oikea ikuinen yksinolo

yksinyskinyksin

Nyt käsi sytämelle!

Oikeasti kysyn, onko meissä miehissä oikeasti sellaisia jotka eivät ole vaikka 30v aikana saaneet minkaanlaista huomiota naiselta.

Se ei tarkoita suoraan sitä että olis tarvinu olla yhdynnässä, niinkuin tuolla toisessa keskustelussa, vaan tarkoittaa sitä onko vastakkainen sukupuoli ottanut parisuhdetta keskustelunaiheeksi.

Itse ainakin nopeasti muistan yhdenkäden sormien verran ihmisiä jotka ovat enempi tai vähempi patistelleet tai sanoneet asiasta.

Siellä on ollut parisuhde kosintoja ja puheita ja mietiskelyä aiheesta. Ja on toki ollut tarjoiksia myös "toiuhuun"

22

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+19

Noh, ite olen 28v, enkä ole ikinä edes pitänyt ketään tyttöä/naista kädestä (romanttisessa mielessä siis) että niih. Pakko kyl myöntää, että on meikäläistäkin silti naiset vuosien mittaan pyydelleet muutamaan kertaan "alkaan oleen", kaffelle tai ihan suoraan petipuuhiin (yleensä umpikännissä). Nää naiset ei vaan ole itseäni pätkän vertaa kiinnostaneet, tosin jälkeenpäin vähän harmittaa etten silti lähtenyt panemaan, olis ainakin se hoidettuna pois alta.

• M30+

Olen reilu 30-vuotias mies enkä ole koskaan saanut naisilta minkäänlaista huomiota. En siis todellakaan yhtään mitään, en edes yhtä hymyä saati sitten että joku olisi ihan juttelemaan tullut. Omiin aloitteisiini on vastattu lähinnä nenää nyrpistelemällä ja haistattelemalla. No okei, muutaman kerran olen sentä treffeille asti päässyt mutta hyvin nopeasti olen loppujenlopuksi aina pakit saanut.

Ei liene varmaan vaikea arvata miltä tuntuu todeta tässä iässä se tosiasia ettei ole koskaan saanut vastakkaiselta sukupuolelta minkäänlaista huomiota ja sen myötä tuhoutuneen itsetunnon vuoksi olenkin jo pari vuotta sitten käytännössä luovuttanut koko homman. Se on ainakin ihan varmaa että kun en enää itse edes yritä hieroa tuttavuutta kenenkään kanssa niin saan elää ihan rauhassa yksin elämäni loppuun asti..

• narukäsinörtti

Olen vasta 27-vuotias, mutta naiset eivät ole osoittaneet minuun minkäänlaista kiinnostusta. Nettitreffien kautta pääsin pari vuotta sitten tapaamaan erästä ulkomaalaista naista, mutta tapaamisissa ei ollut yhtään mitään romantiikkaa tai siihen liittyviä puheenaiheita mukana. Poikuus on visusti tallella, mitään ehdotuksia ei ole naisilta koskaan tullut. Ujoudella, kaverittomuudella, raittiudella ja hiljaisuudella on "varmaankin" jotakin tekemistä asian kanssa, mutta mitenpä sitä nyt luonnettaan pystyisi kovin paljon muuttamaan.

• ikuinen atm

Kyllä on. Olen jo reilusti yli 30 ja naiset ei tosiaan tykkää minusta. En tunne ketään muuta joka olis näin luuseri. Sukulaiset, veljet, sisko, vanhempani ovat kaikki seurustelleet useamman kerran ja niillä on perhettä ja vaikka mitä. Tuskin koskaan saan naista. Naiset ei juttele mulle eikä mulla ole nais kavereita. mielestäni olen ihan normi näköinen, minua jopa 35-40kg painavampi veljeni seurustelee ja sillä on ollut varmaan 12 naista. Nykyinen on 70 kg nainen sillä.

• tuli vaan mieleen

Tuo viimeinen lause.. Oliko myönteinen vai kielteinen? 150cm/70kg nainen on tukeva. 175/70kg on normaali, hoikahko.

• ------------
        tuli vaan mieleen kirjoitti:

Tuo viimeinen lause.. Oliko myönteinen vai kielteinen? 150cm/70kg nainen on tukeva. 175/70kg on normaali, hoikahko.

"175/70kg on normaali, hoikahko."

Näin 172-senttisenä ja 70-kiloisena miehenä... nope. Olen semisti läski, ei siitä mihinkään pääse. Viisi kiloa vaikuttaa ulkonäköön näissä pituuksissa merkittävästi. Joku 175/63 olisi ehkä hoikahko nainen.

• 15+1

Onko teillä nuoret miehet nettideitissä profiili?

Voisitte parantaa mahdollisuuksianne pitämällä itsestänne huolen kuntoilemalla. En usko, että kukaan itsestään huolehtiva mies joka saa tehtyä naisten suuntaan aloitteen jää yksin. Naiset kun usein haluavat miehen tekevän aloitteen.

Ja pitääkö sitä lähestyä sitten niitä diivamaisimpia töykeitä naisia? Kukaan kunnollinen nainen ei haistattele, jos mies tekee aloitteen ellei mies käy käsiksi.
      Kunnollinen nainen juttelee takaisin ja kertoo ellei ole kiinnostunut tavalla josta miehen ei tarvitse nolostua. Miehen aloite on kunnioitettava teko ja osoittaa että kyseessä on hyvin kasvatettu mies...

• 36v metsienmies

Usko pois. Olen vartaloltani sporttinen 172/70, fiksu, menestyvä yrittäjä. On kokeiltu nettideitit ja baarit. Eikä ikinä mitään, ei edes ensisuudelmaa. Kavereiden vaimot usein ihmettelee, enkä itse ymmärrä miksi ei natsaa.

• ikuinen atm

Ei naisetkaan kaikki mitään hyvässä kunnossa ole ja siltin ne etsii niitä unelmien poikamiehen tasoisia miehiä. Jopa ne 110 kg painavat tantat. Pääsen fillarilla tunnissa 30 km päähän. Tuskin moni nainen yltää samaan

• M30+

Olen kokeillut nettideittiäkin mutta kun ketään ei kiinnosta tosielämän puolellakaan niin miksi netistäkään löytyisi yhtäkään minusta kiinnostunutta?

Minäkin koen olevani kaikkea muuta kuin se keskikaljaa sohvan nurkassa kittaava stereotyyppinen suomimies. Koen olevani juuri sellainen jota naiset juhlapuheissaan vakuuttavat pitävänsä ihannemiehenään - eli koulutettu, työssäkäyvä, liikunnallinen, luonteeltaan kiltti ja mukava mies. Omaan melko laajan kaveripiirin ja muutama oikea ystävyyssuhdekin on päässyt matkan varrella syntymään mutta kuten sanottua niin romanttisessa mielessä minusta ei ole kukaan koskaan ollut kiinnostunut.

• asdfghjkqwerrttt

Kyllä sinunkin pitäisi jo tietää, että nettideitit ovat täysin turhia jos olet mies. Nimittäin naisilla on valintavalta nettideiteissä. Siellä on yleensä satoja ellei tuhansia miehiä yhtä naista kohden. Jokainen naisen ilmoitus saa satoja vastauksia miehiltä ja naisen ei tarvitse kuin valkata paras niistä. Mies taas ei yleensä saa yhtään tai ehkä vaan pari (jos on todella hyvä profiili) vastauksia naisilta. Joten nettideittailu miehellä on lottoarvontaan verrattavissa oleva asia. Siis ei kannata. Tämä on ihan todistettu juttukin.

• kiltti mies.
        asdfghjkqwerrttt kirjoitti:

Kyllä sinunkin pitäisi jo tietää, että nettideitit ovat täysin turhia jos olet mies. Nimittäin naisilla on valintavalta nettideiteissä. Siellä on yleensä satoja ellei tuhansia miehiä yhtä naista kohden. Jokainen naisen ilmoitus saa satoja vastauksia miehiltä ja naisen ei tarvitse kuin valkata paras niistä. Mies taas ei yleensä saa yhtään tai ehkä vaan pari (jos on todella hyvä profiili) vastauksia naisilta. Joten nettideittailu miehellä on lottoarvontaan verrattavissa oleva asia. Siis ei kannata. Tämä on ihan todistettu juttukin.

joo, mä en ole ainakaan saanut yhtään vastausta ikinä. Vaikka kuntoilen enkä juo kaljaa useinkaan.

• asfasfasfasgsa
        M30+ kirjoitti:

Olen kokeillut nettideittiäkin mutta kun ketään ei kiinnosta tosielämän puolellakaan niin miksi netistäkään löytyisi yhtäkään minusta kiinnostunutta?

