Tämän palstan järkevöittämiseksi jokainen toimii nyt näin: Aina, kun vähäkin vaikuttaa että H-X esiintyy eri nikeillä ja keskustelee itsensä kanssa, ilmianto ylläpitoon ja HETI!
Sama muista epäilyistä yksipuolisista keskusteluista!
Toivomus on, että Ylläpito tekee työnsä, tarkastaa ip:t ja bannaa tarvittaessa!
Väitän, että H-X juttelee täällä itsensä kanssa ja aiheuttaa pahennusta, ja sehän ei ole tarkoitus täällä?
Nyt kaikki ilmiantaa H-X:n !!!
10
64
Vastaukset
- Halukas ilmoittaja
Missä löytyy se ilmoitusnappula Samsung Galaxy Xcoverista?
- Mulla on 20 cm
Ottakaas pojat rauhallisesti. Ei tämä ole niin vakavaa.
Asukselle sanoisin että herra on hyvä ja hajjaantuu, kuten entinen Oulun toripolliisi tapasi sanoa.- Nykyinen toripolliisi
Tään palstan vois hajaannuttaa.
- jesus mikä dorka
Nykyinen toripolliisi kirjoitti:
Tään palstan vois hajaannuttaa.
Tällä kohdalla oli kysymys, että eikö olis helpompi painua vaikka itse vittuuun täältä, kuin lopettaa palsta?
Jos ei kestä lukea näitä juttuja, niin alt f4 sulkee selaimen. Ja nenäliinapaketeista jää osa aukomatta, ellei sitten löydä uutta palstaa missä mielensä pahoittaa.
- tutkija6
Niin vois. Täällä on pelkkää eipäs juupas änkyröintiä. Ja tuo yksi pelle eli h-x esittää faktana omia päiväuniaan sivuuttaen sokeana maailmalla tehdyt tutkimukset. Ja lisätään vielä, minulla ei ole pikkuinen kippura vaan ihan sopivan kokoinen sauva. On jopa yli virallisen keskimitan. Mutta faktat ovat faktoja eikä sille mitään voi.
- FIN keskikoko 16cm
Joten olet itse myös yksi todiste lisää 16 sentin keskikokoon.
- valitettavaa
FIN keskikoko 16cm kirjoitti:
Joten olet itse myös yksi todiste lisää 16 sentin keskikokoon.
Persemitattuja ei valitettavasti lasketa, mutta onhan noita muitakin:)
- Asus ihan ite
Puhut asiaa. Hintti on hintti ja älykkyys on kuin kanalla.
Väittää rasismiksi sitä, kun on selvä fakta, että homo ei voi kommentoida asioita heteroiden puolesta. Homohan on vähän väärillä urilla elämässään muutenkin ;) Asus ihan ite kirjoitti:
Puhut asiaa. Hintti on hintti ja älykkyys on kuin kanalla.
Väittää rasismiksi sitä, kun on selvä fakta, että homo ei voi kommentoida asioita heteroiden puolesta. Homohan on vähän väärillä urilla elämässään muutenkin ;)Älä dissaa itseäsi. On sulla enemmän älykkyyttä kuin kanalla... Meinaan juuri uunista tulleella.
Mihin Asus sun ns. heterous sut pätevöittää? Tiedätkö? Ei sitten mihinkään.
Homon haluamat urat voivat olla erilaiset, mutta samoilla korkeuksilla kyllä heteroiden kanssa.
Onko merisää viimannut ilkiästi kikkeliä. Ei kuulemma ole enää ihan täyttä yhtätoista?- rdhdfhgreyey
h-x kirjoitti:
Älä dissaa itseäsi. On sulla enemmän älykkyyttä kuin kanalla... Meinaan juuri uunista tulleella.
Mihin Asus sun ns. heterous sut pätevöittää? Tiedätkö? Ei sitten mihinkään.
Homon haluamat urat voivat olla erilaiset, mutta samoilla korkeuksilla kyllä heteroiden kanssa.
Onko merisää viimannut ilkiästi kikkeliä. Ei kuulemma ole enää ihan täyttä yhtätoista?Talviaikaan on asukselle kertynyt lisää fläsää, joten edes luuhun painamalla ei saa ihan sitä 11 senttiä sieltä esiin. Lisäksi palstan aiheuttaman stressin vuoksi on hän kuulemma alkanut polttaa ja tupakointihan ei ääreisverenkierrolle tee mitään hyvää. Siitäkin syystä on nyt muutama milli lähtenyt vanhoista, hyvien aikojen mittatuloksista pois.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan593913- 1633001
- 1562178
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171907- 1381780
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.461662Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2791522Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde101488Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2411406Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711366