Tämä asia on aikaisemminkin käsitelty palstallamme, mutta uskon että tämä Lääketieteellinen toteamus Lääkärin valvonnassa suoritetun LSD hoidon merkityksestä alkoholismin parantamiseen kiinnostaa valveutuneita lukijoita.
http://pekkalampelto.puheenvuoro.uusisuomi.fi/100369-lsd-auttaa-alkoholismiin-tutkitusti
Lääketiede on ottamassa LSD:n mahdollisuudet käyttöönsä.
7
209
Vastaukset
- have a nice trip
varmasti auttaa: saa elinikäisen tripin, niin mitä sitä enää alkoholia juomaan.
- LL.edu
Tuo väite ei korreloi lääketieteellisen faktan kanssa, voit pysyä psykologisesti erittäin ahtaassa lokerossasi ja kasvaa aikuiseksi.
Tämänlainen ahdasmielinen käyttäytymismalli johtuu etyylialkoholin kiistattomista psyykkisistä haitoista, somaattiset oireet NMDA-järjestelmän häiriöt ajavat narsistiseen maailmankuvaan, jossa omakuvan muuttuminen ajaa ihmisen kierteeseen.
Näin vastapainona kuvailen sitä yleistä mielipidettä mitä laittomiin päihteisiin tulee, sovellettuna täysin alkoholiin.
Todellista farmasian ja lääketieteen neurologista sekä psykiatrista saavutusta ei kyseenalaisteta ''laillinen päihde''-vammaisargumenteilla, Jospa unohtaisit egosi hetkeksi, näkisit omat heikkoutesi ja vahvuutesi ja oppisit LSD:n tuoman kognitiivisen hahmotuskyvyn ansiosta olemaan parempi ihminen?
Taidat tyytyä neurotoksiseen, karsinogeeniseen ja realiteetit unhoittavaan alkoholiin. Kannattaa opetella mikä merkitys farmasialla on lääketieteellisen tutkimustyön rahoittajana, seuraavaksi liiketaloutta ja tulet kapitalistiseen lopputulokseen. Onko toimiva yhdiste tarpeeksi tuottava kertaluonteisuuden takia?
- Hohda hullu timantti
Eikös se olisi vähemmän vaarallista aloittaa alkoholismin hoidossa vaikka ganjan kanssa?
Ei jäisi tripeille sitten niinkuin lopullisesti. - eageathytae
Niinsanotuista laittomista päihteistä on valehdeltu niin paljon etten usko enää kuin omiin kokemuksiin. No en ole kokeillut lsd; tä mutta saattaisin kokeilla.
Amfetamiineja tai opiaatteja en kokeilisi mutta psiloja vois tosiaan harkita.- Robert McKeancy
Kannattaa tutkia aihetta ainakin näiden kahden esille tuodun dokumentin perusteella, ja silloin te olette asiantuntijoiden kautta saavuttaneet oikean käsityksen LSD:stä.
http://www.youtube.com/watch?v=OpSLjdPiSH8
Ja tuotakoon esiin tämä vanha paikkansapitävä lausunto LSD:n psykedeelisestä mahtivoimasta että LSD trippi on uskomaton tajunnan laajentaja, joka antaa henkilöstä riippuen joko taivaallisen kokemuksen, tai mahdollisesti kauhujen helvetin.
Huom. Ei todellakaan voine suositella syvä psykologista tajunnan avautumista poliiseille lainkaan. - hui hai
suosittelen aloittamaan psilosybiiniä sisältävillä sienillä,niitä löydät parhaiten suomessa golf kentiltä
- mukavalle matkalle
Joko tätä "lääkettä" saa suomesta lääkäreiltä? Entä toi lääkekannabis, onko kokemuksia ja mihin sairauteen määrätään?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381