BB uutiset

xbabe

Siis voiko aikuinen käyttäytyä oikeasti kuten tämä Andy vai oliko se vain näytelmää?

20

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Suurin osa BB talon tapahtumista on näytelmää eli etukäteen suunniteltua, mutta luulen että Andy on oikeastikin noin lapsellinen.

    • Uhuyb

      Andy on oikeastaan aika syvällinen ja filosofinen henkilö, mutta onhan se nyt selvää, että nisti ilman kamaa alkaa riehumaan, kun joku käy räpeltämässä taideteoksensa.
      Eli voi käyttäytyä, mikäli kittaa olutta ja on rokkari.

      • vihreä mörkö

        Byäk. Mä en kittaa olutta, en vedä kamaa, enkä oo rokkari, mut silti oon tässä BB-jutussa ehdottomasti Andyn puolella. Niiden bimbojen kanssa en itse olis jaksanut päivääkään, vaikkakin kyseessä on viihdeohjelma, johon ei ihan tönkköjä tallaajia edes huolita.

        Olen muuten käynyt kerran Andyn taidenäyttelyssä ja se oli huikaiseva elämys! Huippujätkä, myös taiteen saralla!


    • Kyöstix

      Modelli vanhus on vielä naurettavampi tyyppi :)

      • Mä olin ihan varma että toi Andy ois sun faija.


    • sykiatrii-dazzuu

      Julkisuuden ihmiset ovat rooliensa vankeja ja se taulu vaikutti enemmän suttupaperilta kuin taideteokselta.

      Mutta luultavasti hänen hepulinsa ei ollut näytelmää.

      Hän käyttäytyi kuin pikku lapsi eivätkä nämä muutkaan siellä olevat ihmiset yritä käyttäytyä kuin aikuiset.

      • ???wtf???

        joku joutubelinkki vois olla ihan jees, et olis niinko jotenkin tän jutun kanssa kartalla ... kellään heittää?


    • mutta...

      mutta taulun arvohan nousi huimasti kohun myötä!

    • Mikä aikuinen HÄ

      .

      ONko siellä aikuisiakin mukana

      Har!

      .

    • pis pis

      Tiesikö se selvänäkijä, että näin tapahtuu? Huomiohakuinen aikuispissis hihittelee varmaan omahyväisenä, kun häneen on reagoitu Ristomattia myöten :)

    • yb offina

      Voiko aikuiset naiset käyttäytyä noin lapsellisesti kuin tuolla tuo Claudia, Saagim ja se botox-susanna?
      Minusta Andyn reagointi oli täysin ymmärrettävä, joskin yliampuva. Sen verran taiteilijoita tunnen, että tiedän että ainoastaan kitaran kielien katkominen olisi ollut pahempi ja loukkaavampi temppu Andylle. Maalaus oli siis hyväntekeväisyyttä varten tehty ja se piti sabotoida? Mitä ihmeen järkeä tuossa oli?
      Andy muutenkin edusti ainoaa normaalia ihmistä tuolla, millaisena itse normaalin, vastuuntuntoisen, empaattisen, jalat maassa jne. ihmisen näen. Ainakin niissä jaksoissa, mitä tästä kaudesta olen nähnyt. Ei ole iskenyt tän vuoden bb, vaikka huvittavaa kyllä, siellä on tällä kertaa jopa 4 jonkinlaista tutun tuttua näköjään patsastelemassa.

      • mitä helevettiä

        .

        Ei kai vaan joku seuraa tuota * ROSKAWÄEN * ohjelmistoa??????

        Har!

        .


      • 05 palstaveteraani

        "Ei ole iskenyt tän vuoden bb, vaikka huvittavaa kyllä, siellä on tällä kertaa jopa 4 jonkinlaista tutun tuttua näköjään patsastelemassa. "

        yb offina: ajattele palstamainetta! Ei ole hyväksi kertoa, jos kaikenlaiset paskakikkareet kuuluu tuttavapiiriin.


      • y.b offina
        05 palstaveteraani kirjoitti:

        "Ei ole iskenyt tän vuoden bb, vaikka huvittavaa kyllä, siellä on tällä kertaa jopa 4 jonkinlaista tutun tuttua näköjään patsastelemassa. "

        yb offina: ajattele palstamainetta! Ei ole hyväksi kertoa, jos kaikenlaiset paskakikkareet kuuluu tuttavapiiriin.

        Mut ei ollutkaan kyse mun tuttavista, vaan kavereiden ja tuttujen tuttavista :) Hekin lähinnä siksi, että työskentelvät jonkun median parissa. Itse en ole livenä noista tavannut kuin Andyn, eikä hänkään tuttavapiiriin kuulu.

        Sinänsä saa nykypäivänä Suomessa olla aika kieli keskellä suuta, kun piirit on pienet. Eräänä päivänä arvostelin yhden suositun laulajan musiikkivideoita yhdelle tyypille; että niissä esiintyy vain jotain bimboja vähissä vaatteissa.. Ööh, myöhemmin minulle selvisi, että hänen tyttöystävänsä esiintyy noissa videoissa, kääkk.. Taisin haukkua laulajaa ja videoita vielä tyttöystävän kuullen :s (Lähetin jo pahoittelut molemmille, pojan iskän kautta, anteeksi sain, heitä oli vissiin onneksi vaan huvittanut tilanne ;))


      • 05 palstaveteraani
        y.b offina kirjoitti:

        Mut ei ollutkaan kyse mun tuttavista, vaan kavereiden ja tuttujen tuttavista :) Hekin lähinnä siksi, että työskentelvät jonkun median parissa. Itse en ole livenä noista tavannut kuin Andyn, eikä hänkään tuttavapiiriin kuulu.

        Sinänsä saa nykypäivänä Suomessa olla aika kieli keskellä suuta, kun piirit on pienet. Eräänä päivänä arvostelin yhden suositun laulajan musiikkivideoita yhdelle tyypille; että niissä esiintyy vain jotain bimboja vähissä vaatteissa.. Ööh, myöhemmin minulle selvisi, että hänen tyttöystävänsä esiintyy noissa videoissa, kääkk.. Taisin haukkua laulajaa ja videoita vielä tyttöystävän kuullen :s (Lähetin jo pahoittelut molemmille, pojan iskän kautta, anteeksi sain, heitä oli vissiin onneksi vaan huvittanut tilanne ;))

        Muistaakseni (luin teepussin paperipalasta) Oskari Wild on sanonut että "kerro keitä tuttavasi tuntevat, niin minä kerron millainen olet". Joten kiikkiin jäit. Found guilty and case closed.

        Taas muuten yksi hieno syy olla suomalainen: kaikki tuntee tai on sukua vaikka minkälaisille julkkiksille, kun on suht vähän väkeä, oma kielialue ja paljon poppoota monilta aloilta hörhöilemässä julkkiksiksi.

        Mutta Andy, toden totta miehiä jotka riemua tuo (toi). Ja se pulverilippuja myös imuroi vai miten se meni.

        Ja vielä, Andyltä loistava vinkki pitää aina 30 donaa likividiä siltä varalta, että tulee jotain ostettavaa. Siinä on pikavippisukupolvelle opittavaa sedältä.


    • määmy

      Anu töhri Andyn luomuksen ja Andy hiema hermostu. Andy sai kenkää, sabotaatti jäi.

    • jeijeee

      Show must go on!

    • aksöniä

      Tas poistettiin yx BB-talost

    • Never ever again

      Julkis BB on ollu turhuuksien turhuus.

    • Täällä yksityishenkilö-bb:ssä bb dataa palstalla ja muutamalla muulla sivulla lotus-asennossa sohvalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe