1. Menin baarissa vonkaamaan hyvässä kännissä olevalta tytöltä (tavis, 18v), jonka juotin vielä pahempaan humalaan. Menimme kämpilleni ja sain kovalla vonkauksella hankittua suihinoton.
2. Tässäkin tapauksessa juttelin baarissa reippaassa humalassa olevalle tytölle (tavis, inhottavan laiha, 19v). Lähdimme kämpilleni ja harrastimme seksiä, joka tosin käytännössä epäonnistui humalan vuoksi.
3. Jutustelin baarissa erään tytön kanssa (ruma :(, 19v). Lähdimme kämpilleni harrastamaan seksiä, mutten onnistunut saamaan munaa sisään (onneksi?). Ilta päättyi suihinottoon.
4. Tapasin risteilyllä tytön (nätti, 16v, neitsyt) jonka kanssa seurustelimme jonkin aikaa.
5. Sain käsihoidon humalaiselta kaverilta (nätihkö, 19v), kunnon vonkauksen päätteeksi.
6. Kävin kotibileissä hirveällä vimmalla erään tytön (nätihkö, 16v, neitsyt) päälle ja harrastimme seksiä.
7. Olin vieraassa kaupungissa kaverilla yötä nukkumassa. Kaveri palasi keskellä yötä baarista kaksi tyttöä mukanaan. Toisen tytöistä (nätihkö, 19v) kanssa harrastin seksiä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun pääsin pökkimään ilman kumia.
8. Tapasin opiston kurssilla naisen (tavis-nätihkö, 24v) jonka kanssa tapailin jonkun aikaa.
Tämän lisäksi on vielä kaksi tapausta missä naiset ovat törkeästi viheltäneet pelin poikki silloin kun olen jo päässyt suutelemaan alastonta vartaloa.
Kokemuksistani on selvästi nähtävissä, että kyllä piinkova AT-mieskin saa seksiä (vaan ei pitkiä suhteita), kunhan vaivautuu edes yrittämään. Useat naiset ovat kuvailleet minua tyyliin "tuosta ei voi mies enää seksittömämmäksi muuttua". Itsetuntoni on myös aivan surkea. Seuraavat ovat tapahtuneet sen kahden-kolmen vuoden aikana mitä olen vaivautunut edes yrittämään. Eikä ole tarvinnut edes läskeihin "sortua".
AT-miehen seksikokemuksia
21
455
Vastaukset
- jarkkop
Voe voe miten rankkaa tuo AT-miehen elämä..
- mies korvesta
"6. Kävin kotibileissä hirveällä vimmalla erään tytön (nätihkö, 16v, neitsyt) päälle ja harrastimme seksiä."
Olet sairas hyväksikäyttäjä!- tee.Aaa.Tee.Ämm
Jep...
- mee hoitoon.
tee.Aaa.Tee.Ämm>>>Olet sairas.
- nikitön.
tee.Aaa.Tee.Ämm kirjoitti:
Jep...
Välillä Hävettää olla ihminen!!!
- sinkku33
Olen jo pidemmän aikaa käynyt paneskelemassa yhtä naista. Nainen on hyvännäköinen ja sille kelpaa seksi mut parisuhde ei kelpaa
- ätmi
Kuulostaa kylläkin YTM-meiningiltä... ATM ei saa ketään, KTM joitakuita. Mutta tuollainen seksielämä on vain YT-miehillä!
- tee.Aaa.Tee.Ämm
ATM on mies joka ei herätä naisissa seksuaalisia viboja, eli jota naiset eivät halua. Olen harrastanut seksiä koska olen tehnyt sen humalaisten (joskus hyvin humalaisten) tyttöjen kanssa. Olen myös "tullut päälle" (enkä tarkoita mitään raiskaamista) aika vimmalla. Noissa tapauksissa missä tytöt/naiset olivat selviä, on taustalla todella huonoa itsetuntoa tai mielenterveysongelmia.
Viestin pointti oli taas kerran että kyllä seksitönkin mies saa, jos vaivautuu yrittämään.
Juu, et tosiaankaan ole AT-mies kertomasi perusteella.
- vonk vonk
Miksi väen väkisin kutsut itseäsi ATM:ksi, vaikka voit listata seksikumppaneita? Kuulostaa vähän naisten tavalta kehuskella rivien välistä. (Paitsi nainen ei kutsuisi itseään ATN:ksi.
- tee.Aaa.Tee.Ämm
Koska en herätä haluja naisissa (kts. ylempi viesti).
- pasistisuikale
Eipä taida ATM:llä tuollaista flaksia olevan :D Kenties korkeintaan villeimmissä päiväunissa, jolta tuokin kieltämättä hieman haiskahtaa...
- tee.Aaa.Tee.Ämm
Haaveilen päiväunissa paremmannäköisistä tytöistä. Noista suurin osa oli liian laihoja. Ja vain yksi (meikit päällä) selvästi nätti. Eihän tuo tee kuin yksi seksuaalinen kokemus (ei välttämättä edes yhdyntä) per 3,5-4,5 kuukautta (riippuen laskeeko nuo "poikki vihelletyt" tapaukset").
Joo selkee panomies.
- tee.Aaa.Tee.Ämm
Vaihtaisin nuo kaikki heti hyvään oloon ja "haluttuna olemisen" kokemukseen.
- u_know_who
tee.Aaa.Tee.Ämm kirjoitti:
Vaihtaisin nuo kaikki heti hyvään oloon ja "haluttuna olemisen" kokemukseen.
Jos et noita tunteita kykene lukuisista (väitetyistä) seksikumppaneista kanavoimaan itseesi, et tule siinä onnistumaan koskaan etkä mitenkään.
Parempi vaan että tapat ittes, siis. - tee.Aaa.Tee.Ämm
u_know_who kirjoitti:
Jos et noita tunteita kykene lukuisista (väitetyistä) seksikumppaneista kanavoimaan itseesi, et tule siinä onnistumaan koskaan etkä mitenkään.
Parempi vaan että tapat ittes, siis.eATMe?
Sitä tunnettako pitäisi vetää siitä kun kerran puolessa vuodessa, itseään nöyryyttävän vonkauksen jälkeen, joku humalainen antaa?
Tai kun lyhyiden "seurustelujen" päätteeksi kumppanit toteavat että tunnuin käytännössä alusta alkaen täysin kaverilta (halusivat vain jonkun), etten herätä mitään seksuaalisia haluja ja että joku on pahasti pielessä "miehekkyydessäni".
- ATM#1
Kukaan ei halua minua koska en ole haluttava. Pitää ilmeisesti keksiä jotain muuta tekemistä elämässään.
- nostiko statusta
Eli käytti hyväksi niitä, joilla oli huono itsetunto tai oli niin pihalla kännin takia ettei tiennyt mitä teki. Tyyli tuokin...
- keski-ikäinen geezer
Osaat kuvailla tekemisiäsi naisten kanssa niin herkällä pensselillä, että vanhakin tässä ihan herkistyy!
/sarkasmi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.323515Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1201492
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251258Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411126Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141113Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015