EK:n tiedottamattomuudesta

1 + 2

Ylivoimaisesti vilkkaimman kesän jälkeen ei ole vielä tullut mitään tiedotetta.

Miksei?

Vanha ennätys yli kaksinkertaistui... kyllä sellaisesta pitää riemua repiä;-D

17

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Jotenkin tuntuu, että 30 000:n eron rikkoutuessa tulee tiedote, jossa ehkä myös mainitaan kesän ennätys. Toivottavasti EK ei taas vajoa siihen zombimaiseen tilaan, jossa se oli melkein koko viime vuoden. Silloin tiedotus oli nihkeää ja sisällöltään aika heikkoa. Media ei kirjoita kirkosta eroamisesta juuri mitään, jos kukaan ei aiheesta puhu.

      • 1+1

        Tuntuu tuntuu, olet mutu-tietäjä


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        1+1 kirjoitti:

        Tuntuu tuntuu, olet mutu-tietäjä

        Enpä ollut mutu-tietäjä. Olin oikeassa. 30 000 eroa rikkoutui, tiedote tuli. Sieppaako?


    • asdfasgasregv

      "Media ei kirjoita kirkosta eroamisesta juuri mitään, jos kukaan ei aiheesta puhu. "

      Ohhoh, nyt silmät auki ja järki käteen. Tässä on tullut viimeaikoina monia juttuja lehtiin, joilla ei ole perusteena http://www.eroakirkosta.fi/ tai edes STT:n jutut, vaan ihan lehtien omia tuotoksia kirkon tilasta tai sen tekemisistä.

      Ei mikään media jaksa toistuvasti vaan tehdä juttua aiheesta "kirkosta erosi taas ihmisiä".

      • Totta,

        Siksi liittyjiä ennätysmäärä jo yhdeksättä vuotta peräjälkeen.


    • 10v tiedote

      Ehkä panostetaan 10v tiedotteeseen eikä haluta tiedottaa pikku-asioista, jotta 10v tiedote menee hyvin läpi kautta media-kentän. Itse ainakin loisin tälläisen tiedotus-strategian loppuvuodelle.

      • En viitsi vielä yksityiskohtia hirveästi paljastella, mutta vuoden vaihteessa tulee melko varmasti aika paljon näkyvyyttä ja keskustelua... Suljettujen ovien takana valmistellaan... :)


      • mielenkiintoista...
        rainbowshy kirjoitti:

        En viitsi vielä yksityiskohtia hirveästi paljastella, mutta vuoden vaihteessa tulee melko varmasti aika paljon näkyvyyttä ja keskustelua... Suljettujen ovien takana valmistellaan... :)

        Veikkaan jotain kansalaisaloitetta. No kunhan jotain valmistelette, kaikki näkyvyys hyvän asian puolesta kelpaa.

        Mahdollisesta kansalaisaloitteesta tuli mieleen, että EK:n erolomakkeeseenhan voisi integroida jonkun kohdan "haluatko allekirjoittaa myös aloitteen?"


      • asdfsafgdgrw
        rainbowshy kirjoitti:

        En viitsi vielä yksityiskohtia hirveästi paljastella, mutta vuoden vaihteessa tulee melko varmasti aika paljon näkyvyyttä ja keskustelua... Suljettujen ovien takana valmistellaan... :)

        Niin, tietysti voisi ajatella että panostaa täysillä vuoden lopulle, koska siellä erotaan muutenkin paljon kirkosta.

        Vuoden viimeiset päivät on maanantai ja tiistai. Olisiko tänä vuonna aika kaikkien aikojen vilkkaimmalle joulukuulle...


      • räppänä
        mielenkiintoista... kirjoitti:

        Veikkaan jotain kansalaisaloitetta. No kunhan jotain valmistelette, kaikki näkyvyys hyvän asian puolesta kelpaa.

        Mahdollisesta kansalaisaloitteesta tuli mieleen, että EK:n erolomakkeeseenhan voisi integroida jonkun kohdan "haluatko allekirjoittaa myös aloitteen?"

        Mun mielestä ei kannata integroida siihen mitään. Vähän sama asia kuin pankkiautomaatin ruudulla kysellään, osallistutko johonkin keräykseen samalla kun nostat omaa rahaasi. Tulee tyrkkäävä olo ja toivoo että saisi hoitaa tällaiset hyvin henkilökohtaiset asiat aivan rauhassa. Kansalaisaloitteen allekirjoitus vaatii pohdintaa, jos asiaan ei ole perehtynyt entuudestaan. Ja voi jäädä sitten eroilmoitus tekemättä, kun tuntuu työläältä.


      • lienee taas
        räppänä kirjoitti:

        Mun mielestä ei kannata integroida siihen mitään. Vähän sama asia kuin pankkiautomaatin ruudulla kysellään, osallistutko johonkin keräykseen samalla kun nostat omaa rahaasi. Tulee tyrkkäävä olo ja toivoo että saisi hoitaa tällaiset hyvin henkilökohtaiset asiat aivan rauhassa. Kansalaisaloitteen allekirjoitus vaatii pohdintaa, jos asiaan ei ole perehtynyt entuudestaan. Ja voi jäädä sitten eroilmoitus tekemättä, kun tuntuu työläältä.

        Bussinkulkiteippausta ja pornolehtien jakoa tiedossa..

        Ateistien älynväläyksiä..


      • ====
        asdfsafgdgrw kirjoitti:

        Niin, tietysti voisi ajatella että panostaa täysillä vuoden lopulle, koska siellä erotaan muutenkin paljon kirkosta.

        Vuoden viimeiset päivät on maanantai ja tiistai. Olisiko tänä vuonna aika kaikkien aikojen vilkkaimmalle joulukuulle...

        Naurettavan pieni määrä eroajia tosiaan. Kirkossa edelleen yli neljä miljoonaa jäsentä.


      • Heh !
        lienee taas kirjoitti:

        Bussinkulkiteippausta ja pornolehtien jakoa tiedossa..

        Ateistien älynväläyksiä..

        Samaan olen kiinnittänyt huomiota.


      • Olly
        ==== kirjoitti:

        Naurettavan pieni määrä eroajia tosiaan. Kirkossa edelleen yli neljä miljoonaa jäsentä.

        Ja voidaan sanoa neljän viidestä kuuluvan kirkkoon.


    • staninva
    • Jori Mäntysalo

      En usko että mitään syksyn 2008 tapaista tiedoterumbaa ainakaan tulee. Kaikkea muuta väkerretään sen verran paljon. Itsekin tein luonnoksen va-liiton tiedotteelle juhlapyhien siirtoa koskien, ja se meni läpikin aika mukavasti. Vaimo puolestaan näkyi hetken YLEllä et-opetukseen liittyen.

      EK on ihan hyvä kärki, mutta hyvä vain on laajentaa joukkoa josta tiedotetaan.

    • 9 + 19

      Ehkä on ihan hyvä olla tiedottamatta koko ajan, muuten media kyllästyy ja jättää kaiken julkaisematta. Loppuvuonna voisi optimi olla kaksi tai kolme tiedotetta. Vuoden viimeisille päiville kannattaa tietty iskeä, ettei kirkko pääse dominoimaan medianäkyvyyttä omilla vääristelevillä luvuillaan. Katsotaan vain, niin kirkko ilmoittaa jotain viisi päivää ennen vuodenvaihdetta, että "koko vuonna erosi noin xxx henkilöä", vaikka viimeisinä päivinä eroaa vielä ainakin 5 000.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe