"Japanilaiset tanssihousut"

kaalimato.com

63

5540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaukseen meni

      Tuollaisia ollaan etsitty ja mieheni jo ajatteli tilata ulkomailta kun suomen tarjonta heikkoa. Muuten olisko hyvä käyttää kondomia tuossa latexpeniksen päällä esim. pitemmässä käytössä?

    • kaalimato.com

      Hei,
      Kondomin käyttö lateksipeniksen päällä pitää tietysti tuotteen täysin hygieenisenä. Jos et halua käyttää kondomia tekopeniksen päällä ja haluat pitää sen mahdollisimman hygieenisenä, voit desinfioida tekopeniksen käytön ja saippuapesun jälkeen seksivälineille tarkoitetulla desinfiointiaineella.

      Terveisin
      Kaalimato.com

      • Kokenut tietää

        Omistan sekä mustat että punaiset tanssihousut, joita käytän päivittäin niin töissä kuin vapaa-aikanani.
        Koska materiaali on latexia, se ei "hengitä" vaan hiostaa, mutta ongelman voi poistaa talkilla. Natusan-talkki soveltuu mainiosti, kun sitä hieroo sekä omalle iholleen että pöksyjen sisäpuolelle. Talkki sitoo kosteutta.


      • sinkkunainen30v
        Kokenut tietää kirjoitti:

        Omistan sekä mustat että punaiset tanssihousut, joita käytän päivittäin niin töissä kuin vapaa-aikanani.
        Koska materiaali on latexia, se ei "hengitä" vaan hiostaa, mutta ongelman voi poistaa talkilla. Natusan-talkki soveltuu mainiosti, kun sitä hieroo sekä omalle iholleen että pöksyjen sisäpuolelle. Talkki sitoo kosteutta.

        Hei kokenut tietää!
        Haluaisin ja tilata tuollaiset ja alkaa käyttämään. Mitä tarvii tietää/varautua? Onnistuuko ensikertalaiselta vaikka tunnin-pari tanssihousujen pito vaikka kaupungilla kävelyllä tms..? Miten kosteuden eritys, karvat, ja kun omaan todella suuret häpyhuulet niin se hiertymä vaara..??
        Kiitos jos jaksat vastata!


      • Kokenut tietää
        sinkkunainen30v kirjoitti:

        Hei kokenut tietää!
        Haluaisin ja tilata tuollaiset ja alkaa käyttämään. Mitä tarvii tietää/varautua? Onnistuuko ensikertalaiselta vaikka tunnin-pari tanssihousujen pito vaikka kaupungilla kävelyllä tms..? Miten kosteuden eritys, karvat, ja kun omaan todella suuret häpyhuulet niin se hiertymä vaara..??
        Kiitos jos jaksat vastata!

        Tee lyhyt kävelylenkki, mutta ennen sitä pidä pöksyjä jalassa kotonasi, jotta ehdit tottua niihin.
        Käytä talkkia kosteuden sitomiseksi. Isot tai pienet häpyhuulet eivät ole ongelmana.
        Laitoin jokin aika sitten nystyröillä varustetun renkaan peniksen juureen saadakseni lisäkiihotusta ja silloin se tuli. Pääsin aitoon orgasmiin, joka oli viedä minulta jalat alta.


      • tilaukseen meni

        Kiitos kaalimato!
        Halusin vaan varmistaa ettei tuo latexpippeli aiheuta jotain allergia -tms oireita, vaikka en ole yliherkkä pahemmin millekään. Kaalimato G3 ja Smartballs kuulat on olleet hyvä ostos materiaalinkin takia!


    • qvwcr

      Kiitos kaalimadolle vinkistä! Etsinkin juuri vaimolle jotain uutta kivaa..

      • Asennekysymys

        Tanssihousuihin voi jäädä "koukkuun". Ostin sellaiset joku vuosi sitten hetken mielijohteesta ja puhtaasta uteliaisuudesta siinä luulossa, ettei niistä ole mitään iloa.
        Toisin kuitenkin kävi ja nyt tilanne sellainen, etten voi olla ilman. Käytän pöksyjä jatkuvasti sekä työ- että vapaa-aikanani. Samoin kuin nimimerkillä "Kokenut tietää" myös minulla on sen tekopeniksen juuressa kiihotusnystyröillä varustettu rengas, jonka avulla saan orgasmeja kävellessäni kadulla. On se taivaallinen tunne, kun jalat alkavat täristä ja koko kroppa nytkähtelee. Aitoon mieheen verrattuna vielä sekin ihana puoli, että penis pysyy koko ajan kovana.
        Puolisoni tietää kaiken eikä ole ollut lainkaan mustasukkainen. Ainoastaan ehkä hiukan kateellinen, kun minulla on sisällä vieras penis, mutta pääseehän hän nukkumaan käydessä liukkaille:)


      • Tietämätön nainen
        Asennekysymys kirjoitti:

        Tanssihousuihin voi jäädä "koukkuun". Ostin sellaiset joku vuosi sitten hetken mielijohteesta ja puhtaasta uteliaisuudesta siinä luulossa, ettei niistä ole mitään iloa.
        Toisin kuitenkin kävi ja nyt tilanne sellainen, etten voi olla ilman. Käytän pöksyjä jatkuvasti sekä työ- että vapaa-aikanani. Samoin kuin nimimerkillä "Kokenut tietää" myös minulla on sen tekopeniksen juuressa kiihotusnystyröillä varustettu rengas, jonka avulla saan orgasmeja kävellessäni kadulla. On se taivaallinen tunne, kun jalat alkavat täristä ja koko kroppa nytkähtelee. Aitoon mieheen verrattuna vielä sekin ihana puoli, että penis pysyy koko ajan kovana.
        Puolisoni tietää kaiken eikä ole ollut lainkaan mustasukkainen. Ainoastaan ehkä hiukan kateellinen, kun minulla on sisällä vieras penis, mutta pääseehän hän nukkumaan käydessä liukkaille:)

        Saisiko siihen tekopeniksen juureen hankittua kiihotusnystyröillä varustetun renkaan?


      • Asennekysymys
        Tietämätön nainen kirjoitti:

        Saisiko siihen tekopeniksen juureen hankittua kiihotusnystyröillä varustetun renkaan?

        Löydät vastauksen edellä olevasta viestistä. Rengas lisää tekopeniksestä aiheutuvaa nautintoa.
        Tanssihousut siitäkin kerrassaan ihanat, ettei kukaan tiedä minulla olevan sellaiset hameeni alla.


      • tangon huumaa
        Asennekysymys kirjoitti:

        Tanssihousuihin voi jäädä "koukkuun". Ostin sellaiset joku vuosi sitten hetken mielijohteesta ja puhtaasta uteliaisuudesta siinä luulossa, ettei niistä ole mitään iloa.
        Toisin kuitenkin kävi ja nyt tilanne sellainen, etten voi olla ilman. Käytän pöksyjä jatkuvasti sekä työ- että vapaa-aikanani. Samoin kuin nimimerkillä "Kokenut tietää" myös minulla on sen tekopeniksen juuressa kiihotusnystyröillä varustettu rengas, jonka avulla saan orgasmeja kävellessäni kadulla. On se taivaallinen tunne, kun jalat alkavat täristä ja koko kroppa nytkähtelee. Aitoon mieheen verrattuna vielä sekin ihana puoli, että penis pysyy koko ajan kovana.
        Puolisoni tietää kaiken eikä ole ollut lainkaan mustasukkainen. Ainoastaan ehkä hiukan kateellinen, kun minulla on sisällä vieras penis, mutta pääseehän hän nukkumaan käydessä liukkaille:)

        "jonka avulla saan orgasmeja kävellessäni kadulla. On se taivaallinen tunne, kun jalat alkavat täristä ja koko kroppa nytkähtelee"

        Taisin saada tanssittaa yhtä naista jolla oli tämmöiset housut jalassa.

        Daami alko ekan kappaleen aikana täristä hetkittäin,aina vaan pitenpiä aikoja.
        Toisen kappaleen aikana askeleet sekosi ja jouduin jopa kannatteleen hänen kompasteleessaan jalkoihini.
        Tän huipun jälkeen hän vie värähteli muutamia kertoja ennen kappaleen loppumista.
        Saattelin siten vaan daamin hakuriviin.

        Hän ei mitenkään painanut klitaansa minua vasten, enkä minäkään tarjonnut alapäähän vastetta.

        Kirjoitin tästä kokemuksesta aikaisemminkin "naisten itsetyydytys", mutta se poistettiin. Ilmeisesti oli väärä palsta.


    • APUVA!!!

      Puolisoni mielestä pöksyjen sisäpuolinen penis on liian kova ja jäykkä. Se ei tunnu hyvältä, kun käy istumaan.
      Onko mitään konstia saada se penis notkeammaksi ja pehmeämmäksi?

      • 15+cm olis hyvä

        Mietin ihan samaa kun vibraattorisauvani on sellaista taipusaa jelly-materiaalia. Niin tuo kalu vois olla ihan samaa ja myös hieman kookkaampi.


    • Tämä on saatava!

      Kiihotuin pelkästä ajatuksesta tuollaisista pöksyista tikkojen farkkujen alla. Ja textari miesystävälle töihin, että odotan kotona noihin pukeutuneena takaisi varmaan kuumat tunnelmat illaksi.

    • onnelli-sexsi

      Nyt ne eilen saapuivat ja mieheni halusi heti niitä koekäyttööni. Housut oli helppo pukea ja koko (minulla 38) niissä sopiva. Penis melko kovan tuntuinen ja liukuvoiteella meni ihan pohjaan asti saman tien. Peilistä katsoen näyttivät ihan tavallisilta alkkareilta jos ei ota huomioon latex-pintaa.
      Sitten käytiin parin kilsan lenkki tekemässä koiran ulkoilun yhteydessä. Mies halusi että ei käytetä hissiä ja jo portaissa huomasin housujen voimakkaan kiihoituksen. Tavallisesti kävellen myös penis tuntui ja vähän liikkui. Tultiin takaisin ja olin ihan orgasmin partaalla kun viimein riisuin nuo pöksyt. Loppua en kerro eilisestä, mutta tänään illalla sama uusiksi.

    • kiinnostunut38

      Katsoin juuri netistä ja kokoja on vaan s ja xl. Onko tulossa lisää muita kokoja?
      Mistä tietää valita oikean koon?

      • neitolapista

        Minulla koko 36-38 vaatteissa, ja tuo M on ollut juuri sopivan kokoinen. Talkkia joutuu käyttämään hiostamisen takia. Purkki on käsilaukussa ja veskikäynnillä kun riisun housut laitan hieman talkkia lisää. Dildon pyyhin samalla Intim-Savett pyyhkeellä ennen "takaisin" laittoa. Liukkaria ei todellakaan tarvitse kun aamulla housut pukiessa(:


      • nincas
        neitolapista kirjoitti:

        Minulla koko 36-38 vaatteissa, ja tuo M on ollut juuri sopivan kokoinen. Talkkia joutuu käyttämään hiostamisen takia. Purkki on käsilaukussa ja veskikäynnillä kun riisun housut laitan hieman talkkia lisää. Dildon pyyhin samalla Intim-Savett pyyhkeellä ennen "takaisin" laittoa. Liukkaria ei todellakaan tarvitse kun aamulla housut pukiessa(:

        Hei,
        Olisi kiva päästä katsomaan kun nautit käyttäessäsi niitä tanssihousuja, järjestyiskö?


    • kaalimato.com

      Hei,
      Saimme Japanilaisista tanssihousuista tänään lisää M ja L-kokoja. XL-koko on toistaiseksi loppunut tuotteen toimittajalta, mutta yritämme saada sitäkin varastoomme mahdollisimman pian.
      Voit ostaa Japanilaisista tanssihousuista saman koon kuin pikkuhoususi ovat.

      Terveisin
      Kaalimato.com

      • Tanssihousut on

        Mitä saisin ostettua kiihotuskondomeita, siis sellaisia, joissa on ulkopuolella nystyröitä. Ikään kuin puolikkaita herneitä.


    • kaalimato.com
      • Tanssihousut on

        Vaikuttavat kuvan perusteella liian teräviltä ne lisukkeet. Saisivat olla pyöreitä kuten herneen puolikkaat.


      • vaimo kuumana
        Tanssihousut on kirjoitti:

        Vaikuttavat kuvan perusteella liian teräviltä ne lisukkeet. Saisivat olla pyöreitä kuten herneen puolikkaat.

        Mekin tilattiin nuo housut ja vaimon ensi kommentti oli että melko vaatimaton tuo peenis. Käytiin sitten seksikaupassa etsimässä siihen lisuketta ja löytyikin. Sellanen siliconinen penisjatko nystyröillä. Meni täydellisesti sen housujen peniksen päälle ja lisämittaa tuli 3-4cm. Myös paksuutta melkein puolet lisää sieltä terskan kohdalta. Huomenna testataan!


      • Aisankannattajako?

        Ostin teiltä sen Samurai Penis Sleeven. Vaimoni aristeli sitä katsoessaan, mutta myönsi kokeilun jälkeen, että tuote yllätti hänet toimivuudellaan. Kun sukka laitettiin tanssihousuihin ja hän puki pöksyt jalkaansa, suupielet nykivät merkkinä hyvästä tunteesta. Viisasteli myöhemmin illalla, ettei enää tarvitse minua, koska ne sukan nystyrät tekevät olonsa taivaalliseksi.


    • kiinnostaa1

      Miten hyvin tuo jatke kestää siinä pienemmän päällä? Voiko liimata tai jotain..? Onko hygieninen?

      • vaimo kuumana

        Hyvin kestää päällä kun laittaa ihan kuivana jolloin joutuu käyttämään hieman voimaa että menee siihen.. Liukkaria (Durex) kannattaa laittaa alkuun reilusti myös pimpan huuliin.


    • ihan kivat

      Eikö näitä voisi saada hengittävämmästä materiaalista (housuosasta puhun siis). Hintakin on aika kova, siihen verrattuna, että samankokoisia dildoja saa noin 10 eurolla.

      Tahtoisin kokeilla mutta en kuudellakympillä. Toivottavasti hintaa saadan alemmas ja jos ei hengittävämpää materiaalia, niin sitten vaikka avoimempi ja ilmavampi malli?

    • nam

      Nyt on ollut ja on vieläkin hyvät ajat käyttää penishousuja. Pikkujouluissa ne on kovat ja kiihottava pukine. Taitaa vain rohkeimmat uskaltaa laittaa jalkaan. ;-))

    • kaalimato.com

      Hei,
      Tanssihousujen materiaali auttaa niitä pysymään paremmin paikoillaan. Meillä ei olet tietoa valmistaako joku toinen toimittaja kyseisiä housuja toisenlaisella materiaalilla. Jos löydämme sellaiset, tilaamme niitä ehdottomasti valikoimiimme. Aito lateksi-materiaali on melkoisen kallista...

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • sesesases

      Tilauksessa on ja huomenna pitäis tulla... Huuh, ei jaksa odottaa! Kauhee kiihotus jo valmiiks päällä, kun lukee kommenttei noista...

    • salaisuus in pants

      On kivat pöksyt mutta kun halusin ja lisää "tuntemuksia" ostettiin tuo kaalimatosen viitaman "penisjatkeet tunnelit" sivun six-pack sarja kiihoitustunneleita. Laitan silleen että se silikonisukka menee koknaan sisään pilluun. Siis paljas osa pelkästään jää siihen kalun juureen niin ei hankaa häpyhuulia pitemmäsäkään käytössä. Sukkaa voi vaihtaa mielen mukaan eri päivänä.
      Kokeiltu vasta kolmena päivänä ja kahdesti orgasmiin asti joten ei voi kun suosítella ja "varoittaa"!!

    • yh-40+

      Kokeilin myös tuota penisjatkoa ja olikin kivan muhkea, siis antaa pillun perälle saakka täytettä. Ei sen enempää haittaa kävellessäkään kuin ilman tuota jatketta. On sen verran kuitenkin joustava..
      Miten te muut olette pärjänneet kosteuden erityksen kanssa? Minulla ainakin jo tunnissa housujen sisäpuoli tosi märkä, ja ei ole hikeä.

    • Tassimies-

      Onko kukaan mies kokeillut ko tassihousuja, toisin päin ja tekomuna takapuoleen.
      Jos, miltä tuntui?

      • Lenkille ja uuh

      • Tanssipökät

      • aikahetero
        Tanssipökät kirjoitti:

        Lineekö kovin rikollista linkittää tähän jonkin muunkin puljun tuotteita mutta tässä.
        http://www.ihmeellinenhuone.fi/japanilaiset-tanssihousut-miehille-p-617.html

        Säästät pari kymppiä.

        Olen kylläkin heteromies mutta olen tykännyt näistä miesten tanssihousuista ihan homona. =D
        Tykkään siis käyttää tuota peppudildoa ja latex tuntuu aika jännitävältä materiaalilta ihoa vasten.
        Heterokin voi nauttia kakkososaston fiiliksistä.


      • yksjakaks12
        aikahetero kirjoitti:

        Olen kylläkin heteromies mutta olen tykännyt näistä miesten tanssihousuista ihan homona. =D
        Tykkään siis käyttää tuota peppudildoa ja latex tuntuu aika jännitävältä materiaalilta ihoa vasten.
        Heterokin voi nauttia kakkososaston fiiliksistä.

        Kakkonen on ykkönen heterollekin, ainakin välillä.


      • tyytyväinen

      • doubletroublex2

      • Toimii++
        doubletroublex2 kirjoitti:

        Tuoltahan löytyy tanssihousuja tupladildollakin... =D

        Tanssihousut on parhaat. Itelläni kahdet käytössä.


    • tyytyväinen käyttäjä

      kyllä kokeiltu on ja hyvä vaikutelma jäi. dildo saisi olla vähän paksumpi tai ehkäpä muotoiltu eri tavalla esim butt plugin muotoon. koko homman juju erilliseen tappiin verrattuna on että pöksyistä ei sitä tappia saa keskenkaiken pois ja se tekee homman paljon mielenkiintoisemmaksi. ja sille tietylle puristiryhmälle tiedoksi että ihan hetero ollaan ja sille ette voi mitään.

    • kyllä diggaan

      Ihan loistava keksintö nuo tanssihousut. ite oon käyttänyt noita miesten versioita eli peppudildoa.

      • mies -85

        Ite harrastanu peppu juttuja noin vuoden verran ja iteltäni löytyy pari anaali dildoa ja nyt on alkanu kiinnostaa nuo miesten housut. Pari tyhmää kysymystä olisi. Jos käyttää kondomia tuon kanssa niin onko mahdollista että kortsu liukenee pikku hiljaa peräaukkoon esim.kävellessä? Ja sellaista olen miettinyt että voiko peräaukko "väljähtyä" housujen käytön seurauksena jos esim pitää muutamia tunteja joka päivä vuoden ajan ja muutenkin kun harrastelee peppujuttuja? ja urputtajille tiedoksi en ole homo vaan onnellisesti naimisissa,tykkään vaan tyydytellä peppuakin ja se vasta ihanalta tuntuukin.


      • young boyi
        mies -85 kirjoitti:

        Ite harrastanu peppu juttuja noin vuoden verran ja iteltäni löytyy pari anaali dildoa ja nyt on alkanu kiinnostaa nuo miesten housut. Pari tyhmää kysymystä olisi. Jos käyttää kondomia tuon kanssa niin onko mahdollista että kortsu liukenee pikku hiljaa peräaukkoon esim.kävellessä? Ja sellaista olen miettinyt että voiko peräaukko "väljähtyä" housujen käytön seurauksena jos esim pitää muutamia tunteja joka päivä vuoden ajan ja muutenkin kun harrastelee peppujuttuja? ja urputtajille tiedoksi en ole homo vaan onnellisesti naimisissa,tykkään vaan tyydytellä peppuakin ja se vasta ihanalta tuntuukin.

        Minuakin kiinnostaa nuo housut. Saisiko miehiltä hieman käyttökokemusta kyseisistä housuista? Kuinka nuo pestään,nyrkkipyykillä? Minkälaisissa tilanteissa olette käyttäneet noita ja minkälaiset ovat runkkauksen aikana?


      • kiinnostunut myös
        young boyi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa nuo housut. Saisiko miehiltä hieman käyttökokemusta kyseisistä housuista? Kuinka nuo pestään,nyrkkipyykillä? Minkälaisissa tilanteissa olette käyttäneet noita ja minkälaiset ovat runkkauksen aikana?

        Mistä tiedän että mikä kokoiset housut minulle menisi ettei vaan tulisi liian pieniä tai isoja hankittua? Olen mies 189/74.


    • Tanssihousut9

      Latex joustaa jonkin verran ja pestähän sitä voi vaikka ihan vedella ja saippualla.

      • xxl--

        Onko xl-koko suurin jota voi tilata?Olen isokokoinen mies ja tilaisin heti jos tietäisin varmasti,että ne sopivat.Luulisin tarvitsevani ainakin xxl-koon.Tuotetta voi tuskin sovittaa kotona ja palauttaa jos ei sovi.


    • kaalimato.com

      Hei,
      Miesten tanssihousuissa XL on suurin koko. Materiaali kylläkin joustaa jonkin verran. Löydät asujen kokotaulukot (myös miehille) tuotekortin tuotekuvan yläpuolella olevaa linkkiä painamalla.
      Tosiaan avattua alushousupakettia ei voi palauttaa.

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • Tanssija69

      Tanssihousujen kanssa tanssi sujuu kuin tanssi.

    • nyt-sinkkuna

      Tilasin nämä penispöksyt Kaalimadolta 2kk sitten ja olen käyttänyt ehkä 10 kertaa tänä aikana. Parasta tuntemusta saa kun puen tiukat farkut ja muita pikkuhousuja en ole laittanutkaan. Antavat voimakkaan kiihoituksen vaikka kaupungilla kävellessä mutta ei vielä orgasmia ole tullut..
      Talkki on hyvä levittää housujen sisäpinnalle ennen pukemista. Penikseen olen laittanut kiihoitussukan (kaalimadolta myös) jotta tulee paksuutta siihen lisää. Sitten kondomi koko homman päälle ja reilusti liukkaria etenkin häpyhuulille. Ei ole tullut hankautumia enää kuten alussa. Käyttöaikaa en ole uskaltanut yli 2 tuntia ylittää kun pelkään "väljistymistä"? Oliskohan mahdollista sellainen?

    • väljää on

      Taas tämä legendaarinen "väljistyminen". Naisethan synnyttää sellasia meloonipäisiä kakaroitakin.

    • nam

      On erikoisen kivat ja pidän joskus ulkonakin liikkuessa

      • Koukussa2

        Tanssihousuihin voi jäädä koukkuun kuten minulle kävi.
        Vedän housut jalkaan joka aamu ennen kuin lähden töihin ja riisun vasta illalla.


    • tiukat farkut

      Nyt äsken laitoin nuo pippelipöksyt ja ekaa kertaa meen työpaikalle ne jalassa. Jos pystyis olemaan aamiaistuntiin asti-, ehkä lounastauolle ne jalassa. Ennen muutaman kerran kotona olen kokeillut ja nämä eivät estä normaalia kävelyä joten kukaan ei voi tietää..

      • Myös koukussa

        soutulaite ja tanssihousut on mahtava yhdistelmä.reilusti liukkaria pimpsaan,housut jalkaan joustavat trikoot päälle ja "soutamaan".olen päässyt lähelle orkkua mutta jalat alkaa tutista.mies tai sauva hoitaa loppuun.onko toisilla kokemusta soutulaitteesta?


    • Dancetranse

      Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa näitä on varmaan ollut joillakin jalassa.

    • epätietoinnen

      Mistä allergiselle saman laisia pöksyjä???

    • Juko1234

      Miksi pöksyni menee ns. makkaralle (eli rullautuvat vyötäröstä)? Muuten mielenkiintoiset pitää päällä.

      • maggaraaaa

        Makkara makkaran päällä rullaantuu, kenties?


    • suosittelut

      Suosittelen tanssihousuja.

    • Vee1

      Onko mitään vinkkejä antaa siihen, kun tanssihousut eivät meinaa ppysyä paikoillaan? Löytyisikö niiden päälle jotain "harnessia" tms, jottei pullahda ulos paikoiltaan?

    • kaalimato.com

      Hei,
      Voisiko esimerkiksi riittävän tiukat housut, esim. farkut auttaa asiassa. Farkkuihin sitten vielä vyö jotta pysyvät hyvin ylhäällä.

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • 16+7

      Mulla oli pettymys koko housut.Liukkaria laitan,vaikken ukon kanssa ikinä ole tarvinnut,eli kuivuus ei ongelma.Silti hiertää ja esim.istumaan ei voi mennä,jos ei käsin asettele parempaan asentoon.Puolen tunnin käytön jälkeen tunne on vain polttava,lähes kivulias emättimen suulla.Lateksille en ole allerginen ja kuukuppiakin käytän,joten ihmettelen,missä vika.
      Vois olla miellytävämpi joku joustavampi materiaali peniksessä,mutta sellaista housua ei taida olla saatavilla.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      80
      1574
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1287
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1280
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1186
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1064
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      862
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      785
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      384
      782
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      132
      752
    Aihe