Kilttien miesten pariutuminen

Nörtti_N

Tuli kommentoitua tuonne toiseen ketjuun, mutta ansaitsee ihan oman keskustelunsa:

Jos mies on
1) yli 35 v
2) osaa perusasiat eli ei haise hieltä ja pukeutuu suht' normaalisti
3) käy silloin tällöin paikoissa, joissa tapaa naisia,

niin saa kyllä aloitteita naisilta (silloin kun liikkuu ihmisten ilmoilla varsinkin jos on kavereiden kanssa, ei välttämättä kuitenkaan joka kerta). Usein nämä naiset ovat esim. miehiä vähän vanhempia tai muuten kokeneempia (ei vaikeaa, kun mies on neitsyt). Mies ei vastaa aloitteisiin mitenkään, koska

1) ei ole kiinnostunut koska nainen ei ole tarpeeksi nuori/kaunis/siveän oloinen
2) ei tajua, että aloite on tehty (vaikka olsii suoraa käsiksi käymistäkin, esim käsivarren silittelyä)
3) ei osaa reagoida mitenkään, vaikka tajuaa mitä toinen haluaa ja haluaa itsekin.

Voi olla, että nuorilla ujoilla miehillä käy tosi huonosti flaksi, mutta siinä 35:n vuoden iässä asiat alkaa muuttua ainakin vähän vanhempien naisten osalta. Sitten tullaan siihen, että miestä ei kiinnosta.

Mutta huom. jotta saisi naisten huomiota, niin täytyy käydä jossain missä käy myös naisia ja syntyy luontevasti kohtaamisia ihmisten välille. Esim. juhlissa ja isommalla porukalla baarissa - tai vaikka työpaikalla.

62

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi 37v

En ole kyllä ikinä huomannut saaneeni naisilta aloitteita. Harvoin tosin on mitään juhlia missä käydä ja baarissa on melko vaivaannuttavaa käydä yksin.

• Nörtti_N

Jos ei mene ongelle, ei voi saada kalaa. Ei auta valittaa, että kalat ei hyppää rannalle.

Varmaan suurella osalla täällä naisettomuuttaan valittavista miehistä on se ongelma ettei käydä missään eikä osata perussosiaalisuutta (eikä missään ole tietenkään kiva käydä, jos sosiaalisuus on tervaa). Mutta se kuitenkin on edellytys ihmisiin tutustumiselle.

Friend zonea aina pilkataan, mutta jos pääse edes kaverivyöhykkeelle, niin ei kyllä pääse millekään muullekaan vyöhykkeelle.

• Nörtti_N
        Nörtti_N kirjoitti:

Jos ei mene ongelle, ei voi saada kalaa. Ei auta valittaa, että kalat ei hyppää rannalle.

Varmaan suurella osalla täällä naisettomuuttaan valittavista miehistä on se ongelma ettei käydä missään eikä osata perussosiaalisuutta (eikä missään ole tietenkään kiva käydä, jos sosiaalisuus on tervaa). Mutta se kuitenkin on edellytys ihmisiin tutustumiselle.

Friend zonea aina pilkataan, mutta jos pääse edes kaverivyöhykkeelle, niin ei kyllä pääse millekään muullekaan vyöhykkeelle.

Mut sen sijaan että haukuttais lutkia ja jyystärikarjuja, vois etsiä itselleen tilaisuuksia, joissa tapais ihmisiä. Jos siis haluaa sinkkuudestaan eroon. Jos taas haluaa olla sinkkuna ja trollailla netissä, niin onhan sekin tapa viettää elämäänsä.

• sillitrooli
        Nörtti_N kirjoitti:

Mut sen sijaan että haukuttais lutkia ja jyystärikarjuja, vois etsiä itselleen tilaisuuksia, joissa tapais ihmisiä. Jos siis haluaa sinkkuudestaan eroon. Jos taas haluaa olla sinkkuna ja trollailla netissä, niin onhan sekin tapa viettää elämäänsä.

Jyystärikarjujen haukkuminen on virkistävää. Sitäpaitsi eihän niistä pääse eroon suhteissakaan (oikeastaan suhteissahan jyystärien kanssa vasta ongelmiin joutuukin), joten parempi purkaa hiukan vihaa jo etukäteen.

