Ominaisuus tai piirteesi, josta sinua on kehuttu?

best point

Kuinka hyvin se omasta mielestäsi osuu kohdalleen?

50

705

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti, mieti...

      En muista...Tai hetkinen... Kai se liittyi jotenkin omanlaisesta lähestymistavasta musiikkiin, en ole ihan varma...

      • oma lähestymistap

        Joo, oittotaito on täysin yliarvostettua.


      • oma lähestymistap kirjoitti:

        Joo, oittotaito on täysin yliarvostettua.

        Joo, oittotaito(mikä lie se sitten onkaan) on totaalisen yliarvostettua.

        Mutta jos tosissaan puhutaan niin maailmassa on todella paljon todella taitavia soittajia, kuin montaa niistä sitten jaksaa kuunnella ja kuin moni on musiikillisesti oikeasti hyvä, onkin jo asia erikseen.

        Minun lähestymistapani on kai sitä, että kuulen sen eri tavalla kuin muut. Tai oikeastaan kuulen siinä paljon sellaista, mihin suurin osa ei välttämättä kiinnitä huomiota tai kuule sitä. Valtaosa kuulee laulutaitoisia esim. idolseissa ja muissa sellaisissa, minä kuulen vaan samalta kuulostavia musiikista mitään ymmärtämättömiä suorittajia. Moni kakku päältä kaunis... leipää ja sirkushuveja, nääs...

        Tavallaan vituttaa se paskan ylitarjonta, mutta toisaalta ehkä sekin tie on nyt vaan käytävä loppuun. Sen jälkeen hiljaisuus, ketään ei kiinnosta mikään musiikki ja sen parin jäävät ehkä ne joiden musiikin parissa pitäisikin toimia.

        Soittotaidosta sen verran vielä, että en nyt ole mitenkään dissamaassa sitä, mutta siinä vaiheessa kun soittotaito kävelee sisällön yli, se on sama kuin olisi markkinoiden paras vasara käytössä, mutta joka kerta lyö hudin tai peukaloon. Minusta kumpikaan ei ole oikein hyväksi. Paitsi silloin kun se opettaa, että ehkä joskus vois vaikka yrittää osua naulaan ensimmäisellä yrityksellä...

        Ja jos minun soittotaidostani haluat keskustella niin minulla on omanlaiseni kosketus kitaraan. En usko, että sitä on on kovin helppoa jäljitellä. Heh, en mä osaa itsekään sitä jäljitellä. Se menee nääs fiilisten mukaan, ei kahtaa kertaa täysin samalla tavalla. Ja sama myös pätee laulamiseen. Suurin osa ihmisistä kuulee musiikista äänet ja sanat joiden merkityksiä ne eivät ymmärrä. Minä kuulen tunteet, ne kaikki tunteet mitkä esittämiini biiseihin kuuluu ja kuulemani mukaan hyvinä päivinä välitänkin ne hyvin. Viimeksi sain kuulla, että yksi esittämäni biisi oli hypnoottinen. Heh, ehkä se biisi ei nyt kuitenkaan, vaan se tulkinta...

        Mutta se siitä. Tämä nyt tuli kerrottua, koska siitä kai kuulin viimeksi kohteliaisuuden. Ja juuri samana päivänä, kun tuon ylläolevan viestin kirjoitin. On mua niinku yleensä sanottu hyväksi tyypiksi kenen kanssa on mukavaa viettää iltaa ja jutella mistä vaan. Älyköksikin olen tullut haukutuksi tuntemattomien toimesta, joskus jopa pärstäkerrointakin kehuttu(se on kyllä harvinaista), reiluksi on sanottu monia kertoja työyhteisöissä, joku sanoi joskus lempeäksi ja että se lempeys on kuulemma hurmaavinta minussa(siitä en olisi kyllä ollenkaan varma). Sanotaan nyt niin, että olen viimeksi kuullut haukkuja persoonastani aika kauan sitten. Ja sekään haukkuja ei oikeastaan minua haukkunut, vaan sitä että toteutin omaa itsemääräämisoikeuttani mihin hänellä ei mitään valtaa ollut.

        Haluaako joku vielä keskustella Genion persoonasta...?


    • piirustustaito, kai ne kehut aivan kohdalleen osuu, itse ylivaatimattomana en vaan aina osaa ottaa niitä vastaan,

      mur

      • murriperkeIe

        sit kuvankaunis pylde


    • Hmm... Positiivisuudesta oon varmaan kuullut eniten kehuja niin yksityis- kuin työelämässä, luotettavuudesta myös.

      Mielestäni osuu aika hyvin kohdalleen, olen aika helposti hymyileväistä sorttia ja yleensä suhtaudun kyllä asioihin positiivisesti. Tuo tosin on piirre, mikä tuntuu ajoittain joitain myös ärsyttävän, mutta en ala mököttämäänkään sen takia, että jotakuta harmittaa toisen hyvätuulisuus.

    • Yksi kaveri, jonka olen 20 vuotta tuntenut (mua 10v. vanhempi, mies) sanoi joskus, että "olet täysipäisin ihminen, jonka tunnen". Että minuun voi aina luottaa, niin töissä kuin kaverina. Se oli kivasti sanottu, vaikka en tiedä, kertoiko se enemmän hänen muusta tuttavapiiristään ,kuin musta :)

    • <3 <3 <3

      äly
      luonne
      ulkonäkö
      kirjoitustaito
      ...

      osa osuu joskus, osa joskus ei...

    • Huomioonottava luonne, silmät, yleinen sikakomeus :p

      Lapset tulee hyvin mun kanssa juttuun, sitä moni aikuinenkin arvostaa. Pihapiirissä esimerkiksi voivat tulla kertomaan omia asioitaan, vaikkei mitään tekemistä sen kummemmin ole ko perheen kanssa.

      • jos pitäis valita tuossa samaisessa tilanteessa lapset tai ns. laitapuolen kulkijat (nehän yhtälailla osaavat kertoa omasta elämästään ummet ja lammet ku tarpeeksi vauhtiin pääsevät) niin kyllä siltiki taipuisin enempi laitapuolen kulkijoihin, kai se on pakko ruveta jo alistumaan ku aina tuntuvat löytävän juttusille sama miten koitat väistellä, pakoilla tai olla ottamatta katsekontaktia.. vaan ei siinä, niitten kans löytää aina juteltavaa :D

        se nyt taas on asia erikseen arvostaako aikuiset sitä samalla tavalla :>


      • LaRito kirjoitti:

        jos pitäis valita tuossa samaisessa tilanteessa lapset tai ns. laitapuolen kulkijat (nehän yhtälailla osaavat kertoa omasta elämästään ummet ja lammet ku tarpeeksi vauhtiin pääsevät) niin kyllä siltiki taipuisin enempi laitapuolen kulkijoihin, kai se on pakko ruveta jo alistumaan ku aina tuntuvat löytävän juttusille sama miten koitat väistellä, pakoilla tai olla ottamatta katsekontaktia.. vaan ei siinä, niitten kans löytää aina juteltavaa :D

        se nyt taas on asia erikseen arvostaako aikuiset sitä samalla tavalla :>

        Vetoava karma sulla, minkäs teet. Ne ajattelee, että susta irtoaa ystävällinen sananen tai kaksi ja yhtä monta euroa välttämättömiin "elinkustannuksiin" =)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Vetoava karma sulla, minkäs teet. Ne ajattelee, että susta irtoaa ystävällinen sananen tai kaksi ja yhtä monta euroa välttämättömiin "elinkustannuksiin" =)

        voi olla, ja sitte toiset samaiset tulee muuten vaan keskustelemaan maailman menosta ja kuten viimeksi, pyytään puhelinta että voi soittaa. seki vaan on ikävämpi juttu että ihmisillä on pahana tapana leimata sellasten kans liikkuvat tai puhuvat samanlaisiksi vaikka selvästi näkee ettei oo.. liekö lasten kohdalla sama juttu; jos joku ei niistä välitä niin silti tenavat ois aina kimpussa :P


    • Jalkani eivät haise.

      (no, bottien jalat eivät yleensäkään haise)

    • ....

      Huumorintaju, silmät, hymy, ihmissuhdetaidot, takapuoli ja rinnat. Siinäpä ne mistä yleensä kehuja on tullut. Siis ihan irl.

      • ....

        Ja joo noista huumorintajun ja silmät voin allekirjoittaa. Eri mieltä olevat saa olla eri mieltä.

        Ihmissuhdetaidoista voisin sanoa, että kykenen erittäin hyviin ja asiallisiin kohtaamisiin sekä säilyttämään välini ihmisiin. Harvoin palaa sillat takana, yhtä usein saisin kavereita helposti, jos haluaisin. Ehkä se on niin että kykenen asioihin joita en niin välitä kyetä.


    • Hulahulavanteen käyttö ja frontside ollie ----> keinutuolilla ja rollaatorilla. Hyvää huomenta, minä olen modelli ja (((mul on kahvii)))!

    • gfjkpo90ryj

      Minua on kehuttu siitä ,että minua ei voi haukkua. Ainakaan liikaa..!

    • Tavallinen tyttö

      Silmät
      Lantionpohjanlihakset
      Vartalo
      Kynnet
      Spontaanius
      Rentous
      Itsevarmuus

      Tunnistan jollaki tavalla nuo kaikki itsestäni mutta en ehkä koe kaikkia ihan kehumisen arvoiseksi, esim vartalo vois mielestäni olla parempi.
      Kehut ovat tulleet sekä miehiltä että naisilta. :)

      • Mitä ihmettä

        tuo lantionpohjalihakset tarkoitti?


      • Ikisinkku M
        Mitä ihmettä kirjoitti:

        tuo lantionpohjalihakset tarkoitti?

        Hän kai osaa tehdä niillä juttuja mitkä miestä miellyttää.


      • Ivhy k
        Mitä ihmettä kirjoitti:

        tuo lantionpohjalihakset tarkoitti?

        Taitaa olla "tyttö" mies peräkammarista ..


      • Eli pidätellä
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Hän kai osaa tehdä niillä juttuja mitkä miestä miellyttää.

        kakkaa, pierua ja pissiä


      • iocx fhjuowieujfth
        Mitä ihmettä kirjoitti:

        tuo lantionpohjalihakset tarkoitti?

        aleksanteri stuppia voi kehua kovasti kun se kutsuu venäjän varkaat suomeen!!

        toivon hartaasti että tuon kyseisen urpon kämppä on ENSIMMÄISENÄ kohteena...

        ja kaikki muut mulk-ku ministerit myös...


      • joo,
        Eli pidätellä kirjoitti:

        kakkaa, pierua ja pissiä

        ei kaikki miehet jaksa sitä vaipparumbaa...


      • *repesin*
        joo, kirjoitti:

        ei kaikki miehet jaksa sitä vaipparumbaa...

        Nyt tuli energiajuomat nenästä xD
        Kaikki miehet kehuu naistaan kireeks, sillain saa lisää pildee kun mimmi on niin innoissaan niiden lihasten olemassaolosta xD


    • Ikisinkku M

      En kehtaa kaikkia laittaa kun ette usko kuitenkaan mutta niistä silmät ei osu kun ei ne minusta kovin kummoiset ole.

    • Omalaatuisimpia

      Kerran kaveri avautui ja sanoi, että on aina pitänyt korvistani. Ihmiset kiinnittävät kyllä huomiota mitä erilaisempiin asioihin :D

    • huuuuh huuuuuuh

      Tässä kun noita vastauksia lukee niin kaikki joilla on jotain kivaa sanottavaa itsestään ja kehuja saaneista piirteistään, tadaaa ***___-- kaikille tulee peukkumiinusta.

      Onko kateellista porukkaa ????

      • Näin on. Eihän meille kenellekään kukaan mitään kivaa ole koskaan sanonut eikä meillä mitään hyviä piirteitä ole.. Pois se meistä, hyi, hus ;(


      • Tämä kansa
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Näin on. Eihän meille kenellekään kukaan mitään kivaa ole koskaan sanonut eikä meillä mitään hyviä piirteitä ole.. Pois se meistä, hyi, hus ;(

        Meitähän on jo viiskymmentävuotta ainakin yritetty kouluttaa puhumaan kauniita ja pehmosia, siloista smooltoolkkia, juomaan samppakaljaa hilpeästi kilistellen, kravatti kaulassa kekkuloiden ja diplomaattipiireissä pyörien, blondien kanssa muhien.

        Mitä, siis tämä kansa? Joka helvettisoikoon ei saa edes sammaskiven paikkaa selville ilman käräjäoikeuden päätöstä!!!


    • Nokunkerrankysyit

      Älystä. Kai se osittain paikkansa pitääkin, mutta tietyillä alueilla on siinäkin enemmän heikkouksia kuin vahvuuksia. Kirjallisesta ja suullisesta ilmaisusta, joita teenkin työkseni. Täsmällisyydestä, sillä en käytännössä koskaan myöhästele. Ja tästä päästäänkin seuraavaan, seksihalukkuuteen ja myös kykyyn. En minä sängyssä mikään mestari ole, mutta suuseksin taidoista on kehuttu jopa suoraa huutoa.

    • Nokunkerrankysyit

      Eivät. En minä väkisin ketään nuole.

    • Nitkunnatkunnirri

      Minulle kerran sanottiin että olen tomera kuin lehmän mulukku. Kai se oli kehumista.

      • Lehmällä ei

        ole mulkkua.


    • kjrhetkjrebgjkbkgr

      Kertaakaan ei ole kehuttu elämän aikana vielä, haukkuja saa kuunnella joka suunnasta ihan sama mitä tekee tai miltä ulkoisesti näyttää.

    • blondien bongaus

      blondibongari

    • Neiti Näpsä

      Minua on sanottu tehokkaaksi, näppäräksi ja viehättäväksi.

    • CC babe

      Minulle sanoi kerran eräs ystävättäreni ihailija, että silmissäni on hoivaava katse. Eli puppy eyes toisin sanoen. Onhan sitä kaikkea miehet ja naiset sanoneet, mutta kaikkea ei parane uskoa. Nääs tilanteet vaikuttaa.

      Kehuminen on yliarvostettua. Suomessa pitää sanoa rusauttaa niin rumasti, että varmasti kerralla luulot karisee.

    • Sampo***

      Mua on kehuttu ruoanlaittajaksi, leipojaksi (ruisleivänkin teen viikottain) sit silmät ja hymy. Oon kova nauramaan, mut osaan olla myös hiljaa, hyvä kuuntelija. Erikoisin mielestäni mitä on kehuttu on hampaat! :D Näkyy kai komiasti hymyillessä, vaik ei olekaan Stubbin jenkkismile.

      • sampo***

        ps. blogini: rukiista.blogspot.fi


    • sählymestari

      järkeä.
      olen tosi järkevä tyyppi.

    • Lihakset

      Minulla on kuulemma kauniin muotoiset lihakset. Olen nainen ja tämän sanoi minua nuorempi namupala. Olen keskikuntoinen ja pikkuisen pyöreä...

      • "Sinulla on

        kaunis maksa"


    • akkahki1

      - Ulkonäkö on ehdottomasti eniten kehuttu asia, yleensä sanotaan ihan vaan kauniiksi tai sitten kehutaan jotain tiettyä kohtaa, esimerkiksi silmiä, kasvoja, hiuksia, vartaloa jne.
      - Älykkyys, fiksuus, opintomenestys, tunnollisuus
      - Lahjakkuus (musiikki, urheilu)
      - Kiltteys, mukavuus, hauskuus
      - Ruuanlaittotaito!
      Joskus kuulee sitäkin että "sä olet niin hyvä kaikessa", en kyllä itse allekirjoittaisi tätä enkä monia muitakaan kehuja. Jännä, miten eri tavalla ihmiset näkee itsensä.
      Muistakaa ihmiset kehua toisianne, varsinkin silloin kun on oikeasti aihetta.

    • "Olet nero"


      Tosin otsassani taitaa lukea "Saa huijata ja potkia päähän" musteella, mitä en näe

      • toelapettyny

        Terve runontaja

        sama teksti taitaa olla minun otsassa, lisänä saa pettää


    • poiespotkittu

      Heikompien auttamisesta, pelastuspalvelusta ja hengenpelastuksesta (uhrit)
      Mutta nuo ovat velvollisuuksia eivät minu luonnetta.
      Luonteesta, positivisuus, auttamishalusta - keksinnöistä.
      Näistä on kehuttu muut paitsi työnantaja joka näki noissa pelkkää pahaa
      Punastellen totean, että noin on tullut tehtyä

    • en muista

      En kuule juuri ikinä mitään positiivista, aina vain negatiivista.

    • № uno

      ⨭⨮
      O ----- Wuuuuuut!!!

    • Jos jotain positiivista kuulet, pidä se visusti omana tietonasi
      ennenkuin kateellisten armeija iskee.

      Sori, aloittaja, johan sulle on moni ilmoittautunut.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe