naapuri valitti kun muka minä kaasutan pakokaasuja ympäristöön, väitti olevan laitonta blaa blaa....
mulla on diesel maasturi , ei city maasturi vaan ihan tämmöinen raskastekoinen 4wd nissan pathfinder
no kun on pakkasen puolella niin menen ulos tupakalle ja paan auton käyntiin lämpeneen ja meen sitten suihkuun , menee jotain 15-25min kun tuun ulos , on auto just sopivan lämmin kun mulla on tukka vielä märkä ettei pää jäädy.
no naapuri sano ettei saa autoa kayttää tyhjäkäynnilla niin kauon, niin mää sanoin ettei se oo millään tyhjäkäynnillä kun, tuossa pathfinderissa on semmoinen pakkosyottö nappi , joka nostaa kierrokset 1800 rpm, ihan ohjekirjassakin lukee että kun sitä painaa niin auto lämpenne nopeampaa ja pysyy lämpimänä kovillakin pakkasilla.
kumpi on oikeassa? minusta auto saa olla lämpenemässä pihalla pakkosyötöllä. kos siinä kerran on semmoinen ominaisuus, ja ahtaasti tulkiten se ei ole joutokäyntiä......
lämmityskäyttö pakkasella 30min
5
151
Vastaukset
- ei mitään eroa
Kun auto ei liiku ja moottori käy, se on tyhjäkäyntiä.
Kun sinä käyt, mutta päässäsi ei mitään liiku, se on tyhmäkäyntiä. - hullujussiry
Kannattais muuttaa maalle niin ei naapurit olisi inittämässä tyhjäkäynnistä.
- Lämppäriä kehiin
Miksi ett asenna lohko ja sisätilan lämppäriä tai Webastoa siihen Pathfinderiisi?
Niin ei tarvitse pörrätä sitä turhanpäiten "pakkosyötöllä" siinä pihassa, täh! Mikset käytä hiustenkuivaajaa?
- Sinäminä
Minä-minä kohtasi naapurikyttääjän! Naapuri on oikeassa. Joko ***tumaisuuttaan tai sitten ruusuntuoksuiset Polunlöytäjän pakokaasut kulkeutuvat hänen kämppäänsä tai 'pakkosyötöllä' olevan auton ääni häiritsee. Sapettaa minuakin kun naapuri lukee postilaatikolla lehden aamuviideltä. Sitä ennen on tehty valmetilla aurahommat ja kone käy koko sen ajan kun lehteä tavataan. Näin meillä maalla. Naapuruston laatikot kun ovat makuuhuoneemme ikkunan kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.805963Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3095335Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie474541Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3043634Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1253388Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02210Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362112- 1051700
- 1721401
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1001237