Pidin filosofi Esa Saarista turhana tapauksena.
Sarasvuota pienen piirin parhaana lypsäjänä,
Ben Furmania julkkupellenä jne.
He kaikki hyvä ja tarpeellisia tyyppejä.
Kirjasto tässäkin silmien aukaisijana.
Myös julkimedian taitajia.
Kun kateus otetaan pois,on myönnettävä jätkien
hyvät ansiot suomalaisten hyväksi.
Hyviä jätkiä > Esa Saarinen >..
3
498
Vastaukset
- skepsismiin?
Mitä tekemistä skepsismillä on sen kanssa, että jonkun mielestä Esa Saarinen taikka Ben Furman ovat hyviä jätkiä? Mun mielestä Reijo Taipale laulaa hyvin tangoa ja steppaa tyylikkäämin kuin Ben Furman. Silmäni ja korvani aukesivat kirjaston musiikkiosastolla.
- silmät auki pahvit
Tuollaiset listaamani tyypit eivät ole
pelkällä huuhaalla menestyneet.
He kyseenalaistavat asioita.
Oikeasti Mr. J Randi taitaa tehdä enämpi
hallaa kuin hyötyä:
Hänellehän "skepsismi" on uskonto.
Ellet saa paranormaalia ilmiötä suorassa
lähetyksessä tutkimuspöydälleen - se
pitkä kybä jää saamati.- umph...puuh
Argumentoiko joku...öööh , taisin nukahtaa. Siis olin sanomassa, että Reijo Taipale on hyvä jätkä, ei ole turhaan mainettaan saanut, puuh, on taitava laulaja, komeampi kuin Furman, joka on sellainen pikkuinen riisikeppi,ja Taipale on kyseenalaistanut taikka soveltanut Unto Monosen tangoja luovalla tavalla, jatkan taas nukkumista. Herättäkää, jos joku alkaa puhua ihan asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379