Ei löydy netistä yhtäkään kauppaa mikä myisi esim alus ja peitinlaseja mikroskooppeihin, löytyykö Suomesta?
mikroskooppitarvikkeet
4
286
Vastaukset
- Henna Virkkunen-fani
Löytyy:
http://www.prodi.fi/catalog/18/aluslasitpreparaatitpuhdistuslaukut- JWP
Mutta kun prodi ei myy kuin yritysasiakkaille. Oisko missään kaupoissa tai netissä mitään?
- Henna Virkkunen-fani
JWP kirjoitti:
Mutta kun prodi ei myy kuin yritysasiakkaille. Oisko missään kaupoissa tai netissä mitään?
"Mutta kun prodi ei myy kuin yritysasiakkaille."
Tuo olikin minulle uusi tieto, sori vaan. Itse ostin siitä firmasta netin kautta 3 vuotta sitten mikroskoopin ja pari lisätarviketta yksityishenkilönä. - bacgaberge
JWP kirjoitti:
Katso
http://www.prodi.fi/yhteydenotto
Tässä yhteydenottolomakkeessa kenttä "Yritys" ei ole pakollinen. Se siis tarkoittaa varmasti sitä, että Prodi myy tarvikkeita myös yksityishenkilöille. Sehän on maalaisjärjelläkin ajatellen selvää: voitto maksimoituu. Tarvittaessa ota yhteyttä:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746