Järjestät illanistujaiset.

nopea naposteltava

Mitä loihdit syötäväksi ja juotavaksi?

15

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsäporowaara

voikkuleipää ja nakkia nih.

• kotimaista metwursti

metukkaleipää?

• kotimaista noutoa

Ryvitaa, kasvimargista ja vihreää teetä.

• Kyöstix

Suolakeksejä yms. tuorejuustoja juotavaa maun mukaan

• extemppore

Perunalastuja, dippii, cokista ja loppu riippuu illan kokista.

• extemppore

Niin ja aseteltuna pesemättömillä käsillä juuri kakalta tultua, tietenkin.

• arpialainen
        extemppore kirjoitti:

Niin ja aseteltuna pesemättömillä käsillä juuri kakalta tultua, tietenkin.

Tarjoillaan lavvuaarista

• Mulla on aina kova huoli, että vieraat jää nälkäseks, joten mä tarjoan yleensä jotain ihan tuhtiakin syötävää pikkunaposteltavien lisäks. Pitsaa, pastasalaatteja tms.

Juomiakin tarjoilen, vaikka usein ihmisillä on omiakin mukana. Rakastan esim. boolien väkertämistä, sitä on helppo tarjota isommallekin porukalle. Tosin viime aikoina ei ole kauheasti tullut tehtyä...

Pitäis varmaan järkätä pippalot...

• Mä voin tulla

pippaloihin, jos teillä saa käydä paskalla.

• ei pipertäjiä

Mustaa makkaraa puolukkasoosilla ja salmaria.

• ....

Vettä ja leipää. Minä kenenkään riippuvuuksia viitsi vaalia. Syöppöjen syöpöttelyjä ja juoppojen juopotteluja.

Tässä kaksinaismoralistien maassa, missä juopot säälittää, syöpöt vituttaa ja tupakkamiehet saa keuhkonahtaumatautiinsa lisähappea veronmaksajien piikkiin on ihan yhdentekevää mitään juhlia. Riippuvuus on sairaus, kun kyse on päihteistä muuten sen sanotaan olevan laiskuutta. Olipa kyse peliriippuvuudesta tai lohtusyömisestä.

Mitä puusilmät ei näe, ei näkevätkään saa nähdä. Pitäkää juhlanne.

• On yhdentekevää

tehdä mitään muuta kuin juhlia ja ryypätä.

• ....
        On yhdentekevää kirjoitti:

tehdä mitään muuta kuin juhlia ja ryypätä.

Joo se on just tota laiskiaisen logiikkaa.

• Kuulantyöntäjä Mika Halvarilla on hyvä resepti. Kiehauttaa höyrymakkaraa kilon tai kaksi, riippuen kylään tulevien ihmisten määrästä. Höyrykeittimellä superherkkua. Oma suosikki on itse tehdyt hampurilaiset. Isoja grahampaahtoleipäsiivuja, pari pihviä kunnollisesta jauhelihasta per purilainen, jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkusalaattia, sipulia joko raakana tai renkaina, ketsuppi ja paria soossia. Yksi on jo tuhti satsi, moni syö silti parikin mielellään. Juoma maun mukaan; vettä, maitoa, kaljaa tai kolaa.

• En varmaan niin järjestä. Tuokoon omat eväänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe