Minulla on kuvallinen profiili ja kävijöitä 16 eli todella hiljaista on!
Suosikkilistauksia 1
Vastauksia naisilta 2
Itse en ole yhtäkään viestiä laittanut kenellekään, eli noin pienestä kävijämäärästä 1 suosikkilistaus ja viestiä kahdelta kiinnostuneelta naiselta on todella hyvin.
Kävijämäärä profiilissasi
17
384
Vastaukset
- mies39_v
Jotain 128 taisi olla viimeksi kun katsoin, riippuu toki kuinka kauan se rofiili on ollut toiminnassa, minulla nyt pari viikkoa (kuukauden plus paketti). Suosikkina 3, blokattuna 3.
- Kahdeksalle olen viestittänyt, näistä taisin on vastannut 5
- Minulle on aloitteen tehnyt 7 naista
Osan noiden kanssa viestittely on kuollut melkein heti alussa, ei vain juttua irtoa? Kahden naisen kanssa viestittelen tällä hetkellä aktiivisesti.- mies39_v
Ja toki kuvallinen profiili, 4 kuvaa.
- vinkki viis
Hei äijät!
Pari vinkkä kuviin, ei 10 v vanhoja kuvia,
ei kavereita kuvassa,
ei lemmikeitä, autoja yms."äijä tavaraa"
ei ns. brändättyjä kuvia.
Kuva missä olet itte omana itsenäsi, hymyile, se tehoaa!
oon itse saanu paljon kontakteja täällä http://goo.gl/aKHzx
Sinne voi liityä ilmaiseksi. S24 treffien uudistuksen jälkeen 28 vierailua, ei yhtään viestejä.
- kiltti mies.
60 kävijää kun viimeks katsoin. Ei yhtään vastausta. Melko tuore kuva on näkyvillä.
Vierailut 220
Rekisteröitynyt: 12.6.2013
Kirjautumisia: 20
Viimeksi kirjautunut: 15.6.2013 klo 17.52
Lähetettyjä viestejä: 24 viestiä 7 käyttäjälle
Vastaanotettuja viestejä: 31 viestiä 10 käyttäjältä
Blokattuna: 1 käyttäjän blokkaamana
Mulla toki on vissiin niin onnistunut kuva, että pitäisi laittaa joku vähemmän onnistunut ja ehkä luonnollisempi, kuin se posetus joka mulla siellä on... Jos ei tulisi pettymyksiä, kun tapaamaan erehtyy :P- Minttu _
Eli noi on nyt 3 vuorokauden aikana tulleita. Ei kovin paljoa ja miten niin se kuva on onnistunut ... etkö sä ole nykyisin siinä kunnossa vai mitä tarkoitat?
Kyllähän se kuva on aika tärkeä osa tätä touhua ja tietty jos et ole enää samassa tikissä tai muuten et kykene olemaan se mikä siinä kuvassa niin sellainen kuva sitten kehiin josta mennään vain edustavampaan suuntaan.
Oletko muuten kenenkään suosikkina?
Ei toi viestien vaihto nyt kuitenkaan ole tainnut kovin kiivasta olla kuitenkaan. - h..
Minttu _ kirjoitti:
Eli noi on nyt 3 vuorokauden aikana tulleita. Ei kovin paljoa ja miten niin se kuva on onnistunut ... etkö sä ole nykyisin siinä kunnossa vai mitä tarkoitat?
Kyllähän se kuva on aika tärkeä osa tätä touhua ja tietty jos et ole enää samassa tikissä tai muuten et kykene olemaan se mikä siinä kuvassa niin sellainen kuva sitten kehiin josta mennään vain edustavampaan suuntaan.
Oletko muuten kenenkään suosikkina?
Ei toi viestien vaihto nyt kuitenkaan ole tainnut kovin kiivasta olla kuitenkaan.No jos kroppaa miettii, niin kovemmassa kunnossa.
6 taitaa olla suosijoita nyt. Mä olen laiska viestimään ja annan keskustelun avausten tulla mun suuntaan. Yhtään avausta en ole itse tehnyt, joten kai tuo ihan ok on.
- Mies 35v s24
Rekisteröitynyt 12.6.13
Vierailijat: 9
Kuvia on, tuoreita 3 kpl - nainenvm.66
Tuota noin...kannattaisiko kuitenkin vähän niitä viestejä lähetellä jos on "haku päällä" ....tai vierailla profiileissa?
Itse en juurikaan ehtinyt miesten profiileissa vierailla kun yritin vastailla saapuneisiin viesteihin...toki niiden lähettäjien profiilit kävin kurkkaamassa.
Miehet valittelee että kukaan ei käy profiilia katsomassa...ja toisaalta valittavat että viesteihin ei vastata...minäkin tyhmänä yritin alkuun kohteliaasti vastata kaikkiin saapuneisiin viesteihin, mutta se oli ihan mahdotonta...ainakun oli kirjautuneena, viestejä saattoi tulla useampia...eipä siinä jää paljon aikaa etsiskellä mahdollisia kiinnostavia profiileja!- Aika vaikeaa
Olisi kiinnostavaa tietää, minkälainen profiilisi on kun tulee noin paljon viestejä. Olen sinua paljon nuorempi ja nainen ja silti ei tule oikeastaan ollenkaan viestejä. Useimpiin miehille lähettämiin viesteihini ei vastata. Profiilini on asiallinen ja siinä on tekstiä, kuvaa ei kuitenkaan.
- treffeillä
Aika vaikeaa kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tietää, minkälainen profiilisi on kun tulee noin paljon viestejä. Olen sinua paljon nuorempi ja nainen ja silti ei tule oikeastaan ollenkaan viestejä. Useimpiin miehille lähettämiin viesteihini ei vastata. Profiilini on asiallinen ja siinä on tekstiä, kuvaa ei kuitenkaan.
Sama minulla, aika vähän tulee viestejä. Ihan hyvin ehtii vastailla, paitsi näiden "Moi. olis kiva tutustua." ja "lähetäks kuvan :) " -tyyppien kohdalla en vaivaudu.
Mutta en olekaan "iloinen ja urheilullinen" enkä etsi "iloista ja urheilullista" miestä.
Vastauksen saan kyllä viestiini melkein aina. - nainenvm.66
Aika vaikeaa kirjoitti:
Ei mulla mitään ihmeellistä profiilia ollut... kuvana luonto-kuva, jossa näkyy vain varjo.
Kirjoitin aika pitkän ja "kattavan" esittelytekstin, jossa kerron taustoja ja toiveita ja etsin miestä ikähaarukassa 43-50...viestejä tuli myös jonkinverran vanhemmilta miehiltä... - nainenvm.66
nainenvm.66 kirjoitti:
Ei mulla mitään ihmeellistä profiilia ollut... kuvana luonto-kuva, jossa näkyy vain varjo.
Kirjoitin aika pitkän ja "kattavan" esittelytekstin, jossa kerron taustoja ja toiveita ja etsin miestä ikähaarukassa 43-50...viestejä tuli myös jonkinverran vanhemmilta miehiltä...Tuli vielä mieleen että vastailin viesteihin melko pitkästi...olen "puhelias" ja se näkyy myös viestitellessä... pidin erityisesti miehistä jotka kirjoittivat paljon.
Mutta vastasin myös muutamalle...moi, mitäs kuuluu...tyypille ja kirjoiteltiin pitkään lyhyitä keskustelevia viestejä ja kuinka ollakaan sellaisesta miehestä paljastuikin treffeillä aivan loisto-tyyppi!
Eli aika paljon tuurista kiinni...kuka sieltä "koukkuun" tarttuu!
- ...........
vierailut profiilissa 335
Kirjautumisia: 142
Viimeksi kirjautunut: 16.6.2013 klo 20.27
Lähetettyjä viestejä: 301 viestiä 15 käyttäjälle
Vastaanotettuja viestejä: 360 viestiä 22 käyttäjältä
Blokattuna: 0 käyttäjän blokkaamana
olen kuvaton, sukupuoli nainen. Olen tainnut enempi lähettää aloitusviestejä miehille, kuin minulle on tullut. Pelkästään seksiä vonkaaville en edes vastaa. Profiili tehty lokakuussa -12, mutta oli piilotettuna sitten joulu-hemikuun ajan. - 47v nainen
Rekisteröitynyt: 31.3.2013
Kirjautumisia: 409
Viimeksi kirjautunut: 20.6.2013 klo 9.24
Lähetettyjä viestejä: 801 viestiä 57 käyttäjälle
Vastaanotettuja viestejä: 904 viestiä 66 käyttäjältä
Blokattuna: 4 käyttäjän blokkaamana
Suosikkilistattuna 19 kertaa
Vierailijoiden määrä 1406 - valmiiseenpöytään
Kaikki jotka istuu per_se homeessa ja odottaa muilta aloituksia, saa
kököttää maailman tappiin asti ja turha narista, kun ei tahdu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433743- 362474
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?342021- 221757
- 171689
- 231598
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001592- 241457
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991446- 221409