Mulla on kamala ranskalaisannos himo nyt tällä hetkellä.
Mistä paikasta sais ISOT ja maukkaat ranskalaiset (tai makkaraperunat, yms.) Tampereella? Mieluiten keskustasta!
Missä suuret grilliannokset Tampereella ?
5
350
Vastaukset
- supermatkustelija
Varmasti tämä himo on jo ohi, mutta suosittelen ehdottomasti Tammelan torilla olevaa Ullan grilliä. Valtavat annokset makkaraperunoita! Ja vielä edullisesti.
- vcxvxcvxvxcvx
Todella edullisesti. En viimeksikään maksanut mitään kun unohti laskuttaa.
Silti ehkäpä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun asioin tuolla, koska jonoa on yleensä yöllä, joka on ainoa aika, jolloin viitsin syödä tuollaista ruokaa.
- mulle tulee seiska
Kannattaa huomioida, että Ullan grilli on auki toriaikaan, tarkoittaen siis maanantaista lauantaihin kello 05-14. Ei kauhean kätevää.
- Ens apuna
Kaupasta kilon pussi ja omaan uuniin...
- fgfdghfdg
Miksi hemmetissä monet haikailevvat isojen annoksien perään. Jos sitä perkele tekee mieli syödä paljon kerralla niiin ostaa useamman normaali annoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613