Miksei kukaan kiinnostu minusta koskaan?

hukassajasurullinen

Minulla on ongelma. Kukaan ei nimittäin aidosti, oikeasti kiinnostu minusta koskaan. Ei ole ikinä ollut kiinnostunutkaan. Olen kohta 23. nuori siis, ja miehiä riittää, mutta loppujenlopuksi huomaan että nämäkin henkilöt hakeutuivat seuraani tai tekstailivat ja soittelivat vaan yhden asian takia. Kai olen sitten jokseenkin "pantavan" näköinen, hoikka ja simpsakka blondi. Haluaisin joskus kuulla kehuja jostain muustakin kuin ulkonäöstäni.

Minulla on jonkunlaiset suojamuurit koulukiusausmenneisyyteni takia, mutta niistä huolimatta käyttäydyn ihan normaalisti, eikä pukeutumiseni viestitä todellakaan että olisin mikään huora. Päin vastoin, enemmän normaalia farkut ja tennarit-settiä. En saa koskaan treffipyyntöjä, enemmänkin näitä tekstareita että "moii, haluisitkos tulla meille katselemaan leffaa? ;D" minkä tulkitsen kyllä ihan suoraksi seksipyynnöksi ja peräydyn. Jotenkin halpa ja typerä olo, ettei musta muuhun olisikaan. Kuitenkin sisimmässäni tiedän että olen välittävä ihminen, mutta kukaan ei kiinnostu ottamaan siitä selvää. Olisin valmis jopa antamaan tilaisuuden minun mielestäni ns. vähemmän viehättäville miehille, mutta hekin suhtautuvat minuun seksuaalisessa mielessä enemmän kuin että normaalisti pyydettäisiin kahville jne.

En tiedä mikä minussa on vikana, ja miten ratkaisen ongelman. Tämä muuttaa minua koko ajan kyynisemmäksi miesten ja maailman suhteen.

31

1528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 555444455544455

Seksistä puhuminen ja jonkinlainen pikkutuhmailu on nykypäivänä niin normaalia ettei sitä kannata liikaa miettiä.
      Moni heittää kaksimielistä läppää vaikkei oikeasti sitä tarkoitaisi.

• Russel Korppi

Palstalla on kuules runsaasti sinua hiukan vanhempia nuoria miehiä joiden kanssa voisit hei käydä vaikkapa treffien merkeissä risteilyllä, junia valokuvaamassa tai vaikkapa ihmettelemässä kurjaa Kotiseutua josta salskea nuori mies onnistui erkaantumaan menevänä kaverina.

Tälläinen palsta-mies ei kuule seksiä ehdottele naiselle tai peppua kouri ekalla tai tokallakaan treffeillä. Ehei, suudelmaa saat odottaa puoli vuotta jos kärsivällisyys riittää miestä siihen houkutella lukuisten treffien jälkeen. Seksikin on vieras asia muualla kuin näyttöruudulla.

Kyllä minä miehenä olisin ikionnellinen jos naisia tulisi luokseni leffoja katsomaan. Toisi vielä sipsejäkin :)

• hukassajasurullinen

Leffan katsominen tarkoittaa seksiä. Varsinkin jos sitä ennen on pantu jo. En odota mitään kummoisia treffejä, vaan se tarkoitus olisi pääasia. Vaikka paikka olisi mäkkäri, ni arvostaisin että mies kuitenkin haluaisi jutella ja hengailla julkisella paikalla, eikä saada pillua mahd helposti. leffaa katsellessa ei voi edes jutella, ja homma menee herkästi kourimiseksi.

• Minä ainakin olen pyytänyt oikeasti katsomaan leffaa. Kouriminenkin on hankalaa, kun videotykki on välissä.

• mies32

Vähän erikoinen vaatimus, että jo pillua saatuaan pitäisikin ottaa taka-askelia ja pyydellä ujosti kahvilatreffeille ilman toiveita kourimisesta.
        Jos haluat vanhanaikaista herrasmies-tapailua, niin käyttäydy sitten sen mukaan itsekin alusta alkaen, äläkä heti hyppää selällesi.

• Älä jaa itseäsi

"Leffan katsominen tarkoittaa seksiä. Varsinkin jos sitä ennen on pantu jo."

No tuosta on helppo päätellä miten toimit miehien kanssa. Hati ensitapaamisen jälkeen samaa matkaa panemaan?

Miksi et tutstuisi ensin mieheen ja vasta sitten menisi sänkyyn? Onko aina pakko panna kaikkien mukavan oloisten tai komeiden miesten kanssa jotka sinua lähetysvät? Etene hitaammin ja säästä seksi myöhemmäksi, niin miehet eivät pidä sinua helppona ja potentiaalisena seksisuhdenaisena, vaan vain ne aidosti kiinnostuneet pitävät pidempään yhteyttä.

• mies32
        Älä jaa itseäsi kirjoitti:

"Leffan katsominen tarkoittaa seksiä. Varsinkin jos sitä ennen on pantu jo."

No tuosta on helppo päätellä miten toimit miehien kanssa. Hati ensitapaamisen jälkeen samaa matkaa panemaan?

Miksi et tutstuisi ensin mieheen ja vasta sitten menisi sänkyyn? Onko aina pakko panna kaikkien mukavan oloisten tai komeiden miesten kanssa jotka sinua lähetysvät? Etene hitaammin ja säästä seksi myöhemmäksi, niin miehet eivät pidä sinua helppona ja potentiaalisena seksisuhdenaisena, vaan vain ne aidosti kiinnostuneet pitävät pidempään yhteyttä.

Saattaisivathan nuo pikapanijamiehetkin pitää yhteyttä, mutta kuulostaa siltä, että aloittaja itse perääntyy, koska nuo miehet häneltä seksia saatuaan kuvittelevat, että voisivat saada häneltä seksiä.
        Itse ainakin voisin hyvinkin toimia juuri noin kuin ap. kuvaa miesten toimivan, VAIKKA haluaisinkin jotain vakavampaakin.

Enkä ihan ymmärrä tuota keskustelemisen puuttumista? Siis leffa päälle ilman keskustelua ja kädet tisseille? Eikä edes panon jälkeen puhuta, vaan pyyhitään mulkku verhoihin ja adios? Kyllä minusta noissa tilanteissa ehtii ihan hyvin keskustelemaan ummet ja lammet, vaikka siinä sitten jossain vaiheessa vähän kourisikin.

• iiiics

Jaha, siellä on alkanut selvitä totuus miehistä ;) Pää pystyyn vaan.

• Kurkkaa peiliin

Ei se ole miesten vika, jos sinussa tai aloittajassa ei ole muuta kiinnostavaa kuin reikä haarojen välissä.

• kiltti mies.

Miksi kukaan naisen ei minusta kiinnostu koskaan. Ap: n on turha valittaa koska saa sentään munaa mutta minä en saa edes halausta. Naiset ei halua olla edes ystävä kanssani. Olen kyllä joo vähemmän viehättävä mutta en sentään vonkaa pil.lua heti kättelyssä. Meen taas aamulla kuntosalille polkee kuntopyörää ja katselemaan urheilua koska muuten tulisin hulluksi täällä kotona yksinään. Kukaan ei edes soita ikinä ja kysy että olenko elossa.

• siitä vaan

Kyllä sinäkin varmaan saisit munaa.

• Annatko kuitenkin itsestäsi liikaa merkkejä että vietävissä ollaan ? Täytyy sanoa että en ymmärrä miehiä jotka ovat vain "sen" perässä.

Taitaa olla niitä pelimiehiä, kelle on tärkeää kunhan reikää saavat ja voivat kavereilleen siitä sitten kehuskella :|

• bbhyybbhyyhb

Jos on jo kerran pantu, niin miksei sitä voi uudestaan sekä katsoa sen leffan?

• Raju viinintuntija

Se on jännä miten naiset olettaa, että heistä pitäisi kiinnostua, koska he ovat "rakastavia persoonia" ja "sisältä täyttä kultaa" tai jotain vastaavaa. Miehiltä sen sijaan vaaditaan kaikenlaisia ulkoisia ominaisuuksia ennen kuin mihinkään sisimpään viitsitään kajota. Pitää olla "oikealla työllä hankitut lihakset" ja sopivasti kavereita ja mielellään pari tatskaa ja pituutta ainakin 185cm ja tummat hiukset ja siniset silmät ja luonne pitää olla sopivan räväkkä ja menevä mutta syvällinen ja kultturelli jne.

Aloittajan ongelmaan en osaa sanoa muuta kuin, että katsele toisenlaisia miehiä. Varmaan ne seksinvonkaajat ovat jostain sen käsityksen saaneet, että sulta saa helposti. Olisko aihetta miettiä mistä johtuu?

• mysteriousjames

Itse ainakin rekisteröidyin tänne koska haluaisin tavata jonkun mukavan naisen, ei hirveesti enään kiinnosta yhden yön jutut.
      Muutenkin eipä kannata välittää netin "kovimmista" panomiehistä :D

Ps. olet vasta 23 eli nainen melkein parhaassa iässä ;)

Raju Viinintuntija puhuu myös asiaa!

• ...

Minulla taas on ongelmana, etten tunnu tunnistavan miesten lähestymisyrityksiä enkä siis sitä, jos joku olisikin minusta kiinnostunut. Noista miehistä mitään selvää saa...

Ehkä sinun pitäisi miettiä, annatko väärän kuvan itsestäsi näille miehille. Harvemmin ihmiset jaksaa pommittaa kovinkaan tiheään, jolleivat koe sen tuottavan tuloksia eli oletko kuitenkin antanut väärä signaaleja, vaikka tiedostamattasi? Joskus esim pelkkä hymyileväisyys saatetaan tulkita väärin.

Ja takuulla törmäät siihen mieheen, joka kiinnostuu juuri sinusta, omana persoonana, juuri itsesi takia. Ei seksuaalinen kiinnostus toki merkityksetöntä ole sekään, mutta parisuhdetta ei pelkän seksin varaan rakenneta.

• Ole muuta kuin reikä

Monenko nussima olet? Jos olet helppo patja, niin ei ihme, että sinua pidetään helppona patjana. Tuollainen "ongelma" on aika naurettava ja on ämmämäistä avautua siitä tuolla tavalla. Tälläkin palstalla on sentään paljon miehiä, joille kukaan ei halua antaa pillua. Näillä miehillä jos kenellä olisi oikeus valittaa, mutta he eivät valita vaan kestävät selkä suorana ja hammasta purren.

• mies32

Ehkä he välillä ihan vähän saattavat valittaa.. mutta hyvin hienostuneesti tietenkin.

• tee aloite

Voisitko itse ehdottaa kiinnostavalle miehelle treffejä kahville tai hampurilaiselle? Monet miehet on ujoja ja jopa toivovat naiselta aloitetta. Et siinä mitään menetä ja jos joku kieltäytyy, niin ajattele niin, että se on hänen menetys : )

Ihmetyttää nuo "patja"- puheet...miehet valittaa, että ei saa seksiä ja kuitenkaan nainen ei saisi haluta tai ainakaan suostua seksiin. Aika vaikeasti ratkaistava yhtälö. Olisiko jo aika nuorten miesten tulla nykyaikaan, pois niistä ajoista, jolloin naisen piti olla neitsyt naimisiin mennessään, jolloin isoon taloon naidun naisen synnyttämä lapsi on 100% talon perillinen : ) Joskun maanomistus on ollut elämän tärkein asia.

Itse tykkään olla miehen päällä ; )

• Äh puh Pentti

"Itse tykkään olla miehen päällä"

Olet siis peitto.

• Otan osaa

"Haluaisin joskus kuulla kehuja jostain muustakin kuin ulkonäöstäni."

Minusta olisi kiva joskus kuulla kehuja ihan mistä vaan. Tällaisella tavallisella miehellä ei ole varaa sellaiseen luksukseen että voisi valittaa kehujen laadusta, kun naiset eivät ylipäätään kehu yhtään mistään. Odottavat vain että miehet voitelevat heidän egoaan kehuilla. Minulle riittäisi kyllä vaikka se ulkonäönkin kehuminen, mutta on se varmaan tosi rankkaa olla nätti nainen, jota koko ajan kehutaan ihan väärin :(

• atm.

Siksi olenkin atm koska naiset ei minusta kiinnostu. Johtuu tosiaan mun ulkonäöstä kun en ole mikään komea. ja pitkä.

• <<<0<<<

Jos mies on muuten kiinnostava, niin sano, että et lähde tuntemattoman kanssa kenenkään kotiin mitään leffaa katsomaan, mutta että lähtisikö hän vaikkapa ensi viikonloppuna elokuviin ja sen jälkeen vaikka kahville? Voit siis itse muuttaa passiivisen asenteesi vähän aktiivisemmaksi.

Jos mies yrittää pussata tai halata ja et ole valmis, niin sano se. Jos mies on sinusta aidosti kiinnostunut, niin hän odottaa kyllä. Aina voit sanoa, että et etsi seksiseuraa, vaan seurustelusuhdetta. Kukaan ei pakota harrastamaan seksiä minkään tietyn ajan kuluessa, vaan voit odottaa vaikka yli kuukauden ennen kuin olet varma, että onko hän potentiaalinen poikaystävä.

Ota vaan ne kehut ulkonäöstäsi. Itse olen ruma nainen eikä ulkonäköäni ole kehuttu kuin yhden käden sormilla laskettava määrä. Kun sinulle tulee ikää lisää, ne kehut kyllä loppuvat automaattisesti.

Muuten, etsi juttuseuraa baarien sijasta kuntosalilta tai muusta harrastuksesta, jossa ollaan selvinpäin.

• -Atm-

Naiset ne sitten jaksaa valittaa vaikka saavat huomiota ja seksiä miehiltä yli kaikkien tarpeiden. Ainiin mutta ettehän te naiset halua seksiä ja huomiota miehiltä. Miksi sitten pitää heti olla haarat levällään kun joku komea mies tulee antamaan huomiota?

En voi varmaan väittää ettenkö naisena käyttäisi tilaisuuksia hyväkseni mutta en myöskään olisi täällä palstalla valittamassa siitä että voi kun on kamalaa kun saa miehiltä huomiota ja joutuu harrastmaan seksiä.

• -Atm-

Olisin ikionnellinen jos yksikin vähänkin paremman näköinen nainen osoittaisi edes kerran elämässä aitoa kiinnostusta minua kohtaan. Kuitenkin ennemmin helvetti jäätyy ennenkuin näin tapahtuu.

• 20+9
        -Atm- kirjoitti:

Olisin ikionnellinen jos yksikin vähänkin paremman näköinen nainen osoittaisi edes kerran elämässä aitoa kiinnostusta minua kohtaan. Kuitenkin ennemmin helvetti jäätyy ennenkuin näin tapahtuu.

"Ihmetyttää nuo "patja"- puheet...miehet valittaa, että ei saa seksiä ja kuitenkaan nainen ei saisi haluta tai ainakaan suostua seksiin. Aika vaikeasti ratkaistava yhtälö."

Ongelma on se että naiset antavat seksiä aina väärille miehille. Seksin pitäisi jakaantua tasapuolisesti kaikille miehille eikä aina vain sille 20% kaikista miehistä.

• 1+11
        20+9 kirjoitti:

"Ihmetyttää nuo "patja"- puheet...miehet valittaa, että ei saa seksiä ja kuitenkaan nainen ei saisi haluta tai ainakaan suostua seksiin. Aika vaikeasti ratkaistava yhtälö."

Ongelma on se että naiset antavat seksiä aina väärille miehille. Seksin pitäisi jakaantua tasapuolisesti kaikille miehille eikä aina vain sille 20% kaikista miehistä.

"Ota vaan ne kehut ulkonäöstäsi. Itse olen ruma nainen eikä ulkonäköäni ole kehuttu kuin yhden käden sormilla laskettava määrä."

Tuokin on jo enemmän kuin minulla vaikka en ole edes ruma mies.

• hukassajasurullinen

Hahaha voi hyvänen aika sentään. En laskisi itseäni kamalaksi patjaksi jos olin netisyt vielä 21- vuotiaaksi asti ja miehiä ollut pari. Ei kukaan ole kivestä tehty, enkä kadu mitään. Seksi on ollut hyvää sentään näistä leffaehdotelmista huolimatta. Mitä sekin muka tarkoittaa että "haluaisitko tulla mun luo katsomaan leffaa mutta otetaan iisisti?" Ehkä olen neurootikko mutta otin tuon seksikutsuna ja meni jauhot suuhun, ja torjuin miehen vaikka kyseessä oli hyvä pano ja muutenkin erittäin mukava ja potentiaalinen mies.

No katsellaan nyt. Ehkä jatkan tätä "patjana" olemista jos mulla on 1 seksikumppani vuodessa ;D

• hukassajasurullinen

Muutenkin turhaa yleistämistä kuka on panomies ja mitäkin. Tatuoinnit on yöks, samoin kaikenmaailman raksamiesjuntit. Viimeisin ihastukseni oli suoraan castaway- leffan päähenkilön kopio. Makuja on yhtä monia kuin perseenreikiä hyvät miehet.

• mies32

Jos puhut miehistä panoina ja sanot, että miehiä kyllä riittää, niin syytä itseäsi jos sen perusteella uskotaan sinulla olleen paljon seksikumppaneita.

• --------

Aloittaja valittaa etteivät miehet kiinnostu kuin seksi mielessään, silti aloittaja noudattaa kaavaa jossa hyppää heti sänkyyn. On se ihme jos ei aloittajan persoona kiinnosta jos kaikki alkaa seksillä. Silloinhan miehet nimenomaan ajattelee että jos ei yöstä muuhun olekaan ni ainakin panoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3463
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2074
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1789
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1557
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1528
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1430
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1185
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe