En ole paljoa palstaa selaillut, mutta täällä on paljon kirjoituksia miehiltä, jotka pitävät itseään AT-miehinä.
Mikä siis teidän omasta mielestänne tekee teistä AT:sia?
"AT-miehet"
46
424
Vastaukset
"Mikä siis teidän omasta mielestänne tekee teistä AT:sia?"
Se etten ole koskaan ollut parisuhteessa ja muutenkin kokemukset naisista vähäisiä.- ymmärtämätöN
Mutta ei kai se nyt tee kenestäkään millään tavalla huonompaa?
En minäkään ole ikinä oikeestaan seurustellut, mutten myöskään koe että olisin siksi vähemmän haluttava tai muuta sellaista. - ----------------
ymmärtämätöN kirjoitti:
En minäkään ole ikinä oikeestaan seurustellut, mutten myöskään koe että olisin siksi vähemmän haluttava tai muuta sellaista.Naisena voisit alkaa seurustella koska tahansa, sinkkuus kun on naisille aina oma valinta.
AT-mies sen sijaan ei kelpaa yhdellekään naiselle.
Jos mies ei pääse nussimaan, on aivan samantekevää, mitä muuta hän on tai on saavuttanut. Hän on huonompi. Kelpaamaton. Alempitasoinen. Ei-mies. - -
ymmärtämätöN kirjoitti:
En minäkään ole ikinä oikeestaan seurustellut, mutten myöskään koe että olisin siksi vähemmän haluttava tai muuta sellaista.Nimenomaan. Monet ihmiset kuitenkin haluavat näin uskoa. Luultavasti se, ettei koskaan pääse kunnolla naisten suosioon on isku vyön alle miehelle ja miehen itsetunnolle. Mies tuntee itsensä epäkelvolliseksi, vaikka olisikin muuten elämässä menestynyt.
ymmärtämätöN kirjoitti:
En minäkään ole ikinä oikeestaan seurustellut, mutten myöskään koe että olisin siksi vähemmän haluttava tai muuta sellaista."En minäkään ole ikinä oikeestaan seurustellut, mutten myöskään koe että olisin siksi vähemmän haluttava tai muuta sellaista."
Ilmeisesti sinusta kiinnostuneita miehiä löytyy ja saat heiltä huomiota.- Kahden kauppa
- kirjoitti:
Nimenomaan. Monet ihmiset kuitenkin haluavat näin uskoa. Luultavasti se, ettei koskaan pääse kunnolla naisten suosioon on isku vyön alle miehelle ja miehen itsetunnolle. Mies tuntee itsensä epäkelvolliseksi, vaikka olisikin muuten elämässä menestynyt.
Miksi se seikka että yksi nainen ei toisesta miehestä ole kiinnostunut vaikuttaisi miehen itse- ja omantuntoon, ellei mies olisi kiinnostunut siitä mitä muut ajattelevat hänestä? Nainen pitää olla koska muillakin miehillä on?
- 10+14
---------------- kirjoitti:
Naisena voisit alkaa seurustella koska tahansa, sinkkuus kun on naisille aina oma valinta.
Jos mies ei pääse nussimaan, on aivan samantekevää, mitä muuta hän on tai on saavuttanut. Hän on huonompi. Kelpaamaton. Alempitasoinen. Ei-mies."Naisena voisit alkaa seurustella koska tahansa, sinkkuus kun on naisille aina oma valinta."
Mihinköhän perustat tämän väittämän? Koska itse olen kyllä nainen ja sinkku... Vaikka tilanne ei mielestäni mikään katastrofi ole, niin toki olisin mieluummin parisuhteessa. Ja ei, en ole mikään coyote ugly -tapaus, vaan ihan normaali/ kaunis nuori nainen. - ätmi
10+14 kirjoitti:
"Naisena voisit alkaa seurustella koska tahansa, sinkkuus kun on naisille aina oma valinta."
Mihinköhän perustat tämän väittämän? Koska itse olen kyllä nainen ja sinkku... Vaikka tilanne ei mielestäni mikään katastrofi ole, niin toki olisin mieluummin parisuhteessa. Ja ei, en ole mikään coyote ugly -tapaus, vaan ihan normaali/ kaunis nuori nainen.Kaunis nuori nainen ei voi olla yksin vasten tahtoaan! Älä viitsi trollata.
- yhb njklps
10+14 kirjoitti:
"Naisena voisit alkaa seurustella koska tahansa, sinkkuus kun on naisille aina oma valinta."
Mihinköhän perustat tämän väittämän? Koska itse olen kyllä nainen ja sinkku... Vaikka tilanne ei mielestäni mikään katastrofi ole, niin toki olisin mieluummin parisuhteessa. Ja ei, en ole mikään coyote ugly -tapaus, vaan ihan normaali/ kaunis nuori nainen."Vaikka tilanne ei mielestäni mikään katastrofi ole, niin toki olisin mieluummin parisuhteessa. Ja ei, en ole mikään coyote ugly -tapaus, vaan ihan normaali/ kaunis nuori nainen."
Varmasti olisitkin. Jännän, eksoottisen, varakkaan, statuksekkaan, komean, muiden naisten haluaman miehen kanssa. Mutta et vain jostain syystä ole sellaista saanut. Mutta entä haluaisitko olla parisuhteessa muunlaisten miesten kanssa? Aivan, et varmaakaan. ymmärtämätöN kirjoitti:
En minäkään ole ikinä oikeestaan seurustellut, mutten myöskään koe että olisin siksi vähemmän haluttava tai muuta sellaista.Se, ettei ole seurustellut koskaan, ei tietenkään tee kenestäkään huonompaa. Jostain kuitenkin johtuu, ettei suhteita ole päässyt syntymään. Se voi olla vain ihan sattumaakin, tai kyse voi olla kohtaamisongelmasta, mutta rehellisyyden nimissä on kyllä otettava huomioon sekin vaihtoehto, että ihan tosiaan on jollain tavalla huonompi. Tavanomaista rumempi, tyhmempi, ehkä persoonallisuus on sietämätön, eikä tule toimeen ihmisten kanssa.
- bandiitto
Kahden kauppa kirjoitti:
Miksi se seikka että yksi nainen ei toisesta miehestä ole kiinnostunut vaikuttaisi miehen itse- ja omantuntoon, ellei mies olisi kiinnostunut siitä mitä muut ajattelevat hänestä? Nainen pitää olla koska muillakin miehillä on?
Eihän se pitäisi olla, että YKSI nainen ei ole kiinnostunut, mutta jos alkaa kulumaan pidempi aika, että kukaan nainen ei ole kiinnostunut, niin kyllähän se alkaa johonkin vaikuttamaan.
Ja vaikka itsekin haluan uskoa, että ei kauheasti kiinnosta mitä muut ajattelevat, niin kyllähän jokainen haluaa olla jonkun arvostama, ehkä jopa useampien. - TTTEE
10+14 kirjoitti:
Mihinköhän perustat tämän väittämän? Koska itse olen kyllä nainen ja sinkku... Vaikka tilanne ei mielestäni mikään katastrofi ole, niin toki olisin mieluummin parisuhteessa. Ja ei, en ole mikään coyote ugly -tapaus, vaan ihan normaali/ kaunis nuori nainen.Hetkinen...? Et ole mikään "coyote ugly" tapaus?
http://www.zastavki.com/pictures/1024x768/2008/Movies_Films_C_Coyote_Ugly_009518_.jpg - ymmärtämätöN
wlfwd kirjoitti:
"En minäkään ole ikinä oikeestaan seurustellut, mutten myöskään koe että olisin siksi vähemmän haluttava tai muuta sellaista."
Ilmeisesti sinusta kiinnostuneita miehiä löytyy ja saat heiltä huomiota.Noh miten sen nyt ottaa..
kyllä minua katsotaan, mutta niin minäkin ja kuka tahansa muu katsoo muita ihmisiä..
kukaan ei vaan ole jostain syystä lähestynyt.. tai on: joku känninen paappa kysyi kerran että saisko tarjota kahvit.. siinäpä se..
Eikä ainakaan omasta mielestäni kohdallani pidä paikkaansa alemman viestin kohdat rumuudesta, tyhmyydestä, sietämättömästä luonteesta jne. - ymmärtämätöN
---------------- kirjoitti:
Naisena voisit alkaa seurustella koska tahansa, sinkkuus kun on naisille aina oma valinta.
Jos mies ei pääse nussimaan, on aivan samantekevää, mitä muuta hän on tai on saavuttanut. Hän on huonompi. Kelpaamaton. Alempitasoinen. Ei-mies."Jos mies ei pääse nussimaan, on aivan samantekevää, mitä muuta hän on tai on saavuttanut. Hän on huonompi."
Ehkä toisten miesten mielestä, mutta kyseessä ei (toivottavasti) ole mikään nussimiskisa jossa eniten "kaatoja" tehnyt kruunataan.
Toki varmasti jotkut naiset eivät katso hyvällä jonkinlaista kokemattomuutta, mutta löytyy niitä fiksujakin joille hieman toiset asiat ovat tärkeämpiä. :) ymmärtämätöN kirjoitti:
"Jos mies ei pääse nussimaan, on aivan samantekevää, mitä muuta hän on tai on saavuttanut. Hän on huonompi."
Ehkä toisten miesten mielestä, mutta kyseessä ei (toivottavasti) ole mikään nussimiskisa jossa eniten "kaatoja" tehnyt kruunataan.
Toki varmasti jotkut naiset eivät katso hyvällä jonkinlaista kokemattomuutta, mutta löytyy niitä fiksujakin joille hieman toiset asiat ovat tärkeämpiä. :)Valitettavasti ainoa nainen, jonka kanssa sain jotain aikaiseksi, osoittautui kokeneisuuden vaatijaksi.
- ymmärtämätöN
wlfwd kirjoitti:
Valitettavasti ainoa nainen, jonka kanssa sain jotain aikaiseksi, osoittautui kokeneisuuden vaatijaksi.
En voi vaan ymmärtää että joku noinkn mitätön seikka voi kaataa jutun, jos nainen muuten kuitenkin piti sinusta..
- Bollywood
ymmärtämätöN kirjoitti:
En voi vaan ymmärtää että joku noinkn mitätön seikka voi kaataa jutun, jos nainen muuten kuitenkin piti sinusta..
Eiköhän kyse ollut tekosyystä. Wolfwoodi oli vaan niin tylsä jätkä eikä osannut ottaa ns. ohjia käsiin. Siitähän siinä on kyse.
Bollywood kirjoitti:
Eiköhän kyse ollut tekosyystä. Wolfwoodi oli vaan niin tylsä jätkä eikä osannut ottaa ns. ohjia käsiin. Siitähän siinä on kyse.
Empä tiedä. Vaikutti ihastuneelta ja olin kuitenkin melko aktiivinen.
- asdfadsfdsfasdfasdfa
Täytän syksyllä 36-vuotta, ja en ole koskaan edes suudellut, saati seurustellut. Olen ujo ja estynyt, entinen koulukiusattu. En kuitenkaan mielestäni mitenkään ruma vaan tylsän ja tavallisen insinöörin näköinen. Minulla ei ole ollut kavereita yli 20-vuoteen eikä juurikaan sosiaalista verkostoa. Vapaa-aikani vietän yksin ja en käy ravintoloissa.
Sain opiskeltua ammatin, mutta työllistymisen kanssa tuli ongelmia, ja tuskin koskaan tulen saamaan alaltani töitä ja aika valmistumisestani kuluu pelottavan nopeasti. Sosiaaliset taitoni ja rehellisen vaatimaton luontoni eivät vain riitä itseni markkinointiin ja vaadittavaan valehteluun saadakseni työpaikan. Oikeastaan en taida tuntea kuuluvani koko yhteiskuntaan enää vaikka en olekaan lain väärällä puolella.
Naisten lähestymiseen itsetuntoni ei ole oikein koskaan riittänyt ja nyt työttömänä ja yksinäisenä vielä vähemmän. Minulla ei kertakaikkiaan ole mitään tarjottavaa nykyaikaiselle naiselle, joka tietää mitä haluaa.
Lienee selvää etteivät naiset ole koskaan tehneet minulle aloitteita ja saan ehkä katseen keskimäärin kerran vuodessa tai kahdessa, jolloin olen joko saanut paniikkikohtauksia tai en vain ole pystynyt vastaamaan naisen katseeseen, mikä noin yleisesti on naisille paskahousun merkki.
Eikä se at tarkoita alemman tason ihmistä. Se merkitsee vain, ettei keskimäärin naisia tai ketään muutakaan meikäläisen elämä voisi vähempää kiinnostaa, joten teen palveluksen koko yhteiskunnalle pysyttelemällä poissa toisten jaloista ja keskityn vain omiin mitättömiin juttuihini. Itsemurhaa en pidä ratkaisuna, mutta yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytyminen mahdollisuuksien mukaan on itselleni hyväksyttävää, kunhan vain on asunto ja ruokaa.- x2333a
Osuipa pelottavan lähelle omaa kohtaloa. "Vasta" 25 v. tosin olen.
- ((((((()))))))
Kerrotaan tämä vielä tuhannen kerran:
"On omasta mielestään naisten itsenäisen seksuaalivalinnan uhri. Markkina-arvoltaan matalalla johtuen ulkoisista puutteista, henkisten ominaisuuksiensa vajavaisuuksista, tai taloudellisesta menestymättömyydestään, tai koska on päättänyt olla itseään säälivä surkimus. Kykenemätön kuitenkaan laskemaan omia vaatimuksiaan alemmas, mitä taas edellyttää vastakkaiselta sukupuolelta. Katkeroituessaan taipuvainen vakavaan naisvihaan."- sdvyha
"Kykenemätön kuitenkaan laskemaan omia vaatimuksiaan alemmas, mitä taas edellyttää vastakkaiselta sukupuolelta"
Nyt et puhu aidoista AT-miehistä. Aidot AT-miehet eivät saa edes kaikkein rumimmiltakaan naisilta. - ((((((()))))))
sdvyha kirjoitti:
"Kykenemätön kuitenkaan laskemaan omia vaatimuksiaan alemmas, mitä taas edellyttää vastakkaiselta sukupuolelta"
Nyt et puhu aidoista AT-miehistä. Aidot AT-miehet eivät saa edes kaikkein rumimmiltakaan naisilta.sdvyha,
"Aidot AT-miehet eivät saa edes kaikkein rumimmiltakaan naisilta."
tohon on syynä sun sisäinen rumuus jonka nainen näkee lävitsesi. - sdvyha
((((((())))))) kirjoitti:
sdvyha,
tohon on syynä sun sisäinen rumuus jonka nainen näkee lävitsesi.Minun sisäinen rumuus? Enhän minä edes ole ATM. Olen saanut seksiä YT-naisiltakin. Se ei tarkoita ettenkö tietäisi mitä ATM tarkoittaa.
- ))))))):((((((((
((((((())))))) kirjoitti:
sdvyha,
tohon on syynä sun sisäinen rumuus jonka nainen näkee lävitsesi.Ei, ei. Nainen ei nimenomaan näe ATM:n läpi yhtään mitään, koska naiset eivät ikinä tule niin lähelle ATM:ää että voisivat nähdä jotain - ja toisinpäin tietysti niin, ettei ATM tule koskaan niin lähelle naista jne. Se että jostakusta tulee ATM ei perustu mihinkään ATM:n todellisiin tai kuviteltuihin ominaisuuksiin vaan on pelkästään tilastollinen fakta (ei naissuhteita = ATM). Jos nainen vaivautuu analysoimaan miestä ja toteaa, ettei halua tämän seuraa ("sisäisen rumuuden" tai jonkin muun takia), on jo päästy niin pitkälle, että mies on tällöin KTM ja saattaa kelvata jollekulle muulle. ATM taas on naisille näkymätön.
- colocolo
))))))):(((((((( kirjoitti:
Ei, ei. Nainen ei nimenomaan näe ATM:n läpi yhtään mitään, koska naiset eivät ikinä tule niin lähelle ATM:ää että voisivat nähdä jotain - ja toisinpäin tietysti niin, ettei ATM tule koskaan niin lähelle naista jne. Se että jostakusta tulee ATM ei perustu mihinkään ATM:n todellisiin tai kuviteltuihin ominaisuuksiin vaan on pelkästään tilastollinen fakta (ei naissuhteita = ATM). Jos nainen vaivautuu analysoimaan miestä ja toteaa, ettei halua tämän seuraa ("sisäisen rumuuden" tai jonkin muun takia), on jo päästy niin pitkälle, että mies on tällöin KTM ja saattaa kelvata jollekulle muulle. ATM taas on naisille näkymätön.
"Se että jostakusta tulee ATM ei perustu mihinkään ATM:n todellisiin tai kuviteltuihin ominaisuuksiin vaan on pelkästään tilastollinen fakta"
Kyllä se taitaa joihinkin ominaisuuksiin perustua, jotka johtavat siihen, että suhteeseen naisen kanssa ei päästä. Jotain erilaista ATM:ssä on kuin YTM:ssä, jos kärjistetään. - ATMologiaa
colocolo kirjoitti:
"Se että jostakusta tulee ATM ei perustu mihinkään ATM:n todellisiin tai kuviteltuihin ominaisuuksiin vaan on pelkästään tilastollinen fakta"
Kyllä se taitaa joihinkin ominaisuuksiin perustua, jotka johtavat siihen, että suhteeseen naisen kanssa ei päästä. Jotain erilaista ATM:ssä on kuin YTM:ssä, jos kärjistetään.Ei ehkä yhteen tiettyyn ominaisuuteen, vaan useampiin ominaisuuksiin tai ominaisuuksien puutteeseen, joista vähintään yksi koskettaa jokaista ATM:ää (esim. epävarmuus) ja pahimmissa tapauksissa yhdellä ATM:llä on useampi näistä ominaisuuksista (epävarmuus, rumuus, työttömyys, lihavuus, köyhyys jne.).
- ed.
colocolo kirjoitti:
Kyllä se taitaa joihinkin ominaisuuksiin perustua, jotka johtavat siihen, että suhteeseen naisen kanssa ei päästä. Jotain erilaista ATM:ssä on kuin YTM:ssä, jos kärjistetään.Juu, olet oikeassa. Korjaan sanomisiani. Tarkoitin, että se ei perustu NAISEN kuvittelemiin ominaisuuksiin, koska nainen ei ikinä harkitsekaan ATM:ää seksikumppaniksi eikä sen vuoksi ala edes miettiä, millainen tämä olisi. Toki kaikilla asioilla muuten on jokin syy.
- että niin hävettää
Koko totuus ja vain totuus mitään siihen lisäämättä on...
Pieni muna.- Ei ole
ATM.t eivät ikinä pääse tilanteeseen, jossa munaa esitellään.
- täysin nolla
Se ainakin että ei ole yhtään ystävää ja varsinkaan nais ystävää.
- Mat Lock
No vaikka se ettei 45 ikävuoteen mennessä ole ollut tyttöystävää (siis fyysistä ja lihallista sellaista) eikä ole harrastanut seksiä koskaan. Miltä kuulostaa?
Omasta mielestä? Ei se nyt enää niin pahaa ole, pahempaa on että olisi 55 ja ei vieläkään tyttöystävää, mutta se onkin jo runsas 10 maan vuotta eteenpäin. Silloinkin olisi vielä 65 jne. edessä olla huolehtimatta.
Taidankin ihan itsessäni olla AT-miehen määritelmä.
(metavonkaus alert) - Ehta AT-mies
Se että en SAA PILLUA!
- Veli-AT
AT on aate. Mottomme on "ATM=ATM=ATM", jonka lanseerasi aateveli (AT-veli) eATMe.
Uskomme olevamme noiduttuja, kirottua kansaa, joka on ikuisiksi ajoiksi sysätty itkuun ja hammasten kiristykseen sieltä Paratiisin puutarhasta, jossa naiset levittävät miehille suloisia reisiään paljastaen elämän pyhän portin, josta olemme kaikki tulleet ja johon innokkaasti haluamme takaisin. "täällä on paljon kirjoituksia miehiltä, jotka pitävät itseään AT-miehinä."
-Suurin osa lienee vaan saamattomia itsesäälissä rypijöitä. On varmaan helpompi rypeä siinä itsesäälissä ja surkutella omaa elämäänsä (itku & kyynel) kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä asialle jotain.- Niiin?
Mitä asialle pitäisi mielestäsi tehdä? Oletko koskaan itse olut sellainen, josta kukaan ei kiinnostu? Tuskinpa. Kaikille ei jaeta samanlaisia kortteja, vaikka niin on helppo uskotella.
Alkujaankin komean ja itsevarman on jonkin verran helpompi "tehdä asialle jotain", kun sen, jolla oli alunperinkin Uno-kortteja pokerissa. Niiin? kirjoitti:
Mitä asialle pitäisi mielestäsi tehdä? Oletko koskaan itse olut sellainen, josta kukaan ei kiinnostu? Tuskinpa. Kaikille ei jaeta samanlaisia kortteja, vaikka niin on helppo uskotella.
Alkujaankin komean ja itsevarman on jonkin verran helpompi "tehdä asialle jotain", kun sen, jolla oli alunperinkin Uno-kortteja pokerissa."Alkujaankin komean ja itsevarman on jonkin verran helpompi "tehdä asialle jotain"
Aika harva sitä syntyy upealla ulkonäöllä ja hyvällä itsevarmuudella. Eiköhän jokainen joudu ainakin jossain määrin tekemään töitä sen eteen. ;)- miehenkuvotus
Luultavasti kaadun tuohon itsesäälissä rypijöiden kastiin. Mutta mitä vielä voisin tehä? Olen laihduttanut lähes 30 kiloa, valitettavasti läskistä seuranneet raskausarvet eivät katoa. Olen ottanut itseä kouluhommissa niskasta kiinni, ja lähellä valmistumista, jonkin näköinen työpaikkakin on lähes varma valmistumisen jälkeen. Naisia olen yrittänyt lähestyä, huonolla menestyksellä. Olen myös kysellys naispuoleisilta ystäviltäni, mitä minun pitäisi muuttaa itsessäni, että omaisin edes pienet mahdollisuudet herättää kiinnostusta naisissa. Heidän mukaansa olen loistotyyppi, ja on ihme, että olen sinkku. Eli eivät kehtaa kertoa totuutta. Olen myös tehnyt päivitystä vaatekaapissani.
En kyllä aio antaa naisasiassakaan periksi, kuten en antanut opiskeluissakaan, vakka heikolta vaikutti välillä. En vain enää tiedä, mitä voisin tehdä toisin. - harry7777
TheOne kirjoitti:
"Alkujaankin komean ja itsevarman on jonkin verran helpompi "tehdä asialle jotain"
Aika harva sitä syntyy upealla ulkonäöllä ja hyvällä itsevarmuudella. Eiköhän jokainen joudu ainakin jossain määrin tekemään töitä sen eteen. ;)Kyllä ne ovat lähes aina vanhemmat ja muu kasvuympäristö, jotka vaikuttavat kasvavan lapsen itsevarmuuteen ja itsetuntoon. Ei ihminen itse.
- Nevöhöörd
Siis mikä on "AT-mies"?!
- eitiimän
En ole nyt ihan varma mitä tällä tarkoitetaan, mutta taidan itse kuulua kyllä tähän ryhmään... :) Ikää vähän päälle 30 ja olen koulutukseni konetekniikan inssi. Olen työelämässä koulutukseni mukaisissa tehtävissä. Luonteeltani aikalailla omissa oloissa viihtyvä ja tuntemattomien tai vähemmän tuttujen kanssa aika vähäpuhelias. Tuttujen kanssa saatan alkaa sitte jauhamaan "shaissea" enemmänkin. Ulkonäköä ei ole mitenkää kehuttavasti, ainakaan omasta mielestäni. Mahaakin on päässy vähä kertymään. Pukeutuminen on farkut ja kauluspaita.
Olen äärimmäisen vakuuttunut siitä, että "arvoni" parisuhdemarkkinoilla on nykyään täysi nolla. Netti- ja livedeittailua on tullut testattua ja lähes tuloksettomaksi todettua. Tähän mennessä vain yksi sellainen tapaus löytyy, jota nyt voisi seurusteluksi kutsua. Eikä sekään kestänyt paria vuotta pidempään.
Joskus kyllä tympii ihan tosissaan, kun tutut kyselevät miksen ole emäntää hankkinut itselleni ja perhettä perustanut. Ihan kuin sen nyt perhana jostain saisi tuosta vaan hankkimalla... :(
Tyypillisen AT-miehen profiiliin pitäisi ilmeisesti kuulua vielä katkeroituminen ja naisviha, mutta siihen en kyllä ole mennyt enkä kyllä tahdokaan mennä. :) - Reipas Mies
Tässä nyt analysoidaan tohkeissaan sitä onko mies at siksi kun ei natsaa vai siksi kun on esim. ujo ja näkymätön mies naisille.
Sitä jännää supliikki show'tahan sitä tulee tarjoilla edistääkseen sitä flaksiaan ja olla hyvää pataa kaikkien naisten kanssa suosion maksimoinniksi.
Se millainen miehen supliikki on varsinaisiin naisasiamenestyjämiehiin verrattuna (ok jokainen on persoona että yksilö toki) mutta baari-illan päätteeksi ujomies ei poistu naisen kanssa mutta adhd-apinamies kyllä- missä siis ero?
Ero on siinä että adhd-mies tuottaa kipinän että säkenöinnin tunteet naiselle iskiessään kokonaisvaltaisesti hyvillä manöövereillä-asia jota lasiaan tuijottava melankolinen mies ei onnistu jännästi esittelemään naisille.
Mikä pahinta, on moni mies sokaistunut kamunaistensa toimesta "loisto mies, mitä vielä joka naisen miesunelma", MUTTA seksuaalinen kipinä on tasan nolla- koska muutenhan at-mies saisi tämän kamunaisensa romanttisessa mielessä myös kelkkaansa. KAveruus on helppoa naiselle miehen kanssa at-tasolla, vain etuja miehestä eikä "riskiä" rakastua vaatimuslistoja ei-niin-hyvin täyttävään mieheen eli ei pidä tyytyä puoliraakaan pihviin tässäkään asiassa.
Eikö se olisi parhautta rakastua täysillä toiseen, eikä pelailla mind gameseilla niitä etsi-ja löydä karaktäärejä toisesta?
Jos mies on oikeasti seksuaalisesti naisista kiinnostuva niin jollain makrotasolla miehellä on tarve etsiä "sitä" eikä toitottaa jotain at-mantraa syynä siihen ettei niin rohkeasti ehkä yritä naisia mitä muut miehet. Kenties.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658