löytyykö sinulta? talvi kun tulossa....
Vastaukset 14
no jos käyttää sellaisten eläinten, joiden lihaa myös syö, turkkia ja/tai nahkaa
niin mun mielestä se on ihan ookoo, ku hyvähän se on et hyödynnetään sit koko eläin kun se nyt kuitenkin on pitänyt ravinnoksi tappaa..
harvempi ihminen vaan syö ketun tai minkin lihaa,
mulla on yks kelsitakki, siis lampaanturkista..
ja oon mää joskus lampaanlihaakin syönyt,
mur- puskalisko
mites kun itse olen kasvissyöjä, mutta kuitenkin käytän turkista? Pitääkö minun nyt syödä kaksikymmentä kiloa lihaa?
puskalisko kirjoitti:
mites kun itse olen kasvissyöjä, mutta kuitenkin käytän turkista? Pitääkö minun nyt syödä kaksikymmentä kiloa lihaa?
kyllä, ehdottomasti, ja vähintään
mur ;P- PAH PAH JA PAH
Vanha kunnianarvoisa Runontaja on ehkä dementiassaan unohtanut, kuinka hyödyllinen oli Talvisodassakin sissivarusteena
susiturkkimantteli!!!!!
Susia ei syödä, mutta Lapin poroäijät tappavat mielellänsä, vaikka rangaistus on liki ihmismurhan verran.
Kokeilepa pärjätä räntäsateella ja/tai pakkasella vaeltaa metsässä teddyturkissa BUAHAHAA PAH PAH JA PAH kirjoitti:
Vanha kunnianarvoisa Runontaja on ehkä dementiassaan unohtanut, kuinka hyödyllinen oli Talvisodassakin sissivarusteena
susiturkkimantteli!!!!!
Susia ei syödä, mutta Lapin poroäijät tappavat mielellänsä, vaikka rangaistus on liki ihmismurhan verran.
Kokeilepa pärjätä räntäsateella ja/tai pakkasella vaeltaa metsässä teddyturkissa BUAHAHAAno mää jotenki arvasin et tää on taas näitä asioita mistä ei passais olla mitään mieltä kun se mielipide on sit kuitenki punainen vaate jollekkin..
nykyisillä kangasmateriaaleilla ja niistä tehdyillä toppavaatteilla pärjää aivan hyvin räntäsateella ja pakkasella ja metsävaelluksella ilman sitä turkista.
että buahahahaa vaan,
mur.
Turhaa pröystäilyä.
- puskalisko
itse asiassa minulla on turkki.
- tutksksis
En niistä ihmisistä osaa sanoa mutta turkit ovat aivan karmeita.
aika karvasia ovat
- ~csi~
Teillä karvakäsillähän on turkki omasta takaa.
Perin turhaa. Ei ne turkit ole koskaan yhenkään akan päällä niin kauniita ja tarpeellsia, kun sen itse elukan jonka päälle se karva kasvaa. Tyhminä pidän. Ei maha mitään. Ja en omista turkkia.
- Kyöstix
Mahaahan sulta kuulemma aina on löytyny ;)
Kyöstix kirjoitti:
Mahaahan sulta kuulemma aina on löytyny ;)
Ei aina. Vasta 26- vuotiaasta, siihin asti mulla oli vatsa joka hankas selkärankaa. Sit se paisu ja kutistu taas ja nyt se vasta paisuukin. :D
Ei 166cm ja 49-50 kg voi olla kovin vatsakas. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398