Minäkin koen olevani kaikkea muuta kuin se keskikaljaa sohvan nurkassa kittaava stereotyyppinen suomimies. Koen olevani juuri sellainen jota naiset juhlapuheissaan vakuuttavat pitävänsä ihannemiehenään - eli koulutettu, työssäkäyvä, liikunnallinen, luonteeltaan kiltti ja mukava mies. Omaan melko laajan kaveripiirin ja muutama oikea ystävyyssuhdekin on päässyt matkan varrella syntymään mutta kuten sanottua niin romanttisessa mielessä minusta ei ole kukaan koskaan ollut kiinnostunut.

Tuttu tarina...
        http://poikamiesparisuhteeseen.wordpress.com/

• muuta stadiin

Ei ole mitään merkitystä kuntoilulla tms. Se mikä ratkaisee, on asuinpaikka. Jos olet mies ei todellakaan kannata jäädä pikkupaikkakunnalle asumaan sillä niissä on moninkertainen miesenemmistö.

• M30+
        asfasfasfasgsa kirjoitti:

Tuttu tarina...
        http://poikamiesparisuhteeseen.wordpress.com/

Heh, blogisi on kuin omasta kynästäni - tietysti sillä erotuksella ettei minulla ole edes sitä eksää. Minulla on täysin samanlaiset kokemukset mm. juuri nettideittailusta ja oikeastaan ne kymmenet ellei sadat pakit yleensä juurikin kuvien vaihtamisen jälkeen murensivat itsetuntoni lopullisesti. Poistin profiilini ja oikeastaan ihan markkinatalouden ehtojen mukaan totesin että kun on tuote jolle ei ole markkinoilla minkäänlaista kysyntää niin myöskään sen markkinointiin tai tyrkyttämiseen ei kannata aikaa tuhlata ja poistuin parisuhdemarkkinoilta takavasemmalle.

Kyllähän tämä pohjaton yksinäisyys syö monesti miestä ja kovaa mutta eipä tässä taida oikein vaihtoehtojakaan olla. Vietän kuitenkin edelleen suht aktiivista elämää, käyn tapahtumissa, keikoilla yms mutta en vaan enää noteeraa siellä olevia naisia millään tavalla, eipä toisaalta tarvitse enää katsella sitä nenän nyrpistelyä ja kuunnella härskejä juttuja omasta itsestään täysin vierailta ihmisiltä.

Luulen muuten että kaltaiseni miehet ovat niitä todellisia parisuhdemarkkinoilla väliinputoajia, kun ei ole ulkonäköä, ei rahaa, ei pelimiestaitoja eikä ole tiettyjen naisten hoivaviettiin vetoava työtön alkoholisti niin saat tehdä naisen saamiseksi sellaisia taikatemppuja että niistä olisi David Copperfieldkin kateellinen.

• Joitain keskustelun avauksia tullut, jotka eivät ole johtaneet mihinkään. Netissä treffipyyntö naiselta, jolle tein itse ensin aloitteen.

Parisuhde on ollut aiheena vain ihmettelyissä parisuhdekokemuksen puuttumisessa.

• amatööri psykologi

Miten sulla muuten menee? Ootko pysynyt järjissäs puutteesta huolimatta?

• ---------------

Ei naisille mikään riitä. Mun mielestä naiset on kaikki on enemmän tai vähemmän kauniita kunhan vaan katsoo vähän mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon, harrastaa edes vähän jotain liikuntaa eikä ryyppää tolkuttomasti.

Naisten vaatimukset miehelle taas on vähintäänkin virheetön sixpack ja mallimainen naama niin yritä siinä sitten rumana tai keskinkertaisena saada huomiota.
      Nojoo, näkeehän sitä vaikka minkälaisia miehenalkuja kaunis nuori nainen kainolossa mutta miten, siitä en tiedä mitään... Kaipa nämä ovat sitten jotain huippuälykkäitä tai taiteellisesti lahjakkaita.

Kaikin puolin keskinkertaisena tai täysin tyhjänpäiväisenä en ole saanut 27-vuotisen elämäni aikana minkäänlaista huomiota naisilta. Hymyjä nyt en huomioksi laske, kaikki naisethan useimmiten hymyilee, ellei sitten niille ole aivan tolkuttoman törkeä.

• Naiset on paskoja

On meitä. Olen jo yli 40 ja jos en olisi käynyt huorissa, niin en taatusti olisi koskaan nussinut. Vapaaehtoisesti yksikään nainen ei ole koskaan tarjoutunut pantavaksi tai kosinut tai suudellut tai yhtään mitään.

• Sadmothafuker

Itse olen 19- vuotias luuseri mm, peruskoulu käymättä en ole saannut mitään aikaseksi elämäni aikanan. Olen sukulaisten pilkkaama ja se kaikista hölmöin lapsi (Sukulaisten mukaan). Naisrintamalla kyllä menee ihan hyvin, vaikka olen reippaasti ylipainoinen. Baarissa aina joku nainen on minusta kiinnostunut, en ole itse koskaan tehnyt aloitetta. Poikuus on kyllä vielä tallessa, en vain uskalla harrastaa seksiä vaikka todellakin mieli tekisi. Kuvittelen asian niin, että en ole tarpeeksi hyvä naiselle tai peniksen koko on liian pieni ja niinhän se todellakin on. :) Yhden kerran 14- vuotiaana olen seurustellut sen muutaman viikon, en pussannut tyttöystävääni kertaakaan enkä edes halannut se nyt oli vähän sellainen leikkisuhde, nykyään tämä tytteli on yksi kovemmista jakareista ketä tiedän. Kerran olen kaverin bileissa naisen kanssa suudellut oikein urakalla, mutta kännissä ofc. Olen ollut monta kertaa ihastunut, mutta en ole koskaan kehdannut myöntää ihastukselleni sitä, koska olen kuvitellut että en ole ollenkaa hän tyyppiään ja niinhän siinä on aina käynnyt, että joku toinen on sitten viennyt heidän, kun en ole uskaltanut avata suutani. Välillä kyllä mietin, että mitenköhän elämäni olisi mennyt jos oisin vain uskaltanut kertoa näille naisille tunteistani. En kyllä siinäsä mikään ujo ole osaan keskustella naisten kanssa ja osaan heittää huulta, yleesä minua kaikki juuri sanovatkin hauskaksi. Niin ja kerran olen päässyt nuolemaan tissejä kumminkin, tämä likka taisi olla tosissaan ihastunut minuun kyllä se siintä huomasi, mutta tietty hän oli varattu. Siinä oli nyt pieni elämän kertomus, toivottavasti kelpaa!

• yksinyksinyksin

ap. kuittaa vähän bäliin.

Ensin. 19v ikäisen tilanne voi muuttua niopeastikkin, ongelma on vasta joskus lähempänä 30v, kun omaikäiset vastakkaisen sukupuolen edustajat alkaa oleen ns. menneet. Itseainakin tykkään eniten omaikäisista ja paras juttu on ollut saman vuosikerran kanssa.

Naisille ei riitä mikään. No kyllä ne mitä on kokenut, on tullut naisilta jotka on aivan erilaisia kuin itse.. Se tietenkin itseä harmittaa ettei ole sitä poveria, että olis saanut omat asunnot yms. Niiden arvoa jotkut vähättelee. Elämän tärkeät perusasiat on kyllä merkittäviä. Ei ihminen turhaa katso sen kumppanin asemaa ja mieti omaansa suhteessa omiin piireihinsä.

Omien asioitten kunnossa pito on yksi asia jolla itseä myydään

• Mkaksviitonen

"Omien asioitten kunnossa pito on yksi asia jolla itseä myydään"

Pitää paikkansa. Kyllä minä miehenä skippaan kauniin ja seksikkään nuoren naisen (tottakai panisin jossain välissä) jos naisella on ongelmia elämässä. (tarkoitan esimerkiks huumeet, rikostausta ja jos ei saa mitään aikaiseksi, alkoholi) työttömyys ei sinänsä ole este, jos tekee asian eteen jotain.

Mutta omistusasunnossa asuva, töissäkäyvä, itsestään huolehtiva nainen kelpaisi just ja nyt. Eikä tarvii olla missi, ei minihameessa keikistelevä seksikäs ilmestys. Ihan tavisnainen riittäisi. Itsestään huolehtiminen tarkoittaa myös kunnosta huolehtimista, eli 110kg painava ihminen ei ole sellainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3743
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2474
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      34
      2021
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      22
      1757
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1689
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1592
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1457
    9. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1446
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1409
    Aihe