Tänään klo 12:sta maissa

tyttönen

Miten mää saisin sut puhumaan mulle, moikkaamaan tai jotain semmosta. Itse en millään uskalla alemmuuskompelksin ja ujouden takia. Pahoittelen. Olit yhtä komea tänään kuin muulloinkin. En ees tiiä sun nimeä. Katoitko sää mua mun takia vai katoksää kaikkia ohikulkijoita pitempäänki?

19

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile:

      Moikkaa vaikka hänelle ihan ohimennen.

      • ap.

        Sosiaalisetpaineet on liian kovat. Jos se ei oiskaan kiinnittänyt muhun ollenkaan huomiota niin oishan se kieltämättä vähän randomia että joku täysin outo tyyppi yhtäkkiä moikkaa.


    • odottava4

      tere,,missäpäin suomea???

      • ap.

        p-pohjanmaa


      • haahuilija08
        ap. kirjoitti:

        p-pohjanmaa

        Hui, alkopa poskia punottaan. Sen verran hyvin osu tuo paikka ;). En kato kaikkia ohikulkijoita samalla tavalla. Niissä täytyy olla jotain erityistä. Jotain semmosta etten oikein uskalla muuten lähestyä kuin hymyilemällä. Muuten vois mennä sanat sekasin, tai saattasin vaikka kompastua. Ja sitten saisit nauraa :(


      • ap.
        haahuilija08 kirjoitti:

        Hui, alkopa poskia punottaan. Sen verran hyvin osu tuo paikka ;). En kato kaikkia ohikulkijoita samalla tavalla. Niissä täytyy olla jotain erityistä. Jotain semmosta etten oikein uskalla muuten lähestyä kuin hymyilemällä. Muuten vois mennä sanat sekasin, tai saattasin vaikka kompastua. Ja sitten saisit nauraa :(

        Kyllä sää vaikutat meistä rohkeammalta jos multa kysytään:) en pistä pahaksi jos vaikka moikkaat vaan. Mutta saanko kysyä jotain lisä tuntomerkkejä susta?:)


      • haahuilija08
        ap. kirjoitti:

        Kyllä sää vaikutat meistä rohkeammalta jos multa kysytään:) en pistä pahaksi jos vaikka moikkaat vaan. Mutta saanko kysyä jotain lisä tuntomerkkejä susta?:)

        Nähtiinköhän me eilen kenties jossain opiskelupaikassa? Mulla tais olla sininen huppari.


      • ap.
        haahuilija08 kirjoitti:

        Nähtiinköhän me eilen kenties jossain opiskelupaikassa? Mulla tais olla sininen huppari.

        opiskelu paikassa kyllä. Eilen tais olla harmaa huppari, jos oli oikea tyyppi kyseessä. Mutta en oo ihan varma. En vihtiny kunnolla kahtoa ettei kävis kyyläämisestä. Lisää tuntomerkkejä?:) Onko sulla semmoset seka-vaaliat/vaalenaruskeat lyhyet hiukset? En oo ehtinyt perehtyä siihen sun hiusten väriin vielä paremmin.


      • haahuilija08
        ap. kirjoitti:

        opiskelu paikassa kyllä. Eilen tais olla harmaa huppari, jos oli oikea tyyppi kyseessä. Mutta en oo ihan varma. En vihtiny kunnolla kahtoa ettei kävis kyyläämisestä. Lisää tuntomerkkejä?:) Onko sulla semmoset seka-vaaliat/vaalenaruskeat lyhyet hiukset? En oo ehtinyt perehtyä siihen sun hiusten väriin vielä paremmin.

        On mulla monesti myös se harmaa huppari. Hiukset ei ole kovin vaaleat, muttei tummatkaan. Tänään en ollu ees koululla. Tuli vähän mutkia matkaan aamulla :/. Mutta siis paikkahan oli amk, jos nyt satut olemaan se syypää mun hymyyn ;)


      • ap.
        haahuilija08 kirjoitti:

        On mulla monesti myös se harmaa huppari. Hiukset ei ole kovin vaaleat, muttei tummatkaan. Tänään en ollu ees koululla. Tuli vähän mutkia matkaan aamulla :/. Mutta siis paikkahan oli amk, jos nyt satut olemaan se syypää mun hymyyn ;)

        Tänään sitä ei kyllä näkynytkää koulussa mutt käyn lukiossa:/


    • Tervehdi rohkeasti vaan;). Jos hän kerran on katsonut sinua pitkään niin se tarkoittaa että kiinnostus on molemminpuolista. Älä pidä itseäsi alempiarvoisena kuin muut koska se on itselleen valehtelemista

      • ap.

        Tuo alemmuuskompleksi on aikalailla syöpynyt omakuvaan eikä siitä pääse kovin helposti irti:/


      • ap. kirjoitti:

        Tuo alemmuuskompleksi on aikalailla syöpynyt omakuvaan eikä siitä pääse kovin helposti irti:/

        Tiedän. Mutta älä ole liian ankara itsellesi kaikki ihmiset ovat samanarvoisia


      • ap.
        juha260 kirjoitti:

        Tiedän. Mutta älä ole liian ankara itsellesi kaikki ihmiset ovat samanarvoisia

        Eiköhän tää tästä, kun varttuu ja kasvaa:)


      • ap. kirjoitti:

        Eiköhän tää tästä, kun varttuu ja kasvaa:)

        Hyvä asenne;)


      • ****
        juha260 kirjoitti:

        Hyvä asenne;)

        Sulla ei oo ainakaan merkistä päätellen alemmuuskompleksia. Mutta ylemmyyskompleksi onkin taas toinen juttu..


      • ap.
        **** kirjoitti:

        Sulla ei oo ainakaan merkistä päätellen alemmuuskompleksia. Mutta ylemmyyskompleksi onkin taas toinen juttu..

        Eikös se alemmuuskompkeksi ollu mulla eikä tuolla juhalla? Keep up.


    • Sillä mennään

      Kerran se kirpasee!

      • ap.

        Joillakin se kirpasee kerran mun ajatus prosessi menee vähän erilailla. Pystyn stressaamaan pienimmistäkin asioista viikkoja. Se kai on mun supervoima.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe