Olen muuttumassa vamppyyriksi

mikä neuvoksi?

Joo näin on käymässä.

Aamuisin silmät punoittaa aina vaan enemmän enkä siedä auringonvaloa ollenkaan. Illalla on jo paljon parempi olo ja aika kuluu mukavasti arjen askareissa keskiolutta siemaillen.

Olen myös havainnut että minulla on kulmahampaat.

25

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • van Helsing

      Syö valkosipulia ja juo vihkivettä, ne auttavat. Voit tietysti myös alkaa käydä kirkossa siunattavana ja eiköhän se siitä.

    • yhyyyh!

      Maistuukos veriletut entistä paremmalle? Kannattaa käydä teurastamolla kyselemässä josko sais muutaman ämpärillisen verta pahimman verenhimon tyydyttämiseksi. Siitä sitten vaan vähinerin etsimään sopivia kaulavaltimoita, josta imeä verta. Kyl se siitä lähtee.

    • Sam W

      Tiedä se sitten, että olen sukua maineikkaalle Sam ja Dean Winchesterille, joten tänne turha tulla!!!!

    • olli

      vaihda keppana neloseen alkaa aamu paremmin.

    • Sukkubus

      Sam W, toivottavasti olet perinyt suvustasi myös ulkonäkögeenejä! Siinä tapauksessa voisi yksi yön olento tulla luoksesi pikavisiitille!

    • Sam W

      Succubus... Siehän et miun spermaa vie, JUMALAUTA!!

    • Sukkubus

      Ah, vastaan taistelemisesi tekee sinusta vain kiehtovamman, Winchester...

    • yön kuningatar

      Aaah, vihdoinkin tuoretta verta klaaniimme!
      Siemaile rauhassa, odota vain kunnes silmäsi eivät enää punota, vaan kellertävät ja ihosi on kalmankalpea...
      Pieniin haima/maksakipuihin ei kannata reagoida, mutta hampaita voit viilata terävämmiksi...
      Treffit Honkanummella?

      • ihana kisuli

        No jos *krhm* imukyky on kunnossa ja mitat menee toleranssiin niin harkitaan.

        Ei saa puraista haavoille.


    • castiel_the angel

      Succubus, työnnän krusifiksin sun ykköseesi

    • nettipieru

      Jos jollain naaraalla on tollanen ongelma, niin tervetuloa. Mä oon pennusta saakka nähny märkiä unia sellasesta mustaan tiukkaan lateksiin pukeutuneesta jättirintaisesta vampyyristä, joita silloinen sarjakuvalehti Shokki oli väärällään. Kaverit liimas aina jonkun Jallun sivut yhteen mut mulla muuttui Shokki katselukelvottomaksi alle aikayksikön. Juuh!

    • vilkun piilaus

      Mikäs se sellainen vamppyyri on

    • kielitaitoinenmies69

      Sama juttu minulla. Aamulla kun herään muijan vierestä niin naama on veressä ja jotain harson ja narun palasia hampaissa.

    • oh ah

      Yksi tuttu hammaslääkäri kertoi että nykyään huolestuttavan monella ihmisellä on kulmahampaat.

      • ei vale

        kulmahampaat on kaikilla jos ei kukaan oo sattunut katsoo itteeää peilistä!!


    • iIIuminatus

      Tarkista näytkö peilissä - aito vampyyri ei näy.

      Éi ole täyttä hevonpaskaa tämä juttu.

      • 11+15

        Roskaa. Bill Compton kertoi, miten se asia peilin kanssa oikeasti menee...

        Olenko allerginen A ? Silmiä kirvelee ja nenä vuotaa?


    • Minullakaan ei uni tule aina ihmisten aikaan ja pitkän yön jälkeen silmät punoittavat.

      Verenhimoani tyydytän mustalla makkaralla, jota saattaa saada hyvin varustetuista pikaruokakioskista yölläkin. Ihan tuoreesta verestä ei ole kyse, mutta paketti on lämmin, höyryää ja tuoksuu erehdyttävästi ruumiilta.

      Sinapilla ja ketsupilla on ikävä taipumus valua pitkin rinnuksia verenhimoa tyydytettäessä. Mustat vaatteet auttavat olemaan vähemmän silmiin pistävä aamuruuhkan aikaan julkisissa kulkuvälineissä.

      Valkosipuli on myrkkyä vamppyyrille, tai oikeastaan ei vamppyyrille itselleen vaan niille muille kanssamatkustajille aamuruuhkassa ja täpötäydessä bussissa.

      Siis kaikille vamppyyreille: Punoittavat silmät, sinapit rinnuksilla ja vanhan keskarin tuoksu ei ole mitään verrattuna siihen, että yhtälöön lisätään rehevä syödyn valkosipulin tuoksu.

      Suvaitsevalla yhteiskunnalllakin on omat rajansa.

      Hyvää yötä kaikille yökkösille.

    • Sam W

      "Aamulla kun herään muijan vierestä niin naama on veressä ja jotain harson ja narun palasia hampaissa. "

    • Sen siitä saa!

      Krapula.

    • kaikki on vampyyrejä

      kaikilla ihmisillä on myös kulmahampaat! :D

    • Stigs

      Joo ja me kaikki erehdymme joskus. :DDDDDDDDD

    • rgheqrth

      Syökää kebabia.

    • gkrbspc

      Oi että ku oli hauska lukea tätä palstaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      67
      4961
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3536
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      104
      3132
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2831
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      173
      2665
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      114
      1875
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1768
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1600
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1324
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      142
      1217
    Aihe