olla myös seksuaalisesti intohimoinen? Tämä on aina se vaikein osa. Tämä peruspalaute: "Olet tosi mukava mies, mutta meillä ei ole kemiaa" tarkoittaa tietysti sitä, että nainen ei usko, että miehestä olisi intohimoiseen rakasteluun.
Miten ujohko mies todistaa nopeasti naiselle
27
364
Vastaukset
- mukavat muistot
Tarkoitatko treffeillä, kun ei olla vielä fyysisiä? Tarkentaisitko :) Kemian aistii ennen kuin on hipaissutkaan, katseen syvyydestä, suupielen pienestä värähdyksestä, olemuksesta, ryhdistä sinua katsoessa jne... ääni on erittäin tärkeä, sen tulee olla naiselle miellyttävä, muuten kemiat ei pelaa...
- vcxvcxvcxvxvcxvvcx
Jos ujostuttaa niin ettei juurikaan voi katsoa edes silmiin tuntematonta naista niin aika vaikea on vakuuttaa olevansa tarvittaessa peto sängyssä. Toiminta sängyssä voi poiketa hyvinkin paljon siitä millainen ihminen yleensä on. Muutenkin tilanne vaikuttaa paljon ihmisen toimintaan.
Itse olin ujo etenkin kouluaikoina, mutta liikuntatunneilla jaoin ohjeita todella itsevarmasti muille, koska olen urheilussa lahjakas ja minun oli helppo tuntea oloni varmaksi siinä tilanteessa. - mukavat muistot
vcxvcxvcxvxvcxvvcx kirjoitti:
Jos ujostuttaa niin ettei juurikaan voi katsoa edes silmiin tuntematonta naista niin aika vaikea on vakuuttaa olevansa tarvittaessa peto sängyssä. Toiminta sängyssä voi poiketa hyvinkin paljon siitä millainen ihminen yleensä on. Muutenkin tilanne vaikuttaa paljon ihmisen toimintaan.
Itse olin ujo etenkin kouluaikoina, mutta liikuntatunneilla jaoin ohjeita todella itsevarmasti muille, koska olen urheilussa lahjakas ja minun oli helppo tuntea oloni varmaksi siinä tilanteessa.No... valitettavasti seksi ei ole urheilusuoritus, vaikka jotkut niin epäilevätkin. Kyllä naisen kiimaan saattamiseen ja tarvitaan katseita, ja paljon :)
Vaikuttaa sille, että kuvitelmat ovat ujolla todelliset ja suuret sellaiset, mutta kypsyyttä saattaa kuvitelmat toiminnan tasolle tuleevielä kasvatella. Ujous helpottaa ajan myötä ja itsevarmuutta tulee kun altistaa itsensä kohtaamaan pieniä ihmissuhdepelkojaan. mukavat muistot kirjoitti:
No... valitettavasti seksi ei ole urheilusuoritus, vaikka jotkut niin epäilevätkin. Kyllä naisen kiimaan saattamiseen ja tarvitaan katseita, ja paljon :)
Vaikuttaa sille, että kuvitelmat ovat ujolla todelliset ja suuret sellaiset, mutta kypsyyttä saattaa kuvitelmat toiminnan tasolle tuleevielä kasvatella. Ujous helpottaa ajan myötä ja itsevarmuutta tulee kun altistaa itsensä kohtaamaan pieniä ihmissuhdepelkojaan."Ujous helpottaa ajan myötä"
Mutta kun ei koskaan pääse alkua pidemmälle. Vai meinaatko että ujous helpottaa eläkeiän lähestyessä.- pitää uskaltaa
wlfwd kirjoitti:
"Ujous helpottaa ajan myötä"
Mutta kun ei koskaan pääse alkua pidemmälle. Vai meinaatko että ujous helpottaa eläkeiän lähestyessä.Hehe. Jos on nälkä eikä uskalla mennä kauppaan hakemaan ruokaa, käy huonosti?
- wtygs
wlfwd kirjoitti:
Mutta kun ei koskaan pääse alkua pidemmälle. Vai meinaatko että ujous helpottaa eläkeiän lähestyessä.Se helpottaisi, jos tekisit asialle jotain, mutta kun et halua niin et halua.
- atmien passiivisuus
wlfwd kirjoitti:
Mutta kun ei koskaan pääse alkua pidemmälle. Vai meinaatko että ujous helpottaa eläkeiän lähestyessä.Ei kukaan tule hyväksi kitaristiksikaan odottamalla, että iänmyötä oppii, jos ei koskaan harjoittele.
- vcxvcxxvcxvcxvcx
mukavat muistot kirjoitti:
No... valitettavasti seksi ei ole urheilusuoritus, vaikka jotkut niin epäilevätkin. Kyllä naisen kiimaan saattamiseen ja tarvitaan katseita, ja paljon :)
Vaikuttaa sille, että kuvitelmat ovat ujolla todelliset ja suuret sellaiset, mutta kypsyyttä saattaa kuvitelmat toiminnan tasolle tuleevielä kasvatella. Ujous helpottaa ajan myötä ja itsevarmuutta tulee kun altistaa itsensä kohtaamaan pieniä ihmissuhdepelkojaan.Kyllä seksillä on jotain tekemistä urheilun kanssa kun urheilulliset ihmiset tuntuvat järjestään olevan parempia sängyssä. Tuo ei kuitenkaan ollut se pointtini, vaan se, että ihmiset toimivat erillä tavoin eri tilanteissa eikä kahvilassa ujo mies ole välttämättä ujo sängyssä.
- totuus.
"Olet tosi mukava mies, mutta meillä ei ole kemiaa" = Olet ruma lihakseton narukätinen nörtti, jonka kanssa kukaan nainen ei halua seksiä, koskaan.
- vcxvcxvxxxvcxvcx
Kuinka itsepäinen ja sosiaalisesti kyvytön täytyy ihmisen olla, jotta toinen joutuu sanomaan noin. Eiköhän sen huomaa jo aika nopeasti jos toinen ei ole kiinnostunut. Sen ainakin huomaa jos toinen on kiinnostunut.
- Hump hump
Ole itsevarma, huoleton, flittaileva. Ajattele koko ajan, että haluaisit nussia naiselta aivot pihalle ja anna sen näkyä. Muista, että treffien pitää päättyä aina siten, että sinä vonkaat seksiä, mutta nainen torjuu sen ja tuntee olevansa korkeasti moraalinen. Jos et vonkaa, niin päädyt kaverisektorille. Verbaalinen vonkaaminen ei ole suotavaa, koska naiset vihaavat suoraa puhetta. Vihjailu toimii parhaiten ja himokas ruuminkieli. Työnnä lantiotasi koko ajan naista kohti ja tee kevyttä keinuvaa liikettä. Tiedäthän miten koirat välillä alkavat nylkyttää ihmisten jalkaa? Toimi samalla tavalla naisen kanssa. Usko pois, he pitävät siitä.
- ohoooo
Naisen jalan nylkyttäminen koiramaisesti ja roikkuessa siinä tämän yrittäessä poistua toimii aina.
- Humpty Dumpty
ohoooo kirjoitti:
Naisen jalan nylkyttäminen koiramaisesti ja roikkuessa siinä tämän yrittäessä poistua toimii aina.
Kyllä. Se on useimpien naisten mielestä söpöä ja osoittaa, että mies ei ole mikään tylsä "kunnon mies", joka ei uskalla panna silloin kun panettaa.
- beerbong
Voihan sitä verbaalisesti vongata, vaikka ei puhukaan suoraan. Ei tarvi kysyä että "saako pillua".
- Humpty Dumpty
beerbong kirjoitti:
Voihan sitä verbaalisesti vongata, vaikka ei puhukaan suoraan. Ei tarvi kysyä että "saako pillua".
No näin juuri. Juuri sitä tarkoitin tuolla vihjailulla ja flirttailulla.
- Kemian puute
tarkoittaa että "haiset" pahalle
http://yle.fi/uutiset/miehen_haju_houkuttelee_naista/6144393 - Hammurab
No nyt se tuli viimeinkin selvällä suomen kielellä! Totuus jota olemme kaikki tapailleet. Tämä hakattakoon ikuisesti kiveen, aikakirjoihin ja pyhiin kirjoituksiin, jotta jokainen sen sieltä voisi lukea ja oppia totuutena naisista. Kiimaista eläintä heidän sydämensä halajaa.
"Olet tosi mukava mies, mutta meillä ei ole kemiaa, tarkoittaa sitä, että nainen ei usko, että miehestä olisi intohimoiseen rakasteluun."
Tämä mies on profeetta ja tosi Jumalan lähettämä. Hän on tuonut meille sanan jaettavaksi. Tuokaa hänelle kultainen viitta ja viekäämme hänet Baabelin torniin kestittäväksi. Tarjotkaa hänelle viiniä ja mitä vain hänen sydämensä halajaa. Älköön häneltä mitään puuttuko elämänsä päivinä.- Pelkkä Jorma
On ongelmat yksillä ja kesä kaikilla. MULLE naiset sanovat: "Meidän välillä on kemiaa, mutta en usko, että tästä voisi koskaan tulla mitään, olemme liian erilaiset".
- asdjvkcoriawopi
Se on helppoa kun sen osaa.
Ensinnäkin palkkaat personal trainerin ja sanot, että vuoden päästä tästä hetkestä lähtien haluan näyttää tältä ja tältä, sano mitä mun pitää tehdä. Ja sitten teet sen mitä se setä/täti sanoo.
Ja vuoden päästä pääset tökkimään rumianne yhteen just sen henkilön kanssa kun haluat. - 5+19
Mitä väliä sillä miehen kiinaisuudella on, jos ulkonäkö ja habitus ei naista miellytä? Kyllähän kellä tahansa 16-vuotiaalla kossillakin on halut kovat, mutta ei heistä kovin moni nainen taida innostua.
- Näytä muna
Sitä pitää vaan rohkaista itsensä ja "vahingossa" antaa housujen tippua, niin ämmä näkee miten muna seisoo. Eihän panna edes voi kuin yhdellä tavalla: kyrpä reikään ja rynkytetään kunnes roiskahtaa.
- kirjallisuutta on
Kaupungilla kun kulkee niin ei päältä päin näe kuka on minkäkinlainen petipuuhissa. Ja vaikka tietää että halut ne on hiirelläkin, niin silti on olemassa ihmisiä jotka elävät seksittömässä avioliitossa.
Intohimoinen rakastelu ei ole sitä että iso komea rivopuheinen mies saa siemensyöksyn, vaan että molemmat osapuolet nauttivat. Ei tietenkään ole takeita että joku rakasteluoppaan lukenut haluaa toimia sen mukaisesti, mutta tieto anatomiasta on hyvä etu.
Varmasti on olemassa ihmisiä joihin moni ihastuu heti, mutta niitä ei riitä kaikille puolisoiksi. Siksi kannattaa valita joku jonka saa pitää itsellään. - Kaikki. Naiset.
Ujolla miehellä ei tee mitään
- Kaikki. Ujot. Miehet
Yhyy. Eikö yhtään mitään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668