Evojen jumala tiede petti pahemman kerran

boris bunilis

0

Nyt on nähty hyvä esimerkki siitä mikä on tieteellisten tutkimusten ja yliopistojen luotettavuus. Henkilö oli päässyt tohtoriksi valheellisella väitöskirjalla eikä vastaväittelijänä ollut professori edes tarkistanut lähteitä jotka henkilö oli antanut. Kuinkahan paljon on vastaavia muitakin tapauksia yliopistoissa, jotka eivät ole selvinneet. Tässä näemme hyvin mikä on tieteen luotettavuus. Miten esimerkiksi evoluutiota koskeviin tutkimuksiin voi luottaa? Evoluutio ja monet "tieteelliset tosiasiat" ovat maailman turhimpia asioita.

http://www.hs.fi/msn/kotimaa/MTV3 Bäckmanin väitöskirjan aineistoa ei ole nähnyt kukaan/a1305613380086

23

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuliko yllätyksenä

      Tiede on vertaisarviointia.
      Kelmien kerhossakin!

      • "Tiede pettää aina."

        Mitenkähän tiede on pettänyt, kun se ei ole hyväksynyt sveitsiläisen "diskokuninkaan" ja valokuvaajan, Gregor Spörrin todisteita jättiläisestä?

        "Der Grabräuber zeigte dem Schweizer auch noch ein Echtheitszertifikat und ein Röntgenbild. Beides aus den 60er-Jahren. „Der Grabräuber beschwor alles im Namen Allahs. Aber zu verkaufen war der Finger nicht. Er schien ihm und seiner Familie viel zu wichtig zu sein...“

        Joku tuntematon maalaistalon isäntä oli siis näyttänyt rahasta ryöstettyä "perhekalleutta" ja vannonut Allahin nimeen sen olevan aito ja näyttänyt jopa "aitoustodistuksen" ja röntgenkuvan...:) Ei helevett......

        Spörri oli sitten ottanut muutaman valokuvan tästä jättiläisen kädestä ja nyt sinun mielestäsi tiede on pettänyt, kun se ei hyväksy näitä "todisteita" ja muuta näkemystään tunnetusta historiasta?

        Olette te melkoisia epeleitä...


      • pyydä anteeks
        solon1 kirjoitti:

        "Tiede pettää aina."

        Mitenkähän tiede on pettänyt, kun se ei ole hyväksynyt sveitsiläisen "diskokuninkaan" ja valokuvaajan, Gregor Spörrin todisteita jättiläisestä?

        "Der Grabräuber zeigte dem Schweizer auch noch ein Echtheitszertifikat und ein Röntgenbild. Beides aus den 60er-Jahren. „Der Grabräuber beschwor alles im Namen Allahs. Aber zu verkaufen war der Finger nicht. Er schien ihm und seiner Familie viel zu wichtig zu sein...“

        Joku tuntematon maalaistalon isäntä oli siis näyttänyt rahasta ryöstettyä "perhekalleutta" ja vannonut Allahin nimeen sen olevan aito ja näyttänyt jopa "aitoustodistuksen" ja röntgenkuvan...:) Ei helevett......

        Spörri oli sitten ottanut muutaman valokuvan tästä jättiläisen kädestä ja nyt sinun mielestäsi tiede on pettänyt, kun se ei hyväksy näitä "todisteita" ja muuta näkemystään tunnetusta historiasta?

        Olette te melkoisia epeleitä...

        Älä minua syyttele.
        En osaa saksaa niin hyvin.


    • Koska kretut aniharvoja poikkeuksia lukuun ottamatta eivät tee tiedettä eivätkä edes sitä ymmärrä, on vääjäämätöntä että maailman miljoonien tieteentekijöiden piiristä paljastuneet muutamat huijarit ovat jonkinnäköisiä evokkeja.

      Tosin olen melko varma, että Bäckmania eivät biodiversiteetin kehitys tai synty kiinnosta pätkän vertaa.

      • kutes

        Minä ymmärrän tiedemiehistä jotain. Serkkuni oli geologian tohtori (rauha hänen sielulleen) ja hän ei ollut normaalioloissa mikään välkky.
        Ei hänen pertsoonansa aikaansaanut kummoistakaan kunniotusta tieteeseen.
        Kalakaverinakin hän oli muiden autettavana. Ja usein!


