Vanhempani ovat idiootteja vailla minkäänlaista lahjakkuutta. Itse taas olen monilahjakkuus.
Äitini hylkäsi minut ollessani 16 vuotias ja isä hakatessaan muisti aina mainita samassa yhteydessä sen, etten ole hänen poikansa. Äidistäni toki olen varma, mutta nykyään myös isästäni. Olen nimittäin tarkkaillut isääni ja ottanut asioista selvää. Niin uskomatonta kuin se onkin, olen varma, että molemmat ovat biologisia vanhempiani. En olisi ainakaan isästäni uskonut.
Miksi minulla on lahjakkuuksia, joita kummallakaan vanhemmista tai heidän suvustaan ei ole?
Mistä aivoni tulevat?
2
170
Vastaukset
- Henna Virkkunen-fani
Olisiko risteytyksessä tapahtunut harvinainen mutaatio sinun hyväksesi? Tästä tulee mieleen esim. yksi edesmennyt huippulahjakas TkT Maukka (mm. teoreettinen ja matemaattinen fysiikka (säieteoria, braaniteoria, solmumatematiikka, tensorianalyysi, solukompleksit, lyhdeteoria, monistot)), jonka vanhemmat olivat maineeltaan yksinkertaisia, teoria-ajattelussaan virheitä tekeviä, mutta rakastavia maanviljelijöitä.
Täytyy väittää, että juuri äly ja luovuus monissa eri muodoissaan ei korreloi läheskään 100 %:sti vanhempien ja heidän lastensa kesken.
Vai miten vaikuttavat ympäristö ja kulttuuritekijät, oletko tarkastellut niitä? - loisvirtala
Ei siinä välttämättä mitään erityistä mutaatiota tarvita, vaikka niitäkin on varmaan syntynyt. Todennäköisesti kyse on vain sopivasta sekoituksesta sitä ja tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 481031
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699