Ominaisuus tai piirre, josta sinua on arvosteltu?

worst point

Kuinka hyvin se mielestäsi osuu kohdalleen?

35

109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viime viikolla yksi asiakas oli hyvin närkästynyt, kun työajan ulkopuolella menin katsomaan hommaa, aloitin tuntia ennen työajan alkua ja lopetin puolli tutia työajan jälkeen. Siinä ohessa järjestin henkilönosturin 200 euroa edullisemman, mitä olisivat itse saaneet.
      Kun kysyin saako naapurin tontille ajaa, antoi luvan ja kun naapurin rouva motkotti asiasta, syy olikin minun.

      Soitti ja valitti pomon alaiselle ja valitti,etten tehnyt niin kuin hän halusi ja niin pitkään mitä asiakas halusi. Moitteen vastaanottaja pisti asiakkaalle luun kurkkuun.

      Ei siis pidä paikkaansa, että olisin tahditon

    • Minua on arvosteltu liiasta itseni syyllistämisestä. Se osuu kyllä siinä mielessä kohdilleen, että minun on vaikea antaa itselleni anteeksi, jos koen tehneeni jotain typerää, ajattelematonta tai itsekästä. Murehdin usein yötä myöden, jos pelkään esim loukanneeni jotakuta ja vaikka tiedän kuinka hyödytöntä yöllinen asioiden vatvominen on, jatkan murehtimista silti. Pitääkin toki murehtia, jos tekee jotain väärää, mutta itse vatvon liikaa.

    • Noh.. en ole oikein emäntä-tyyppiä. Siis kotitalous-ihminen, vaan enempi sellainen boheemi haahuilija, haaveilija, taivaanrannan maalari, hajamielinen. Kritiikki tästä kyllä menee aika nappiin, mutta mielestäni meidän koti on kuitenkin suht siisti ja etenkin viihtyisä ja osaan kuitenkin tehdä hyvää ruokaa ja muita herkkuja, kun sille päälle satun :) tämä on kyllä myös myönnetty.

      Tuhlariksi on myös sanottu. Totta on, että kun saan pienen palkkani tilille, se aika nopsaan myös menee ja loppukuusta (tai koska palkka sitten ikinä tuleekin) on pennin venytystä. Säästötili on erikseen, siitä en tuhlaa.En myöskään jaksa juosta eri kaupoissa eri alennusten perässä, vaan keskitän ruokaostokset vain yhteen kauppaan yhtenä päivänä.Lisäksi voin laittaa rahaa visuaalisiin, näyttäviin asioihin, vaatteisiin ja sisustusjuttuihin, ihan liian paljon..Samoin herkkuihin.. Tai mikä nyt on liikaa? ;)

      En ole riittävän ekologinen ja kierrättävä. Tässä on totta toinen puoli. En saa lähes koskaan aikaiseksi kirpparipöydän järkkäämistä, vaan kierrätys on lähinnä sitä, että ostan kierrätettyä tavaraa, mutten laita sitä enää eteenpäin kiertoon. Yleensä ne turhat tavarat jäävät ulkovarastoon pölyttymään.Tosin sama vika on myös arvostelijalla. Yksi mistä tunnen huonoa omatuntoa todella usein: muovipussin osto :( Tosi usein unohdan sen kestokassin ja tulee ostettua muovipussi, vaikka joka ikinen kerta kiroan itseäni.. Aina se kestokassi on väärässä laukussa :(

      Olen myös huono auton parkkeeraaja. Myönnän. Auto on aina vähän sinne päin, parkkiruudussa :/ Huomaan sen aina vasta, kun tulen autolle..Olen myös arka ajaja; vältän keskikaupungilla ajoa ja uusia paikkoja ja reittejä.

      Olen ylihössö ja hysteerikko, kanaemo-tyyppiä. Noh.. Pakko myöntää. Tästä on lapsille ollut jopa haittaa, koska olen ylisuojeleva.

      Olen löppäsuu siiderin tai viinin suhteen, kun olen viihteellä. Myönnetään. Ne pari kertaa vuodessa kun olen yleensä viihteellä, menee vähän överiksi. Seuraavana päivänä on kaamea olo. Toisaalta mun lapset eivät ole nähneet minua (tai isäänsä) koskaan humalassa, että riittävän hallinnassa kuitenkin mielestäni on.

      Sellaisia tässä nyt alkuun tuli mieleen. Jotain oleellista varmaan unohtui :D

      • Heh, mähän unohdin omasta listastani vaikka ja mitä... ;)

        Itsekään en ole kotitalousihminen. Mua ei haittaa, vaikka tavarat olis joskus pois paikoiltaan ja ostan mieluummin muksulle uuden takin, kuin korjaan vetskarin kun en osaa ommella. Inhoan imurointia ja eritoten tiskausta ja teen niitä manaten, mulle ei saa puhua kun teen noita tai kiukustun lisää. Mun maailma ei kaadu siihen, jos olkkarin pöydälle unohtuu illalla juomalasi, sen saa siitä huomennakin korjattua ja maailma pyörii edelleen radallaan kuten ennenkin. Kaivan usein aamukiireessä vaatekaappini sotkuun, mutten saa järjestettyä sitä uudelleen eli se on aina joko enemmän tai vähemmän sekaisin.

        Mua ei siis haittaa pienehkö sekasotku, mutta lika mua haittaa ja pidän kodin kyllä puhtaana ja esim lakanat täytyy vaihtaa viikottain. Pidän myös ruoanlaitosta eikä kotityöt nyt mitään ylitsepääsemättömiä ole, mutta koen olevani kaukana sellaisesta kunnon emännästä.

        Ja tuo kirpparipöydän järkkääminen osui myös... Pitäiskö meidän järkätä yhteinen pöytä? ;) Mulla olis jopa käyttämättömiä lastenvaatteita, joista pitäisi päästä eroon. Ostan kyllä kierrätettynä lastenvaatteita ihan mielelläni, mutta itse en ole saanut aikaiseksi kierrättää niitä eteenpäin.

        Ja ajamisesta... Mä olen kuskina kyllä ihan hyvä, mutta olen turhan kärsimätön ratin takana. En koskaan ota turhia riskejä, mutta jupisen itsekseni kaikkea ja jos muksu on kyydissä, ei saisi näyttää yhtään huonoa esimerkkiä... Hyi mua.

        Tätä listaa huonoista puolista voisi jatkaa loputtomiin... :)


      • oasis79 kirjoitti:

        Heh, mähän unohdin omasta listastani vaikka ja mitä... ;)

        Itsekään en ole kotitalousihminen. Mua ei haittaa, vaikka tavarat olis joskus pois paikoiltaan ja ostan mieluummin muksulle uuden takin, kuin korjaan vetskarin kun en osaa ommella. Inhoan imurointia ja eritoten tiskausta ja teen niitä manaten, mulle ei saa puhua kun teen noita tai kiukustun lisää. Mun maailma ei kaadu siihen, jos olkkarin pöydälle unohtuu illalla juomalasi, sen saa siitä huomennakin korjattua ja maailma pyörii edelleen radallaan kuten ennenkin. Kaivan usein aamukiireessä vaatekaappini sotkuun, mutten saa järjestettyä sitä uudelleen eli se on aina joko enemmän tai vähemmän sekaisin.

        Mua ei siis haittaa pienehkö sekasotku, mutta lika mua haittaa ja pidän kodin kyllä puhtaana ja esim lakanat täytyy vaihtaa viikottain. Pidän myös ruoanlaitosta eikä kotityöt nyt mitään ylitsepääsemättömiä ole, mutta koen olevani kaukana sellaisesta kunnon emännästä.

        Ja tuo kirpparipöydän järkkääminen osui myös... Pitäiskö meidän järkätä yhteinen pöytä? ;) Mulla olis jopa käyttämättömiä lastenvaatteita, joista pitäisi päästä eroon. Ostan kyllä kierrätettynä lastenvaatteita ihan mielelläni, mutta itse en ole saanut aikaiseksi kierrättää niitä eteenpäin.

        Ja ajamisesta... Mä olen kuskina kyllä ihan hyvä, mutta olen turhan kärsimätön ratin takana. En koskaan ota turhia riskejä, mutta jupisen itsekseni kaikkea ja jos muksu on kyydissä, ei saisi näyttää yhtään huonoa esimerkkiä... Hyi mua.

        Tätä listaa huonoista puolista voisi jatkaa loputtomiin... :)

        Heii, sä syyllistit nyt itseäsi, kun et muistanut kaikkia ;D

        Meillä menee kyllä isommalta lapselta nuoremmalle jotkut vaatteet kiertoon (mistä nuorempi tietysti joskus katkera), mutta tosiaan kaikenlaista tavaraa ja vaatetta kertyy kyllä. Itse asiassa mulla on sellainen tunne, että kukaan ei ostais meidän sekalaista tavaraa, ja uskon puutteeseen on usein kaatunut koko kirppispöytä-idis. Mutta laitetaan harkintaan se yhteinen pöytä :) Sit toisekseen, kun ei asuta enää Turussa, niin on muka liian pitkä matka jne. jne. Syitä aina riittää.


      • Ota taas joku

        kerta kunnolla siideriä ja viiniä palstaillessa ;)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heii, sä syyllistit nyt itseäsi, kun et muistanut kaikkia ;D

        Meillä menee kyllä isommalta lapselta nuoremmalle jotkut vaatteet kiertoon (mistä nuorempi tietysti joskus katkera), mutta tosiaan kaikenlaista tavaraa ja vaatetta kertyy kyllä. Itse asiassa mulla on sellainen tunne, että kukaan ei ostais meidän sekalaista tavaraa, ja uskon puutteeseen on usein kaatunut koko kirppispöytä-idis. Mutta laitetaan harkintaan se yhteinen pöytä :) Sit toisekseen, kun ei asuta enää Turussa, niin on muka liian pitkä matka jne. jne. Syitä aina riittää.

        Mä syyllistän itseäni näköjään huomaamattanikin :)

        Tavaraa kertyy kyllä liian helpolla, mutta aika hyvin muusta roinasta olen muuttojen yhteydessä päässyt eroon. Nuo lastenvaatteet vain on jäänyt roikkumaan. Ne on pestyinä, viikattuina ja pakattuna eli ei vaatisi paljoa viedä ne kerran kirppikselle, mutta noita tekosyitä aina ilmenee... :)

        Ehkä sitten syyslomalla... Tai joululomalla, sit tietty tulee vielä talvilomakin ;)


      • oasis79 kirjoitti:

        Mä syyllistän itseäni näköjään huomaamattanikin :)

        Tavaraa kertyy kyllä liian helpolla, mutta aika hyvin muusta roinasta olen muuttojen yhteydessä päässyt eroon. Nuo lastenvaatteet vain on jäänyt roikkumaan. Ne on pestyinä, viikattuina ja pakattuna eli ei vaatisi paljoa viedä ne kerran kirppikselle, mutta noita tekosyitä aina ilmenee... :)

        Ehkä sitten syyslomalla... Tai joululomalla, sit tietty tulee vielä talvilomakin ;)

        Oho. Vedin melkein koko potin :)

        Syytän itseäni.
        Ostan kuulemma kalleinta.
        Olen ylihuolehtiva (mulle ei voi kertoa kaikkea)
        Tuhoan autot, En osaa parkeerata. Kolhin autotallin nurkkiin ja parkkihalleihin. Ajan kuin mummo-ankka ja toisinaan taas sitten ihan toisin.

        Mutta kierrätän huolellisesti. Tavaraa ei kerry. En hanki uutta, jollei niille ole paikkaa. Entisöin ja huollan vanhaa, jos vain pidän niitä kauniina ja sisutukseen sopivina (muuta en säilytä)

        Kaiken lajittelisin eri lootiin, vaikkei keräyspisteissä olisi edes niin monta paikkaa. Toissapäivänä en antanut työkaverin laittaa paristoja roskiin, vaikka miehenä hän vakuutti ne vaarattomiksi (silkkaa harhaluuloa)


      • sxthsens kirjoitti:

        Oho. Vedin melkein koko potin :)

        Syytän itseäni.
        Ostan kuulemma kalleinta.
        Olen ylihuolehtiva (mulle ei voi kertoa kaikkea)
        Tuhoan autot, En osaa parkeerata. Kolhin autotallin nurkkiin ja parkkihalleihin. Ajan kuin mummo-ankka ja toisinaan taas sitten ihan toisin.

        Mutta kierrätän huolellisesti. Tavaraa ei kerry. En hanki uutta, jollei niille ole paikkaa. Entisöin ja huollan vanhaa, jos vain pidän niitä kauniina ja sisutukseen sopivina (muuta en säilytä)

        Kaiken lajittelisin eri lootiin, vaikkei keräyspisteissä olisi edes niin monta paikkaa. Toissapäivänä en antanut työkaverin laittaa paristoja roskiin, vaikka miehenä hän vakuutti ne vaarattomiksi (silkkaa harhaluuloa)

        Mahtavaa, kun meissä on näin paljon vikoja! :D

        Tuota tavaraa hankin aika niukasti nykyään, en hanki jotain ellen todella tarvitse sitä. Kierrätän kohtuullisesti, mutta varaa olisi parantaakin. Ja lotraan veden kanssa liikaa, yritän epätoivoisesti lyhentää suihkuja, mutta useimmiten en onnistu siinä...

        Kiva nähdä sua palstalla pitkästä aikaa :)


      • Teillähän oli
        oasis79 kirjoitti:

        Mahtavaa, kun meissä on näin paljon vikoja! :D

        Tuota tavaraa hankin aika niukasti nykyään, en hanki jotain ellen todella tarvitse sitä. Kierrätän kohtuullisesti, mutta varaa olisi parantaakin. Ja lotraan veden kanssa liikaa, yritän epätoivoisesti lyhentää suihkuja, mutta useimmiten en onnistu siinä...

        Kiva nähdä sua palstalla pitkästä aikaa :)

        samantyyliset kohtalot näitten miesten kanssa?


      • oasis79 kirjoitti:

        Mahtavaa, kun meissä on näin paljon vikoja! :D

        Tuota tavaraa hankin aika niukasti nykyään, en hanki jotain ellen todella tarvitse sitä. Kierrätän kohtuullisesti, mutta varaa olisi parantaakin. Ja lotraan veden kanssa liikaa, yritän epätoivoisesti lyhentää suihkuja, mutta useimmiten en onnistu siinä...

        Kiva nähdä sua palstalla pitkästä aikaa :)

        Samoin!!! Olen kaivannut minun palsta-ystäviäni !


      • sxthsens kirjoitti:

        Samoin!!! Olen kaivannut minun palsta-ystäviäni !

        Täältä meidät löytää :)


      • Teillähän oli kirjoitti:

        samantyyliset kohtalot näitten miesten kanssa?

        Kohtalo kuulostaa kovin dramaattiselta.

        Mutta joo, samankaltaisuuksia meidän tarinoista kieltämättä löytyy.


    • Onkohan se arvostelua, ellei arvosta arvostelijana esittäytyvää?

    • Itsekkyys.

      On tosin ymmärrä mitä arvosteltavaa siinä on kun toteuttaa itsemäärämisoikeutta.

    • Kyöstix

      Liikahätäisyys...silloin jo mennyt kun ohjeet vasta tulossa...

    • arvottamaton

      Kukapa minua arvostelisi? Jostakin syystä... (eli ketään ei kiinnosta)

      Mietin tuossa juuri, että arvostelun takana on aina jotain sellaista, että arvostelija haluaa jotain enemmän tai etua tai paremmuutta itselleen tai omalle porukalleen.

      • Tavallaan se on myös jonkinlaista mielipiteen ilmaisemista, johon arvostelija liittää vahvan oman näkemyksensä, kokemuksensa ja tunteet.


      • Cinnamon.Girl kirjoitti:

        Tavallaan se on myös jonkinlaista mielipiteen ilmaisemista, johon arvostelija liittää vahvan oman näkemyksensä, kokemuksensa ja tunteet.

        Jos arvostelemaan lähtee jotakin etua tavoitellakseen, lähtee alkujaan jo metsään.


      • no,
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        Tavallaan se on myös jonkinlaista mielipiteen ilmaisemista, johon arvostelija liittää vahvan oman näkemyksensä, kokemuksensa ja tunteet.

        millainen arvosteleva mielipiteenilmaus ei tavoittelisi jotain hyvää itselleen? Ja voihan mielipiteen ilmaista myös ilman arvostelua, vaikkakin jotkut ihmiset ovat hyvin hanakoita ottamaan arvosteluna vaikka sanoisi "kissa".


      • no, kirjoitti:

        millainen arvosteleva mielipiteenilmaus ei tavoittelisi jotain hyvää itselleen? Ja voihan mielipiteen ilmaista myös ilman arvostelua, vaikkakin jotkut ihmiset ovat hyvin hanakoita ottamaan arvosteluna vaikka sanoisi "kissa".

        No jos vaikka arvostelee kumppaninsa pukeutumista tai pyllyn kokoa, mitä siitä itse saa? Pahan mielen, jos toisestakin tuntuu pahalle?


      • noniin,
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        No jos vaikka arvostelee kumppaninsa pukeutumista tai pyllyn kokoa, mitä siitä itse saa? Pahan mielen, jos toisestakin tuntuu pahalle?

        siinähän halutaan itselle pieni(tai suuri)peppuisempi tai paremmin (tai vaikka boheemimmin) pukeutuva kumppani.


      • noniin, kirjoitti:

        siinähän halutaan itselle pieni(tai suuri)peppuisempi tai paremmin (tai vaikka boheemimmin) pukeutuva kumppani.

        ööh... sori, nyt en oikein tavoita ajatustasi. Haluta voi mitä tahansa ja toivoa niinikään, eri asia on mitä saa ja mitä ansaitsee.

        Arvostelun sijaan koettaisin jotain muuta konstia... Sillä, jolla on tarve arvostella jatkuvasti on pulma, ei laisinkaan välttämättä sillä, ketä arvostellaan.


    • suip

      Itsekriittisyys. Syytän kaikesta aina itseäni ja löydän vain vikoja itsestäni. Meinaa puolisolla välillä mennä hermo minun itseinhooni. Mutta vaikka kuinka yritän ja tilanteen tiedostan, ei se saa minua pitämään itseäni yhtään sen parempana typpinä.

    • noo äkkipikaisuus ja ehkä itsepäisyys. tai yleinen hankaluus. pitkävihaisuus. kylmyys. kostonhimo. ajoittainen vittumaisuus/teräväkielisyys :D sinällään voi ehkä ihan paikkansa pitää; aina ei pysty olemaan esim. hiljaa ja sitte tulee loukattua toista, tavalla tai toisella. näen kyllä asian niin että puolustan vaan itseäni eli ts. oikeutettua.. en siis itse ruukaa aloittaa ikinä mitään sen suurempia riitoja tms. ellei välttämättä oo kunnon aihetta mutta sitte jos/kun semmoseen vastaan niin loppujen lopuksi kaikki onki yhtäkkiä mun vikaa. ei sen niinkään pitäis mennä, senkään nojalla että huumorintajuki voi joskus olla melko.. mustaa. josta päästään pienen aasinsillan kautta arvaamattomuuteen; ensin suutun ja sitte saatanki ruveta hulluna nauramaan :D ja koko riita ku poispyyhkästy, ainaki omasta puolestani.

      kärsimättömyys tulee myös jossain siellä perässä.. mutta onko siinäkään mitään pahaa jos vaikka ensin toinen sanoo että lähdetään ja sitte ku ite hirveellä hopulla saa itsensä valmiiksi ja on lähdössä niin sitte pitääki vuorostaan ruveta ootteleen sitä toista. vähemmästäki rupiaa sormi napsuun pöydänpintaa vasten tai jalka lattiaan.

      eipä ne piirteet tai ominaisuudet oo oikeanlaiselle tyypille asia eikä mikään ;)

      • eipä ne piirteet tai ominaisuudet oo oikeanlaiselle tyypille asia eikä mikään ;)

        Ei niin, suhteen piristäjiä muuten liiankin täydellisen ihanassa naisessa =)


    • <3 <3 <3

      äly
      ulkonäkö
      rintavarustus

      Älyäni jostakin syystä miehet kritisoivat joskus ennen minuun tutustumista ja vetävät tutustumisen jälkeen sanansa takaisin.
      Ulkonäköloukkauksesta mainitsin teinivuosien jälkeen haukkuneelle miehelle ja hän pyysii anteeksi.
      Rintavarustuksesta olen myös nuorena saanut kuulla. Laudaksi haukkuminen ei imartele nuorta tyttöä ja aikuiset miehet ei sellaista enää ole tehnyt. Eipähän tule raskaista rinnoista johtuvia vaivoja ja kroppani on onneksi muuten naisellisen tiimalasin muotoinen.

      joskus osuu kohdilleen, joskus ei...

    • Mua on arvosteltu liiasta kiltteydestä, usein. En oikeasti ole kiltti, ainakin saan elämältä läksyjä ja opetella olemaan ei-kiltisti.

      • No niin kyllä minuakin :( Olen kiltin näköinen :( Olen kuulemma kuin pupu. jota kiva metsästää :(


      • sxthsens kirjoitti:

        No niin kyllä minuakin :( Olen kiltin näköinen :( Olen kuulemma kuin pupu. jota kiva metsästää :(

        No, pupun täytyy tutkiskella ja löytää itsestä se hirmuinen karhu, jolla liika kiltteys nitistetään : )

        Puput on kivoja ja karhut myös, no harm done.


      • Cinnamon.Girl kirjoitti:

        No, pupun täytyy tutkiskella ja löytää itsestä se hirmuinen karhu, jolla liika kiltteys nitistetään : )

        Puput on kivoja ja karhut myös, no harm done.

        No olen mielestäni löytänyt, mut se ei peittoa "ulkonäköhaittoja" :D

        No kiteytteän, et olen ollut kai hankala viimeaikoina. Mun miespuoliset työkaverit on olleet helisemässä, kun olen teettänyt niillä kaikkia (mut työympäristön kannalta heillekin mukavempia) hommia :)


    • ....

      Ulkonäöstä joskus olen kuullut arvostelua. Niin vierailta, kun tutiltakin. Niin aikuisilta kuin lapsiltakin. Luonteesta on joskus joku heittänyt arvioivia ajatuksia, tekemisestä eri tilanteissa on joskus joku marmattanut. Yleensä selän takana enemmän mitä ääneen mulle itselleni.

      Varmaan kaikki osuu kohdalleen, onhan noi subjektiiviseen kokemukseen perustuvia asioita. Mikä mä olen sanomaan pitääkö jonkun tykätä mun ominaisuuksista vai ei. Joku tykkää ja joku ei, se on vain elämää ei sen vakavempaa.

      • ....

        Hups ja kirjoitustaidosta olen saanut ihan aiheesta huomauttelua. ;) Tässäkin taas näkyy ettei sellaista oikeinkirjoitustaitoa ja malttia kskittyä kirjoittamiseen ole. Sormet käy sataa ja tulos on sen mukaista.


      • ....
        .... kirjoitti:

        Hups ja kirjoitustaidosta olen saanut ihan aiheesta huomauttelua. ;) Tässäkin taas näkyy ettei sellaista oikeinkirjoitustaitoa ja malttia kskittyä kirjoittamiseen ole. Sormet käy sataa ja tulos on sen mukaista.

        Voopottamista kaikki ylistää. :)


      • Kaikkia ei miellytä samat asiat, mutta jokaista ulkonäköön liittyvää mielipidettään ei tarvitse ääneen lausua ja toista näin tarpeettomasti loukata. Lasten kommentit ymmärtää, mutta aikuisten luulisi osaavan jo arvioida, koska pitää suu kiinni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe