Mulla on kamala ranskalaisannos himo nyt tällä hetkellä.
Mistä paikasta sais ISOT ja maukkaat ranskalaiset (tai makkaraperunat, yms.) Tampereella? Mieluiten keskustasta!
Missä suuret grilliannokset Tampereella ?
5
301
Vastaukset
- supermatkustelija
Varmasti tämä himo on jo ohi, mutta suosittelen ehdottomasti Tammelan torilla olevaa Ullan grilliä. Valtavat annokset makkaraperunoita! Ja vielä edullisesti.
- vcxvxcvxvxcvx
Todella edullisesti. En viimeksikään maksanut mitään kun unohti laskuttaa.
Silti ehkäpä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun asioin tuolla, koska jonoa on yleensä yöllä, joka on ainoa aika, jolloin viitsin syödä tuollaista ruokaa.
- mulle tulee seiska
Kannattaa huomioida, että Ullan grilli on auki toriaikaan, tarkoittaen siis maanantaista lauantaihin kello 05-14. Ei kauhean kätevää.
- Ens apuna
Kaupasta kilon pussi ja omaan uuniin...
- fgfdghfdg
Miksi hemmetissä monet haikailevvat isojen annoksien perään. Jos sitä perkele tekee mieli syödä paljon kerralla niiin ostaa useamman normaali annoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845