos meinaan jutella.

• dazu kirjoitti:

Älä puhu p*skaa... me ollaan kavereiden kans ihmetelty, kuinka just kaikkein törkeimmän näköiset ja pöhöttyneet tyypit saa naista eniten.

Ei riitä, että on hyvännäköinen jos päässä viiraa liikaa. :-)

• teevadit kirjoitti:

Ei riitä, että on hyvännäköinen jos päässä viiraa liikaa. :-)

Eli sinun mielestä miehellä viiraa päässä, jos ei ole sosiopaatti? Hieno mielipide, mutta suoraan miehen logiikan kirjoittajien mielipiteiden mukainen.

• Kuca

Opiskelija, normaalikokoinen ystäväpiiri jossa perus pokerinpeluuta ja leffailtoja, ei minkääntasoinen artisti mutta kyllä hyvä ja valveutunut keskustelukumppani.

Olin tämän miehen kanssa, koska se tuntui hyvältä. Meillä oli hienot keskinäiset jutut, ja sitten vain puuhattiin kahdestaan tai porukalla kaikkea kivaa.

• Ei, kun se homma menee niin, että tavallinen, kunnollinen, hyvännäköinen mies ei saa naista, koska nainen ottaa sen "kunnollisen", petollinnun p*erseen naamastaan olevan narsistin.

• Kuca

:D Miten vain pojat. Mutta ehkä teidän kannattaisi oikeasti joskus miettiä sitä, josko se jollotus naisten julmasta pinnallisuudesta ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Tavan naisille suurin juttu on kuitenkin miehen persoona ja hyvä keskinäinen yhteys. Epätasapainoiset hyväksikäyttäjien perässä juoksijat ovat toki oma, mutta suhteellisen pieni ryhmänså.

On varmasti vaikeaa hyväksyä, että omassa toiminnassa voisi olla korjattavaa, mutta voisihan sitä kuulkaa harkita, jos ei edelliset strategiat ole tuottaneet tulosta.

• knjawq
        Kuca kirjoitti:

:D Miten vain pojat. Mutta ehkä teidän kannattaisi oikeasti joskus miettiä sitä, josko se jollotus naisten julmasta pinnallisuudesta ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Tavan naisille suurin juttu on kuitenkin miehen persoona ja hyvä keskinäinen yhteys. Epätasapainoiset hyväksikäyttäjien perässä juoksijat ovat toki oma, mutta suhteellisen pieni ryhmänså.

On varmasti vaikeaa hyväksyä, että omassa toiminnassa voisi olla korjattavaa, mutta voisihan sitä kuulkaa harkita, jos ei edelliset strategiat ole tuottaneet tulosta.

"naisille suurin juttu on kuitenkin miehen persoona ja hyvä keskinäinen yhteys. "

Ei kai se kenellekään ole yllätys, että supliikkimiehet ovat kaikkein halutuimpia miehiä. Kyllä niiden miesten kanssa aina on niin hyvä keskinäinen yhteys, jotka jaksavat jauhaa loputonta paskaa ilman pienintäkään taukoa.

On aivan yhtä pinnallista karsia miehiä puhelahjojen perusteella, kuin karsia miehiä ulkonäön perusteella.

Itselläni kaikki treffit kariutuvat siihen, koska sitä niin sanottua yhteyttä ei löydy heti ensitreffeillä. Mutta kun minä olen ihminen johon pitäisi tutustua paremmin että se juttu alkaisi luistaa. Niin se menee aina jokaisen ihmisen kohdalla johon olen koskaan tutustunut. Aluksi juttelu voi vähän takkuilla, mutta kun ollaan tutustuttu, niin minusta tulee maailman parasta seuraa.
        Naiset kuitenkin kiinnostuvat aina ulkonäöstäni ja ensi treffeillä oppivat minusta sen verran että olen tosi mukava ihminen, mutta se ei riitä koska en ole supliikkimies.

Haluaisin edes kerran tavata naisen, joka arvostaisi miehessä ulkonäköä ja mukavaa luonnetta enemmän kuin supliikkitaitoja.

• ------
        Kuca kirjoitti:

"Tavan naisille suurin juttu on kuitenkin miehen persoona ja hyvä keskinäinen yhteys."

Huumoria?

Kun kaikki tietävät sen olevan oikeasti miehen status, varallisuus ja kookas penis.

• knjawq kirjoitti:

"naisille suurin juttu on kuitenkin miehen persoona ja hyvä keskinäinen yhteys. "

Ei kai se kenellekään ole yllätys, että supliikkimiehet ovat kaikkein halutuimpia miehiä. Kyllä niiden miesten kanssa aina on niin hyvä keskinäinen yhteys, jotka jaksavat jauhaa loputonta paskaa ilman pienintäkään taukoa.

On aivan yhtä pinnallista karsia miehiä puhelahjojen perusteella, kuin karsia miehiä ulkonäön perusteella.

Itselläni kaikki treffit kariutuvat siihen, koska sitä niin sanottua yhteyttä ei löydy heti ensitreffeillä. Mutta kun minä olen ihminen johon pitäisi tutustua paremmin että se juttu alkaisi luistaa. Niin se menee aina jokaisen ihmisen kohdalla johon olen koskaan tutustunut. Aluksi juttelu voi vähän takkuilla, mutta kun ollaan tutustuttu, niin minusta tulee maailman parasta seuraa.
        Naiset kuitenkin kiinnostuvat aina ulkonäöstäni ja ensi treffeillä oppivat minusta sen verran että olen tosi mukava ihminen, mutta se ei riitä koska en ole supliikkimies.

Haluaisin edes kerran tavata naisen, joka arvostaisi miehessä ulkonäköä ja mukavaa luonnetta enemmän kuin supliikkitaitoja.

Mä olen jo monta vuotta päässyt suhteen alkuun naisten kans, mutta sitten aina tapahtuu se maaginen... sanotaan, että kaikkein oudoin tapaus oli, kun 24-vuotiaana jutustelin 20-vuotiaan naisen kans ja näytti, että siitä vois olla seurustelu alussa, niin just, kun kaikki näytti hyvältä, nainen ilmoitti, että aloitti suhteen 52-vuotiaan alkoholistimiehen kans, joka oli juonut vissiin jostain kolmekymppisestä lähtien. Tämä on tosi juttu. Tapahtui ainakin näiden palstan pedarimiesten unelma, että vaari kävi korkkaamassa sellaisen lähes teini-ikäisen tytön.

• ....
        dazu kirjoitti:

Mä olen jo monta vuotta päässyt suhteen alkuun naisten kans, mutta sitten aina tapahtuu se maaginen... sanotaan, että kaikkein oudoin tapaus oli, kun 24-vuotiaana jutustelin 20-vuotiaan naisen kans ja näytti, että siitä vois olla seurustelu alussa, niin just, kun kaikki näytti hyvältä, nainen ilmoitti, että aloitti suhteen 52-vuotiaan alkoholistimiehen kans, joka oli juonut vissiin jostain kolmekymppisestä lähtien. Tämä on tosi juttu. Tapahtui ainakin näiden palstan pedarimiesten unelma, että vaari kävi korkkaamassa sellaisen lähes teini-ikäisen tytön.

tais olla Saana Parviainen..

• .... kirjoitti:

tais olla Saana Parviainen..

:D lol

• Persoona perseestä
        Kuca kirjoitti:

Miten päädyit antamaan sille persoonalle? Et varmaan itse tehnyt asian eteen mitään, istuit vain sen reaalipääomasi päällä ja annoit miehen hiki hatussa ja jatkuva epävarmuus päällä huolehtia sen "hyvän keskinäisen yhteyden" luomisesta. On se hyvä ettei sinun toiminnassasi ole korjattavaa, kaikki on niin paljon helpompaa!

• trollaava dosentti

Lopetan ulinani naisten pinnallisuudesta sitten, kun joku voi todistaa työttömän, kaverittoman sekä vanhempien luona asuvan kiltin miehen päässeen suhteeseen.

• Ystäväni oli työtön, ei tosin kaveriton mutta montaa kaveria ei ole, kiltti ja asui vanhempiensa luona. Seurustelee.

• En tosin käsitä miten työttömyys ym. liittyy pinnallisuuteen mitenkään.

• gorilla_dimitri

• gorilla_dimitri kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1288481434514.html?pos=ok-nln

Ja mitenkä tuo liittyy kirjoitukseeni, rakas multinikki?
        Ymmärräthän, että vaikka toki rahan perässä juokseviakin löytyy, niin isolle osalle työ aktiivisista henkilöistä työtön näyttäytyy olevan erimaailmasta.
        Ei se tarkoita pinnallisuutta.

Itse en voisi kuvitella seurustelevani varakkaan miehen kanssa, sillä olisimme luultavasti täysin eri maailmoista. Olenko siis pinnallinen?

• No ihan täysin kaveritonta en tiiä ainuttakaan, mutta työtön ja vanhemman kotona asuvan olen kyllä matkaani poiminut. :-)

• 20+7

Monet ihmiset varmasti luokittelisivat itsensä toisella tavalla, jos pääsisivät seuraamaan omaa käytöstään kolmannen osapuolen silmin. Yhtäkkiä ne kunnonmiehet olisivat vähemmän kunnollisia tai outoja ja normaalinaiset samanlaisia muiden mielipiteden mukaan eläjiä kuin muutkin.

• sdvegq

En ole koskaan väittänyt ettenkö olisi hieman outo. Mutta kyllä mies voi olla kunnonmies vaikka ei olisikaan peruspulliainen,
        Oma käsitykseni kunnollisuudestani perustuu ennen kaikkea muiden antamaan palautteeseen.

• Mutta ujoja eivät varmaan ole.

• Huomio sivusta

Öööhh.

NYT se tärkeä kysymys.
      Missä nuo parit ovat tavanneet toisensa?

Opiskelijapiireissä ehkä jne.?

Koska on suuri ero haetaanko parisuhdetta avoimilta markkinoilta vai suljetuista markkinoista. Suljetuilla markkinoilla tai piireissä hyvinkin erilainen miesaines voi saada huomiota mutta jos miehellä ei tuollaisia piirejä ole (mikä ei tarkoita ettei mies olisi muuten sosiaalinen eli ei ole mikään 4 seinän sisällä kyyhöttävä) niin avoimilla markkinoilla naisten kriteerit eivät kyllä ole mitään myyttejä. Ne nousevat pilviin ja sitä myöten niiden kunnollisten miesten mahdollisuus tehdä vaikutus naisiin vähenee.

Itse en väitä etteikö "kunnollinen mies" voisi saada seuraa. Olen itse miettinyt että 1. en ole joko tarpeeksi kunnollinen mies tai sitten 2. en vain ole koskaan omannut sopivaa tuollaista piiriä missä tavata naisia.

Avoimilla markkinoilla jos ei tahdo noita mainitsemiasi naisia niin miehen statuksen pitää olla korkea tai miehen pitää olla sporttinen komistus.

• Huomio sivusta

"Tavallinen, kiltti mies siis kelpaa. Olisikohan vika jossakin muualla kuin niissä naisissa ja heidän kriteereissään? "

Tosi hieno kommentti muuten tuollaisena yleistyksenä sinulta aloittaja.

Eli siis jos mies ei löydä seuraa hän on epänormaali ja vika on hänessä itsessään ei koskaan naisissa.

Yritätkö pestä myös toisten naisten käsien lisäksi heidän jalkansa ja takapuolensa kun noin asian esität?

Sinä ja sinun kaverit eivät ole maailmankaikkeus.

• kbjftq

"Koska on suuri ero haetaanko parisuhdetta avoimilta markkinoilta vai suljetuista markkinoista"

Tämä on ERITTÄIN hyvä pointti jonka itsekin meinasin ottaa esille, mutten sitten lopulta jaksanut.
        Monelle naiselle on jopa häiritsevän tärkeää että se kumppani löytyy jotenkin kaveripiirin kautta eli niiltä suljetuilta merkkinoilta. Naisilla on tapana joustaa jopa hämmentävän paljon muista vaatimuksistaan, löytääkseen miehen ns. luonnollisesti tuttavapiirin kautta.

Mutta heti jos mennään avoimille markkinoille, (esim. baarit ja netti), niin naisten vaatimukset miehen suhteen nousevat pilviin. Naisilla on hyvin usein erittäin kummallinen varautuneisuus tuntemattomia miehiä kohtaan, ja jotta he voisivat harkita tutustumista tuntemattomaan mieheen, niin sen miehen täytyy ollayleensä jotain hyvin poikkeuksellista ja erityistä.

Siksi mies jolla ei ole sellaista kaveripiiriä, työtä tai harrastusta jossa naisia tapaisi "luonnollisesti", on hyvin huonossa asemassa parisuhdemarkkioilla.

• kbjftq kirjoitti:

"Koska on suuri ero haetaanko parisuhdetta avoimilta markkinoilta vai suljetuista markkinoista"

Tämä on ERITTÄIN hyvä pointti jonka itsekin meinasin ottaa esille, mutten sitten lopulta jaksanut.
        Monelle naiselle on jopa häiritsevän tärkeää että se kumppani löytyy jotenkin kaveripiirin kautta eli niiltä suljetuilta merkkinoilta. Naisilla on tapana joustaa jopa hämmentävän paljon muista vaatimuksistaan, löytääkseen miehen ns. luonnollisesti tuttavapiirin kautta.

Mutta heti jos mennään avoimille markkinoille, (esim. baarit ja netti), niin naisten vaatimukset miehen suhteen nousevat pilviin. Naisilla on hyvin usein erittäin kummallinen varautuneisuus tuntemattomia miehiä kohtaan, ja jotta he voisivat harkita tutustumista tuntemattomaan mieheen, niin sen miehen täytyy ollayleensä jotain hyvin poikkeuksellista ja erityistä.

Siksi mies jolla ei ole sellaista kaveripiiriä, työtä tai harrastusta jossa naisia tapaisi "luonnollisesti", on hyvin huonossa asemassa parisuhdemarkkioilla.

"Mutta heti jos mennään avoimille markkinoille, (esim. baarit ja netti), niin naisten vaatimukset miehen suhteen nousevat pilviin."

En nyt baareista tiedä. Ne ovat kuitenkin sellainen ympäristö, jossa nainen voidaan hurmata kertaheitolla. Kun kipinä iskee, niin siinä ei miehen puutteet haittaa. Toisaalta taas ne "parhaimmat" miehet eivät juuri hae baareista parisuhteita vaan jotain kevyempää.

• kbjgdq
        viktor.remmer kirjoitti:

"Mutta heti jos mennään avoimille markkinoille, (esim. baarit ja netti), niin naisten vaatimukset miehen suhteen nousevat pilviin."

En nyt baareista tiedä. Ne ovat kuitenkin sellainen ympäristö, jossa nainen voidaan hurmata kertaheitolla. Kun kipinä iskee, niin siinä ei miehen puutteet haittaa. Toisaalta taas ne "parhaimmat" miehet eivät juuri hae baareista parisuhteita vaan jotain kevyempää.

Niin no tarkoitin lähinnä parisuhdemielessä. Toki jotkut naiset ovat seksimielessä hyvinkin helppoja.

• sillitrooli
        kbjftq kirjoitti:

Joo, nämä suljetut markkinat ovat tärkeä tekijä. Naisille on hyvin tärkeä kriteeri, että mies löytyisi tuttavapiirin kautta. No, sitten kun arvioidaan, millaiset miehet erityisesti löytävät naisia tuttavapiirin kautta, niin saadaan aika mielenkiintoinen lista (huom! samassa miehessä ei tarvitse olla kaikkia ominaisuuksia):
        - kaveripiirin keskipiste
        - varakas (ja antelias)
        - montaa toisilleen tuttua naista paneskellut (naiset tykkäävät, jos voivat "pölliä" miehen toiselta naiselta)
        - suhteita yleensäkin etenemiseen käyttävä, tuttavuuksia "valuuttana" laskeva
        - pätijä/ päälliköijä
        - toisten naisia hiplaava/ toisten naisille salaa kuiskutteleva
        - kaveripiirin komein/ lihaksikkain
        jne...

Eli suljetut markkinat eivät muuta sitä mihinkään, että naisilla on pinnalliset kriteerit. Pikemminkin suljetuilta markkinoilta miehensä saalistavan naisen kriteerit ovat usein vielä halveksuttavammat kuin avoimilta markkinoilta pyydystävän naisen: suljettujen markkinoiden nainen näkee, että hänen ihastuksensa on täysmulkku peluri tai aggressiivinen oikeassaolija, mutta valkkaa tämän miehen siitä huolimatta, koska rakastaa miehen statusta.

• Hylkiö
        kbjftq kirjoitti:

Tämä on niin totta kuin olla voi!

Nuorempana oli helppoa, kun pyörittiin kotibileissä ja kaupungilla ja joka paikassa oli aina tyttöjä mukana. Lopulta siinä lähes kaikki pariutui keskenään siitä porukasta. Joku on jo eronnut ja löytänyt tuurilla uuden kumppanin, mutta itse oon sinkku.

30-vuotiaana tuntuu mahdottomalta löytää naista mistään. Ei oo enää kaveriporukoita minkä kanssa pyöriä, kun kaikki ovat jo perheellisiä. Opiskelen työn ohella, mutta aikuispuolella kaikki naiset ovat rengastettuja tai muuten varattuja. Harrastusten parista ei löydy ketään. Salilla joskus tapaa mukavan oloisia naisia, mutta mitenkäs rupeet jotain salilla iskemään? Sinut leimataan kiimaiseksi hulluksi heti!

Suurin osa varmaan on huomannut saman, että baareista ei löydy mitään kunnollista ja kestävää. Se edellisillan unelma näyttää ihan eri ihmiseltä seuraavana aamuna. Ja kaiken lisäksi 30-vuotias on jo ihan fossiili tuolla yöelämässä nuorukaisten keskellä. Ja se on totta, että niihin tavoiteltuihin naisiin ei ole yöelämässä mitään saumaa ilman miljonäärin statusta, koska vaatimukset ovat älyttömät. Niille jää luu käteen lopulta onneksi, koska sitä unelmien miljonäärifutaajaa ei koskaan ilmesty sinne.

• asdkfjalskjdf

Samaa virttä olen myös mielessäni ihmetellyt. Meillä töissä lähes jokaisella jampalla on tyttö/naisystävä tai puoliso, ja ovat kuitenkin ihan tavallisia tallaajia. Toinen ihmeellinen virsi on se, ettei naiset tee koskaan aloitteita.

Toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että jos joku sanoo "tavallinen, kiltti mies", ei se kuulosta ihan tavalliselta, sillä se olisi vähän sama, kuin sanoisi "seksikäs, tavallinen mies". Eli tavallinen, on tavallinen, turha siihen sotkea kiltteyttä ja muuta.

• 30

Sehän tässä onkin ongelma, että nämä naisia huorittelevat ihmisraakileet pitävät itseään jotenkin "kunnon miehinä" tai "normaaleina miehinä", vaikka monet heistä ovat moniongelmaisia raukkoja. Kyllä kunnolliset miehet tyttöystäviä saavat, ennemmin tai myöhemmin. Ainakin omassa tuttavapiirissä näyttäisi näin olevan.

• Malja sille

Kyllä varmasti saavat.

Sen läskin, yh-äidin tai ylivanhan puhkinussitun naisen vähintään.

Älä nyt ala liitoittelemaan että jokaisen "kunnollisen miehen" pitää olla moniongelmainen jos ei löydä seuraa täätlä myös kunnollisesta normaalista (ei siis läskistä, yhs:tä jne. naisesta).

Huorittelussa ei ole mitään ihmisraakalemaista jos asiaa pitää paikkansa. Osa naisista jakaa itseään täysin vapaasti tuolla ja heistä ei saa kertoa mielipidettään.

Mikäs hyssyttelijä sinä olet? Löysämuna vai huora itse?

• Monestiko olet nähnyt mun huorittelevan?

"Kyllä kunnolliset miehet tyttöystäviä saavat, ennemmin tai myöhemmin."

Lupaatko?

• 30
        wlfwd kirjoitti:

Monestiko olet nähnyt mun huorittelevan?

"Kyllä kunnolliset miehet tyttöystäviä saavat, ennemmin tai myöhemmin."

Lupaatko?

Anteeksi, en tarkoittanut kaikkia palstan miehiä, vaan niitä, jotka eivät selvästikään oikeasti ole mitään kunnon miehiä, vaan ovat jotenkin omituisesti päätyneet siihen, että heidän naisettomuutensa on merkki siitä, että he ovat kunnollisia, kun naiset rakastuvat renttuihin. Yleensä näiden ihmisten tekstistä ja ajattelutavasta tulee ilmi, että he ovat kaikkea muuta kuin kunnollisia miehiä.

Sivistynyt ja tasapainoinen ihminen ei koe tarpeelliseksi huoritella toisia, vaikka se totta olisikin. Ainoat tapaamani naisia huorittelevat miehet ovat ovat olleet katkeria, yksinkertaisia tai muuten vain sekaisin.

Parisuhteen löytämisessä on kyse ennen kaikkea tuurista, joten sellaista ei voi luvata. Kysehän on siitä, että kaksi ihmistä tapaa ja tahtoo olla yhdessä. Toisille on käynyt parempi tuuri kuin toisille. Toki jotkut ihmiset ovat sellaisia, että he sopisivat yhteen useamman ihmisen kanssa kuin jotkut toiset.

Loppuun vielä sellainen huomautus, että tarkoitan kunnollisella miehellä tervejärkistä tapausta, joka ei ole mikään playboy.

• Oikea kunnon mies
        30 kirjoitti:

Anteeksi, en tarkoittanut kaikkia palstan miehiä, vaan niitä, jotka eivät selvästikään oikeasti ole mitään kunnon miehiä, vaan ovat jotenkin omituisesti päätyneet siihen, että heidän naisettomuutensa on merkki siitä, että he ovat kunnollisia, kun naiset rakastuvat renttuihin. Yleensä näiden ihmisten tekstistä ja ajattelutavasta tulee ilmi, että he ovat kaikkea muuta kuin kunnollisia miehiä.

Sivistynyt ja tasapainoinen ihminen ei koe tarpeelliseksi huoritella toisia, vaikka se totta olisikin. Ainoat tapaamani naisia huorittelevat miehet ovat ovat olleet katkeria, yksinkertaisia tai muuten vain sekaisin.

Parisuhteen löytämisessä on kyse ennen kaikkea tuurista, joten sellaista ei voi luvata. Kysehän on siitä, että kaksi ihmistä tapaa ja tahtoo olla yhdessä. Toisille on käynyt parempi tuuri kuin toisille. Toki jotkut ihmiset ovat sellaisia, että he sopisivat yhteen useamman ihmisen kanssa kuin jotkut toiset.

Loppuun vielä sellainen huomautus, että tarkoitan kunnollisella miehellä tervejärkistä tapausta, joka ei ole mikään playboy.

Kyllä lutkaa saa lutkaksi nimittää. En minäkään tietysti reaalimaailmassa mene sanomaan kenellekään päin naamaa: "Olet lutka varsinainen jakeluautomaatti ja monen miehen nussima vittusi on haarojesi häpeätahra."

Tällaisella anonyymipalstalla voi kirjoittaa suoraan mitä oikeasti ajattelee.

Eikä parisuhteen löytämisessä ole kysymys tuurista, vaikka se etuoikeutetun luokan (=naiset) näkökulmasta siltä tietysti näyttää. Miehelle se on kuitenkin jumalattoman työn takana, raakaa kilpailua verenmaku suussa. Ja useimmat joutuvat lopulta nöyrtymään ja tyytymään johonkin loppuunnusittuun luuskaan sitten lopulta kun se on käynyt panopelimiesten spermareikänä jo kelpaamattomaksi.

Ja minä olen kunnon mies, en ole koskaan ollut vankilassa, en ole alkoholisti, käyn työssä ja maksan veroja. Panemaan minua ei kuitenkaan päästetä. Sen sijaan yksi entinen koulukaverini on ollut vankilassa, on alkoholisti ja huumeiden käyttäjä, tietääkseni aina ollut työtön. Tämä paskaläpi on siittänyt kolme lasta kolmelle eri naiselle ja taatusti nussinut kymmeniä.

Niin että työntäkää huorat päänne syvälle sinne pentureikäänne ja tukehtukaa vittulimaan.

• kauhee kotka
        Oikea kunnon mies kirjoitti:

Kyllä lutkaa saa lutkaksi nimittää. En minäkään tietysti reaalimaailmassa mene sanomaan kenellekään päin naamaa: "Olet lutka varsinainen jakeluautomaatti ja monen miehen nussima vittusi on haarojesi häpeätahra."

Tällaisella anonyymipalstalla voi kirjoittaa suoraan mitä oikeasti ajattelee.

