Juutalaisille Yeshua on Herra ja Jumala ja Immanuel, amen!

HalleluYeshua, amen!

Tämän maailman ihmisille riittää maailmalliset ja uskonnollisuus ilman Yeshuaa.

22

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todistus Yeshuasta

      on Jumala profetian Hengen hyvä hedelmä, amen.

      Riivajavallat halveksivat Isän Jumalan hyvää todistusta Pojasta Yeshuasta!

    • Nooan poika

      Isä Jumala ei ole todistanut Yeshuasta.

      Juutalaisille Yeshua ei ole herra eikä Jumala. Yhtä järjetöntä olisi väittää, että juutalaisille Zeus olisi herra ja Jumala.

      Juutalaisille Jumala on Hashem yksin ei Zeus eikä Yeshua.

      • Kaikki juutalaiset

        eivät ole vielä syntyneet Isästä Jumalasta ja Pojasta Yeshuasta, ja siksi totuus Yeshuasta ei ole kirkastunut eikä sydämeen valoa tuonut.

        Zeus on kreikkalaisten valhetarustoa.

        HaShem on kiertoilmaus kun ei tunneta Yeshuaa Herrana. Isä antoi Poikansa jo kaksi vuosituhatta sitten ja pian tulee valtakuntansa sapatinlepo myös maan päälle laskeutumaan, kenties noin 2023. Ilmestyskirjassa on esitetty noista 2016-2023 vuosista, ja riemuvuosi 1967 :stä on se noin 2016.

        Ihmisten järkeisopit ilman Yeshuaa ovat turhuutta Jumalan valtakunnan suhteen, kuten nähdään että ihmiset eivät tunne Jumalaa ja tekojaankaan ymmärrä vaikka ovat olleet nähtävillä nämä noin 6000 vuotta.


      • Kun lukee noita

        Nooan pojan vertauksia, niin tekee mieli kyllä kysyä ettei vain istu myös veneessä pelossa vaikka sateenkaari voidaan nähdä taivaalla. Omistaakohan Nooan poika useamman veneenkin, jotta olisi turvallisempaa elää elämäänsä?


      • yeshuansiunattulapsi
        Kaikki juutalaiset kirjoitti:

        eivät ole vielä syntyneet Isästä Jumalasta ja Pojasta Yeshuasta, ja siksi totuus Yeshuasta ei ole kirkastunut eikä sydämeen valoa tuonut.

        Zeus on kreikkalaisten valhetarustoa.

        HaShem on kiertoilmaus kun ei tunneta Yeshuaa Herrana. Isä antoi Poikansa jo kaksi vuosituhatta sitten ja pian tulee valtakuntansa sapatinlepo myös maan päälle laskeutumaan, kenties noin 2023. Ilmestyskirjassa on esitetty noista 2016-2023 vuosista, ja riemuvuosi 1967 :stä on se noin 2016.

        Ihmisten järkeisopit ilman Yeshuaa ovat turhuutta Jumalan valtakunnan suhteen, kuten nähdään että ihmiset eivät tunne Jumalaa ja tekojaankaan ymmärrä vaikka ovat olleet nähtävillä nämä noin 6000 vuotta.

        yeshua on herra ja jeesus on peto eli antikristus kaikki jotka ottaa jesu demonin isännäks on tuomittu koska ne jotka saa pedosta voiton soittaa mooseksen ja jumalan karitsan virttä lasisella merellä


      • JeshuaEiOleJeesus
        yeshuansiunattulapsi kirjoitti:

        yeshua on herra ja jeesus on peto eli antikristus kaikki jotka ottaa jesu demonin isännäks on tuomittu koska ne jotka saa pedosta voiton soittaa mooseksen ja jumalan karitsan virttä lasisella merellä

        No niin. Tämä on suoraa puhetta.

        Helluntaimessiaanisuus nimittää Raamatun Jeesuksen antikristukseksi ja julistaa omaa Jeshuaansa.

        Kyse ei siis ole samasta henkilöstä kuten olen aina sanonutkin ja joutunut syytetyksi vihapuheesta!

        Valheenlapsi kertoi nyt asian selkein sanoin.

        Tuus taas kattoo KOOTEEÄS!
        .


      • yeshuanlapsi123
        JeshuaEiOleJeesus kirjoitti:

        No niin. Tämä on suoraa puhetta.

        Helluntaimessiaanisuus nimittää Raamatun Jeesuksen antikristukseksi ja julistaa omaa Jeshuaansa.

        Kyse ei siis ole samasta henkilöstä kuten olen aina sanonutkin ja joutunut syytetyksi vihapuheesta!

        Valheenlapsi kertoi nyt asian selkein sanoin.

        Tuus taas kattoo KOOTEEÄS!
        .

        yeshua tarkoittaa suomeksi vapahtajaa sillä vain vapahtaja voi vapahtaa ja kristus tuli jo takas omiensa luo heti kun hän kävi isän tykönä . esikoisessa jumala loi taivaan ja mailman jumalan esikoinen on israel eli jumalan pojan nimi ja yeshua on isän pyhitetty nimi jonka hän anto pojalle käyttöön että kristus tekisi isän nimen tunnetuksi eli joss haluut puhutella jumalaa niin suosittelen puhtain sydämmin häntä kutsumaa herra yeshua tai herra vapahtaja


      • Anonyymi
        JeshuaEiOleJeesus kirjoitti:

        No niin. Tämä on suoraa puhetta.

        Helluntaimessiaanisuus nimittää Raamatun Jeesuksen antikristukseksi ja julistaa omaa Jeshuaansa.

        Kyse ei siis ole samasta henkilöstä kuten olen aina sanonutkin ja joutunut syytetyksi vihapuheesta!

        Valheenlapsi kertoi nyt asian selkein sanoin.

        Tuus taas kattoo KOOTEEÄS!
        .

        Joo nää helluntaimessiaaniset pirut kyllä tunnetaan jeshuoineen.


    • Almaseehu Aeesa ( Iesu) ibnu mar-yama.

      ( käännetty: ' Messias Jeesus Marian poika' . )

      Hauska toi Alma Seehu, al-mas, kuin alla maan.

      Al' maas' sä onnen lapsi oot.

      Yama taas vedoissa on yhtä kuin ensimmäinen kuollut mies. 'mar-yama' . herra kuollut mies....... vartioitsee kuoleman maata. mes- seehuilee alla maan.

      Siell' on lapsen lysti olla, tuonen kehdos kellahdella...all'maas' . kaitsea tuonelan karjaa.

      MarYah=_ elävän maan herra, ja MarYama on kuoleman maan herra. Yama ja Jumi. Kuin keli jumissa ja mummo lumessa.

      • Evolving

        Tässä siis kirjain H viittaisi elämään ja kirjaimet MA kuolemaan. Tai noiden herroihin. Muutoinhan sanavartalo on sama.

        Vai onko tässä perusmuoto (erisnimi tässä tapauksessa) elämän hallitsija ja muuntunut muoto eli omistusmuoto (genetiivi) kuoleman hallitsija?


    • HallelujaYeshua

      Ylistetään Israelin Herraa!

    • Anonyymi

      Kenenkään ihmisen ei kannata tuomita toista ei ihminen tiedä mitä tulevaisuudessa on eikä ihmiset tiedä mitkä herran Jumalan suunnitelmat on tehkää jokainen hyvää ja olkoo rehellinen ja välttäköön ihmisä jotka pilkkaa herraa Jumalamme jonka armo on enemmän kun meidän elämä ja hyvyys joka näkyy teoissa niinkuin rakkauden teot.onko ketään toista joka antaisi rakkaan lapsen kuolla toisten vuoksi onko ketää muuta jumalaa kun herra kaikki valtias,ei ole sillä on vain yksi Jumala hän on Herra Jumala kaikki valtias ikuinen herra jolla on valta kaikki hän päättää asiat kuinka ne menee ja kuinka ne alkaa ja kuinka ne loppuu miten missä milloin

    • Anonyymi

      Kreikan jumaltarusto on o.k ja profetaalinen. Profeetta Salih on sen esitellyt. Se viittaa profetaalisesti Intian moniin puolijumaliin jotka ovat Profeetta Isan ristiltä nostamia Kristuksen fragmentteja kuten Äly etc.

      Eihän kyse ole yhdestä ainoasta tosi Jumalasta, vaan fragmenteista ristillä kirottuna kuolleesta Kristuksesta, hänen älynsä, mielensä, egonsa, elämänsä tms. Se on osoitus Paavalin peräänkuuluttamasta ylösnousemuksen voimasta.

      Jehova Kaikkivaltias ja Kristus sekä Allah ja Krishna seikkailevat monissa pyhissä kirjoissa eri nimillä. Esim. Jehova oli Gilgamesh, Jeesus Enkidu, Allah Anu tuossa Gilgamesh eeppoksessa.

      Ovatko he Jumalan poikia vai itse ainoa yksi Jumala on epäselvää. Dionysios Areiopagita enkelihierarkiassa pitää heitä ilmeisesti enkeleitä. Tosi Jumala kätkee yhä kasvonsa.

      Häntä ei tunne kukaan muu kuin Poika.

      • Anonyymi

        Kummallinen tuo kristillinen käsitys, että jumala olisi jotenkin kätketty tai piilossa.

        Polyteistin ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen tuo kristillinen käsitys, että jumala olisi jotenkin kätketty tai piilossa.

        Polyteistin ongelmia.

        Ei ole kristillinen käsitys, vaan sinun luuloa.


    • Ainakin kameralta piilossa. Vai onko jollakin valokuvaa.

      • Anonyymi

        Harvoin törmää vastaavaan, mutta tätä voisi melkein jo sanoa jumalan pilkaksi. Kristityt onnistuu siinä harvoin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei taida kääntyä, mutta ihan sympaattisen oloinen kaveri muuten. Intoa piisaa.
        Saatte pitää ihan omana ”rabbina”.


      • Anonyymi

        Virolainen pappi eli israelilainen rabbi


    • Anonyymi

      ”Tämän maailman ihmisille riittää maailmalliset ja uskonnollisuus ilman Yeshuaa.”

      Kyllä, monille riittää ja juutalaiset kuuluu näihin. Talmud vilisee Yeshua-hahmoja, mutta ne ovat samannimisiä miehiä eri aikakausilta, eivät yksi ja sama.

      Kristinuskon myytin mukaista Jeesusta ei ole juutalaisesta näkökulmasta koskaan ollut olemassakaan.

      • Anonyymi

        Aika kovalla voimalla juutalaiset kävivät Jeesuksen kimppuun, jos häntä ei ollut olemassa. Vetivät roomalaisetkin mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe