Tietääkö kukaan saako eggs benedict -annosta jostain pääkaupunkiseudun ravintolasta/kahvilasta?
Ja nimenomaan olisi tarkoitus saada ammattilaisen tekemää, olen itse kyllä tehnyt.
Eggs Benedict
eg.b
5
221
Vastaukset
- ensin muna
munakokkeli kans itse tehden;
4 munaa, 4 dl maitoa, suola, pippria ja 1 rkl venhnäjauhojavatkaillaan sekaisin ja paistnmannulle, kokoajan haarukka-syhsteemillä pohjsta vedellen. Tarjotaan ruohosipulin kanssa. Nt silkkamarkkinoiden herkkujen kimppuun.- Tiskin tällä puolen
Varsin mielenkiintoinen resepti, itse laitan yhden ruokalusikallisen maitoa, en desilitraa/muna...
- kikkeliskokkelis
Tiskin tällä puolen kirjoitti:
Varsin mielenkiintoinen resepti, itse laitan yhden ruokalusikallisen maitoa, en desilitraa/muna...
niin ja eggs benedictiin ei käytetä kokkelia vaan uppomunia.siltikkin maitoa on aivan liikaa, kokkeliksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265