Ihastu ihminen päivään jokaiseen,myös päivään synkkään ja sateiseen.
Usko uuden huomisen valoon ja kauneuteen...
Rokotus vanhuuden happamuutta vastaan.
20
151
Vastaukset
Hormooniepätasapaino sen aiheuttaa,että kiukku iskee pintaan.
Toi mieshormooni,testosteroni kun sukeltaa väärään objektiivin,niin silloin rysähtää.
Kaiketi rokote olis varteenotettava vaihtoehto- hevat
Kirjoitan omia ärtymyksen aiheita,kun ainainen vatsan polttelu on,joudun joskus melkein päivän olemaan ilman ruokaakin.Saan helpotusta juon vain vettä,kun
löysivät sellaisen basillin ,mihin ei ole lääkettä.Pois välillä viikon -kaksi ja taas tulee.Hyvät tuuleni häipyy,mut syömättä ei elä kuolee ,kun mustalaisen hevonen.
Unista sen kerron usein nykyään nään kuolleista unia ja muistan aamulla selkeästi..Lähden syömään metsään vähän mustikoita,jos vaikka hellittäis..- puska jussi
Voi, säälin sinua, hevat
Hitsi, nuo unet ja uskomukset, mutta kirjoitan silti, vaikka pian olisikin itsellä vatsa kuralla.
Minulla on siis ilmeisesti "rauta vatsa", sillä yleensä se on kovalla, vaikka söisin mitä. Lapseni kanssa on usein taistelu, koska hän heittää pois syömäkelpoista ruokaa, siis päiväys vanhoja. Eilenkin söin raejuustoa, joka pv-6.6, eikä mitään ripulia.
Kaupan marjathan pitäisi muka kuumentaa ja siitäkin sain sapiskaa, koska en käy niitä keittelemään.
Mikä bakteeri sinulla on? Onko joku heliko? Onko pois suljettu vatsahaava? Sehän ilmeisesti polttelee?
No, minä en ole lääkäri, enkä käy täällä ohjeita antamaan. En edes sitä kuuluisaa peiliin katsomista, enkä niitä epämääräisiä lääkkeitä, joita jotkut kehoittavat ottamaan, jos ne vaikka olisi unohtuneet ottamatta?
Sääliksi vain käy, koska molemmilla lapsillani ja miehelläni on noita vatsa ongelmia, joten olen kyllä kuullut valituksia.
apropoo. Olihan minullakin ongelma! Aloin ripuloimaan, mutta sitten älysin lukea diabets-lääkkeen sivuvaikutukset. Aiheuttaa ripulia. Otettava ruokailun yhteydessä!!! Ja minä kurja kun otin ne heti herättyä tyhjään vatsaan ja sitten tupakalle!
Älä epäröi "puskaa", mutta en todellakaan aio saada ikuista leimaa, mitä itsestäni kirjoitin. Täällähän niistä nälvitään tuomiopäivään saakka, kuin pahaisessa kylässä, jossa kaikki tuntevat kaiken ja oletan, että täälläkin on niitä , jotka "vaativat" rekisteröitymistä, että he paremmin tuntisivat kirjoittajat ja muistaisivat "hamaan tappiin", että "noinhan sanoit silloin ja nyt sanot noin".
- tänäänpuskassa
puska jussille totean että luvallista on olla oma itsensä, kirjoittaa ilman rekisteröintiä ja kuunnella sisintään.
- se valittaja
SINÄ Puska jussi sinulle vastaan "koliitti" on nimi.
- 11 27
Ei saa unohtaa sellaista seikkaa, että varsin monen vanhuuden vaivan torjuntaan auttaa niin yksinkertainen keino kuin seksi.
- §(¤.¤)§
Koliikki löytyy googlesta kannattaa tutustua
- kollaani
Koliikki ja koliitti ovat kaksi eri asiaa ja eri ikäluokkien sairauksia
- ,,,,,,,,,,,
kollaani kirjoitti:
Koliikki ja koliitti ovat kaksi eri asiaa ja eri ikäluokkien sairauksia
Ähky voi vaivata kaiken ikäisiä.
- *Kukkahame*
Monien sairauksien ja vaivojen vuoksi jäin eläkkeelle lopulta, kun oli aikaa kävin lääkärissä, oli kaikenlaista olettamusta, vaan ei niistä apua ollut.
Muutin paikkakuntaa, pitkäaikais sairauteni vuoksi menin oitis ilmoittautumaan terv.keskukseen.
Sain ajan tutkimuksiin, kerroin mitä on tehty ja mitään ei ole löytynyt.
Sain taas aikoja yhteen jos toiseenkin testiin ja vielä tähystykseen, sieltä se löytyi syöpä paksusuolessa joka poistettiin n 1 kk tulosten selvittyä.
Hyvin on elämä kulkenut 140cm lyhyemmällä suolistolla, 1x vuodessa 'pieni' toimenpide
Tämän kerroin koska aina on toivoa. - ....................
Virta venhettä vie
mihin päättyvi tie?
Lyö kuohut purren puuta ja talkaa.
Mitä ihminen on?
Virvaliekki levoton.
Jo hiekka heljä riiteleepi jalkaa.
Yksi syntyy riemuun ja toinen murheeseen
ja kullakin on kellonsa pohjass` sydämen,
kun se seisahtaa, niin kuolon aika alkaa.
Virta venhettä vie.
Eino Leino
Runon säkeitä mietin kivun keskellä. Magneettikuvaukseen meno, mutta
haluaisinko lisäaikaa tähän tuskaan, tuskin.
Vieköön virta ................... - syy-yhteys
Keinuos purteni pienoinen laineilla elämän virran.
Suokoon Luoja sen saapuvan rauhan satamaan kerran. - Uusitus
Muista silloin minua
kun kirppu puree sinua.- toistuis
Ja jos se puree kovasti,
niin sinusta tulee rovasti.
- taaskos
Pata kattilaa soimaa
rautaa molemmat
kun kuusen alla seisoo- sananlasku
*Kun on monta miniää, pata jää pesemättä*
- paikalliset sanonnat
sananlasku kirjoitti:
*Kun on monta miniää, pata jää pesemättä*
Just nii! Liänin puatti ei ylleesä tervaa sua.
- marjassa
Ja...
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.Hih! Minulle oli huivi mustikkametsässä. Huivi putosi kerran, mutta jäi pienen puun oksaan kiinni. Itikoita(teillä päin)lehmiä ei ollut ja saimme talven mustikat talteen. Ne on vielä siivoamatta roskista, mutta en jätä huomiseen, sillä marjat on saatava heti pakkaseen. Nyt hommiin ja iloisella mielellä, sillä sain vihdoinkin rekisteröityä nimimerkin
- hevat
Vaihteeksi olen nyt kortisooni kuurilla , mustelmia täynnä. Colitis ulcerosa-
hienosti sanottu=koliitti. .- minä tämän ketjun aloitin eri nikillä-
täällä,kun joskus tuntuu kaikki tunnetaan,enkä halua olla tunnettu,koska en teitäkään tunne. Mukava puhua asioita jotka on tosia vieraalle ihmiselle,
läheiset kyllästyy valituksiin,kun sanon taas on kakat housussa.
Mut 3pv Kortisoonia uskalsin kaupoillekin miehen mukana.. Hellurei oikea nikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153815Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261444- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3121236Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi601165Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721120- 441075
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86885
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48828