Haitanneeko tuo mitään?
Kävijämäärä ei enää näy profiilissa.
16
69
Vastaukset
Minua ei haittaa
- mie nyt vain
Ei minuakaan, kun kerran on tavoitteena "sulavoittaa toimintaa". Silloinhan se on kaikkien etu.
Eipä silti minulla ole tällä hetkella rekattua nimimerkkiäkään.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11755013
- muutakin
Ei haittaa. Miekii oon sellane hiljane kävijä milt on sanomiset lopahtanneet jo aikaa sit. Nykysi en avvaa palstaa ku hyvi harvo sil sammoi jaarituksii en taho jaksaa vatkata.
- palstalla
Kaikkeenhan kyllästyy ajan kanssa, tai sitten se tulee tavaksi. Itsellä paremminkin tapa. Harvoin tulee avattua suutaan.
- kutuja sammako
Olen kansanne samaa mieltä,rekatut pitkään olleet ei löydä uudemmista ja harvemmin kävijöistä,kuin negativisuutta.
Annamme olla heidänHerran rauhassa,älöttää ainainainen.toisten syllistäminen..
Sanotaan vain hanki oma elämä...- mie nyt vain
Aloittajana ainoa asiani oli kysäistä, oletteko huomanneet, ettei kävijämäärä näy profiilissa.
En minä halua arvostella ketään, erilaisuus on rikkautta. - koulut käyty
Olen ollut rekattuna kymmenen vuotta ja huutoni aina vastannut,samoinkuin kaikki tuntemani nicilliset.
Uudet kirjoittelijat ovat voimavarara palstamme tulevaisuudelle.
Toi hanki oma elämä kalskahtaa pentumaiselta,ehkä oletkin vielä ala-asteella - jos jaksaa
koulut käyty kirjoitti:
Olen ollut rekattuna kymmenen vuotta ja huutoni aina vastannut,samoinkuin kaikki tuntemani nicilliset.
Toi hanki oma elämä kalskahtaa pentumaiselta,ehkä oletkin vielä ala-asteellaMistä näet, oliko hän sen sanonut, vai oliko se sanottu hänelle.
Myös allekirjoitan, että noviiseista ei ainakaan kaikki tunnu pitävän. Mutta siinähän aika ja sinnikkyys auttaa. - kulkijan tie
koulut käyty kirjoitti:
Toi hanki oma elämä kalskahtaa pentumaiselta,ehkä oletkin vielä ala-asteellaMinä tulin palstalle ennen rekkausta. Silloin olimme kaikki samanlaisia villejä.
Sitten tuli rekkaus ja me kaikki rekkauduimme, mutta villeys muuttui ilkeydeksi.
Nyt olen satunnainen kulkija vastuuton ja villi. - kulkurin iltatähti
kulkijan tie kirjoitti:
Minä tulin palstalle ennen rekkausta. Silloin olimme kaikki samanlaisia villejä.
Sitten tuli rekkaus ja me kaikki rekkauduimme, mutta villeys muuttui ilkeydeksi.
Nyt olen satunnainen kulkija vastuuton ja villi.Vanhoja arkistoja lukien, oliko täällä joskus jonkin aikaa pakollinen rekisteröityminen?
- kukin tavallaan
kulkurin iltatähti kirjoitti:
Vanhoja arkistoja lukien, oliko täällä joskus jonkin aikaa pakollinen rekisteröityminen?
Ei ole ollut pakollista, mutta useimmat rekkautuivat ja jatkoivat kirjoittamista myös rekkaamattomina eli turhaa koko rekkaus.
Rekkaus on oman pään silitystä ja nokan nostoa. - kulkurin iltatähti
kukin tavallaan kirjoitti:
Ei ole ollut pakollista, mutta useimmat rekkautuivat ja jatkoivat kirjoittamista myös rekkaamattomina eli turhaa koko rekkaus.
Rekkaus on oman pään silitystä ja nokan nostoa.On toki rekkaus minullekin tuttua. Ollut vuorotellen muutama nicci. Nyt ei ole eikä tule.
Voisihan olla vaihtoehto. että rekattu ei voisi puskailla?
- Tamminen £
Jos rekkaus tulee pakolliseksi voi silti pitää profiilin salassa, ei ole pakko levitellä yhtään mitään tänne palstalle.
Juuri tuo ilkeily ja paskanjauhanta tuntemattomista ihmisistä on hyvin vastenmielistä, ja toisten kirjoittajien halventamista.
En ole tottunut elämässäni tuollaiseen enkä totu vieläkään.- kiitos siitä
Ei ikuna rekkaus tule pakolliseksi, koska suomi24:lle mainokset ovat kaikki kaikessa.
Mainostajat taas haluavat vain korkeita kävijälukuja.
Siksi mekin saamme kirjoitella ilmaiseksi.
Paljon on muuttunut vuosien varrella ja aina joutuu uutta kohtaamaan, kun avaa profiilinsa.
Voisi tietenkin ilmoitaa rekatuille suoraan profiiliin , mitä muutoksia tulee.
Tässä kun vuosi vuodelta tuo graafisen puolen ymmärtäminen netissä heikkenee.
En kylläkään kaipaa kävijämääriä, vaikka mukavahan niitä oli seurailla.- ¨¨¨¨
Nostihan se varmaan kilpailuhenkeä keinolla, jos milläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945