Näin uusavuttomat ja laiskat työttömät mammanpojat saataisiin pois kuvioista sekä suomalainen geeniperimä paranisi huomattavasti.
Kaikki valmisruoka tulisi "maustaa" arseenilla
8
164
Vastaukset
- Vesitutkimus
Tai jäljelle jäisi ne kotona viihtyvät palkkatyön vieroksujat?
Kannattaa siellä landella tarkistaa se kaivovetensä, saattaa kotiruuassa olla ihan oikeesti sitä arseenia ym. ja radonit päälle suihkussa. - Ejurr
Olen samaa mieltä. Missään muualla ei syödä eineksiä niin paljoa kuin Suomessa - ja se näkyy. Ihmiset ovat keskimäärin hyvin rumia.
- Sukuhaarat
Se ei johdu eineksistä, vaan ne paremman näköiset jäivät hevosen kyydistä jo jossain unkarin hujakoilla matkalla pohjoiseen...
- kuole!
Sinut tulisi ampua, haudata kuoppaan, kaivaa kuopasta ja ampua uudelleen!!!
- oisitjäänykumiin
Jännä huomata että juuri sinä päädyit hedelmöittämään munasolun, kun miljoonia laadukkaampia ehdokkaita olisi ollut tarjolla. Luonto on irstas.
- 5+9
Teen itse taas yötöitä 12 tunnin vuoroissa, työmatkoihin menee tunti suuntaansa enkä aina jaksa/ehdi tehdä kotona ruokaa. Joskus ostan marketista jotain mikä on helppo lämmittää ja syödä nopeasti, ruokataukoni on 20 minuuttia päivässä. Muiden tupakkatauoilla puputan hedelmiä välipalaksi.
Ja sinusta minun sapuskat pitäisi vielä myrkyttää?- Vuorotöissä myös
Niin kummallista kun se onkin, niin osa kansalaisista elää vielä jossain 1700-luvulla, jossa kotiäiti huolehtii kodista ja lapsista sillä aikaa, kun mies käy töissä. No jos on oikein moderni äiti, niin se saattaa kyllä käydä töissä pari tuntia viikossa aikavälillä 8-16.
Minäkin saatan tänään lämmittää mikropizzaa ja huomenna väsätä "niistä oikeista aineksista" kaalilaatikon tai lihakastikkeen ja jälkkäriksi keittää vielä kiisselinkin itse kerätyistä marjoista. Siltikin mikropizza yhtenä päivänä tekee minusta uusavuttoman einesmössöä syövän luuserin. Se on joillakin ihmisillä hyvin mustavalkoinen tuo maailma :D
- sitäonkaivossailmass
Ei auttanut vaikka 1990-luvun alkupuolella arseenijohdannaisia käytettiin suht' suruttomasti rikkakasvien ja tuholaisten torjuntaan. Nykyisten uusavuttomien edeltäjät vain sikisivät ja täyttivät maan. Ehkäpä junttius vastustaa myrkytyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456