• mies32
        Nörtti_N kirjoitti:

Minä en ole oikein koskaan päässyt friendzonelle, enkä kyllä yrittänytkään. Pari naista on tullut itse minun friendzonelleni, toinen alkoi kähmimään kun nukuin ja toinen lopetti yhteydenpidon alettuaan seurustelemaan. Siis ketunhäntä kainalossa.molemmilla.

Tämä friendzone-kyvyttömyys ei ole estänyt pääsemästä muille zoneille.

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Minä en ole oikein koskaan päässyt friendzonelle, enkä kyllä yrittänytkään. Pari naista on tullut itse minun friendzonelleni, toinen alkoi kähmimään kun nukuin ja toinen lopetti yhteydenpidon alettuaan seurustelemaan. Siis ketunhäntä kainalossa.molemmilla.

Tämä ketuhäntä kainalossa on hauska ilmaisu. Olet varmasti kiva kaveri ystävänä :)

• Nörtti_N
        mies32 kirjoitti:

No niin niin! Mikä on friendzonen toinen nimi? Panoreservi! Mikä ei tarkoita, että kaikkia frendejä pantaisiin.

Vaikea kuvitella, että ihmiset, joilla ei ole kavereita toisesta sukupuolesta osaisivat olla parisuhteissa. Seksiä voi tietty saada. Mutta ehkä tää on jälleen monisukupuolisen kaveripiirini aikaansaamaa otosvääristymää.

• mies32
        Nörtti_N kirjoitti:

No niin niin! Mikä on friendzonen toinen nimi? Panoreservi! Mikä ei tarkoita, että kaikkia frendejä pantaisiin.

Vaikea kuvitella, että ihmiset, joilla ei ole kavereita toisesta sukupuolesta osaisivat olla parisuhteissa. Seksiä voi tietty saada. Mutta ehkä tää on jälleen monisukupuolisen kaveripiirini aikaansaamaa otosvääristymää.

No enpä ole panoreservistäkään ikinä ketään ottanut käyttöön, enkä myöskään itse tuota kautta kenellekään päätynyt. Paitsi sen yhden ahdistelemaksi tai pitäisikö sanoa raiskaamaksi, kun oli siinä intiimiosat paljaana kiehnäämässä?

Pitkät suhteet ovat onnistuneet ihan ok.

Minusta olisi outo tai jopa sairas ajatus pyörittää pillurinkiä kaveripiirissä ja jopa vakavat seukat samasta ringistä. Hyi hitto.

• mies32
        FixusMixus kirjoitti:

Tämä ketuhäntä kainalossa on hauska ilmaisu. Olet varmasti kiva kaveri ystävänä :)

Yritätkö sinäkin tulla hyväksikäyttämään minua?

• infoo
        Nörtti_N kirjoitti:

toi mies32 haluaa usein vängätä jotain vain vänkäämisen vuoksi ja viihtyy siinä tehtävässään palstalla hyvin :)
        hyvä vain tietää kun yrittää tulkita noita tekstejä....

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Yritätkö sinäkin tulla hyväksikäyttämään minua?

En käytä ihmisiä hyväksi. Eli en yritä.

• mies32
        FixusMixus kirjoitti:

En käytä ihmisiä hyväksi. Eli en yritä.

Sepä ikävä kuulla:(

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Sepä ikävä kuulla:(

Haluatko että sinua alan hyväksikäyttää? Millä tavalla? Voin kyllä alkaa käyttää omaksi ilokseni.

• mies32
        FixusMixus kirjoitti:

Haluatko että sinua alan hyväksikäyttää? Millä tavalla? Voin kyllä alkaa käyttää omaksi ilokseni.

Taidan mennä nukkumaan nyt. Vinkvink!

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Taidan mennä nukkumaan nyt. Vinkvink!

Hyvää yötä. Mietin asiaa!

• Kaveriton nussimaton
        Nörtti_N kirjoitti:

Voi VITTU! Taas tätä saatanan kaverisosiaalisuuspaskaa. VITTU että alkaa vituttaa!

• Nörtti_N
        infoo kirjoitti:

toi mies32 haluaa usein vängätä jotain vain vänkäämisen vuoksi ja viihtyy siinä tehtävässään palstalla hyvin :)
        hyvä vain tietää kun yrittää tulkita noita tekstejä....

Silttä se tosiaan näyttää välillä.

Mutta on hyvä, että ihmiset kirjoittaa vastaan ,joskus provoillenkin. Jos aiheesta ei synny tarpeeksi mielipiteitä, ketju kuolee äkkiä. Siksi nettikeskusteluissa kärkevyys on myös hyvästä.

Liika trollaus tietty tappaa hyvän keskustelun myös.

• Nörtti_N
        Kaveriton nussimaton kirjoitti:

Voi VITTU! Taas tätä saatanan kaverisosiaalisuuspaskaa. VITTU että alkaa vituttaa!

No eipä ihmekään, jos jo nimikerkistä lähtien kiellät molemmat elämässäsi.

Vinkki: koulkiusaamistraumoille voi myös tehdä jotain. Niiden valtaan ei tarvii loppuelämäkseen alistua.

• yksinäinen.

Olen yli 35 ja en todellakaan haise. Käyn suihkussa joka päivä ja puhtaat vaatteet vaihdan joka aamu. Baareissa olen käynyt varmasti riittävästi mutta naiset ei tosiaan tee aloitetta. ELi pas.kaa puhut. urheilen usein ja käyn paikoissa missä on naisia ja työssäni tapaan naisia. Naiset ei tee mitään alotteita koskaan, ei ole käsiksi käyty eikä ole kahville pyydetty.

Olen pyytänyt naisia treffeille mutta ei ne lähde.

• Nörtti_N

Ettei sulta olis jäänyt katseet ja keskustelunavaukset kiinnostuksen merkkeinä huomaamatta?

Onks naisia kaveripiirissä?

Myönnetään, analyysini perustuu omaan kaveripiiriini ja siihen mitä olen nähnyt kokemattomien miesten ympärillä tapahtuvan. Eivät aina itse tajua että nainen osoittaa kiinnostusta, koska on se mielikuva itsestä, että kukaan nainen ei ole kiinnostunut. Mutta toisaalta, niillä tyypeillä on naisia suht' paljon myös ihan kavereina.

• ...
        Nörtti_N kirjoitti:

Ettei sulta olis jäänyt katseet ja keskustelunavaukset kiinnostuksen merkkeinä huomaamatta?

Onks naisia kaveripiirissä?

Myönnetään, analyysini perustuu omaan kaveripiiriini ja siihen mitä olen nähnyt kokemattomien miesten ympärillä tapahtuvan. Eivät aina itse tajua että nainen osoittaa kiinnostusta, koska on se mielikuva itsestä, että kukaan nainen ei ole kiinnostunut. Mutta toisaalta, niillä tyypeillä on naisia suht' paljon myös ihan kavereina.

Miten voi tulkita väärin sen, että yksikään nainen (noissa paikoissa siis) ei ole koskaan edes juttelemaan tullut? Oliko tämä aloite nyt taas se 0.5 sek pidempi katse takaviistosta joka vaan olisi pitänyt huomata?

• helppoa kun sen osaa
        ... kirjoitti:

Miten voi tulkita väärin sen, että yksikään nainen (noissa paikoissa siis) ei ole koskaan edes juttelemaan tullut? Oliko tämä aloite nyt taas se 0.5 sek pidempi katse takaviistosta joka vaan olisi pitänyt huomata?

Olisi. Varsinkin hymyn kanssa ja toistuvana. :)

• YksilöVaiHulluko

Olen 37, en haise hieltä, pukeudun normaalisti. Enpä ole viime vuosina saanut naisilta mitään aloitetta. Viimeksi kävin ravintolassa kesälä veljen kanssa. Varattu veljeni sai pari aloitetta, minua naiset eivät vilkaisetkaan.

Tiedän etten käy juuri missään, mutta koko aikuisikäni kokemuksella, naiset eivät ole minua lähestyneet paria jutustelu kertaa lukuunottamatta. Aika turhaa siis on minun ikuisesti hakata päätänsä seinään. Lisäksi omat arvoni ovat erkaantuneet naisten arvoista, mitä kauemmin yksin olen ollut. En halua enää sitä tavallista naista, koska tavallinen nainen on niin paljon kokeneempi ja kaikkien Jänne-Jarejen koluama, että mieluummin olen yksin.

Naisen pitäisikin olla jollakin tapaa yhtä ainutlaatuinen kuin minä olen ollut yksinäinen, jotta olisimme jollakin tapaa tasa-vertaisia, ei kuitenkaan mikään vajaa-älyinen. Tavallisen naisen kokemusmaailma on jo liian erilainen, jotta mitään todellista yhteistä voisi löytyä. Ehkä olen muista sekopää, mutta minä olenkin ainutlaatuinen sekopää, ja naiseltani vaadin sitä samaa.

• Kympin Nainen

Sinä olet liian kiltti.

• Eli ensi kesään pitäisi jaksaa odottaa, sitten alkaa löytymään naisseuraa!

• Nörtti_N

Ei riitä että odottaa kotona. Pitää käydä jossain ihmisten ilmoilla missä ihmiset juttelee toistensa kanssa ja jutella itsekin.

• Nörtti_N kirjoitti:

Ei riitä että odottaa kotona. Pitää käydä jossain ihmisten ilmoilla missä ihmiset juttelee toistensa kanssa ja jutella itsekin.

Viihteellä tulee käytyä keskimäärin pari kertaa kuussa.

• Enemmän yritystä
        wlfwd kirjoitti:

Viihteellä tulee käytyä keskimäärin pari kertaa kuussa.

Ei riitä. Pitää käydä Venuksessa asti, jos aikoo saada naisilta aloitteita.

• Naisasialooseri.

Itse olen juossut baareissa jo 12 vuotta.

• Nörtti_N

Täällä kirjoittamistasi jutuista paistaa niin rajoittava asenne naisten seksuaalisuutta kohtaan, että en yhtään ihmettele, jos naise kiertävät sinut kaukaa. Jutuistasi tulee mieleen Lord Selibacy, joskaan et ole vielä yhtä pitkällä epätoivon suossa.

• hgvgcfw

Ei voisi vähempää kiinnostaa, jos 35-vuotiaana saa niitä ikäisiään rupsahtaneita naisia.

Olen jo päättänyt että viimeistään 35-vuotiaana haen vaimon ulkomailta. Nuoren ja kauniin sellaisen.

• Viesti

Miehen puhetta.
        Itse tein saman ja se oli elämäni paras päätös. Tavallinen kalastajakylän tyttö mutta tienaa nykyään enemmän kuin minä (oma firma).

• aoosolö
        Viesti kirjoitti:

Miehen puhetta.
        Itse tein saman ja se oli elämäni paras päätös. Tavallinen kalastajakylän tyttö mutta tienaa nykyään enemmän kuin minä (oma firma).

Oma firma? Se maailman vanhin ammatti vai..?

• hhjjkkjj

Tämän palstan yleisiä viljelemiä harhaluuloja on se, että aika korjaisi ATM-miehen ongelmat. Todellisuudessahan ne miehet, jotka naisille vanhempinakin kelpaavat ovat niitä, jotka kelpasivat naisille nuorempinakin. On tietenkin sitten olemassa nuoria miehiä, jotka nuorina ovat vaan ujoja ja arkoja mutta joilla iän karttuessa itsevarmuus kehittyy ja heillä asiat loksahtavat paikalleen ja he pariutuvat aikanaan. Itse asiassa, he saattavatkin olla niitä, jotka yli 35-vuotiaina ovat kuumaa kamaa ikäistensä ja vähän vanhempien naisten keskuudessa.

Kuitenkin kun puhutaan miehistä joihin tällä palstalla viitataan ATM.nä niin nuorena alkanut syrjäytymiskierre on erittäin vaikeata katkaista ja mitä enemmän ikää tulee niin sen vaikeammaksi asiat käyvät. Sitten kun tajuat, että 40-vuotiaana sinulla on vähemmän kokemusta naisista, seurustelusta ja seksistä kuin keskiverto 16-vuotiaalla pojalla niin juna alkaa olla mennyt.

• Nörtti_N

Huoritteleville miehille ei kyl löydy niitä kokeneitakaan naisia. Mut se ehkä on huorittelun tarkoituskin.

• kllkjjljlkjl

No ei kai sitä opiskella ja työssä käydä pelkästään naisen saannin takia...

• virgin 36

Vain ulkonäöllä on merkitystä että kiinnostuuko nainen. Ja minähän en ole mikään komea joten naiset ei kiinnostu

• ilkeäATM

Joillekin miehille katkera loppu voi olla suloisempaa kuin tyytyä puhkinussittuun 40v kurppaan kun naisella herää omat pariutumishalut. Naiset bilettää kakskymppisestä lähes nelikymppiseen asti - ja miksi kukaan itseään järkeväksi tunteva, ehkä hieman hissukan oloinen mies haluaisi muuttaa tuossa tapauksessa kohtaloonsa? Nainen on käärme, jonka puheet voi olla hunajaa mutta heidän motiivinsa paistavat kilometrin päähän.

Moni mieshän makaa siinä vaiheessa mullan alla kun nainen jatkaa yksinäistä marssia vanhainkodissa vaivojensa kanssa. Ehkä tässä elämässä on jotain hyvääkin. :)

• Nörtti_N

Kaikki naiset bilettää. Vai vaan ne, jotka tunnet? Vai joku sun mielikuvituskehitelmä Naisesta? Raamattuunko naiskuvasi perustat? Ei ihme, ettei flaksi käy.

Kyllä musta olis ainakin kivaa elää pitkään, vaik loppu sitten vähän vaivainen olisikin. :)

• IlkeäATM
        Nörtti_N kirjoitti:

Kaikki naiset bilettää. Vai vaan ne, jotka tunnet? Vai joku sun mielikuvituskehitelmä Naisesta? Raamattuunko naiskuvasi perustat? Ei ihme, ettei flaksi käy.

Kyllä musta olis ainakin kivaa elää pitkään, vaik loppu sitten vähän vaivainen olisikin. :)

Sinkkunaiset bilettää, hakee kaatojen kautta YTM-sonnia petiinsä. Nainen on vähän niin kuin pyydys, mitä isompi saalis sen parempi.

Itsellähän on se asenne, että jos horoo haluaa niin sellaisen tai useankin saa rahalla.

Jos käyttäytyisin samalla tavalla kuin useimmat sinkkumiehet, känniörvellys päälle niin joltain pubiruusulta irtoisi piparia. Mutta haluanko sellaista? En.

Elä sä kuule pitkään, niin mä elän vähän lyhkäsemmän elämän. :)

Elämässähän on yksi yksinkertainen totuus. Jos ei voi saada haluamaansa, niin sitten olet ilman sitä. :)

• ...
        IlkeäATM kirjoitti:

Sinkkunaiset bilettää, hakee kaatojen kautta YTM-sonnia petiinsä. Nainen on vähän niin kuin pyydys, mitä isompi saalis sen parempi.

Itsellähän on se asenne, että jos horoo haluaa niin sellaisen tai useankin saa rahalla.

Jos käyttäytyisin samalla tavalla kuin useimmat sinkkumiehet, känniörvellys päälle niin joltain pubiruusulta irtoisi piparia. Mutta haluanko sellaista? En.

Elä sä kuule pitkään, niin mä elän vähän lyhkäsemmän elämän. :)

Elämässähän on yksi yksinkertainen totuus. Jos ei voi saada haluamaansa, niin sitten olet ilman sitä. :)

Ja katkerat ätmit yleistää.

• Aapo2

AP on siinä ihan oikeassa, että jossain vaiheessa naiset muuttuvat aktiivisiksi ja jopa suoria ehdotuksia tehdään. Tässä muuten näkyy suomalaisten sosiaalisten taitojen heikkous. Hitaasti lämpiävänä en yleensä syty jos joku täysin tuntematon nainen tulee vierelle ja ensimmäiseksi pyytää lähtemään kanssaan heille "nukkumaan". Ovat tottuneet että mies ei muuta haluakaan ja siten menevät ehdottamaan itse asiaa edes esittelemättä itseään. Valtaosa toki tekee aloitteen vähemmän suoraan.

Omien kokemusteni perusteella 95 % aloitteen tekevistä naisista ovat siinä vaiheessa joko itseäni vanhempia, yksinhuoltajia tai kärsivät joistakin neurooseista. Passiiviseksi heittäytymien ei auta tässäkään vaiheessa. Jos haluaa parisuhteen mukavan henkilön kanssa, jolla ei ole liiemmälti entisiä rasitteita, niin ikä ei tuo sinällään pelastusta.

• Viesti

Minusta suomiakkoja voi panna ihan hyvin kun tilaisuus tulee. Kun suominaiset käyttäytyy kuin huorat niin miksei niitä voi pitää huorina, siis ilmaisina huorina. Perhe perustetaan sitten kolmevitosena iskemättömän aasialaisen tipun kanssa kun oma talous on stabiili ja on aika asettua aloilleen.

• IlkeäATM
        Viesti kirjoitti:

Minusta suomiakkoja voi panna ihan hyvin kun tilaisuus tulee. Kun suominaiset käyttäytyy kuin huorat niin miksei niitä voi pitää huorina, siis ilmaisina huorina. Perhe perustetaan sitten kolmevitosena iskemättömän aasialaisen tipun kanssa kun oma talous on stabiili ja on aika asettua aloilleen.

Joo, en itsekään uskaltaisi perustaa epästabiilin horon kanssa perhettä. Jo ihan jälkikasvua suojellakseen. Yksikin särö suhteessa, akka karkaa nussimaan toisia miehiä ja vie sulta rahat ja talon. Ai tätä autuutta.

• vapaa mies

Ehkä se, että viihdyn yksin kotona, on menetys jollekin joka joutuu sen vuoksi ottamaan hullun hakkaajan.

• hggd

Keski-ikäiset eronneet miehet ovat varmasti kysyttyjä naismarkkinoilla kunhan heilläkin on realiteetit hallussa elikkä eivät havittele mitään teiniprinsessaa vaan tavallisetkin naiset kelpaavat. Näin siis kun puhutaan normaaleista miehistä jotka kelpasivat naisille nuorempinakin.

Sen sijaan keski-ikäiset kokemattomat miehet eivät todellakaan ole mitään kuumaa tavaraa naismarkkinoilla. Useimmiten sille että on keski-ikään asti ehtinyt kokemattomana on jokin syy eikä se vika iän karttuessa useimmilla helpota.

• kiltti mies.

Ei me kiltit pariuduta ennen kun alamme tekemään rikoksia. No minä en ala ainakaan joten kai olen sinkku sitten loppu elämäni. Tosin en edes käy enään missään joten en tapaa naisia. Kuntosalilla käyn mut en katsele edes naisia siellä.
      En usko että teen enään alotteita koska s eon ihan turhaa ollut tähän saakka.

• Entisen atm:n kosto

Haa! Minäpä tiesin tämän jo 5 vuotta sitten, ja aloitin kuntosalilla käynnin ja hankin itselleni six-pack vatsan ja treenatun kropan. En ole koskaan seurustellut päivääkään, mutta nyt saan jo aloitteita nettideiteissä ja parin yh:n kanssa on jo tullut tätä suunnitelmaani testattua. Ja uskon että kun viisi vuotta mennään vielä eteenpäin niin olen jo ikäluokassani harvinaisuus: treenattu nelikymppinen. Niin sittenpä alkaa minun kosto: pyöritän vähintään viittä yh:ta yhtäaikaa, juon ja syön heidän laskuunsa, en koskaan soita takaisin, annan ymmärtää että tässähän voi olla jotain, ja häivyn pieruna saharaan. Saatte maistaa omaa lääkettänne, kun hiljaisempi poika ei kelvannut 20 vuotta sitten. Ehei, te otitte sen lippis nurinpäin länkyttävän lökäpöksyn, joka osasi läppää heittää ja oli niin jännä että. No, nyt se urpo sai potkut työstään joka siirrettiin Intiaan ta Kiinaan, ja on alkanut juomaan. Minä nuorempana keskityin oman firman pyöritykseen, kun ei tarvinnut perhettä perustaa. Ostelin metsäpalstoja, kerrytin omaisuutta. Niin johan perkele alkoi nämä entiset nirppanokat kiinnostumaan. Mutta luulkaa vaan, aion olla koko sika mieheksi, panen minkä ehdin mutta euroakaan en teille tule jakamaan.

• Nörtti_N

Monet yksinhuoltajat haluaa nimenomaan hyvää seksiä eikä mitään miestä lapsen kanssa vietettyä aikaansa häiritsemään. Hyvin siis teet, kun rattopojaksi rupeat. :) Jos naisella on rahaa, niin mielellään jonkun aterian kauniille pojalle tarjoaa.

• jkhjkhjkh
        Nörtti_N kirjoitti:

Monet yksinhuoltajat haluaa nimenomaan hyvää seksiä eikä mitään miestä lapsen kanssa vietettyä aikaansa häiritsemään. Hyvin siis teet, kun rattopojaksi rupeat. :) Jos naisella on rahaa, niin mielellään jonkun aterian kauniille pojalle tarjoaa.

Hyi olkoon

• 40 pillun AT-mies

Mielelläni nussin näitä vanhoja lutkia, mutta vakava seurustelu ei kyllä kysymykseen.

• Aloittajalle.

Mikä tuon erittelyn pointti on, oletko kenties lievästi pervertikko ja siten kiinnostunut jonkinlaatuisista ns.kilteistä miehistä :)
      Niitäkin löytyy vaikka termi palstalla on vähän monitulkintainen, aktiivisuutta kehiin vaan, tässä analyysiä hieman lisää:

Yksi tulkinta on, kun palstalaisista osa pitää itseään sellaisena eli jota kuinkin sama kuin atm! No joo, kun näitä kirjoituksia lueskelee, niin usein ne näyttävät ihan muulta kuin kilteiltä ja tyylikkäiltä, jopa niin, että ainakin neljännes aloituksista joutuu saman tien poistoon...

Toinen tulkinta on kuin AkuAnkan Hessu Hopo, aikaansaamaton, vähän tuulella käypä, mutta hyväsydäminen, ehkä tavallaan mielenkiintoinen ja huvitustakin herättävä tyyppi.
      Kolmas on perin suomalainen malli, kuten aikanaan tv-sarjassa Fakta Homma. Heistä miehen kyllä saa, mutta edellyttää naisen puolelta aloitteellisuutta ja johtajuutta, ja suhteen kehittelyyn tarvitsee tottumista ja aikaa. Mutta jos hyvin sattuu, voi syntyä tosi pysyvä ja toisiaan täydentävä konstruktio, kuten esim.aikanaan elokuvan sankarit Majakka ja Perävaunu!

Ehkä ajattelet tässä nykyajan nörtiksi sanottavaa tyyppiä, joka keskittyessään johonkin kapea-alaiseen asiaan on aikaansaapakin, mutta on suomalaisittain vähän tojo, hajamielinenkin ehkä ja poissaolevan oloinen, ei niin eloisa mutta kiintyessään todennäköisesti vilpitön persoona. Sitkauden vuoksi naisen toistuvakin aktiivisuus pehmittämiseksi on tarpeen, ja tuloksena voi olla, ettei todennäköisimmin vähään aikaan tapahdu mitään, tai toisaalta voi sattua häiritsevältä tuntuva liimautuminen, koska yleensäkin miesten ajatusmaailma ja käyttäytyminen on usein asteikon ääripäistä, ei niinkään tyylipuhtaasti keskeltä.

Mutta, peliä ja vähän sattumankauppaa kaikki, voi natsata tai sitten saada teorioittensa mielenkiintoisista yksityiskohdista jorisevan käytännön kömpelön tyypin, jolta kahvi kaatuu näppäimistöön ja vuokratalkkariin tai itseensä on turvautuminen, kun pyykkikone päästää pesuvedet pitkin lattioita.
      Mutta, kuten eräs suuri ajattelija on joskus sivumennen lausahtanut: elämä on laiffii...
      ps. ja niin, tämä jorina koskee siis päälle 30-kymppisiä about, kuten itsekin alustat, teinikäyttäytyminen on poukkoilevampaa.

• myytinmurtaja.

Kiltti mies on myytti et naiset muka metsästää sellasia ja niitä ei kuitenkaan naistet halua.

• jginkfp

Totta. kiltti mies on myytti.

• Wcankka

Ihme paskaa, eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä kuin puida moisia asioita netissä. Terveisin. Vessassa pskalla istuja

• Mies40v.

Juu tässä iässä seksiä saa baarista käytännössä aina. Naiset ovat kuitenkin sellaisia, etteivät kiinnosta yhtä panoa enempää. Henkevät ja kiinnostavat naiset ovat onnistuneissa parisuhteissaan fiksujen miestensä kanssa. Tarjolla on lähinnä "maanläheisiä" yh-hoitsuja, siivojia ja kaupan myyjiä ja muita vastaavia, joiden kanssa ei ole juteltavaa yhtä yötä pidemmäksi aikaa (ihan mukavia ja nättejä usein ovat, mutta valitettavasti se ei riitä jos parisuhdetta ajattelee)

• Nimimerkki

Minä olen fiksu, rauhallinen, ajatteleva 29v kiltti mies... Ei oo naisia ikinä näkynyt.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe