Kenen palstalaisen kanssa...

haluaisit paeta Perun Andeille nauttimaan Argentiinalaista härän ulkofilettä Pinotage punkun kera ja samalla kuunnellen Glen Campbellin soittoa orkestereineen, tunnelmallisessa kyntilänvalossa.

http://youtu.be/kh0F2sMcr_4

25

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H Heppamattilasta

      Jaanan

    • no mää

      buddyn -- tietenkin!

      • Pihvi käy kyllä, mutta on muutama ongelma:
        Campbell ei enää esiinny.
        Itse en koske viiniin, enkä myöskään mielelläni lennä (pitäisi olla edes ohjaamossa).
        Ja miksi edes menisin Peruun, sillä kaikki on jo täällä (korvieni välissä sijaitsee koko maailmankaikkeus).

        Eikä kukaan ole myöskään maininnut mitään minkään tyyppisestä kakusta.


      • juu,
        buddy-love kirjoitti:

        Pihvi käy kyllä, mutta on muutama ongelma:
        Campbell ei enää esiinny.
        Itse en koske viiniin, enkä myöskään mielelläni lennä (pitäisi olla edes ohjaamossa).
        Ja miksi edes menisin Peruun, sillä kaikki on jo täällä (korvieni välissä sijaitsee koko maailmankaikkeus).

        Eikä kukaan ole myöskään maininnut mitään minkään tyyppisestä kakusta.

        tottatosiaan viettäisin niin mielelläni hetken jos toisenkin korviesi välissä lorvaillen... eeei kun tarkkoja havaintoja tehden ja kaiken tärkeän mieleeni painaen. Etsisin sen tietyn suklaakakkuohjeen. Hyvällä tuurilla löytäisin ilmaissoftan 360 asteen panoraamakuvien tekoon....


    • Käykö palstalla ketään tämän vuoden BB, Tanssii tähtien kanssa tai Idols-tähteä?

      • Tämä palsta ei ole idiootelle, mikä suhun on mennyt? Minäkin ikävöin ziseliä, mutta aina voi murheet hukuttaa alkoholiin.


      • modelli kirjoitti:

        Tämä palsta ei ole idiootelle, mikä suhun on mennyt? Minäkin ikävöin ziseliä, mutta aina voi murheet hukuttaa alkoholiin.

        Jaa... No sitten kuka tahansa palstalainen kelpaa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Jaa... No sitten kuka tahansa palstalainen kelpaa.

        Kaljakoppa vetoo, että mä pokaan ton yksinkertaisen.blondin alta viikon....jos mä vaan haluisin?


      • hih..
        modelli kirjoitti:

        Kaljakoppa vetoo, että mä pokaan ton yksinkertaisen.blondin alta viikon....jos mä vaan haluisin?

        tirsk:-*



    • määmy

      Just kävin machu picchus, ei jaksa lähtee ny.

    • En nyt välttämättä haluaisi Peruun, vaikka siellä varmaan on tosi kaunista ja eksoottista. Kaikki vanhat rauniot ja temppelit olisi tutustumisen arvoisia kohteita.
      Punaista lihaa syön tosi harvoin. Säästän härän ulkofileet muille herkuttelijoille, jotka osaavat arvostaa sitä enemmän..

      Australiassa olisi mukava käydä, jostain syystä se on kiehtova matkakohde.
      Siellä voisi hillua ainakin 3 viikkoa ja tutustua paikkoihin mahdollisimman perusteellisesti.

      En minä tiedä kenen kanssa sinne voisi lähteä. Olen jonkun verran matkustanut yksin, mutta tietysti, matkaseuran kanssa jaettu ilo on aina moninkertainen.

      • Wagyu-härän ulkofilepihvi maksaa esim. Stefan's Steakhousessa yli 50e, pelkkä pihvi. Mutta ko. eläimellä onkin ollut oma pilttuu ja lakeija, joten se on elänyt onnellisen elämän kunnes päätyy ihmisen ravintoketjuun. Kannattaisi siis ainakin kokeilla :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Wagyu-härän ulkofilepihvi maksaa esim. Stefan's Steakhousessa yli 50e, pelkkä pihvi. Mutta ko. eläimellä onkin ollut oma pilttuu ja lakeija, joten se on elänyt onnellisen elämän kunnes päätyy ihmisen ravintoketjuun. Kannattaisi siis ainakin kokeilla :)

        No pahus, jos kerran suostut maksamaan mokoman summan, niin voin maistaa mahtipihviä. Tietysti tilaat sen mediumina (niin kaikki tekee) ja mulle ei punainen liha maistu.
        Jos kehtaan pyytää sen ns. "well done", niin kaikki nauraa mulle.
        Kengänpohjaa voi tietty grillata kotonakin. :)

        - Yksi hummeri , kiitos. ( Red Lobster Seafood Restaurant). :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        No pahus, jos kerran suostut maksamaan mokoman summan, niin voin maistaa mahtipihviä. Tietysti tilaat sen mediumina (niin kaikki tekee) ja mulle ei punainen liha maistu.
        Jos kehtaan pyytää sen ns. "well done", niin kaikki nauraa mulle.
        Kengänpohjaa voi tietty grillata kotonakin. :)

        - Yksi hummeri , kiitos. ( Red Lobster Seafood Restaurant). :)

        Varmaan kyseessä olis "bisnesneuvottelu" ja Eurocard laulaisi :p Omalla rahalla sellasta summaa kukaan täysjärkinen maksa, varsinkin kun ko. lihaklöntti ei ole mitenkään sen ihmeellisempi kuin puolet halvempi.

        Medium juu, well done kuivattaa liikaa, mutta jokainen saa ottaa miten haluaa. Naureskelu on snobismia. Hummeri on hyvää, mutta hankala syödä. Itse kun valkkaa altaasta mieleisensä, voi antaa sille nimenkin ja sitten mussuttaa "Torstia" :D


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Varmaan kyseessä olis "bisnesneuvottelu" ja Eurocard laulaisi :p Omalla rahalla sellasta summaa kukaan täysjärkinen maksa, varsinkin kun ko. lihaklöntti ei ole mitenkään sen ihmeellisempi kuin puolet halvempi.

        Medium juu, well done kuivattaa liikaa, mutta jokainen saa ottaa miten haluaa. Naureskelu on snobismia. Hummeri on hyvää, mutta hankala syödä. Itse kun valkkaa altaasta mieleisensä, voi antaa sille nimenkin ja sitten mussuttaa "Torstia" :D

        Hummerikauluri sidotaan asiakkaille kaula yli rinnalle, vaatteet pysyvät siistinä. Hummerisakset on aika jännät, mehut roiskuu ympäriinsä ja muutenkin aika
        alkukantaista syöntimeininkiä.
        Annoksen mukana tulee dippinnä: cocktail sauce, tartar sauce ja sulatettua voita. En tajua sen voisulan tarkoitusta. Se jää käytämättä.

        On todella hyvää ja hidasta ruokailemista.
        Lasillinen hyvää valkoviinia kyytipojaksi. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hummerikauluri sidotaan asiakkaille kaula yli rinnalle, vaatteet pysyvät siistinä. Hummerisakset on aika jännät, mehut roiskuu ympäriinsä ja muutenkin aika
        alkukantaista syöntimeininkiä.
        Annoksen mukana tulee dippinnä: cocktail sauce, tartar sauce ja sulatettua voita. En tajua sen voisulan tarkoitusta. Se jää käytämättä.

        On todella hyvää ja hidasta ruokailemista.
        Lasillinen hyvää valkoviinia kyytipojaksi. :)

        Monimutkaista on, pihvin syöminen on suoraviivaisempaa puuhaa. Alan syödä hummeria, jahka on jalostettu oma lajike kärsimättömille :s


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Monimutkaista on, pihvin syöminen on suoraviivaisempaa puuhaa. Alan syödä hummeria, jahka on jalostettu oma lajike kärsimättömille :s

        Hitaan ruokailun yhteydessä ehtii käydä mielenkiintoista ajatustenvaihtoa. Hyvää ruokailukeskstelua ei saa aliarvioida.
        Kärsimätön ehditään juottaa humalaan. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hitaan ruokailun yhteydessä ehtii käydä mielenkiintoista ajatustenvaihtoa. Hyvää ruokailukeskstelua ei saa aliarvioida.
        Kärsimätön ehditään juottaa humalaan. :)

        Kyl, ehdottomasti. Ja viimeisestäkin on kokemusta. Hummerin syönti humalassa on varmaan elämys niin itselle kuin pöytäseurueellekin =)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kyl, ehdottomasti. Ja viimeisestäkin on kokemusta. Hummerin syönti humalassa on varmaan elämys niin itselle kuin pöytäseurueellekin =)

        Tarkkailijana voin myöntää nolon tapahtuman. Olisi ollut parempi, jos kaveri olisi tilannut helppoa sormiruokaa. Vaikka ranskiksia, tai kanafrittejä, tai kasvislautasen dipillä.

        Myötähäpeä on todella nöyryyttävä tunne.

        Kiitti seurasta. Nyt poistun, öitä! :)


    • Sen kanssa joka puhuu sujuvaa perua ettei jouduta torilla myydyiksi.

      • puskarunontaja

        Espanjan kielellä pärjää perussa ihan hyvin ja gringo ei tarkoita muukalaista.


    • El condor pasa
    • Mulle riittäis pelkkä punaviini ja kynttilätkin. Seuraanliittyminen vapaaehtoista :)

    • Kasvissyöjä ♫

      No siis toi treffipaikka ja sinne meno - on jo sen verran pinkeä tapahtuma, että sinne otetaan vain HYWä tyyppi mukaan. Enkä mä tunne täältä ketään.

      Tai siis, jos Neo lähtis mukaan? Ja me lennettäisiin sinne Nebukdressar aluksella, eli mahdollisimman pehmeästi ja nopeasti. Joku Indiana Jonesin tapainen kulttuurinharrastaja/ opettaja voisi olla myös ...mielenkiintoinen lounasseuralainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe