Eddy Bauer on joko stallari tai valehtelee

Mites BAuer noin?

Palstalla eräs kaveri vetoaa aina kaikessa Eddy Bauerin kirjoihin ja pitää niitä erehtymättöminä totuuden kertojina antaen ymmärtää, että kaikki mikä on Bauerin kanssa ristiriidassa on valetta ja hirveää sontaa. Toisaalta tuo samainen kaveri esittää miten Englanti ei pettänyt T-slovakiaa vaan teki kuuluisan jakosopimuksen puhtain omintunnoin ilman petoksen häivettäkään.

Katselin kirjastossa Eddy Bauerin 2. Maailmansodan historiaa, osa 1, ja siinä Bauer puhuu suoraan T-slovakin pettämisestä ja petoksesta asiasta puhuessaan. Kertoo lisäksi senkin miten tuota petosta tehtäessä ei T-slovakiaan itseensä ja Neuvostoliittoon oltu missään yhteydessä. Kuitenkin rallatus on hirveä kun N-liitto ei elokuussa -39 tanssinut ulkoisten pillien mukaan vaan teki ratkaisunsa ihan itse tosin Englannin ja Ranskan kanssa lähes koko kesän neuvoteltuaan. Tosiasiat osoittavat aika selvästi, että Neuvostoliiton kanssa käytiin kesä -39 vain lumeneuvotteluja jotta estettäisiin sen ja Saksan lähentyminen.

13

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaD

Kirja on luettu. Ei se täydellinen ole.

• Valehtelet taas!!

Baueriin oin aivan paikallaan vedota. Hyvä jos brittivihaajat perehtyvät edes johonkin historiaan. Nyt sitä ei juuri tapahdu, vaan jauhetaan samaa propagandaa loputtomiin..

"Palstalla eräs kaveri vetoaa aina kaikessa Eddy Bauerin kirjoihin ja pitää niitä erehtymättöminä totuuden kertojina antaen ymmärtää, että kaikki mikä on Bauerin kanssa ristiriidassa on valetta ja hirveää sontaa."

Kyllä minkin vetoan joskus myös Baueriin, mutta tuollaista en ole nähnyt väitettävän missään. Brittivihaajat kylläkin esittävät runsasti valetta ja hirveää sontaa. Se taas ei ole Bauerin eikä minunkaan vika.

Bauer esittää aivan todenmukaksesti myös NL:n toiminnan sodan syttymisessä. Häntä arvostetaan suuresti puolueettomana historioitsijana.

Brittivihaajien väärentelyt eivät muuta tapahtumia miksikään. MR sopimus avasi portin sodalle, kuten Bauerkin osoittaa.

• Mites Bauer noin?

Et näköjään sitten uskaltanut ottaa kantaa siihen ristiriitaan että kun sinä puhut T-slovakin jakosopimuksesta jalona ja reiluna tekona ilman vilppiaä niin Bauer puhuu aivan "stallarien" lailla petoksesta. Kerro jo viimein kumpiko teistä on tässä asiassa oikeassa ja kumpiko valehtelee. Älä pidä meitä enää kauempaa jännityksessä.

• Mites Bauer noin ?

,,,,MR sopimus avasi portin sodalle, kuten Bauerkin osoittaa.,,,,

Onpas sinulla hinkua kovastikin koettaa vaihtaa puheenaihetta. Avauksessani en käsitellyt sodan syttymissyytä vaan sitä oliko Englannin junailema T-slovakian jakosopimus petos vaiko ei. Mutta tuskasi kyllä ymmärrän kun jopa Bauerinkin tekstit todistavat sinut valehtelijaksi.

• Mitä höpiset????
        Mites Bauer noin? kirjoitti:

Et näköjään sitten uskaltanut ottaa kantaa siihen ristiriitaan että kun sinä puhut T-slovakin jakosopimuksesta jalona ja reiluna tekona ilman vilppiaä niin Bauer puhuu aivan "stallarien" lailla petoksesta. Kerro jo viimein kumpiko teistä on tässä asiassa oikeassa ja kumpiko valehtelee. Älä pidä meitä enää kauempaa jännityksessä.

"Et näköjään sitten uskaltanut ottaa kantaa siihen ristiriitaan että kun sinä puhut T-slovakin jakosopimuksesta jalona ja reiluna tekona ilman vilppiaä niin Bauer puhuu aivan "stallarien" lailla petoksesta. "

Osoita, missä olen noin sanonut. Olen kertonut, että T:n jaolla haluttiin säilyttää rauha ja onnistuttiin. Niin kertoo Bauerkin. Stallarit väittävät, että Münchenin sopimuksesta syttyi sota.

On hyvä, että olet edes selannut Baueria, mutta luehan sitä hieman eteenpäin. Turha valehdella, minulla on Bauerit tässä hyllyssäni.

• Bauerin tekstit
        Mites Bauer noin ? kirjoitti:

,,,,MR sopimus avasi portin sodalle, kuten Bauerkin osoittaa.,,,,

Onpas sinulla hinkua kovastikin koettaa vaihtaa puheenaihetta. Avauksessani en käsitellyt sodan syttymissyytä vaan sitä oliko Englannin junailema T-slovakian jakosopimus petos vaiko ei. Mutta tuskasi kyllä ymmärrän kun jopa Bauerinkin tekstit todistavat sinut valehtelijaksi.

todistavat sen, että Münchenissä suurvallat uhrasivat T:n sudeettialueet välttääkseen sodan. Se onnistui, kunnes Saksa ja NL avasivat portin sotaan MR sopimuksella. Niin kertoo Bauerkin.

Avaus on jälleen malliesimerkki stallarien vimmatusta halusta kieltää historian tosiasiat, kun NL koetetaan esittää syyttömäksi 2.MS:n syttymiseen.
        Samalla tulet paljastaneeksi, että edes 2.MS:aa käsitteleviä perusteoksia ei tunneta.
        Se kyllä teksteistä näkyy. Samat valeet toistetaan uudelleen ja uudelleen. Ilmeisesti itse uskotte niihin. Niinhän valehtelijalle käy.

• olet sinä uskomaton
        Mitä höpiset???? kirjoitti:

"Et näköjään sitten uskaltanut ottaa kantaa siihen ristiriitaan että kun sinä puhut T-slovakin jakosopimuksesta jalona ja reiluna tekona ilman vilppiaä niin Bauer puhuu aivan "stallarien" lailla petoksesta. "

Osoita, missä olen noin sanonut. Olen kertonut, että T:n jaolla haluttiin säilyttää rauha ja onnistuttiin. Niin kertoo Bauerkin. Stallarit väittävät, että Münchenin sopimuksesta syttyi sota.

On hyvä, että olet edes selannut Baueria, mutta luehan sitä hieman eteenpäin. Turha valehdella, minulla on Bauerit tässä hyllyssäni.

,,,,Olen kertonut, että T:n jaolla haluttiin säilyttää rauha ja onnistuttiin. Niin kertoo Bauerkin.,,,,

Ei kerro että haluttiin välttää sota vaan sanoo suoraan petokseksi. Ihan kiva jos Bauerit ovat hyllyssäsi ja vielä kivempi olisi jos myös lukaisisit niitä joskus etkä laittelisi omiasi Bauerin piikkiin.

Ja jos väität minun valehtelevan niin väitätkö, että Bauer ei käytä T-slovakian jakosopimuksesta nimitystä petos. Anna palaa, käyttääkö nimityst petos vai eikö käytä, vastaa ihan selkokielellä äläkä kiemurra kuin mato koukussa. Ja kiistätkö senkin, että Bauerin mukaan N-liittoon ei oltu tästä sopimuksesta missään yhteydessä ennen sen solmiamista.

• Mites Bauer noin ?
        Bauerin tekstit kirjoitti:

todistavat sen, että Münchenissä suurvallat uhrasivat T:n sudeettialueet välttääkseen sodan. Se onnistui, kunnes Saksa ja NL avasivat portin sotaan MR sopimuksella. Niin kertoo Bauerkin.

Avaus on jälleen malliesimerkki stallarien vimmatusta halusta kieltää historian tosiasiat, kun NL koetetaan esittää syyttömäksi 2.MS:n syttymiseen.
        Samalla tulet paljastaneeksi, että edes 2.MS:aa käsitteleviä perusteoksia ei tunneta.
        Se kyllä teksteistä näkyy. Samat valeet toistetaan uudelleen ja uudelleen. Ilmeisesti itse uskotte niihin. Niinhän valehtelijalle käy.

Koetat taas ruveta puhumaan N-liitosta ja sen osuudesta milloin mihinkäkin ihmiskunnan syntiin. Tuskasi on suuri kun jäit valeista kiinni housut kintussa etkä keksi mitään sontaa millä itseäsi puolustelisit. Ainoa tapa on vain yrittää kovasti ja kiireellä vaihtaa puheenaihetta.

Avaus kertoo kylmästi sen tosiasian, että vastoin sinun intensiivistä valehteluasi jopa ihannoimasi Bauerkin nimittää T-slovakian jakosopimusta petokseksi. Aivan kuten palstan "stallarit" ovat aina sanoneet. Petos se oli ja härski olikin. Aivan samaa kuin jos vaikkapa Ruotsi tai mikä tahansa muu maa kävisi Moskovassa myymässä osia Suomesta tai Baltiasta Venäjälle selitellen halunneensa säilyttää rauhan Euroopassa. Ei paljon naurattaisi muita kuin sinua.

• Bauer kertoo
        olet sinä uskomaton kirjoitti:

,,,,Olen kertonut, että T:n jaolla haluttiin säilyttää rauha ja onnistuttiin. Niin kertoo Bauerkin.,,,,

Ei kerro että haluttiin välttää sota vaan sanoo suoraan petokseksi. Ihan kiva jos Bauerit ovat hyllyssäsi ja vielä kivempi olisi jos myös lukaisisit niitä joskus etkä laittelisi omiasi Bauerin piikkiin.

Ja jos väität minun valehtelevan niin väitätkö, että Bauer ei käytä T-slovakian jakosopimuksesta nimitystä petos. Anna palaa, käyttääkö nimityst petos vai eikö käytä, vastaa ihan selkokielellä äläkä kiemurra kuin mato koukussa. Ja kiistätkö senkin, että Bauerin mukaan N-liittoon ei oltu tästä sopimuksesta missään yhteydessä ennen sen solmiamista.

mm.kuvalla Chamberlainin riemun aiheena "rauha meidän ajallemme". Se oli Münchenin tarkoitus. Petokseksi sitä voi tietysti nimittää Tshekkoslovakian kannalta.

Olihan juuri Englanti ja Ranska hyväksyneet T:n perustamisen.

Ei minulla ole mitään tarvetta toistella Bauerin kertomuksia. Teokset ovat olleet hyllyssäni vuosikymmeniä ja olen käynyt niitä monasti läpi. Mitään uutta historian harrastajalle ne eivät sisällä. Sinulle ne tuntuvat olevan uutta asiaa. Sama lienee kaikkien stallarien kohdalla. Toistelette vain neuvostopropagandaa.
        Jokaisella historioitsijalla on tietysti oikeus valita sanansa oman mielensä mukaan.
        On hyvä, että joku tekee sen stallarien riemuksikin.

"Ja kiistätkö senkin, että Bauerin mukaan N-liittoon ei oltu tästä sopimuksesta missään yhteydessä ennen sen solmiamista."

Kuka ja missä on tällaista väittänyt? Olet näköjään joutunut aivan uusien asioiden eteen? Tietämätönhän olet ollut kuten muutkin brittivihaajat.
        En ylipäänsä ole missään kiistänyt Bauerin tietoja. En vain ole toistellut kaikkia hänen sanomiaan. Jokainen historiaan perehtynyt tietää, että NL jätettiin Münchenin ulkopuolelle.
        Sinulta näkyvät puuttuvan alkeistiedotkin.

• Turhaan valehtelet!!
        Mites Bauer noin ? kirjoitti:

Koetat taas ruveta puhumaan N-liitosta ja sen osuudesta milloin mihinkäkin ihmiskunnan syntiin. Tuskasi on suuri kun jäit valeista kiinni housut kintussa etkä keksi mitään sontaa millä itseäsi puolustelisit. Ainoa tapa on vain yrittää kovasti ja kiireellä vaihtaa puheenaihetta.

Avaus kertoo kylmästi sen tosiasian, että vastoin sinun intensiivistä valehteluasi jopa ihannoimasi Bauerkin nimittää T-slovakian jakosopimusta petokseksi. Aivan kuten palstan "stallarit" ovat aina sanoneet. Petos se oli ja härski olikin. Aivan samaa kuin jos vaikkapa Ruotsi tai mikä tahansa muu maa kävisi Moskovassa myymässä osia Suomesta tai Baltiasta Venäjälle selitellen halunneensa säilyttää rauhan Euroopassa. Ei paljon naurattaisi muita kuin sinua.

Münchenin sopimuksella pyrittiin välttämään sota ja siinä onnistuttiin. Sitä lopputulosta ei mikään sanojen vääntely muuta miksikään. Mitään muuta en ole sopimuksesta väittänyt.

Jatkotapahtumat taas ovat kokonaan toinen asia. Hitler rikkoi sopimuksen ja se johti Puolan takuuseen. Se taas puolestaan sotaan yhdessä MR sopimuksen kanssa. München oli jo silloin mennyttä maailmaa.

• valehtelet paljon
        Turhaan valehtelet!! kirjoitti:

Münchenin sopimuksella pyrittiin välttämään sota ja siinä onnistuttiin. Sitä lopputulosta ei mikään sanojen vääntely muuta miksikään. Mitään muuta en ole sopimuksesta väittänyt.

Jatkotapahtumat taas ovat kokonaan toinen asia. Hitler rikkoi sopimuksen ja se johti Puolan takuuseen. Se taas puolestaan sotaan yhdessä MR sopimuksen kanssa. München oli jo silloin mennyttä maailmaa.

Bauer ei sinun laillasi kehu tuota sopimusta vaan nimittää sitä suoraan ja kiertelemättä petokseksi ja sitä ei mikään sanojen vääntely muuta miksikään. Suotta vetoa jatkuvasti Baueriin koskapa näköjään vääristelet hänen sanomisiaan ja esität omia satuja Bauerin sanoina.

• Miksi vääristelet
        valehtelet paljon kirjoitti:

Bauer ei sinun laillasi kehu tuota sopimusta vaan nimittää sitä suoraan ja kiertelemättä petokseksi ja sitä ei mikään sanojen vääntely muuta miksikään. Suotta vetoa jatkuvasti Baueriin koskapa näköjään vääristelet hänen sanomisiaan ja esität omia satuja Bauerin sanoina.

Baueria ja minun tekstejäni?

#Et näköjään sitten uskaltanut ottaa kantaa siihen ristiriitaan että kun sinä puhut T-slovakin jakosopimuksesta jalona ja reiluna tekona ilman vilppiaä niin Bauer puhuu aivan "stallarien" lailla petoksesta. "

Osoita, missä olen noin sanonut. Olen kertonut, että T:n jaolla haluttiin säilyttää rauha ja onnistuttiin. Niin kertoo Bauerkin. Stallarit väittävät, että Münchenin sopimuksesta syttyi sota.#

Mikset osoita, missä olen tuollaisia sanonut. Ja missä Bauer stallarien lailla väittää sodan syttyneen Münchenin sopimuksesta?

"Suotta vetoa jatkuvasti Baueriin koskapa näköjään vääristelet hänen sanomisiaan ja esität omia satuja Bauerin sanoina. "

Osoita nyt viimein, missä tuollaista on tapahtunut?

Olet palstalle tyypillinen valehtelija ja vääristelijä. Pyrit laittamaan omia valeitasi toisten tiliin ja syytät sitten valehtelusta..

• korjataas juttujasi
        Miksi vääristelet kirjoitti:

Baueria ja minun tekstejäni?

#Et näköjään sitten uskaltanut ottaa kantaa siihen ristiriitaan että kun sinä puhut T-slovakin jakosopimuksesta jalona ja reiluna tekona ilman vilppiaä niin Bauer puhuu aivan "stallarien" lailla petoksesta. "

Osoita, missä olen noin sanonut. Olen kertonut, että T:n jaolla haluttiin säilyttää rauha ja onnistuttiin. Niin kertoo Bauerkin. Stallarit väittävät, että Münchenin sopimuksesta syttyi sota.#

Mikset osoita, missä olen tuollaisia sanonut. Ja missä Bauer stallarien lailla väittää sodan syttyneen Münchenin sopimuksesta?

"Suotta vetoa jatkuvasti Baueriin koskapa näköjään vääristelet hänen sanomisiaan ja esität omia satuja Bauerin sanoina. "

Osoita nyt viimein, missä tuollaista on tapahtunut?

Olet palstalle tyypillinen valehtelija ja vääristelijä. Pyrit laittamaan omia valeitasi toisten tiliin ja syytät sitten valehtelusta..

,,,,haluttiin säilyttää rauha ja onnistuttiin.,,,,

Jaa että onnistuttiin, niinkö? Mielestäni sota siitä tuli vai etkö ole kuullut vielä 2. m-sodasta mitään.

Kaikki muu on selvää bläkkiä. Oletko sinä muka jossain vaiheessa sanonut Munchenin sopimusta petokseksi kun Bauer, "stallarit" ja koko muu maailma tekee. Koskaan et ole tuosta sopimuksesta petos-sanaa käyttänyt mutta ylistystä tulee vallan vuolaasti joka käänteessä. Joten mitä taas kitiset ja rutiset kuin pikku kersa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe