Kuinka sujuu sulta sunnuntai?

su-lorvija

Sun-nun-tai

38

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Uitu, siivottu, safkattu ja iltapäiväl meen pesee ja vahaa kesäbilikani ja pistän talviteloil (nyyh).

    • talvisport

      Liisterit vedetty suksenpohjiiin

    • Sujuu, ,

      , , varsin samalla tavalla, kuin muutkin päivät: raahautuu ohi, niin kuin varisparvi, vaikkei olekaan marraskuu.

    • Ouch!

      Tulin juuri pikkuveljen kanssa hoidosta. Kaveri näyttää väsyneeltä, mutta onnelliselta, hehe B)

    • Alggis

      Tasotellessa. Meni eilen aika myöhään.

    • Kiitos kysymästä, hiukan halipulaisissa tunnelmissa on tämä sunnuntai sujunut. Onneksi kohta on jo maanantai.

      • Olitko ..

        rakkausvauva??


      • Olitko .. kirjoitti:

        rakkausvauva??

        Outo kysymys, mutta käsittääkseni olin.


    • Hienosti sujui! Vihdoinkin hiljaista ja vois kuunnella jotain kivaa ennen nukahdusta.

    • b.b?

      Kohta herää: palstan vibra.

      • Kahdesta asti ollut jo hereillä :O


      • läpändeeraust
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kahdesta asti ollut jo hereillä :O

        Oliksää kreisibailaamas Turus?


      • läpändeeraust kirjoitti:

        Oliksää kreisibailaamas Turus?

        En. Kreisibailata voi mansessakin. Voiko Turussa, sitä en tiäkään. Ehkä Olavin Krouvissa :s


      • turkkullaist
        bravo.bravi kirjoitti:

        En. Kreisibailata voi mansessakin. Voiko Turussa, sitä en tiäkään. Ehkä Olavin Krouvissa :s

        Tauskia jorasit tanssilattial.


      • turkkullaist kirjoitti:

        Tauskia jorasit tanssilattial.

        Onko totta? Kaikkeen sitä rupeaa lauantai-illan huumassa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kahdesta asti ollut jo hereillä :O

        Jos oot b.b virkeänä, niin vastaatko pariin kysymykseen?


      • olikkos
        bravo.bravi kirjoitti:

        Onko totta? Kaikkeen sitä rupeaa lauantai-illan huumassa.

        Kaatokännis?


      • almameedio kirjoitti:

        Jos oot b.b virkeänä, niin vastaatko pariin kysymykseen?

        Juu, melko virkeänä.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Juu, melko virkeänä.

        Kirjoittelen huvin vuoksi ja aikani kuluksi yhtä juttua. Meniskö esim tää lause tampereen murteella oikeaoppisesti?

        Ei isoäidillä killinä ikänä ollu pyärää, mutta sitten nöösinä se sai papav vanhaj Jopon.

        Kirjootetaanko se isoäirillä?


      • almameedio kirjoitti:

        Kirjoittelen huvin vuoksi ja aikani kuluksi yhtä juttua. Meniskö esim tää lause tampereen murteella oikeaoppisesti?

        Ei isoäidillä killinä ikänä ollu pyärää, mutta sitten nöösinä se sai papav vanhaj Jopon.

        Kirjootetaanko se isoäirillä?

        Manseraattori auttaa: http://netello.fi/cgi-bin/netellocom/manseraattori.cgi

        Ei meiräm mummolla killinä ikänä pyörää ollu, mut sitte se sai papav vanhaj Jopo..

        Ei ehkä ole ihan täsmälleen oikein. Oon 5-vuotiaana junantuoma :s


      • almameedio kirjoitti:

        Kirjoittelen huvin vuoksi ja aikani kuluksi yhtä juttua. Meniskö esim tää lause tampereen murteella oikeaoppisesti?

        Ei isoäidillä killinä ikänä ollu pyärää, mutta sitten nöösinä se sai papav vanhaj Jopon.

        Kirjootetaanko se isoäirillä?

        Isoäiti on mummo täällä. killi ja nöösi tarkoittaa aika samaa mun ymmärryksen mukaan.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Isoäiti on mummo täällä. killi ja nöösi tarkoittaa aika samaa mun ymmärryksen mukaan.

        Kiitos.

        Sitten se toinen kysymys.

        Onko sinun sydämessä sopukka, joka herkistyy jollekin musiikille?
        Jos on, niin liittyykö se muistoihin, kaipaukseen, vai koskettaa muuten vaan?

        Minä esimerkiksi koen nämä Hurdin biisit vahvasti, vaikka en kieltä ymmärrä paljoakaan.

        Kuuntelin tätä just, mut ei mikään ykkössuosikki..
        http://www.youtube.com/watch?v=pfRgwXPDVRA


      • almameedio kirjoitti:

        Kiitos.

        Sitten se toinen kysymys.

        Onko sinun sydämessä sopukka, joka herkistyy jollekin musiikille?
        Jos on, niin liittyykö se muistoihin, kaipaukseen, vai koskettaa muuten vaan?

        Minä esimerkiksi koen nämä Hurdin biisit vahvasti, vaikka en kieltä ymmärrä paljoakaan.

        Kuuntelin tätä just, mut ei mikään ykkössuosikki..
        http://www.youtube.com/watch?v=pfRgwXPDVRA

        On kyl sellanen sopukka. Ei muistoihin liittyvää vaan tietoisuuteen jostain mikä on olemassa mutta ei ole tässä ja nyt. Vain yhtä puuttuu elämästä...Musiikki on sen kanava. Vaikka tällainen

        http://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYc


      • bravo.bravi kirjoitti:

        On kyl sellanen sopukka. Ei muistoihin liittyvää vaan tietoisuuteen jostain mikä on olemassa mutta ei ole tässä ja nyt. Vain yhtä puuttuu elämästä...Musiikki on sen kanava. Vaikka tällainen

        http://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYc

        Musiikkivalintaasi liittyen jäin muistelemaan vuotta 2004 ja sanon äkkiä poishäipätessä, että olet aika fiksu miesihmiseksi.

        Tässä soittaa kaksi mestaria;) Öitä.


      • almameedio kirjoitti:

        Musiikkivalintaasi liittyen jäin muistelemaan vuotta 2004 ja sanon äkkiä poishäipätessä, että olet aika fiksu miesihmiseksi.

        Tässä soittaa kaksi mestaria;) Öitä.

        http://www.youtube.com/watch?v=DM4AjthUajo

        Se linkkikin..


      • almameedio kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=DM4AjthUajo

        Se linkkikin..

        Kiitos yökohteliaisuudesta :) Jälkimmäisen herran tunnenkin, ja olen samaa mieltä että mestari on. Andykin voi olla, en mä sillä :p Öitä.


      • Kyllä kitaran-
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kiitos yökohteliaisuudesta :) Jälkimmäisen herran tunnenkin, ja olen samaa mieltä että mestari on. Andykin voi olla, en mä sillä :p Öitä.

        soitossa andy pesee lindholmin.


      • Kyllä kitaran- kirjoitti:

        soitossa andy pesee lindholmin.

        Joo, voi olla niin. Daven musiikki on enemmän mun mieleen. Varsinkin jollain pienellä klubilla tai baarissa livenä kuultuna.


      • tajuton almis
        Kyllä kitaran- kirjoitti:

        soitossa andy pesee lindholmin.

        Juju oli ihan muu, kuin veikata mestaruutta;) Et tainnu taaskaan tajuta, että oli kyse sydämenpesusta.

        Saat ruplan, jos arvaat mitä just nyt teen..


      • Ehjiycg
        tajuton almis kirjoitti:

        Juju oli ihan muu, kuin veikata mestaruutta;) Et tainnu taaskaan tajuta, että oli kyse sydämenpesusta.

        Saat ruplan, jos arvaat mitä just nyt teen..

        imetät vavvaa


    • väsyttää.

      • mitähän mää alkaisin lauleskeleen täällä itekseni.. hei joo, bodomia! bastards of bodom on hyvä biisi mutta sitä on tullut kuunneltua niin paljo niin laitetaanpa sitte vaikka tää: https://www.youtube.com/watch?v=xoIMwDiFH4U

        nimim. rakastunut tähän biisiin yhäki.


      • LaRito kirjoitti:

        mitähän mää alkaisin lauleskeleen täällä itekseni.. hei joo, bodomia! bastards of bodom on hyvä biisi mutta sitä on tullut kuunneltua niin paljo niin laitetaanpa sitte vaikka tää: https://www.youtube.com/watch?v=xoIMwDiFH4U

        nimim. rakastunut tähän biisiin yhäki.

        Ensimmäisenä tuli tästä biisistä mieleen, että se on sielukas. En ollu kuullut, sopii hyvin eräisiin mielentiloihin.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Ensimmäisenä tuli tästä biisistä mieleen, että se on sielukas. En ollu kuullut, sopii hyvin eräisiin mielentiloihin.

        niinpä! tälläki kertaa samaa mieltä ja sitä että hyvä on. huomenna ihmisillä varmasti taas miinukset paukkuu mutta sama se sille.


      • LaRito kirjoitti:

        niinpä! tälläki kertaa samaa mieltä ja sitä että hyvä on. huomenna ihmisillä varmasti taas miinukset paukkuu mutta sama se sille.

        Miinusviirus on paikallisen Koskikeskuksen hullut päivät tyyppinen kampanja. Täällä on samaa, eikä siitä pidä välittää :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Miinusviirus on paikallisen Koskikeskuksen hullut päivät tyyppinen kampanja. Täällä on samaa, eikä siitä pidä välittää :)

        sitäpaitsi en tiiä sinusta, sinähän oot vissiin ihan tyypillinen mies joten ymmärrettäköön, mutta ite oon ainaki jo kyllästyny niihin akkojen perseen hetkutus -videoihin.. että ennemmin tuommosia biisejä kuuntelee joissa on kuvia jne mitä semmosia harakoita jotka koittaa kiinnittää huomion itseensä paljaalla pinnalla ku eivät muuten huomiota saa.. paljo tyylikkäämpää.


      • LaRito kirjoitti:

        sitäpaitsi en tiiä sinusta, sinähän oot vissiin ihan tyypillinen mies joten ymmärrettäköön, mutta ite oon ainaki jo kyllästyny niihin akkojen perseen hetkutus -videoihin.. että ennemmin tuommosia biisejä kuuntelee joissa on kuvia jne mitä semmosia harakoita jotka koittaa kiinnittää huomion itseensä paljaalla pinnalla ku eivät muuten huomiota saa.. paljo tyylikkäämpää.

        Ihan tyypillinen :) Sikälis kuitenkin hiukka kranttu että pelkkä perseen hetkutus ei riitä. Kuuntelen musat radiosta tai Spotifystä yleensä, joten kuva puuttuu. Monessa tapauksessa onneksi niin. Juutuubista löytyy paljon tollasia kuvitettuja ja lyriikoilla varustettuja versioita. Ainoa mihin hetkutus sopii, on bilemusa. Siinä se kuuluu vähän niin kuin asiaan kun bilettäjät itekin hetkuu ja hytkyy.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe