Eikö niin,että pelkällä tomaattikeitolla ei elä.Mikäli syö joka päivä päivälliseksi pelkkää tomaattikeittoa.
Eikö niin että pelkällä tomaattikeitolla ei elä pitkään
4
116
Vastaukset
- Ituhippitytteli
Kyllä elää. Myös pelkällä puurolla elää. Mulla on ollut lautasellinen puuroa jo vuosia sekä mun aamiainen että päivällinen. Kaikki riippuu muista aterioista, kait jotain muutakin sentään syöt?
- Sen lisäksi syön
Sen lisäksi syön banaaneja.
- monipuolisuus
Laita tomaattikeittoon fetaa ja syö kaveriksi leipä, niin ateriasi on lautasmallin muotoinen (lautasmalli: proteiinipitoista ruokaa eli juusto, kasveja eli tomaattikeitto, hiilihydraatteja eli leipä ja rasvat leivän päälle) Ruokajuomaksi rasvatonta maitoa
Mutta yksipuoliseksi käy jos joka päivä syöt samaa ruokaa. Jotta saisit tarvittavia ravintoaineita, pitää ruoan olla monipuolista. Käy surffailemassa marttojen sivuilla, sieltä löytyy tietoa terveellisestä ravinnosta.
http://www.martat.fi/ruoka/ravitsemus/ravitsemuksen-abc/lautasmalli/ - hioh
jos laihdutat tai muuta toki tomaattikeiton seuraksi sopii laittaa jauhelihaa taikka katkarapuja ym.oman maun mukaan.Tomaatti on lähinnä keiton pohjana.Söin raskausaikana todella paljon tomaattikeittoa,neuvolatätin mukaan:erittäin hyvä herkku ja terveellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294