Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinussa herättää

dimangit ikuisia?

Cheek-niminen laulaja?

24

245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Kakkamaakari on.

    • määmy

      Ainaski hää yritti jotain erilaist siin musaohjelmas, muut ei

    • hnmmm...

      olen nähnyt vain kuvia heebosta ja lukenut ilta-aviisista mielipiteitään äitinsä itkettäjästä ja olenpa kuullut radiosta osia timangikappaleesta. Semmoisia ajatuksia tulee, että se on semmoinen kiiltokuvapoika ulkonäöllisesti. Ei tule muita ajatuksia.

    • No tuota...

      Kokoomus ja ratikkakuski. En erityisemmin pidä kummastakaan. Ei heidän olemassaolo mua haittaa, mutta jos heidän olemassaolo alkaa häiritä minun olemassaoloani, alkaa vituttaa.

      • Heh, kuulostaako tutulta?

        "Cheek pitää tätä viikkoa uransa kohokohtana. Menestyksestään hän sanoo voivansa kiittää vain itseään.

        - Yritän keksiä joitain muita kuin itseni, mutta kai tässä on itse tullut väännettyä niin paljon duunia. Itse on täytynyt kaikki suurimmaksi osaksi tehdä, hän sanoi."

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288601824997.html

        Sitä mieltä on menestyksestään varmasti Nalle Wahlroos, Jyrki Katainen,
        Alexander Stubb ja toki meidän ikioma palstabroileri Ratikkakuskikin. Vain Vollotusta-ohjelmalla ei ollut mitään osaa eikä arpaa ja monilla muillakin tekijöillä...

        Joojoo... Olen vaan kateellinen kokoomusräppäri Cheesen(tai mikä se nyt olikaan) menestyksestä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, kuulostaako tutulta?

        "Cheek pitää tätä viikkoa uransa kohokohtana. Menestyksestään hän sanoo voivansa kiittää vain itseään.

        - Yritän keksiä joitain muita kuin itseni, mutta kai tässä on itse tullut väännettyä niin paljon duunia. Itse on täytynyt kaikki suurimmaksi osaksi tehdä, hän sanoi."

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288601824997.html

        Sitä mieltä on menestyksestään varmasti Nalle Wahlroos, Jyrki Katainen,
        Alexander Stubb ja toki meidän ikioma palstabroileri Ratikkakuskikin. Vain Vollotusta-ohjelmalla ei ollut mitään osaa eikä arpaa ja monilla muillakin tekijöillä...

        Joojoo... Olen vaan kateellinen kokoomusräppäri Cheesen(tai mikä se nyt olikaan) menestyksestä...

        Heh, jätkä on varmaan roudanut kamansa, miksannut soundinsa, soittanut kaikki soittimet(mikäli sen musassa käytetään oikeita soittimia), visioinut videonsa, kuvannut ne, ohjannut, hoitanut taustalaulut- ja tanssit, tuottanut levynsä, miksannut ne, markkinoinut, jaellut, keksinyt sen Vain Vollotusta formaatin...

        On se ihmemies. Kyllä jotkut omalla kovalla duunilla ehtii lyhyessä ajassa aika paljon.

        Mutta käyttämällä tätä kokoomusräppäri Cheeseä(tai mikä se nyt olikaan) esimerkkinä minua kiinnostaa tiedän mielipiteet, että mikä saa jonkun ihmisen uskomaan omaan erinomaisuuteensa hänen tavoin?


    • eip oikeen minkäänlaisia,

      mur

    • Ei mitään. No, kulmikas pröystäilijä.

    • kanat puskasta

      yybeen suosikkilaulaja

    • räp hip hop

      Suomen ykkösartisti

    • Not interested

      Taasko sä mainostat täällä? Heti aamusta minä-minä mielessä.

      Ota lomaa edes palstan ajaksi.

    • Ei mitään....rap-genren mustalammas?

    • Ei intohimoja suuntaan eikä toiseen. Eli ei fanituta eikä häiritse.En tuntenut koko laulajaa ennen "vain elämää"-sarjaa. En ole ihan päässyt perille tyypistä. Keskusteltiin lähiaikoina yhden kaverin kanssa hänen biiseistään ja videoistaan. Hän oli vakuuttunut, että kyse on ironiasta ja läpästä, että ne on kieli poskessa tehty ja että niissä pilkataan kyseistä elämäntyyliä. Sanoin, että en olis ihan varma.. Hänen poikansa on Cheek-fani, ja tää järkytti häntä kovin.. Että siis jos se tosissaan..

      • niin?

        Entäs ulkonäkö? Onko herkku?


      • niin? kirjoitti:

        Entäs ulkonäkö? Onko herkku?

        On niin nuori, että en ole tullut ajatelleeksikaan.. Mutta, noh.. ei ole kyllä ollenkaan omaa tyyppiä, ihan liian pyöreä- ja siloposki :) Ja en olisi parikymppisenäkään tykännyt, aina enemmän ollut karumman naaman/ lommoposkien perään..

        Lisäksi en tykkää hänen pukeutumis- enkä muustakaan tyylistään, yhtään. Liian särmätön ja sliipattu. Ja liian tasaiset hampaat mieheksi:D

        Noh, en nyt niin tosissaan ollut, ymmärrän kyllä suosion syyn, teoriassa.


    • lifemocker

      kakkaa

    • ....

      Tulee vain mieleeni, että Lahtelainen patoniittyläinen lyhytkasvunen ja säröääninen heebo. Tuhlaajapoika oli ihan hyvä remixattuna.

      • niin?

        Onko 175 cm lyhytkasvuinen?


      • Iaskin..alleni
        niin? kirjoitti:

        Onko 175 cm lyhytkasvuinen?

        On.


      • ....
        niin? kirjoitti:

        Onko 175 cm lyhytkasvuinen?

        Ei se kyllä ole paljasjaloin 175 cm nähnytkään. Tuo 175 cm on urbaania legendaa sen miehen kohdalla.


      • niin?
        .... kirjoitti:

        Ei se kyllä ole paljasjaloin 175 cm nähnytkään. Tuo 175 cm on urbaania legendaa sen miehen kohdalla.

        itse väitti olevansa yhdessä ohjelmassa "kun viimeksi mittasin".


      • ....
        niin? kirjoitti:

        itse väitti olevansa yhdessä ohjelmassa "kun viimeksi mittasin".

        Voihan sitä väittää mitä tahansa, onkin eri asia onko se väitös totta. :)

        Ei vaadi kauheesti silmää vertailla 168 cm tytön vierellä Cheekiä, joka hädin tuskin on sentin pidempi tennarit jalassa.


    • Kummallisen ..

      näköinen suu ja paskaa musaa

    • Maneereja täynnä tämä kokoomusräppäri. Tuotteistusosaaminen huippuluokkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2467
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1271
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1169
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1010
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      931
    Aihe