ei vastaa vieressäni puheluihin

ihmettelen taas

kertokaahan miehet..olen kuukauden tapaillut miestä, välillä luonani välillä hänen luonaan.Monesti kun olen hänen vieressä hän ei vastaa viesteihin,ei edes katso keltä,sanoinkin joskus miksi ei katso, vastaa vaan että kyllä ehtii myöhemminkin(mahtoiko odottaa että poistun) sama jos känny soi, sanoo vaan ettei nyt jaksa vastata.
Taas eilen oli luonani ja vieressäni känny soi katsoi numeroa ja pisti kiinni,ei selittänyt mulle kuka enkä kehdannut kysyy! Sitten tunnin päästä hänen piti jo lähtee yhteen paikkaan ja sanoi menevänsä aikasin nukkumaan kun aamulla aikanen herätys...mahtoiko mennä sen puhelun luo?
Miehet,jos teidän naiset kysyisi kuka soitti,mikset vastaa tai keneltä viesti tuli niin olisiko se teistä utelemista/mustasukkaisuutta vai mitä?
Voisinko teidän mielestä kertoa hänelle että pelkään että hänellä on toinen kun ei vastaa vieressäni puheluihin ja viesteihin....? voisinko niin tehdä ilman että hän siitä suuttuu??

34

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silmä käteen nainen, ehkä se mies halusi antaa huomionsa sulle täysin?

Ittehän napisin siitä, ku jätkällä oli jatkuvasti Iphone kädessä. Varsinkin mennessä nukkumaan, ku ois kiinnostanu tehdä jotain muuta. Joten älä valita.

• Sherlock Holmes

Mitä jotain muuta?

• U/&

Se on varattu.

• aivan sama

Mulle ei soittele naiset kun en tunne yhtään naista edes

• Puhelin on diktaattori, jota ei tarvi palvoa. Noin mäkin teen, sillä erotuksella että se on usein iltaisin ja viikonloppuisin äänettömällä ja vaikka ei olis, en vastaa heti tekstareihin enkä puheluihinkaan. Harva asia on niin kiireellinen etteikö ehdi sitten kun itselle paremmin sopii.

• puskalisko

ootko kokeiluut kokonaan sulkemista viikoksi? Mulla paloi joskus hihat ja tein niin. Sanoin että se on rikki, kun joku valitti. Mitään muuta ongelmaa ei ollut.

• puskalisko kirjoitti:

ootko kokeiluut kokonaan sulkemista viikoksi? Mulla paloi joskus hihat ja tein niin. Sanoin että se on rikki, kun joku valitti. Mitään muuta ongelmaa ei ollut.

En, pakko olla töiden ja kersojen takia päällä. Houkuttais kyllä, voisin vaikka heittää luurini teatraalisesti järveen.

• puskalisko
        bravo.bravi kirjoitti:

En, pakko olla töiden ja kersojen takia päällä. Houkuttais kyllä, voisin vaikka heittää luurini teatraalisesti järveen.

kelluukohan se?

• puskalisko kirjoitti:

kelluukohan se?

En usko, jos kelluu menee koko ele hukkaan.

• puskalisko
        bravo.bravi kirjoitti:

En usko, jos kelluu menee koko ele hukkaan.

oikeaoppinen mielenilmaus on aina hieman traaginen ja vaarallinen. Erityisen ansioitunut ilmaus on sellainen josta saa sakkoja tai josta seuraa monen sadan euron kulut ja naurettava ylimääräinen työ ja vaiva.

Selitys "Heitin työpuhelimen järveen, mutapohja" tekee töissä vaikutuksen.

• puskalisko kirjoitti:

oikeaoppinen mielenilmaus on aina hieman traaginen ja vaarallinen. Erityisen ansioitunut ilmaus on sellainen josta saa sakkoja tai josta seuraa monen sadan euron kulut ja naurettava ylimääräinen työ ja vaiva.

Selitys "Heitin työpuhelimen järveen, mutapohja" tekee töissä vaikutuksen.

Meillä puhelinpoika (teleyhdyshenkilö) vaan naurais että joo joo kännissä pudotit viemäriin ja antais uuden. Tämä siksi että niin kuulemma säännöllisesti käy ja hänelle itselleenkin on käynyt.

• puskalisko
        bravo.bravi kirjoitti:

Meillä puhelinpoika (teleyhdyshenkilö) vaan naurais että joo joo kännissä pudotit viemäriin ja antais uuden. Tämä siksi että niin kuulemma säännöllisesti käy ja hänelle itselleenkin on käynyt.

no miten te sitten osoitatte töissä aggressiota !1!!!!1

• puskalisko kirjoitti:

no miten te sitten osoitatte töissä aggressiota !1!!!!1

Asiakkaille vittuilemalla tietysti. Sillä saa enemmän ja näyttävämpää vahinkoa aikaiseksi kuin Lumioiden joukkotuhonnalla.

• puskalisko
        bravo.bravi kirjoitti:

Asiakkaille vittuilemalla tietysti. Sillä saa enemmän ja näyttävämpää vahinkoa aikaiseksi kuin Lumioiden joukkotuhonnalla.

joo voi olla mutta pöydän alla murjottaminen tekee aina vaikutuksen

• Mua taas ärsyttää, jos tapaan vaikka kaverin pitkästä aikaa ja se koko ajan tuijottaa kännyä saati näpyttää viestiä, vaikka selittäiskin mitä ja kenelle tekstaa. Sama juttu olis varmaan treffeillä.Kotona joskus kypsyttää, jos mies alkaa kesken jonkun meidän keskustelun katsoa jotain viestiä ja hekottaa jotain juttua siinä (kaverilta joku tekstari tms.) Se on vähän nykyajan riesa; aina on välillä seurassa joku kolmas henkilö, jos känny on ääni päällä ja lähettyvillä.

Kyllä tuo vaikuttaa ihan normi kohteliaalta ihmiseltä. Kun keskitytään johonkin ihmiseen, ja juttelemaan ja olemaan hänen kanssaan, ei koko ajan vahdata puhelinta. Periaatteessa hän olis ollut vielä fiksumpi kun olis laittanut puhelin äänettömälle. Mutta jos ajatteli, että tulee joku tärkeä tieto tms.

• puskalisko

mulla katkesi aikoinaan varsin hyväkin ystävyyssuhde kännykän takia. Sitten kun toisen tuntee hyvin ja toisen kanssa kehtaa tehdä vähän kaikkea, niin siinä on se riski että kehtaa jo liikaakin.

Tuo kuvio siis oli aina menossa, eli kännykkä piippaa tai soi ja varsinaisen puhelun (kesto helposti vartti tai puoli tuntia) jälkeen tulee vielä selostus siitä puhelusta.

Jossain vaiheessa havaitsin että olen tullu erikseen ystävääni tapaamaan ja hänen kanssa hengaamaan, mutta valtaosan ajasta se on taaskin puhunut puhelimeen - soittajat ex tempore-asialla eikä kellään ole sairaskohtausta.

Vähän siitä puhelimesta sanoin ja sitten ei enää nähtykään.

Semmosta.

• puskalisko kirjoitti:

mulla katkesi aikoinaan varsin hyväkin ystävyyssuhde kännykän takia. Sitten kun toisen tuntee hyvin ja toisen kanssa kehtaa tehdä vähän kaikkea, niin siinä on se riski että kehtaa jo liikaakin.

Tuo kuvio siis oli aina menossa, eli kännykkä piippaa tai soi ja varsinaisen puhelun (kesto helposti vartti tai puoli tuntia) jälkeen tulee vielä selostus siitä puhelusta.

Jossain vaiheessa havaitsin että olen tullu erikseen ystävääni tapaamaan ja hänen kanssa hengaamaan, mutta valtaosan ajasta se on taaskin puhunut puhelimeen - soittajat ex tempore-asialla eikä kellään ole sairaskohtausta.

Vähän siitä puhelimesta sanoin ja sitten ei enää nähtykään.

Semmosta.

Känny pitäis osata laittaa äänettömälle. Voihan sitä silti joskus salaa vilkuilla, jos odottaa jotain tärkeää tiedoksi antoa. Mikään asia ei ole vielä siihen kaatunut, että en vastannut puhelimeen oikealla sekunnilla ja vastannut tekstiviestiin minuutin sisällä. Pysyi ne ihmisten suhteet ja työasiat lankapuhelin-aikaankin.. Ehkä jopa paremmin..

• puskalisko

justhan tässä oli ilmiriita, kun sallin eksän syödä lämmintä ruokaa luonani kun nyt kerran on siinä. Ahtauduimme keittiöön jossa heti alkoi puhelin huutaa ja ukko tietysti huusi siihen puhelimeen ja puhelun jälkeen alkoi mesota mulle niitä puhelun asioita (ihan kuin en muutenkin olisi kuullut).

Ajoin sen helvettiin. Olin kohteliaasti kutsunut syömään, en ollut antanut lupaa tulla möykkäämään ahtaisiin tiloihin kesken ruokailun.

Selitys: se oli äiti ja sillä olisi saattanut olla tärkeää asiaa ja vastaamatta jättäminen on epäkohteliasta. Vastine: jos äidillä on jokin hätä, se soittaa numeroon 112. Soittajalle soitetaan sitten takaisin kun on sopiva hetki.

Toivottavasti ymmärsin tämän aloituksen väärin. Ongelmana on siis se, että jollakin onkin käytöstapoja?

On muuten myös soittajaa kohtaan epäkohteliasta puhua missä tahansa. Minä ainakaan en halua häiritä puhelullani ja luotan siihen, että vastaaja pitää tästä huolen. En myöskään halua että asioitani huudetaan siellä toisessa päässä pitkin kyliä. Kolmannekseen monet saavat luottamuksellisia puheluita, joiden sisältöjä tai ei vuodeta mihinkään, ei edes perheenjäsenille.

• aijai,

olla nyt mustis exän äidille...

• puskalisko
        aijai, kirjoitti:

olla nyt mustis exän äidille...

nii-in. Olinhan mä sille mustis koko ajan, koska vähiin jäi ne asiat joihin se ei olisi puuttunut. Kumma kyllä kaikki eivät halua jakaa kaikkia asioitaan anopin kanssa ja omituisimmat yksilöt saattavat pyrkiä karsimaan anopin vaikutusvaltaa omassa elämässään. Mutta mites tämä liittyy siihen, että mun keittiössä ei mesota ilman lupaa?

• mies täällä

Miehelläs ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Sillä on siis salattavaa ja varmaan sillä on muita naisia kiikarissa. Mun tyttöystävä kerran kyseli kun yks nainen soitteli et ketä se oli. Se alkoi epäilemään jotain joten pakotin sen soittamaan sille naiselle ja kysymään itse et ketä se oli. Sanoin myös et jos alkaa epäilee niin saa vapaasti soittaa jokaiselle ketä mulle soittaa ja kysyä itse. Eipä ole sen jälkeen epäillyt mitään.

• No entäs alla tai päällä?

• Piti vielä tulla sanomaan että alla pugatsova ja päällä odusoga.

• Jaa nii, että ootte jopa ihan kuukauden tapailleet....

Kyllä sulla on vähintään oikeus tutkia sen puhelin.

• puskalisko

älä viitti, toi on lapsellista.

Puhelimen voi heittää teatraalisesti järveen jos se alkaa häiritä !!11!!

• kannatan!
        puskalisko kirjoitti:

Tätä

• puskalisko kirjoitti:

Uutta keskusteltavaa parisuhteeseen kun heittää kumppanin puhelimen järveen. "olemme onnellisempiä kun sinulla ei ole puhelinta."

• we have a dream
        bravo.bravi kirjoitti:

Uutta keskusteltavaa parisuhteeseen kun heittää kumppanin puhelimen järveen. "olemme onnellisempiä kun sinulla ei ole puhelinta."

Tavoitteellista täsmäaikaa yhdessä uiden!

• puskalisko
        kannatan! kirjoitti:

Tätä

näin Mannerheim-museossa golfpallon. Tyyppi käytti golfpalloa jossa oli pieni laskuvarjo! Koska kännykkä käsittääkseni on tyypillinen uhri parisuhderiitelyssä, jossain vaiheessa aletaan tietysti valmistaa kännyköitä jotka laskeutuvat kauniisti varjon avulla oranssiin kumiveneeseen, joten ennen tätä nöyryyttävää teknologista kehitystä kannattaa

TUHOTA SE KÄNNYKKÄ !111111

• puskalisko
        we have a dream kirjoitti:

Tavoitteellista täsmäaikaa yhdessä uiden!

jos sen spreijaa jollain fosforivärillä niin on helpompi löytää jotain elvytettävää

• dreaming
        puskalisko kirjoitti:

jos sen spreijaa jollain fosforivärillä niin on helpompi löytää jotain elvytettävää

Tietenkin kalliolle pudottaen siitä saa kivan palapelin.

• dreaming kirjoitti:

Tietenkin kalliolle pudottaen siitä saa kivan palapelin.

Kalliolle kukkulalle
        pudotan minä kännyni

tule tule tyttö nuori
        kokoamaan se kanssani

jollen minä luuriasi saa,
        lähden täältä kauas pois

...

• puskalisko
        bravo.bravi kirjoitti:

Kalliolle kukkulalle
        pudotan minä kännyni

tule tule tyttö nuori
        kokoamaan se kanssani

lähden täältä kauas pois

...

hiotaanpas vähän:

Kalliolle tärviölle
        pudotan minä kännysi

tule tule liiman kanssa
        kokoomaan se kanssani

nakkaan järveen kauas pois

• puskalisko kirjoitti:

hiotaanpas vähän:

Kalliolle tärviölle
        pudotan minä kännysi

tule tule liiman kanssa
        kokoomaan se kanssani

nakkaan järveen kauas pois

Kieltämättä parani mutta olen kuitenkin ees lyriikkaidean isä :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      59
      3511
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2846
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2673
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2341
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2083
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1800
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1313
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1224
    Aihe