Onko täälä ketää muuta kyttäämäs kommentteja?

Miksi?

Mä oon siksiku en osaa mennä nukkumaan. Siis niinku ikinä en osaa mennä nukkumaan, vaikka joka yö nukun 1,5-2 tuntia liian vähän siihen nähden mitä pitäisi.

24

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tääl on väkeä enemmän mitä nilsiän torilla. Kyttääjiä ei kyllä oo, mut henkeviä keskusteluita:)

      (kantsiiko valvoa - en tiedä- )

      • Mä tiedän, ei kannata.

        Mutta, emmä kyllä henkeviäkään jaksa. Mites sun pikkuinen kasvaa?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä tiedän, ei kannata.

        Mutta, emmä kyllä henkeviäkään jaksa. Mites sun pikkuinen kasvaa?

        Tyttö voi hyvin. Huutaa kuin sumusireeni ja hymyilee juttelee ja syö. Omasi?


      • maniamaria kirjoitti:

        Tyttö voi hyvin. Huutaa kuin sumusireeni ja hymyilee juttelee ja syö. Omasi?

        No siis, vanhin oli viinan takia lähes koko kesän arestissa(tyhmyyttään). Keskimmäinen karkailee kotoa ja nuorimmainen tyttö taas kiukuttelee ihan muuten vaan.

        Mä jo ajattelin, että tämä on jumalan rankaisu mulle siitä kun olen kohdellut tyttöjä aina vähä nii ja näin, mutta se on antanut mulle anteeksi kun taas on mato moottorissa ja tuossa joulun aikoihin pitäis pojan syntyä.


    • kurkistelija

      Ei varsinaisesti, oon toisaalla, katsoin tänne ja näin sut :)

    • Palstailu on sijaistoiminto kun mitään ei viitti tehdä mutta ei vielä nukkumaankaan osaa.

    • Jotain sen kaltaista.

    • puskalisko

      joo

      • Sitähän minäkin. Mä jo ajattelin, että emmä nii erillaane voi olla.

        (vaikka kyllä kohta pitääs oikiasti yrittää nukkumista, huomenna pitäis tapetoida yks huone)


      • puskalisko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Sitähän minäkin. Mä jo ajattelin, että emmä nii erillaane voi olla.

        (vaikka kyllä kohta pitääs oikiasti yrittää nukkumista, huomenna pitäis tapetoida yks huone)

        tämä toimii usein unilääkkeestä, alkaa haukotuttaa ne yhdet ja samat jaaritukset.

        Ei vaan, ootko kuullu että dazu kävi kirpelan kanssa kahvilla ja sit Petevantaa oli tullu hirveen mustasukkasex ja käyny dazun kimppuun joka sit teki rikosilmotuksen kirpelan tukinikistä (muistaakseni vähämielinenblondi tai holtiton.eno tai jotain sellast) ja sit koko homma oli karannu lapasest ja kaikki oli syöksyny bussilla rotkoon


      • puskalisko kirjoitti:

        tämä toimii usein unilääkkeestä, alkaa haukotuttaa ne yhdet ja samat jaaritukset.

        Ei vaan, ootko kuullu että dazu kävi kirpelan kanssa kahvilla ja sit Petevantaa oli tullu hirveen mustasukkasex ja käyny dazun kimppuun joka sit teki rikosilmotuksen kirpelan tukinikistä (muistaakseni vähämielinenblondi tai holtiton.eno tai jotain sellast) ja sit koko homma oli karannu lapasest ja kaikki oli syöksyny bussilla rotkoon

        Relaa sellaiset jutut jännittää enemmän, kuin monia muita. ;)


      • puskalisko kirjoitti:

        tämä toimii usein unilääkkeestä, alkaa haukotuttaa ne yhdet ja samat jaaritukset.

        Ei vaan, ootko kuullu että dazu kävi kirpelan kanssa kahvilla ja sit Petevantaa oli tullu hirveen mustasukkasex ja käyny dazun kimppuun joka sit teki rikosilmotuksen kirpelan tukinikistä (muistaakseni vähämielinenblondi tai holtiton.eno tai jotain sellast) ja sit koko homma oli karannu lapasest ja kaikki oli syöksyny bussilla rotkoon

        Ai siis,,,..... dazu ja kirpela on niinku vällyissä taas ja edesmenneen petevantaan tukinikit teki dazusta rikodilmoituksen?


      • puskalisko

      • dazu kirjoitti:

        Relaa sellaiset jutut jännittää enemmän, kuin monia muita. ;)

        Jätkä taas panee kirpelaa väkisin.


      • puskalisko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ai siis,,,..... dazu ja kirpela on niinku vällyissä taas ja edesmenneen petevantaan tukinikit teki dazusta rikodilmoituksen?

        joo mutta lueppa tuolta ylemppää ku mariamania teki kahesta suesta turkin


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Jätkä taas panee kirpelaa väkisin.

        Joo, mä olen niin kiimainen, että lähden ajelemaan 150km 12v vanhemman tädin perässä ja yhdyn siihen väkisin...

        Tai sitten en ole. :/

        Eiköhän lakaista kirpela-juttu maton alle ja unohdeta koko friikki? Onko kirpela sanonut sinulle, että olisin raiskannut hänet?


      • kärryiltä pudonnut
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Jätkä taas panee kirpelaa väkisin.

        kuka tällä kertaa?


      • dazu kirjoitti:

        Joo, mä olen niin kiimainen, että lähden ajelemaan 150km 12v vanhemman tädin perässä ja yhdyn siihen väkisin...

        Tai sitten en ole. :/

        Eiköhän lakaista kirpela-juttu maton alle ja unohdeta koko friikki? Onko kirpela sanonut sinulle, että olisin raiskannut hänet?

        Öitä.

        http://www.youtube.com/watch?v=ZO2ennLir-Q&feature=related


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Öitä.

        http://www.youtube.com/watch?v=ZO2ennLir-Q&feature=related

        Enpä oikein täysin voinut tätä juttua nyt ymmärtää, mutta olisko tuolla nyt viitattu sellaiseen, että minua oltaisiin tässä nyt tappamassa ihan pikapuoliin... ja toisekseen taidettiin viitata seksitouhuihin... niin, kuin että olisin kovastikin harrastellut seksiä, enkä muuten mitään sitten juuri tehnytkään. Jotenkin kuulostaa ihan minun vastakohdalta tuollainen.


    • Mä kyttään, jos sä kirjoittaisit puskasta jotain viisauksia.

      • relaxed_eyes

        ha ha


    • Välillä tarttee käydä kyyläämässä. :)

    • Kyllä, paraikaa. Mää on täällä näköjään aina silloin kun kaikki muut taas on muualla. No, näin näihin ehtiikin hyvin perehtyy, ei tule uutta matskuu liian nopsaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe