Vanhempani ovat idiootteja vailla minkäänlaista lahjakkuutta. Itse taas olen monilahjakkuus.
Äitini hylkäsi minut ollessani 16 vuotias ja isä hakatessaan muisti aina mainita samassa yhteydessä sen, etten ole hänen poikansa. Äidistäni toki olen varma, mutta nykyään myös isästäni. Olen nimittäin tarkkaillut isääni ja ottanut asioista selvää. Niin uskomatonta kuin se onkin, olen varma, että molemmat ovat biologisia vanhempiani. En olisi ainakaan isästäni uskonut.
Miksi minulla on lahjakkuuksia, joita kummallakaan vanhemmista tai heidän suvustaan ei ole?
Mistä aivoni tulevat?
2
159
Vastaukset
- Henna Virkkunen-fani
Olisiko risteytyksessä tapahtunut harvinainen mutaatio sinun hyväksesi? Tästä tulee mieleen esim. yksi edesmennyt huippulahjakas TkT Maukka (mm. teoreettinen ja matemaattinen fysiikka (säieteoria, braaniteoria, solmumatematiikka, tensorianalyysi, solukompleksit, lyhdeteoria, monistot)), jonka vanhemmat olivat maineeltaan yksinkertaisia, teoria-ajattelussaan virheitä tekeviä, mutta rakastavia maanviljelijöitä.
Täytyy väittää, että juuri äly ja luovuus monissa eri muodoissaan ei korreloi läheskään 100 %:sti vanhempien ja heidän lastensa kesken.
Vai miten vaikuttavat ympäristö ja kulttuuritekijät, oletko tarkastellut niitä? - loisvirtala
Ei siinä välttämättä mitään erityistä mutaatiota tarvita, vaikka niitäkin on varmaan syntynyt. Todennäköisesti kyse on vain sopivasta sekoituksesta sitä ja tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877