      • kutes kirjoitti:

        Minä ymmärrän tiedemiehistä jotain. Serkkuni oli geologian tohtori (rauha hänen sielulleen) ja hän ei ollut normaalioloissa mikään välkky.
        Ei hänen pertsoonansa aikaansaanut kummoistakaan kunniotusta tieteeseen.
        Kalakaverinakin hän oli muiden autettavana. Ja usein!

        Kas, Latekos se siinä? Heh :-)

        Tosin viimeksi (n. 5v sitten) ,kun kerroit sinulla olleen kalakaverina luonnontieteilijäserkkusi niin hän oli biologi.


      • illuminatus kirjoitti:

        Kas, Latekos se siinä? Heh :-)

        Tosin viimeksi (n. 5v sitten) ,kun kerroit sinulla olleen kalakaverina luonnontieteilijäserkkusi niin hän oli biologi.

        >

        Ei se ole niin helppo muistaa mitä viisi vuotta sitten on tullut valehdelleeksi.


      • kutes
        illuminatus kirjoitti:

        Kas, Latekos se siinä? Heh :-)

        Tosin viimeksi (n. 5v sitten) ,kun kerroit sinulla olleen kalakaverina luonnontieteilijäserkkusi niin hän oli biologi.

        Minun serkkuni on aina ollut geologi.
        Erehdyt siis henkilöstä.
        Mutta kun ihmisiä tuntee henkilökohtaisesti, heistä karisee glamouri verraten usein.
        Olin (raittiina ollessani)tavallisesti työpaikkani herroilla autokuskina heidän kemuissaan ja voi mitä sikailua näinkään. Niin sikoja ette tapaa rahvaankaan joukosta.


      • Vanellus kirjoitti:

        >

        Ei se ole niin helppo muistaa mitä viisi vuotta sitten on tullut valehdelleeksi.

        Ehkä hänellä on monta luonnontieteilijäserkkua, jotka kaikki sattuvat olemaan kehnoja kalamiehiä :)

        Tai sitten ei...


      • Sepä Se
        illuminatus kirjoitti:

        Kas, Latekos se siinä? Heh :-)

        Tosin viimeksi (n. 5v sitten) ,kun kerroit sinulla olleen kalakaverina luonnontieteilijäserkkusi niin hän oli biologi.

        Jotenkin pistää miettimään onko tuossa kysymyksessä vain trolli joka tahtoo antaa meille uskoville huonon maineen.


      • Sepä Se
        kutes kirjoitti:

        Minun serkkuni on aina ollut geologi.
        Erehdyt siis henkilöstä.
        Mutta kun ihmisiä tuntee henkilökohtaisesti, heistä karisee glamouri verraten usein.
        Olin (raittiina ollessani)tavallisesti työpaikkani herroilla autokuskina heidän kemuissaan ja voi mitä sikailua näinkään. Niin sikoja ette tapaa rahvaankaan joukosta.

        Ah no sitten. En huomannut tätä viestiäsi. Unohdettakoon viestini alla.


      • Sepä Se
        illuminatus kirjoitti:

        Kas, Latekos se siinä? Heh :-)

        Tosin viimeksi (n. 5v sitten) ,kun kerroit sinulla olleen kalakaverina luonnontieteilijäserkkusi niin hän oli biologi.

        Tyypillinen illu taas suoltaa omaa sontaansa. Ei nämä tapaukset sentään niin harvinaisia ole, että ne voisi olankohautuksella ohittaa.

        Toistaiseksi tämä mainitsemasi henkilö sekä tämä "kutes" henkilön esimerkki pu8huvat sen puolesta, joka on jo aiemminkin tiedetty, etteivät evokkiuden puolesta puhujat ole koskaan olleet kovinkaan järkeviä.


      • kutes kirjoitti:

        Minun serkkuni on aina ollut geologi.
        Erehdyt siis henkilöstä.
        Mutta kun ihmisiä tuntee henkilökohtaisesti, heistä karisee glamouri verraten usein.
        Olin (raittiina ollessani)tavallisesti työpaikkani herroilla autokuskina heidän kemuissaan ja voi mitä sikailua näinkään. Niin sikoja ette tapaa rahvaankaan joukosta.

        Kyllä minä tämän geologijutun muistan jostain viime keväältä. Kertoja ei kuitenkaan ollut kutes, vaan jonkun muun serkku oli se geologi sillä kertaa.

        Herrat sikailee lahjakkaasti, mutta eivät lähiöpubeissa. Olen myös varma, että harvat uskovaiset herrat sikailee viinan kanssa vähemmän kuin uskosta osattomat. Sikailua on toki muunkinlaista kuin viinan kaa, ja pelottavinta onkin se laatu jossa ei päihteitä käytetä vaan pelkkä hulluus tai luonnevika riittää käyttövoimaksi.


      • kutes kirjoitti:

        Minä ymmärrän tiedemiehistä jotain. Serkkuni oli geologian tohtori (rauha hänen sielulleen) ja hän ei ollut normaalioloissa mikään välkky.
        Ei hänen pertsoonansa aikaansaanut kummoistakaan kunniotusta tieteeseen.
        Kalakaverinakin hän oli muiden autettavana. Ja usein!

        >>...geologian tohtori...


      • kekek-kekek kirjoitti:

        >>...geologian tohtori...

        Tuo voitaneen antaa anteeksi. Kretuilla itsellään ei juuri ole akateemisia oppiarvoja, joten ne ovat varmasti heille vaikeita. Oletin siis että tarkoitettiin puhua geologista, joka oli väitellyt tohtoriksi.


      • Sepä Se kirjoitti:

        Tyypillinen illu taas suoltaa omaa sontaansa. Ei nämä tapaukset sentään niin harvinaisia ole, että ne voisi olankohautuksella ohittaa.

        Toistaiseksi tämä mainitsemasi henkilö sekä tämä "kutes" henkilön esimerkki pu8huvat sen puolesta, joka on jo aiemminkin tiedetty, etteivät evokkiuden puolesta puhujat ole koskaan olleet kovinkaan järkeviä.

        Kuules nyt ruma lapsi.

        Teidän multinikkien toisistaan erottaminen on kyllä toisinaan haasteellista, mutta niitä palstan todellisia sonnanpuhujia olette vain sinä ja ne pari muuta sinun tapaasi hidasälyistä ja mitään osaamatonta kreationistia.


      • kutes
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>...geologian tohtori...

        Kyllä hän itsestään tohtori nimitystä halusi käyttää.
        Virka hänellä oli Oulun läänin pääkaupungin yliopistossa.;?)

        Sitä en muista olenko hänestä täällä aiemmin maininnut.
        En ainakaan vuoteen, sillä pidin jokseenkin pitkän väliajan kunnes nyt olen jonkun aikaa täälläkin käynyt pikapikaa piipahtelemassa.


    • tieteenharrastaja

      Väitöskirja on opinnäyte, jolla osoitetaan kyky soveltaa tieteellistä metodia jonkin tehtävän ratkaisemiseen Se ei välttämättä ole on tieteellinen julkaisu, joka vertaisarvioidaan, vaikka sillä onkin tiedekunnan asettama tarkastaja. Ainakaan omani ei ollut eikä se ainoa, jossa olen ollut tarkastajana, tosin aikaa sitten.

      Epärehellisyys väitöskirjan teossa on silti tieteen piirissä suuresti paheksuttua, koska sen metodiin kuluu myös rehellisyys. Jos tuo paljastus varmistuu, vilungin tekijä tuskin kauan dosentin avolla rehentelee.

    • >>Miten esimerkiksi evoluutiota koskeviin tutkimuksiin voi luottaa? Evoluutio ja monet "tieteelliset tosiasiat" ovat maailman turhimpia asioita.

    • kommunismin tiede

      Ateistit ovat aina olleet kommunisteja joten luonnollisesti he tukevat toistensa tutkimuksia.

      • hlkfwhgilerwjgehg

        Mieluummin kommunisti kuin vainohullu natsi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4513
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2400
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      42
      1885
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1704
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1681
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1184
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      925
    9. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      921
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      136
      912
    Aihe