Hei kreationistit, mitä jumalallanne oli mielessä kun hän loi ihmistä omaksi kuvakseen. Sattuiko hänelle mahdollisesti pari pientä kömmähdystä...
Ensinnäkin, miksi miehillä on seksuaalista nautintoa tuottava g-piste peräsuolessa? Minkälaiseen seksiin se tuo nappula on tarkoitettu, ei ainakaan lisääntymiseen tähtäävään heteroseksiin, vai mitä?
Toiseksi, miksi miehillä on nännit vaikka vain naiset imettävät vauvoja. Onko nekin mahdollisesti tarkoitettu nautintoon vai jäikö jumalalla kokoamisohjeisiin rasti väärään kohtaan kun vaihtoi naisesta mieheen?
G-piste ja nännit
24
276
Vastaukset
- Uskovainen Uskis
"Ensinnäkin, miksi miehillä on seksuaalista nautintoa tuottava g-piste peräsuolessa? Minkälaiseen seksiin se tuo nappula on tarkoitettu, ei ainakaan lisääntymiseen tähtäävään heteroseksiin, vai mitä?"
G piste ei ole varsinaisesti mikään elin, vaan käsittääkseni sellainen kohta jossa menee monta eri hermorataa lähekkäin. Etkös oo lukenu lehtiä jossa sanotaan että tiedemiehet kyseenalaistavat koko gee pisteen olemassaolon?
"Toiseksi, miksi miehillä on nännit vaikka vain naiset imettävät vauvoja. Onko nekin mahdollisesti tarkoitettu nautintoon vai jäikö jumalalla kokoamisohjeisiin rasti väärään kohtaan kun vaihtoi naisesta mieheen? "
Hyvä kysymys, en tiedä. Joku nainen voi varmaan sanoa, että miltä asia heistä tuntuu.- * * * * *
» Etkös oo lukenu lehtiä jossa sanotaan että tiedemiehet kyseenalaistavat koko gee pisteen olemassaolon?»
Ei taidetä pahemmin nykyään enää kyseenalaistaa. Tai jos, niin laita linkkiä.
Se, ettei lääketiede ole oikein kyennyt varmistamaan, ei tarkoita varsinaista kyseenalaistamista. Siitä on sentään paljon viitteitä.
Tiede ei myöskään ole pystynyt varmistamaan Jumalan olemassaoloa, joten ollet sitten samaa mieltä että tiedemiehet kyseenalaistavat koko Jumalan olemassaolon. Jumalan olemassaolosta ei ole edes minkäänlaistia viitteitä.
»Joku nainen voi varmaan sanoa, että miltä asia heistä tuntuu.»
Miltä naisesta tuntuu se, että miehellä on nännit? - Uskovainen Uskis
* * * * * kirjoitti:
» Etkös oo lukenu lehtiä jossa sanotaan että tiedemiehet kyseenalaistavat koko gee pisteen olemassaolon?»
Se, ettei lääketiede ole oikein kyennyt varmistamaan, ei tarkoita varsinaista kyseenalaistamista. Siitä on sentään paljon viitteitä.
Tiede ei myöskään ole pystynyt varmistamaan Jumalan olemassaoloa, joten ollet sitten samaa mieltä että tiedemiehet kyseenalaistavat koko Jumalan olemassaolon. Jumalan olemassaolosta ei ole edes minkäänlaistia viitteitä.
Miltä naisesta tuntuu se, että miehellä on nännit?"Ei taidetä pahemmin nykyään enää kyseenalaistaa. Tai jos, niin laita linkkiä.
Se, ettei lääketiede ole oikein kyennyt varmistamaan, ei tarkoita varsinaista kyseenalaistamista"
Luulo ei ole minkään tiedon väärti. Ei sillä että olisin mitenkään yllättynyt, "tietoisuutesi" vastaa muutenkin tämän palstan rusinapullaevoluutikkojen tasoa.
"Jumalan olemassaolosta ei ole edes minkäänlaistia viitteitä."
ROFL. Todisteita Jumalasta ja luomisesta on koko luonto tulvillaan. Avaa silmäsi. * * * * * kirjoitti:
Miltä naisesta tuntuu se, että miehellä on nännit?> Miltä naisesta tuntuu se, että miehellä on nännit?
Siihen tottuu.Uskovainen Uskis kirjoitti:
"Ei taidetä pahemmin nykyään enää kyseenalaistaa. Tai jos, niin laita linkkiä.
Se, ettei lääketiede ole oikein kyennyt varmistamaan, ei tarkoita varsinaista kyseenalaistamista"
Luulo ei ole minkään tiedon väärti. Ei sillä että olisin mitenkään yllättynyt, "tietoisuutesi" vastaa muutenkin tämän palstan rusinapullaevoluutikkojen tasoa.
"Jumalan olemassaolosta ei ole edes minkäänlaistia viitteitä."
ROFL. Todisteita Jumalasta ja luomisesta on koko luonto tulvillaan. Avaa silmäsi.>>ROFL. Todisteita Jumalasta ja luomisesta on koko luonto tulvillaan.
- Uskovainen Uskis
kekek-kekek kirjoitti:
>>ROFL. Todisteita Jumalasta ja luomisesta on koko luonto tulvillaan.
Geenit.
- Uskovainen Uskis
naapurin.kissa kirjoitti:
> Miltä naisesta tuntuu se, että miehellä on nännit?
Siihen tottuu.Väitätkö, ette nauti miehesi nännipihojen nuolemisesta? Löisin vaikka vetoa, että lähes kuka tahansa nainen haluaisi nuolla MINUN omia nännipihojani, mikäli heille vain annettaisiin siihen tilaisuus(mutta komea ja korkeamoraalinen kuin olen, en minä ihan ketä vain kelpuuta rinnalleni tai harrasta seksiä tuosta vain, kuten jotkut moraalittomat ateistit).
- 34
Uskovainen Uskis kirjoitti:
Väitätkö, ette nauti miehesi nännipihojen nuolemisesta? Löisin vaikka vetoa, että lähes kuka tahansa nainen haluaisi nuolla MINUN omia nännipihojani, mikäli heille vain annettaisiin siihen tilaisuus(mutta komea ja korkeamoraalinen kuin olen, en minä ihan ketä vain kelpuuta rinnalleni tai harrasta seksiä tuosta vain, kuten jotkut moraalittomat ateistit).
Sinusta saa paljon aineistoa megalomaniatutkimukseen.
Väitätkö, ette nauti miehesi nännipihojen nuolemisesta? Löisin vaikka vetoa, että lähes kuka tahansa nainen haluaisi nuolla MINUN omia nännipihojani, mikäli heille vain annettaisiin siihen tilaisuus(mutta komea ja korkeamoraalinen kuin olen, en minä ihan ketä vain kelpuuta rinnalleni tai harrasta seksiä tuosta vain, kuten jotkut moraalittomat ateistit).
Voin tulla näykkimäänkin jos kauniisti pyydät.
http://3.bp.blogspot.com/-jE9RcKiHF1I/TV5W80XIKxI/AAAAAAAAAvU/HEtNZXTJUs8/s320/cat_yawning_canine_teeth.jpg- eric.goebbels
Geenit.
Ja miten jumala tarkalleen ottaen esiintyy geeneissä ja miten kyseessä on juurikin kristinuskon jumala?
Onko kreationisti"tiedemiehet" onnistuneet löytämään geeneistä kirjoituksen: "Copyright: JHWH"
Asian olemassaolo itsessään ei kerro vielä mitään alkuperästä, joten "jumala"-johtopäätöksen vetäminen geeneistä on vain epätoivoista toiveikasta ajattelua.
- Pastori Silli
Ihminen on älykkäästi suunniteltu monipuoliseen seksiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10808064#comment-0 - LaD
Miehellä ei ole g-pistettä. peräsuolen kautta voi kuitenkin hyväillä eturauhasta, mikä tuo seksuaalista tyydytystä.
Näin- Pastori Silli
"peräsuolen kautta voi kuitenkin hyväillä eturauhasta, mikä tuo seksuaalista tyydytystä"
Ja koska tieteellisen kreationismin loistavimmat ajattelijat ovat meille opettaneet, että mikään ei ihmisen rakenteessa ole sattumaa, niin minkä muun johtopäätöksen voimme tehdä kuin sen että mies on luotu nauttimaan p*rspanoista?
Kiitos Kr, JC, UU ja muut, olette auttaneet meitä näin ymmärtämään luomakuntaa.
- retfwertfrwe
Jos jumalalla onkin molempien sukupuolten sukuelimet?
- ḩḁḽḷḛḻṵỷḁḫ
Hmm niin, ja myöhemmiltä ihmisiltä on yleensä toisen sukupuolen sukuelimet surkastuneet poijes.
Kumartakaamme hermafrodiitteja, aikamme täydellisimpiä ihmisiä.
Tämä on hyvä, joskin jo usein käsitelty kysymys. Suomalaisen kreationismin uran uurtajan, Tieteellinen kreationismi ry:n mytomaanilautakunta on todennut, että Jumala on luodessaan toiminut kuten taiteilija. Hän on siis luonut tiettyjä rakenteita vain ilmaistakseen itseään tai koska ne ovat visuaalisesti kauniita. Esimerkkinä tästä he mainitsevat lentokyvyttömän strutsin siivet. Jahve ruuvasi ne paikoilleen vain näön vuoksi. Nännit miehellä ovat siis Jahven mielestä kivan näköiset ja g-piste rektumissa on korkeamman luokan Salvador Dalin tyyliä jäljittelevää taidetta, joka tavalliselle kuolevaiselle ei helposti avaudu.
- 65tyeretretrrt
Veikkaan että Jumala on on ihmisen ja simpanssin kantamuoto joka on hermadofriitti..Tähän ei ole muuta selitystä koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja simpanssi ja ihminen on kehittynyt yhteisestä kantamuodosta. Kyllä mahtaa taivaaseen menijät hämmästyä Luojaansa..
- Super-kr
Tämä selittää myös sen, miten Adamin ja Evan pojat sekä myöhemmin Ukko-Noan pojat pystyivät lisääntymään keskenään. Ehkäpä jopa itsensä kanssa.
Myöhempien aikojen ihmiset ovat tietysti pikarappeutuneet.
- lavenderius
Palatte helvetin tulessa Jumalanpilkkaajat!!!!!!Ihan oikein teille sairaille pilkkaajille odottaakahan viimeistä tuomiota!!
>
Tulihan sieltä lopulta se kaivattu raikas tuulahdus kristillistä lähimmäisen rakkautta tähänkin keskusteluun.- Kr
Ruuvaa anustappisi paremmin paikoillee lavenderius homo.
- minä se olen
--"Palatte helvetin tulessa Jumalanpilkkaajat!!!!!!Ihan oikein teille sairaille pilkkaajille odottaakahan viimeistä tuomiota!!"
"olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu. Mutta vastatkaa sävyisästi ja kunnioittavasti" (1.Piet. 3:15-16)
Mites nyt näin? - lavenderius
Kr kirjoitti:
Ruuvaa anustappisi paremmin paikoillee lavenderius homo.
Miksi haukut minua homoksi?
- LookAtYou
Eihän tuo mitään pilkkaa ole. Faktojahan tuossa esitettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763