Miten villi pahkasika käyttäytyy ihmistä kohtaan? Onko sen lähelle miten helppo päästä, esim. pikkuhiljaa ruokkimalla ja totuttamalla? Miten turvautua samalla suunnalla asustelevia pahkasikojakin metsästäviä kissapetoja vastaan? Miten ne suhtautuvat ihmiseen yleensä? Miten paljon pitää opiskella eläinten käyttäytymisestä ja omata käytännön kokemusta, jotta uskaltaa esim astella kuvaamaan parin metrin päästä villejä leijonia ilman suojavarustusta, kuten eräskin luontokuvaaja?
Savannilla
4
143
Vastaukset
- ystävän neuvo!
Voit lähteä kuvaamaan villejä, nälkäisiä leijonia vaikka metrin päästä ihan zulupohjalta ilman sen kummallisempia varusteita. Leijonat eivät sinua pelkää. Jos sivelet ihosi hyvällä ruokaöljyllä niin aurinko ei pääse sitä polttamaan. Hoitelet pahkasiat sitten paluumatkalla.
TV-dokumentissa näytettiin miten afrikkalaiset vain keihäillä aseistautuneet miehet kävivät leikkaamassa paistin leijonien kaatamasta antiloopista. Lopun antiloopista jättivät leijonille.
Leijonat murisi mutta pötkivät pakoon kun miehet oli n. kymmenen metrin päässä.- Zen-Biologi
Leijonat ovat aivan samanlaisia kuin kissanpennut: ota vain niskasta kiinni, niin ne päästävät irti.
- DocPhil
Aloittajan viestin päivämäärästä ja kellonajasta, voidaan päätellä diagnoosi: KUUhullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488