Tietääkö kukaan saako eggs benedict -annosta jostain pääkaupunkiseudun ravintolasta/kahvilasta?
Ja nimenomaan olisi tarkoitus saada ammattilaisen tekemää, olen itse kyllä tehnyt.
Eggs Benedict
eg.b
5
282
Vastaukset 5
- ensin muna
munakokkeli kans itse tehden;
4 munaa, 4 dl maitoa, suola, pippria ja 1 rkl venhnäjauhojavatkaillaan sekaisin ja paistnmannulle, kokoajan haarukka-syhsteemillä pohjsta vedellen. Tarjotaan ruohosipulin kanssa. Nt silkkamarkkinoiden herkkujen kimppuun.- Tiskin tällä puolen
Varsin mielenkiintoinen resepti, itse laitan yhden ruokalusikallisen maitoa, en desilitraa/muna...
- kikkeliskokkelis
Tiskin tällä puolen kirjoitti:
Varsin mielenkiintoinen resepti, itse laitan yhden ruokalusikallisen maitoa, en desilitraa/muna...
niin ja eggs benedictiin ei käytetä kokkelia vaan uppomunia.siltikkin maitoa on aivan liikaa, kokkeliksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901419
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde75989- 47851
- 95815
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67796Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o162744- 20689
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80640- 53628
- 51622