Otan ensiviikolla itselleni koiran. En jaksa enään tulla tyhjään kotiin ja puhua seinille. Ehkä tapaan koiralenkillä jonkun mukavan miehen...tai sitten olen onnellinen näin. Enpähän ole enää yksin.
Se siitä sitten
24
361
Vastaukset
- Tabuaiheita kohti
Ette muuten ii-kii-nä arvaa mihin suuntaan tämä ketju tulee vielä kääntymään ennen kuin se poistetaan...
- huikamala!
Käännän sitä sellaiseen suuntaan ja pyydän aloittajaa pistämään sitten aikanaan tänne kuvan jälkikasvustaan...
- Yöksistä!
On täällä ruman ajatusmaailman omaavia ihmisiä... Siis sairaita!!
Tietää mitä ne tekee itse, koska vitseissä on puolitotuus - siis sen ihmisen kohdalla kuka sen vitsin murjaisee...
Niin ja koirat on pop. Just hyvä vaihtoehto koti- ja lenkkikaveriksi. Paljon parempi kuin huono parisuhde! - stewtwetewt
Otat koiran, että tapaisit miehen sen avulla?! Ei tuu onnistumaan ja koirallisena moni mies, joka ei ennen olis karttanut sua, alkaa karttamaan sua. Omastakin mielestä koira on ehdottomasti rasite suhteelle, vaikkei mulla olekaan mitään koiria vastaan sinänsä. Tai muitakaan lemmikkejä. Joku kissakaan ei oo niin paha rasite suhteelle ku koira, jota pitää kusettaa sen 3 krt/pvä ja muutenkin on siinä kiinni aina.
Kissa on kuitenkin helpommin allergisoiva kuin koira. Tosin taisivat sillekkin jo löytää vastamyrkyn.
- Hehheee
Hah. Kaltaistasi ääliötä ei koirista pitävä nainen muutenkaan vierellen haluaisi.
- Ikisinkku M
Minusta tuo yksinäisyyden poistaminen on väärä lähestymistapa lemmikin hankkimiseen, se kun on elämässäsi mukana vuosia eteenpäin niin eikö sen hankinnan pitäisi perustua siihen että haluaa harrastaa ja touhuta sen eläimen kanssa ja tarjota sille kodin. Oletko ihan tarkkaan miettinyt kuinka se koira vaikuttaa mahdollisiin tuleviin miessuhteisiin, on paljon miehiä jotka ovat allergisia, eivät tykkää eläimistä tms. haluatko siinä vaiheessa joutua tekemään valintaa viattoman luontokappaleen ja miehen välillä omiin itsekkäisiin syihisi vedoten?
Mietihän vielä, jos kunnolla aiot hoitaa tulee se koira nappaamaan leijonanosan vapaa-ajastasi etkä voi enää mennä ja tulla miten huvittaa kun esim. lomareissujen ajaksi pitää sille järjestää hoitopaikka jos ei ole mahdollista ottaa mukaan. Koiran varusteisiin, ruokaan ja eläinlääkäreihin myös voi upota yllättävän paljon rahaa. Itse kyllä koirien kanssa pärjään mutta en näin liki kaupungin keskustaa asuvana koiraa ottaisi enkä siksikään että elikko nykytilanteessa joutuisi olemaan aika paljon yksikseen työpäivinä- koira kulkee mukana
Olen vahvasti sitä mieltä että koira edistää suhteiden syntyä.
Sellaiselle ihmiselle joka muutenkin viihtyy kotona sopii luontevasti koira ja sitten sitä voi yhdessä ulkoiluttaa,..
Taloudellinen puoli pitää kyllä olla kunnossa jos koiran hankkii. - hyielvetti
koira kulkee mukana kirjoitti:
Olen vahvasti sitä mieltä että koira edistää suhteiden syntyä.
Sellaiselle ihmiselle joka muutenkin viihtyy kotona sopii luontevasti koira ja sitten sitä voi yhdessä ulkoiluttaa,..
Taloudellinen puoli pitää kyllä olla kunnossa jos koiran hankkii.Nurkkiin paskova ja kuseskeleva piski, ei ikinä.
- 8+11
Ajattele myös, että kun tapaat sen unelmien miehen, hän onkin pahasti koiralle allerginen ja olet jo tykästynyt koiraasi. Hankala tilanne, kummasta luopua.
- näin se menee
Mies menee ja koira jää.
- *¨¨¨
No teepä se.. Voihan sekin auttaa asiassa.
Itse en voi ottaa koiraa nyt.. Enkä välttämättä koskaan. Voi olla et olen sen verran allergisoitunut. Mut ei se mitään.. Pärjään ilmankin.. :)- ap kirjoittajalle
Allergia voi mennä ohi ja toivoisin niin että saisit omasi.
- *¨¨¨
ap kirjoittajalle kirjoitti:
Allergia voi mennä ohi ja toivoisin niin että saisit omasi.
No ei minua haittaa vaikkei menekään.. En ole tuota aloitusta kirjoittanut.
- ei haitta mua
Nainen ottaa koiran mielummin kuin rehellisen ruman atm miehen. Taittaa aloittaja olla pettynyt ytm miehiin jotka sitäon pettänyt monta kertaa.
- koiraton aloittaja
Ja paskat otan koiraa. Kunhan vaan halusin kiusata teitä. Muuuutta en silti huoli mitään rumaa tai yksinkertaista ätmiä. Revetkää tylsyyteenne runkkarit.
- Viinalle perso atm
Parempi kun otat koiran. Ätmi ei edes suostu nuolemaan. Tai no jos lirautat pimppareijän täyteen viinaa niin ehkä sitten.
- otahan hörppy
Viinalle perso atm kirjoitti:
Parempi kun otat koiran. Ätmi ei edes suostu nuolemaan. Tai no jos lirautat pimppareijän täyteen viinaa niin ehkä sitten.
ätmi ei koskaan edes saa tilaisuutta kieltäytyä.
- Comrade Joe
Koira olisi kyllä kätevä tapa varmistaa, että tulisi käytyä joka päivä lenkillä. Valitettavasti ei vaan ole saatavilla sellaisia koiria, joiden kanssa ei täydy käydä lenkillä aamulla, vaan pelkästään päiväll/illalla riittää.
- 99221
Kiusaus tai ei, vastaan kuitenkin :)
Minä jätin nettitreffiturhuudet ja otin koiran melkein vuosi sitten. En vain satunnaista yksinäisyyttäni helpottamaan, vaan koska olen aina koirista pitänyt ja sellainen on aiemmin saman katon alta löytynytkin.
Olen aina pitänyt luonnossa lenkkeilystä ja ylipäänsä liikkumisesta - nyt sitä todella tulee tehtyä, onneksi metsäpolkuja löytyy läheltä liki loputtomasti.
Olo on tosi hyvä sekä henkisesti että fyysisesti :)
Olen saanut uusia koiran omistavia kavereita ja lenkkituttuja, kumppania en etsi, mutta jos sellainen jossain sattuu vastaan tulemaan, niin pakoonkaan en juokse. Täytyy sanoa että viimeinen asia mitä kaipaan on nuo mainitut nettitreffit, joskus tulee tuollakin foorumilla poikettua ja todettua että samat on kuviot yhä, miksikäs ne muuttuisi :)
Mukavaa kesää kaikille, huolehtikaa omasta onnellisuudesta ensin, siitä on hyvä ponnistaa, mitä ikinä tavoitteleekin.- koiratarha
Kiitos samoin. Mukavaa kesää ja sen jälkeen alkavaa syksyä.
- Sinkkumies 30+
Ei valitettavasti toimisi minulla.
Vaikka sinällään en ole koiran ottamista vastaan niin se vaatisi voimakkaamman motiivin kuin yksin olo.
Koira ei kokonaisuudessaan korjaa sitä läheisyyden tarvetta eikä tietysti seksuaalista tarvetta.
Kaikkein eniten kuitenkin jäisin kaipaamaan toisen ihmisen sydämen kosketusta ja sitä että kun kertoisin vitsin hän (se nainen) ymmärtäisi sen ja voisimme katsoa toisiamme silmiin kaikkien ihmisten keskellä jakaessamme tuon tunteen yhdessä että nauramme omilla hassuille yhteisille vitseillemme.
Onnistuisiko tuo koiran kanssa?
Ei.
Joten ennen kuin löydän naisen jonka kanssa tulee tuo tunne ja joka välittää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä sekä pitää minusta niin toisen korvaaminen toisen eläinlajin edustajalla ei tule onnistumaan.
Kannustan sinua kuitenkin hankkimaan koiran jos seinät ovat aikeissa kaatua päälle ja ahdistaa olla yksin.
Itsellä taas tulee jonkin näköinen helpotus kun saapuu tyhjään kotiin eikä tarvitse esittää enää onnellista jota mm. väärän kumppanin kanssa oleminen tarkoittaisi. - ikisinkku-.
Sellasta se on ku naiset luottaa peliiehiin. En voi muuta sanoa et kuin et naiset ei opi koskaan.
- 33+4
Tuosta lenkillä mukavan miehen tapaamisesta - voihan se tapahtua hyvinkin, koska koiran kanssa sitä lenkkiä tulee kyllä tehtyä, kunhan käyskentelee ihmisten ilmoilla, eikä tee kuten minä ja mene pitkin poikin metsäpolkuja.
Tarkoitan tässä lähinnä koirattomia miehiä, sillä koiran omistavat lähes yksinomaan perheelliset, parisuhteessa elävät tai sinkkunaiset.
Sinkkumiehellä on hyvin harvoin koiraa, ei meitä montaa ole.
Koira sinänsä on hyvä jäänmurtaja, etenkin jos molemmilla sellainen on, aina on hirmu helppo aloittaa vaikka kysymällä rotua ja ikää.
Ja jos sinua kiinnostaa joku koiraharrastus*, niin sieltä ja koirafoorumien kautta voit saada hyvinkin uusia kavereita - kunhan et miestä tai mieskaveria tuolta etsiskele, nää foorumit ja yleisimmät koiraharrastukset on aika vahvasti naisten kenttää. Poikkeuslajejakin varmasti on.
*Tällaisen bongasin tuolta koirapuolelta
https://sites.google.com/site/prokoirat/kayttojahyodyt
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433743- 362474
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?342021- 221757
- 171689
- 231598
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001592- 241457
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991446- 221409