Eikä parisuhteen löytämisessä ole kysymys tuurista, vaikka se etuoikeutetun luokan (=naiset) näkökulmasta siltä tietysti näyttää. Miehelle se on kuitenkin jumalattoman työn takana, raakaa kilpailua verenmaku suussa. Ja useimmat joutuvat lopulta nöyrtymään ja tyytymään johonkin loppuunnusittuun luuskaan sitten lopulta kun se on käynyt panopelimiesten spermareikänä jo kelpaamattomaksi.

Ja minä olen kunnon mies, en ole koskaan ollut vankilassa, en ole alkoholisti, käyn työssä ja maksan veroja. Panemaan minua ei kuitenkaan päästetä. Sen sijaan yksi entinen koulukaverini on ollut vankilassa, on alkoholisti ja huumeiden käyttäjä, tietääkseni aina ollut työtön. Tämä paskaläpi on siittänyt kolme lasta kolmelle eri naiselle ja taatusti nussinut kymmeniä.

Niin että työntäkää huorat päänne syvälle sinne pentureikäänne ja tukehtukaa vittulimaan.

"en ole koskaan ollut vankilassa, en ole alkoholisti, käyn työssä ja maksan veroja."

Tälläkö nyt sitten pitäisi olla parisuhde taattu? Niin kuin jo tiedät, naiset ei ajattele tuolla tavalla.

• Onko reikäsi kultaa?
        kauhee kotka kirjoitti:

"en ole koskaan ollut vankilassa, en ole alkoholisti, käyn työssä ja maksan veroja."

Tälläkö nyt sitten pitäisi olla parisuhde taattu? Niin kuin jo tiedät, naiset ei ajattele tuolla tavalla.

Niin, olen tavallinen mies ja sen pitäisi riittää TAVALLISELLE naiselle. Mitä vittua nämä oikein kuvittelevat olevansa? Näille on se oma reikä kihahtanut päähän.

• pieni sivuhuomautus

En ole periaatteessa eri mieltä. Kyllä tosiaankin aivan jo ympärilleen katsomalla on pakko vakuuttua siitä, että "tavallinen" mies kelpaa siinä missä joku muunkinlainen. Mutta yksi kysymys tarkennukseksi:
      Onko kyse siitä, että nämä kiltit kunnon miehet ovat aviomiesainesta siinä missä muutkin mutta jos nainen haluaa ilman mitään sitoumisaikeita vain kokeilumielessä tms. miesseuraa, hän etsiikin muita kuin kilttejä miehiä?
      Tarkoitan sitä, että onko "kunnon" miesten naiselle kelvatakseen ryhdyttävä kirjaimellisesti seurustelemaan vakavasti, kun taas "kunnottomat" miehet voivat suhtautua naiskontakteihinsa paljon huolettomammin?
      Tästä nimittäin seuraa se, että tulevaisuudestaan epävarma nuori mies on vaarassa jäädä naisseuraa vaille, jos se edellyttää heti sitä, että hänen on alettava tehdä perheenperustamissuunnitelmia.

• by_trial_and_error

Suuri osa verrattain tavallisista miehistä ja naisista voi hyvinkin olla parisuhteessa. Tästä tosin ei voida päätellä sitä, onko vika naisissa ja naisten kriteereissä vai ei. Melko todennäköistä sen sijaa on, että joissakin tilanteissa pariutuminen on helpompaa kuin toisissa. Ainakin elämäntilanne ja ikä vaikuttavat olennaisesti.

Opiskelijalla voi sosiaalinen ympäristö olla monipuolisempi ja vähemmän kontrolloitu kuin valmistuneella ja töissä olevalla. Nykyisessä työelämässä on miehellä hyvin vähän sosiaalisesti ja erilaisten kirjoitettujen normien mukaan "hyväksyttyjä" tapoja tehdä naiselle minkäänlaista aloitetta.

Jos ikää on vain 20 tai vähän päälle, on suuri osa miehistä ja naisista on vielä ilman vakavaa ja pysyväksi tarkoitettua parisuhdetta. Jos taas ikää on jo 30, alkaa toimia ilmiö, jota taloustieteessä kutsutaan "kielteiseksi valikoitumiseksi". Ainakin itse noin 30 ikäisenä miehenä olen huomannut varsin suuren osan kaveripiiriin kuuluvista suurin piirtein oman ikäisistä naisista olevan varattuja. Myös netissä erilaisilla deittipalstoilla ilmoittavista tämän ikäisistä naisista huomattava osa on tavalla tai toisella parisuhteessa.

Olen myös huomannut, että monilla noin 30 ikäisillä ilman parisuhdetta olevilla naisilla on tähän jokin syy - esimerkiksi lapset entisistä suhteista. Myös muitakin asioita on, mutta niitä en viitsi alkaa sen enempää luettelemaan.

• niin jeps

Niinpä, olet kyllä oikeassa siinä että se n 20 on pariutumisen kannalta varmasti se otollisin aika, mutta en suostu näin yli kolmekymppisenäkään heittämään pyyhettä kehään!

Kuten sanoit, parikymppisenä sosiaaliset ympyrät ovat elävämmät ja tutustuu spontaamimmin erilaisiin ihmisiin. Koska ollaan nuoria ihmisllä ei vielä ole nin paljon "painolastia", eivätkä ihmiset ole vielä ehtineet pettyä ja katkeroitua.

Näin kolmekymppisenä on lähes pakko hyväksyä että jokaisella on oma mennneisyytensä, ja sitä on itselläkin. Itse en olisi 25 vuotiaana ottanut kumppania jolla olisi esimerkiksi lapsi, mutta nyt tuntuu että se voisi olla mahdollista jos mies muuten hyvä.

Ja joo, tällaisen kolmekymmisen naisen ikuinen ongelma: jos on lapsi, se on ongelma, jos taas ei ole miehet ei uskalla ryhtyä suhteeseen koska kuvittelevat että on heti niitä mankumassa?!? Entä jos ei ole kumpaakaan, kuten minä?

• by_trial_and_error
        niin jeps kirjoitti:

Niinpä, olet kyllä oikeassa siinä että se n 20 on pariutumisen kannalta varmasti se otollisin aika, mutta en suostu näin yli kolmekymppisenäkään heittämään pyyhettä kehään!

Kuten sanoit, parikymppisenä sosiaaliset ympyrät ovat elävämmät ja tutustuu spontaamimmin erilaisiin ihmisiin. Koska ollaan nuoria ihmisllä ei vielä ole nin paljon "painolastia", eivätkä ihmiset ole vielä ehtineet pettyä ja katkeroitua.

Näin kolmekymppisenä on lähes pakko hyväksyä että jokaisella on oma mennneisyytensä, ja sitä on itselläkin. Itse en olisi 25 vuotiaana ottanut kumppania jolla olisi esimerkiksi lapsi, mutta nyt tuntuu että se voisi olla mahdollista jos mies muuten hyvä.

Ja joo, tällaisen kolmekymmisen naisen ikuinen ongelma: jos on lapsi, se on ongelma, jos taas ei ole miehet ei uskalla ryhtyä suhteeseen koska kuvittelevat että on heti niitä mankumassa?!? Entä jos ei ole kumpaakaan, kuten minä?

Tarkoitukseni ei varsinaisesti ollut sanoa, ettei pariutuminen sinänsä olisi mahdollista. Sen sijaan uudelleen 30 iässä voi olla vaikea löytää enää naista, joka olisi helppo hyväksyä pidempiaikaiseen ehkä pysyväänkin suhteeseen.
        Totta tietysti on, että lähes kaikilla yli 25-vuotiailla on jo jonkinlaista historiaa. Pikemminkin poikkeuksellista olisi, jos sellaista ei olisi.

Itse en pelkää niinkään sitä, että nainen saattaa joskus haluta perheen ja lapsia. Toisen lapselle isäksi ryhtyminen taas on asia, josta en tiedä, pystyisinkö sitä tekemään. Ainakin jonkinlainen osallistumisen velvollisuus tulisi, jos yhteen muuttaisi. Toinen asia on myös se, että toisen lasta pitäisi pystyä kohtelemaan tasa-arvoisena mahdollisen oman lapsen kanssa. Tämä tuntuu ainakin aluksi kovalta sitoumukselta.

Tarkoititko, ettet halua lapsia ja perhettä, vai että lapset ovat jostakin muusta syystä mahdollisuuksien ulkopuolella? Se, ettei nainen ainakaan heti halua lapsia, ei ole sinänsä mikään ongelma useimmille ihmisille.

• Monelleko annoit?

"Aiemmin olen seurustellut..."

Eli olet siis jakanut useammalle kuin yhdelle. Kuinka monelle kaiken kaikkiaan?

• zozzuzz

No, kenenkään omasta kaveripiiristä/tuttavapiiristä ei oikeasti voi vetää johtopäätöksiä! Kyllä minullakin on tietynlainen tuttavapiiri joka ei vastaa millään mittakaavalla mitään yleistyksiä joita s24:sta saa lukea. Ei se silti mitään muuta kerro kuin siitä kenen kanssa minä kaveeraan. Yleensäkin oma tuttavapiiri muodostuu toistensa kaltaisista persoonista joten ei sitä mihinkään "tilastointiin" voi käyttää. Tästä aiheesta on kyllä maailmalla ihan tutkimuksiakin ja jos on kiinnostunut niin sieltä saa kyllä parempaa tietoa kuin omasta kaveripiiristä.

• carambola87a

"Tavallinen, kiltti mies siis kelpaa. Olisikohan vika jossakin muualla kuin niissä naisissa ja heidän kriteereissään?"

Tyypillinen feministinen mielipide.

Naisten vaatimukset ovat järjettömiä. Toisaalta halutaan rauhallinen mies, toisaalta jännittävä. Usein valitaan sitten jännittävä mies, joka paljastuu aggressiiviseksi naistenhakkaajaksi. Sitten tullaan tänne itkemään "miksi minä, byhyy".

Olen elävä todiste että hyvillä ominaisuuksilla ei naista saa, paitsi yhden naisen olen saanut, joka paljastui aseksuaaliksi 7kk seurustelun jälkeen. Ihmettelin miksei tavaraa irtoa vaikka kaikkea muuta kyllä tehdään.

• Millä ihmeen hyvillä ominaisuuksilla?

• carambola87a

Millä ihmeen hyvillä ominaisuuksilla?

itsenäinen, koulutettu, normaalin näköinen, mukava, asiallinen, huumorintajuinen, myönteinen, harkitseva, toiset huomioon ottava jne.

• carambola87a kirjoitti:

itsenäinen, koulutettu, normaalin näköinen, mukava, asiallinen, huumorintajuinen, myönteinen, harkitseva, toiset huomioon ottava jne.

Myönteinen, asiallinen tai toisen huomioon ottava et ainakaan näyttäisi olevan.
        Kaikki nuo kuitenkin sopivat niille harvoille, joiden kanssa olen seurustellut.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Paitsi jos asiallinen tarkoittaa huumorintajuttomuutta ja jäykkyyttä.

• carambola87a

"Myönteinen, asiallinen tai toisen huomioon ottava et ainakaan näyttäisi olevan."

Perustele. Hae suoria lainauksia kohdista jotka todistavat tästä.

"Myönteinen, asiallinen tai toisen huomioon ottava et ainakaan näyttäisi olevan."

Perustele. Hae suoria lainauksia kohdista jotka todistavat tästä.

"Tyypillinen feministinen mielipide.

Naisten vaatimukset ovat järjettömiä. Toisaalta halutaan rauhallinen mies, toisaalta jännittävä. Usein valitaan sitten jännittävä mies, joka paljastuu aggressiiviseksi naistenhakkaajaksi. Sitten tullaan tänne itkemään "miksi minä, byhyy".

Olen elävä todiste että hyvillä ominaisuuksilla ei naista saa, paitsi yhden naisen olen saanut, joka paljastui aseksuaaliksi 7kk seurustelun jälkeen. Ihmettelin miksei tavaraa irtoa vaikka kaikkea muuta kyllä tehdään. "

• carambola87a

"Tyypillinen feministinen mielipide.

Olen elävä todiste että hyvillä ominaisuuksilla ei naista saa, paitsi yhden naisen olen saanut, joka paljastui aseksuaaliksi 7kk seurustelun jälkeen. Ihmettelin miksei tavaraa irtoa vaikka kaikkea muuta kyllä tehdään. "

Kohta jota lainasit osoittaa että olen myönteinen, asiallinen tai toisen huomioon ottava:

Kirjoitustyyli osoittaa asiallisuutta.

Lisäksi otan muut huomioon kun autan naisia näkemään että järjettömät vaatimukset tuovat heille huonoa oloa (ellei masokistisella tavalla nauti hakatuksi tulemisesta)

Ja myönteinen koska tarjoan valmiin ratkaisun, eli tapailemalla minua nainen ei tule hakatuksi.

Kohta jota lainasit osoittaa että olen myönteinen, asiallinen tai toisen huomioon ottava:

Kirjoitustyyli osoittaa asiallisuutta.

Lisäksi otan muut huomioon kun autan naisia näkemään että järjettömät vaatimukset tuovat heille huonoa oloa (ellei masokistisella tavalla nauti hakatuksi tulemisesta)

Ja myönteinen koska tarjoan valmiin ratkaisun, eli tapailemalla minua nainen ei tule hakatuksi.

Naiset voivat tapailla myös oikeasti kunnollisia miehiä, jotka eivät myöskään hakkaa.

• carambola87a

Naiset voivat tapailla myös oikeasti kunnollisia miehiä, jotka eivät myöskään hakkaa.

Minkä täällä kirjoittamani perusteella ajattelet etten ole "oikeasti kunnollinen"?

Minkä täällä kirjoittamani perusteella ajattelet etten ole "oikeasti kunnollinen"?

-Seksistinen yleistäminen
        -viha
        -empatiakyvyttömyys parisuhdeväkivallan uhreja kohtaan
        jne.

Hakkaamatta jättäminen on jo täysin itsestään selvä asia suurimmalle osalle miehistä, joten jo se osoittaa ettet ole kunnollinen.

• carambola87a

-viha
        jne.

Hakkaamatta jättäminen on jo täysin itsestään selvä asia suurimmalle osalle miehistä, joten jo se osoittaa ettet ole kunnollinen.

Höpönlöpön, en ole yleistänyt vaan ne kohdat koskevat niitä naisia jotka valitsevat jännittäviä, aggressiivisia naistenhakkaajia.

En vähättele väkivallan uhreja tai näiden kärsimyksiä, miksi väität tämmöistä?

Lueppas "parisuhdeväkivalta"-palstaa niin ymmärrät että vika on eräiden naisten vaatimuksissa, joilla houkutatte väkivaltaisia naistenhakkaajia miehiksenne.

• carambola87a

-viha
        jne.

Jaa sinulla oli vielä harhoja jostain vihasta. Millaista vihaa minulla mielestäsi on? Myönnän että en kovin paljon pidä siitä että 7kk meni seurustelussa aseksuaalin kanssa mutta en mitään vihaa tästä koe vaikka 7kk elämästäni meni ihan hukkaan.

• Yksi suht kaunis

Miksi tavalliset kivat miehet ovat niitä ujonpuoleisia...eivät uskalla lähestyä hyvännäköistä naista. Itse olen ihan ok näköinen ja hoikka/normaalipainoinenkin, mutta en ole niitä naisia jotka itse tekevät miehelle itseään tunnetuksi. Ne parhaimman näköiset ja komeat miehet ovat niin täynnä omaa erinomaisuuttaan, ettei sellaisen ihmisen seura kiinnosta. Samoin on humalatilan seuraus, mitä enemmän "soosissa" sitä viehättävämmältä mies luulee vaikuttavansa. Itselleni kelpaisi ihan tavallinen siisti mies, ei silti kuitenkaan ihan hirrrveeeen ylipainoinen. Vatsaa saa olla ja kokoa, liian hoikka mies ei ole miehekäs, (omasta mielestäni). Siis siisti ja ihan normaali kaveri, ei tarvitse lirkutella mitään ihmeellisiä, keskustelutaitoa pitäis löytyä.

• vielä kysytkin

"Miksi tavalliset kivat miehet ovat niitä ujonpuoleisia...eivät uskalla lähestyä hyvännäköistä naista?"

No näethän sinäkin äkkiä näitä palstoja lukiessasi, mikä on naisten mielipide "tavallisista kunnon miehistä". Ei kai sitä nyt varta vasten lähde tekemään sellaista, josta seurauksena on pelkkä sylkäisy päin naamaa - joko kuvannolisesti tai konkreettisesti.

• tjs a

Tällä palstalla ei ole mitään tekemistä sinkkuiden kanssa, puhumattakaan seurustelusta. Tälle palstalle on pesiytynyt mielenterveys-ongelmaisia, syrjäytyneitä miehiä, jotka elävät harhaisessa ATM-maailmassa.

Todellisessa elämässä ulkonäöllä, rahalla tai supliikkataidoilla on vain rajallinen vaikutus seurusteluun. Todellisuudessa ratkaisevaa on toimivat sosiaaliset kontaktit, eli kaverit, harrastukset ja opiskelu/työt. Kun näistä syrjäytyy, on todellinen vaara syrjäytyä myös parisuhdemarkkinoilta.

• Ok Man

". Tälle palstalle on pesiytynyt mielenterveys-ongelmaisia, syrjäytyneitä miehiä, jotka elävät harhaisessa ATM-maailmassa."

Kiitos tästä arviosta oi suuri normaali ja terve mies/naishenkilö.

"Todellisessa elämässä ulkonäöllä, rahalla tai supliikkataidoilla on vain rajallinen vaikutus seurusteluun."

En tiedä pitäisikö tälle itkeä ja nauraa.

"Todellisuudessa ratkaisevaa on toimivat sosiaaliset kontaktit, eli kaverit, harrastukset ja opiskelu/työt. Kun näistä syrjäytyy, on todellinen vaara syrjäytyä myös parisuhdemarkkinoilta. "

Mistäköhän tämä termi "syrjäytyminen" on oikein pesiytynyt nykykielenkäyttöön?

Eli siis miehen on mahdoton olla sinkku?
        Tai sitten hänellä ei ole toimivia sosiaalisia kontakteja, kavereita, harrastuksia tai töitä lainkaan?
        Eli on syrjäynyt.

Ja sinä puhut toisten ongelmina harhaisesta maailmasta?

U don't know sh1t.

• hyväksy tämä
        Ok Man kirjoitti:

". Tälle palstalle on pesiytynyt mielenterveys-ongelmaisia, syrjäytyneitä miehiä, jotka elävät harhaisessa ATM-maailmassa."

"Todellisessa elämässä ulkonäöllä, rahalla tai supliikkataidoilla on vain rajallinen vaikutus seurusteluun."

"Todellisuudessa ratkaisevaa on toimivat sosiaaliset kontaktit, eli kaverit, harrastukset ja opiskelu/työt. Kun näistä syrjäytyy, on todellinen vaara syrjäytyä myös parisuhdemarkkinoilta. "

Tai sitten hänellä ei ole toimivia sosiaalisia kontakteja, kavereita, harrastuksia tai töitä lainkaan?
        Eli on syrjäynyt.

U don't know sh1t.

Olet ATM luuseri!

• Parisuhdesyrjäytynyt

Niin, kun ei ole juurikaan kavereita, niin ei ole parisuhdettakaan.

• Ok Man
        hyväksy tämä kirjoitti:

Olet ATM luuseri!

Hoetko tuota aina aamuisin peilin edessä?

• atm-dosentti

Toimiviin sosiaalisiin kontakteihin liittyvät käytännössä aina jollakin tapaa supliikkitaidot, ulkonäkö ja varmaan joskus myös rahakin.

• Ole realisti
        Ok Man kirjoitti:

Hoetko tuota aina aamuisin peilin edessä?

Hyväksy itsesi sellaisena Ok Man!

• mr tavallinen
        Ok Man kirjoitti:

Eli on syrjäynyt.

U don't know sh1t.

Näin se vaan Matti ja Maija perussuomalaisen toisensa löytää. Ei heillä ole mitään harhakuvitelmia, että mr NHL ja ms. Suomi heihin ihastuisivat, eivätkä he mitään semmoista oletakaan. Mutta kummallisesti he vain elävät onnellisesti yhdessä miettimättä sekuntiakaan omaa tai puolison tasoa.

• Ok Man
        Ole realisti kirjoitti:

Hyväksy itsesi sellaisena Ok Man!

Ok, olen jo itseni hyväksynyt realistina.

• jesse t
        atm-dosentti kirjoitti:

Toimiviin sosiaalisiin kontakteihin liittyvät käytännössä aina jollakin tapaa supliikkitaidot, ulkonäkö ja varmaan joskus myös rahakin.

Höpö höpö, ei tavalliset ihmiset valitse ystäviään ulkonäön tai rahan perusteella. Supliikkitaidosta tietenkin on sen verran hyötyä, että osaa luonnollisesti jutella omien kavereiden/kaverien kavareiden kanssa, mutta ei sen enempää vaadi.

• Ok Man
        mr tavallinen kirjoitti:

Näin se vaan Matti ja Maija perussuomalaisen toisensa löytää. Ei heillä ole mitään harhakuvitelmia, että mr NHL ja ms. Suomi heihin ihastuisivat, eivätkä he mitään semmoista oletakaan. Mutta kummallisesti he vain elävät onnellisesti yhdessä miettimättä sekuntiakaan omaa tai puolison tasoa.

Olin jo herkistynyt ja tunnelma oli kuin käsi sydämellä siniristilipun noustessa salkoon ja minä sen ihanan maamma-laulun sanoja huulilleni tapaillen...

Mutta tähän kosahti "he vain elävät onnellisesti yhdessä miettimättä sekuntiakaan " =D

Ens kerralla kiinnitä huomio yksityiskohtiin.

"Matti ja Maija perussuomalaisen toisensa löytää."

En etsi kyllä "perussuomalaista" ihan puolue-merkityksessä enkä myöskään siinä muussa merkityksessä. Siinä ehkä vika mun kohdalla.

• matti suomesta
        Ok Man kirjoitti:

Olin jo herkistynyt ja tunnelma oli kuin käsi sydämellä siniristilipun noustessa salkoon ja minä sen ihanan maamma-laulun sanoja huulilleni tapaillen...

Mutta tähän kosahti "he vain elävät onnellisesti yhdessä miettimättä sekuntiakaan " =D

Ens kerralla kiinnitä huomio yksityiskohtiin.

"Matti ja Maija perussuomalaisen toisensa löytää."

En etsi kyllä "perussuomalaista" ihan puolue-merkityksessä enkä myöskään siinä muussa merkityksessä. Siinä ehkä vika mun kohdalla.

Näitä matti ja maija perussuomalaisia on 90 % Suomalaisista. Jos nämä eivät sulle kelpaa, niin sitten parinhaku onkin astetta vaikeampaa.

• nimimerkkisi kertoo
        Ok Man kirjoitti:

Ok, olen jo itseni hyväksynyt realistina.

Täysluuseri olet Ok Man

• asdffg
        Parisuhdesyrjäytynyt kirjoitti:

Niin, kun ei ole juurikaan kavereita, niin ei ole parisuhdettakaan.

Tämä selittää paljon. Itselleen sopivia kumppaneita tapaa ylivoimaisesti helpoiten kun menee kavereiden kanssa istumaan iltaa, pelaamaan futista tai vaikka kuuntelemaan musiikkia konserttiin. Siellä väistämättä törmää tuttujen tuttuihin, joiden kanssa pääsee luontevasti juttelemaan ilman, että heti pitäisi tehdä suuri vaikutus. Joskus harvoin kemiat vain sattuvat osumaan kohdalleen, eikä sen jälkeen ole enää mitään tarvetta esittää yhtään komeampaa, fiksumpaa kai rikkaampaa kuin oikeasti on.

• Ok Man
        matti suomesta kirjoitti:

Näitä matti ja maija perussuomalaisia on 90 % Suomalaisista. Jos nämä eivät sulle kelpaa, niin sitten parinhaku onkin astetta vaikeampaa.

Tarkoitatko joku niistä ei kelpaa jotka ovat jo suhteessa?

Onko kyse kellon ajasta vai onko sun ajattelu aina noin loogisesti epämääristä ja vajaata?

• Ok Man
        nimimerkkisi kertoo kirjoitti:

Täysluuseri olet Ok Man

Ei silloin nimimerkkini olisi "total loser" tai jotain sitä rataa.

Ajattelin että Suomessa jo kaikki osaavat englantia sen verran että tietävät mitä Ok ja man tarkoittavat, mutta oppii joka ilta näköjään jotain uutta.

Kokeile google translatea seuraavan kerran. Hieno palvelu kielitaidottomille.

Tosin sun tapauksessa sen palvelun pitäisi olla "google brains" =D

• niinpäniin

"että iso osa esim. yläasteelta oman ikäluokan tavisjätkistä on suhteessa"

Tuo on kyllä totta, tosin omalla luokallani ei varsinaisesti ollut tavisjätkiä vaan lähes kaikki olivat pleijereitä, mutta pointtisi on kyllä hyvä :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      86
      3601
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3082
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2730
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2232
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1789
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1745
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe